Ach, dan was het kampioenschap volgens mij alsnog verneukt geweestquote:Op woensdag 28 februari 2007 09:04 schreef PyTh het volgende:
Als Wegereef z'n fout had toegegeven na het zien van de TV beelden was er volgens mij niks aan de hand geweest.
Si.quote:Op woensdag 28 februari 2007 08:21 schreef M0NTANA het volgende:
Ach, als we maar winnen. Hoe en hoeveel maakt me niet uit, we hebben wat goed te maken!
Ja, ze hebben zijn contract verlengd tot 2011. En ook al doet ie het misschien wat beter: het blijft een meisje.quote:Op woensdag 28 februari 2007 08:57 schreef Robar het volgende:
Die Wegereef he . . . . . . . . . . . . . . . .
Heeft Heitinga bijgetekend?
Heel goed, hij heeft me de laatste weken/maanden weer wat meer weten te bekoren (als verdedigende middenvelder/centrum verdediger)
En natuurlijk winnen we!
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=40139quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:24 schreef devv05 het volgende:
Jij zal wel inside informatie hebben dan.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:45 schreef devv05 het volgende:
Ik zie nergens staan dat ie geen piemel heeft hoor.
Dat hoofd van hem zegt al genoeg. Wel stoer dat ie z'n haar er af gehaald heeft, ik vind hem nu opeens een stuk meer man.quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:45 schreef devv05 het volgende:
Ik zie nergens staan dat ie geen piemel heeft hoor.
Ik ben anders maar wat blij dat mijn vriendin er niet zo uit ziet hoor:quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:53 schreef Grachus het volgende:
[..]
Dat hoofd van hem zegt al genoeg. Wel stoer dat ie z'n haar er af gehaald heeft, ik vind hem nu opeens een stuk meer man.![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:17 schreef Aanvoerder het volgende:
Winnen vanavond en vanaf morgen 31 dagen geen alcohol.
Ik slacht ze liever in de finale af.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:21 schreef PyTh het volgende:
Ik verwacht een lastige wedstrijd vanavond voor zowel ajax, PSV als az...
Als ze alledrie doorkomen lijkt een halve finale PSV - ajax me wel aardig![]()
succesquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:23 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Steun Aanvoerders drooglegging in maart.
ajax en PSV afslachtenquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:23 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Ik slacht ze liever in de finale af.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ajax en psv tegen elkaar in bekerfinales![]()
Nou nou, op zo'n scenario hoopte iedereen afgelopen keer ook, toen weinig gebeurd. Ook op lange zijde niet waar iedereen wel even zou komen. Alleen bij onze kant wat kloten met ME.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:38 schreef PyTh het volgende:
[..]
98
![]()
Toen viel er voor jullie alleen op het veld wat te juichen![]()
Precies Sandyquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Ach, gelukkig gaat het daarom.
Wat was de laatste afslachting van PSV op Ajax eigenlijk?quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:53 schreef PyTh het volgende:
[..]
Precies Sandy![]()
Maar dat was inderdaad de laatste keer dat ajax PSV afgeslacht heeft
seizoen 2004-2005, 0-4 in de Arena, 3x van Bommelquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:57 schreef Messenga het volgende:
[..]
Wat was de laatste afslachting van PSV op Ajax eigenlijk?
Die was lelijk ja.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:59 schreef PyTh het volgende:
[..]
seizoen 2004-2005, 0-4 in de Arena, 3x van Bommel
Bekerfinale: 5-0 in '98. Geweldige dag was dat toen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:42 schreef Pritt het volgende:
Ik meen me te herinneren dat Ajax PSV ooit nog eens heeft vernedert in de Johan Fruitschaal.
EDIT: Toch niet, hoe kom ik daar dan bij. Zeker ooit eens gedroomd.
Jep, dan was er inderdaad véél minder ophef geweest denk ik. Een scheids moet zijn fout toe durven geven.quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:04 schreef PyTh het volgende:
Als Wegereef z'n fout had toegegeven na het zien van de TV beelden was er volgens mij niks aan de hand geweest.
0-6quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:48 schreef knep het volgende:
Wat wordt het vanavond heren?
Klopt, ik kan die schreeuw nog steeds voor me halenquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:59 schreef MaxC het volgende:
2 jaar geleden werden we tegen Willem 2 er toch ook met 1-0 uit getrapt? Toen kreeg Maxwell nog zo'n vreselijke blessure
ik stond precies in die hoek waar t gebeurde. Zag al meteen dat t fout wasquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:01 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Klopt, ik kan die schreeuw nog steeds voor me halen
Meteen zijn laatste wedstrijd in ons mooi shirtquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:03 schreef toma het volgende:
[..]
ik stond precies in die hoek waar t gebeurde. Zag al meteen dat t fout was
Dan stonden wij vlak bij elkaarquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:03 schreef toma het volgende:
[..]
ik stond precies in die hoek waar t gebeurde. Zag al meteen dat t fout was
Een mooi moment om je alcoholvrije periode met een ontiechelijke kater te beginnenquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:25 schreef Aanvoerder het volgende:
Wie gaat vanavond waar in de stad kijken? Ik zit er aan te denken om het in de kroeg te gaan kijken aangezien dit m'n laatste kans is om nog ff flink te zuipen.
Moet je nou echt in elke post vertellen dat je niet meer mag zuipen?quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:25 schreef Aanvoerder het volgende:
Wie gaat vanavond waar in de stad kijken? Ik zit er aan te denken om het in de kroeg te gaan kijken aangezien dit m'n laatste kans is om nog ff flink te zuipen.
Ik ben ten minste kerel genoeg om m'n wilde uitlatingen ook na te komen. Ik lul ten minste geen onzin.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:45 schreef S-Two het volgende:
[..]
Moet je nou echt in elke post vertellen dat je niet meer mag zuipen?![]()
edit: Oja, en dan ook nog de reden.
Wie gaat dat eigenlijk controleren?quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:09 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik ben ten minste kerel genoeg om m'n wilde uitlatingen ook na te komen. Ik lul ten minste geen onzin.
De aandelen Heineken zullen lichtelijk dalen. Let maar op.quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wie gaat dat eigenlijk controleren?
Stelt niets voor in vergelijking met het geklaag over Wegereef. Niet aanstellen dus.quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:12 schreef zjroentje het volgende:
Maar we hoeven het ook niet zo vaak te horen hoor.
misschien iets voor jou?quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:12 schreef denthemen het volgende:
9. één supporter gehandicaptenplatform
Ik zit eraan te denken maar ik wil eerst even precies weten wat het inhoudquote:
ik fiets iig alvast naar t stadionquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:16 schreef Ordinair het volgende:
Vanavond een matige 1 - 2. Let op mijn woorden.
Ik denk dat het wel iets voor jou is..quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:16 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik zit eraan te denken maar ik wil eerst even precies weten wat het inhoud![]()
ik denk en hoop het welquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:35 schreef De_Ananas het volgende:
Zal het druk zijn?
Met alle respect, Martin. Moet je dan es niet wat peper in je reet steken en als een gek daar achteraan gaan? Als je iets wilt, komt het niet vanzelf naar je toe...quote:Van Geel: Sneijder niet gepolst voor contractverlenging
In Voetbal International ontkent Martin van Geel dat Ajax Sneijder gepolst heeft voor contractverlenging. 'We zijn niet met Wesley in gesprek, maar we hebben natuurlijk wel het streven om goede voetballers als Sneijder zo lang mogelijk voor Ajax te behouden.' Sneijder heeft nog een contract tot 2009 bij Ajax.
Dat commentaarquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:02 schreef MaxC het volgende:
Hopen dat het wederom dit word:
http://www.youtube.com/watch?v=nidEGMB--14&mode=related&search=
Heb liever dat ie om de tafel gaat zitten met Maduro.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:03 schreef twi het volgende:
[..]
Met alle respect, Martin. Moet je dan es niet wat peper in je reet steken en als een gek daar achteraan gaan? Als je iets wilt, komt het niet vanzelf naar je toe...
quote:'Manucharyan heeft aanbieding in beraad'
Voetbal International meldt dat Edgar Manucharyan een aanbieding van Ajax heeft ontvangen om zijn contract te verlengen. De aanvaller heeft de aanbieding nog in beraad. Door veelvuldig blessureleed wist hij nog niet echt door te breken bij Ajax. Iedereen bij de club is echter wel overtuigd van zijn klasse.
Wat? Om het contract zo snel mogelijk te ontbinden?quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:18 schreef Radegast het volgende:
[..]
Heb liever dat ie om de tafel gaat zitten met Maduro.
Omdat Willem II bagger is. En omdat er ook geen reden is waarom het niet zo zou zijn. En vanwege mijn voorgevoelquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:17 schreef twi het volgende:
Geen enkel idee waarom het een galavoorstelling zou worden, laten we eerst maar gewoon winnen.
Ach ja, ze speelden mooi wel gelijk bij Twente, wat erg goed draait.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:21 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Omdat Willem II bagger is. En omdat er ook geen reden is waarom het niet zo zou zijn. En vanwege mijn voorgevoel.
Wel lekker, dat Hongaarse commentaar.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:02 schreef MaxC het volgende:
Hopen dat het wederom dit word:
http://www.youtube.com/watch?v=nidEGMB--14&mode=related&search=
quote:Twijfels over inzetbaarheid Babel en Perez [wijzig]
Of Ten Cate in Tilburg kan beschikken over Ryan Babel en Kenneth Perez is twijfelachtig. Babel hield aan de topper tegen AZ en kneuzing over, Perez kampt met een onwillige hamstring. Over hen zal woensdagmorgen een beslissing genomen worden, net als over de inzetbaarheid van Emanuelson.
Daarom had het al 0-2 moeten staan.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:42 schreef Suijk het volgende:
Komt goed, niet te veel kracht verspelen.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:09 schreef F1Bas het volgende:
Hoe bedoel je grote kansen missen.
Die zit volgens NOS live bij Ajax op de bank. Iemand enig idee wie dat is?quote:Edgar Manoetsjarian
quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:28 schreef Black-Death het volgende:
Waarom verliest PSV nu wél en niet wat vaker in de competie met 3-0?
quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:29 schreef rompompom het volgende:
[..]
Die zit volgens NOS live bij Ajax op de bank. Iemand enig idee wie dat is?.
Zucht.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:29 schreef rompompom het volgende:
[..]
Die zit volgens NOS live bij Ajax op de bank. Iemand enig idee wie dat is?.
Prioriteiten stellen. De afgelopen jaren heeft PSV dit nooit erg serieus genomen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:28 schreef Black-Death het volgende:
Waarom verliest PSV nu wél en niet wat vaker in de competie?
dus dan maar met 3-0 verliezen van een middenmotor met de beste spelers erinquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:33 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Prioriteiten stellen. De afgelopen jaren heeft PSV dit nooit erg serieus genomen.
Vooral bij die corners weer, verder wel aardige reddingen maar bij die corners tering jantje zeg.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:38 schreef devv05 het volgende:
Matig, met weer een zeer slordige Stekelenburg. Hoeveel krediet heeft die jongen nog?
Leonardoquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:39 schreef Erwtensoep het volgende:
psv![]()
![]()
Aardig gespeeld, alleen iets vaker moeten scoren. Leonardo hoeft voorlopig even niet te spelen. Mannetje heeft nog geen klote gepresteerd en doet toch zo verongelijkt als hij wordt gewisseld.
HIj had ook een aantal goede reddingen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:38 schreef devv05 het volgende:
Matig, met weer een zeer slordige Stekelenburg. Hoeveel krediet heeft die jongen nog?
Al viel Maduro helemaal niet slecht in.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:41 schreef F1Bas het volgende:
Het ging slechter vanaf het moment dat Stam eruit ging....
Klink ik te positief als ik zeg dat Maduro weer op de weg terug is?quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:42 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Al viel Maduro helemaal niet slecht in.
Kwaakquote:
Ja.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:43 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Klink ik te positief als ik zeg dat Maduro weer op de weg terug is?
Hij heeft geen slechte potten gespeeld, dat is wat andersquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:43 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hij heeft toch weer een aantal aardige potten achter elkaar gespeeld.
Inderdaad ja.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:48 schreef zjroentje het volgende:
Die ophef die er nu ook weer om Leonardo wordt gemaakt ->!
Terecht, past niet bij ons.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:48 schreef zjroentje het volgende:
Ja, ongelofelijk inderdaad. Leonardo speelde erg slecht, boeiend. Hij doet het bij Ajax tot nu toe redelijk, na een handvol wedstrijden. Boeiend allemaal verder...quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:48 schreef zjroentje het volgende:
Daar gaat het niet om. Hij wordt gewisseld en Ten Cate en Leonardo kijken elkaar niet aan en dan is de wereld te klein. Come on.quote:
Ja dat slaat nergens op, Leo is aardig in sommige duels geweest maar hij moet leren niet teveel de actie te maken.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:51 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Hij wordt gewisseld en Ten Cate en Leonardo kijken elkaar niet aan en dan is de wereld te klein. Come on.
Verkeerde kaatsen en te ver doorgevoerde acties.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:51 schreef Erwtensoep het volgende:
Leonardo doet het helemaal niet goedWat heeft hij gepresteerd buiten wat versierde vrije trappen?
De winnende tegen Groningen? En ja hij stond op de goeie plaats.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:51 schreef Erwtensoep het volgende:
Leonardo doet het helemaal niet goedWat heeft hij gepresteerd buiten wat versierde vrije trappen?
Hij speelde ook kut, maar die ophef om de wissel. Lachwekkend.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:52 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja dat slaat nergens op, Leo is aardig in sommige duels geweest maar hij moet leren niet teveel de actie te maken.
Nou, chapeau.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:52 schreef F1Bas het volgende:
[..]
De winnende tegen Groningen? En ja hij stond op de goeie plaats.
Ik hoop dat hij verkocht wordt. Wat een wijf zeg, zoals hij de duels in gaat. Totaal geen overtuiging.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:57 schreef Aanvoerder het volgende:
Mitea gaat een come-back maken hoop ik.
Ik gun hem het allerbeste maar hij viel wel wat slapjes in vanavond.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:57 schreef Aanvoerder het volgende:
Mitea gaat een come-back maken hoop ik.
Ik heb er ook nog 1 met Seedorf en De Jong, maar die post ik nietquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:04 schreef gday het volgende:
Prachtige foto's.
Zijn er meer van die eigenlijk? Was er niet zo'n foto met Emanuelson en Davids ofzoiets?
en Rijkaard-Kluivertquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:06 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog 1 met Seedorf en De Jong, maar die post ik niet![]()
En dat is natuurlijk altijd leuk om te weten in het Ajax topic!quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:19 schreef gday het volgende:
Van Dijk: "We zijn afgestraft op twee momenten." DUDE, in welke wedstrijd heb je gespeeld?AZ heeft legio kansen gehad.
Zo erg zal die amsterdammer het niet erg vindenquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:19 schreef gday het volgende:
Van Dijk: "We zijn afgestraft op twee momenten." DUDE, in welke wedstrijd heb je gespeeld?AZ heeft legio kansen gehad.
En hij blijft maar opgeroepen worden voor Oranje.quote:
Mja, als Ajax-fan mag je toch ook iets verder kijken dan je neus lang is of niet?quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:20 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
En dat is natuurlijk altijd leuk om te weten in het Ajax topic!
Zoals elk seizoenquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:28 schreef Cheiron het volgende:
Volgend seizoen Cocu gestopt, Farfan weggekocht en Alez naar zn eigen werkgever terug: niets om ons van het kampioenschap af te houden (na het zien van dit zwakke psv van vanavond)
Ja.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:43 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hij heeft toch weer een aantal aardige potten achter elkaar gespeeld.
KNJBquote:
AZ durf ik nog niet met absolute zekerheid een finaleplaats toe te schrijven. NAC is goed in vorm en een stunt sluit ik niet uit.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:47 schreef Jasza het volgende:
Mooi, weer naar de badkuip
Ajax-az als finale mooi.
Een prijs pakken in De Kuip.quote:
Is het ook, boeit me verder geen fuck.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:51 schreef djstoffel het volgende:
en dan nog zeggen dat het geen gestuurde loting is
Dat doet me denken aan die opmerking van Wilfred Genee vorige keer.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:51 schreef djstoffel het volgende:
Wat een onzin weerquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:51 schreef djstoffel het volgende:
Dat zou wel apart zijn als psv er opeens uit kwam rollen (schieten)quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:08 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Wat een onzin weer
Wat had je dan verwacht psv-Ajax?
Het lijkt me sowieso spannend als Ajax of PSV überhaupt in de 1e ronde moet spelen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:13 schreef De_Ananas het volgende:
Je zal nooit Ajax-PSV in de eerste ronde zien.
snol?quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:30 schreef Sethje het volgende:
was lache vanavond..lekker gebierd in tilb. verder weinig actie..
die kleine blonde snol...
In combinatie met de vorige lotingenquote:Op donderdag 1 maart 2007 06:52 schreef VoreG het volgende:
Waarom is zo'n loting nou weer verdacht? De kans om AZ te treffen was 33% en om een mindere ploeg te treffen was het 66%. Wel erg toevallig dat het dan geen AZ is geworden..
sinds jaren doet Ajax weer vanaf ronde 1 mee. Daarvoor stroomde we nu omgeveer pas inquote:Op donderdag 1 maart 2007 08:31 schreef De_Ananas het volgende:
Is het al eens voorgekomen dat Ajax in een vroege fase tegen PSV of Feyenoord moest?
quote:Op donderdag 1 maart 2007 08:34 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Mooie goal Huntelaar... Sneijder had zijn schoenen verkeerd om aan... en Leonardo was drama...
Zoveel leuke lotingen waren er niet. Rkc uit had ik wel gewild, lekker op eigen vervoer naar Waalwijk. Maar je bent nu wel bijna zeker van de bekerfinale. Gezellig naar de kuipquote:Op donderdag 1 maart 2007 08:52 schreef M0NTANA het volgende:
Wat een kutloting, tyfuszooi.
Sowieso een uitwedstrijd, thuis tegen RKC Waalwijk spreekt toch niemand aan?quote:Op donderdag 1 maart 2007 08:53 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Zoveel leuke lotingen waren er niet. Rkc uit had ik wel gewild, lekker op eigen vervoer naar Waalwijk. Maar je bent nu wel bijna zeker van de bekerfinale. Gezellig naar de kuip
En daar gaat het toch om.quote:Op donderdag 1 maart 2007 08:58 schreef M0NTANA het volgende:
Plaatsing voor finale lijkt dan ook het enige voordeel.
Uiteindelijk wel.quote:
Ja of op een lullige manier verliezen en een nog mooiere bekerfinale missen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:01 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel.
Maar via een uitwedstrijd bij AZ, NAC of RKC Waalwijk plaatsen voor finale was mooier geweest.
Die kneuzen uit alkmaar gun ik geen finalequote:
Ik gun ze geen beker. Maar wat is voor hun zuurder dan straks in zowel de playoffs als de finale door Ajax uitgeschakeld te worden?quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:10 schreef stefmans het volgende:
[..]
Die kneuzen uit alkmaar gun ik geen finale![]()
Zou mooier zijn als Ajax de play-offs ontloopt (lees: kampioen wordt), zou het nog mogelijk zijn gezien de crisis bij PSV? Ik hoop het, maar ben bang dat het verschil al te groot is.quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:14 schreef twi het volgende:
[..]
Ik gun ze geen beker. Maar wat is voor hun zuurder dan straks in zowel de playoffs als de finale door Ajax uitgeschakeld te worden?
Als we winnen van PSV...dat zie ik alleen niet gebeuren.quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:17 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zou mooier zijn als Ajax de play-offs ontloopt (lees: kampioen wordt), zou het nog mogelijk zijn gezien de crisis bij PSV? Ik hoop het, maar ben bang dat het verschil al te groot is.
Laten we eerst maar eens zes punten pakken tegen Heerenveen (thuis) en FC Twente (uit).quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:20 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Als we winnen van PSV...dat zie ik alleen niet gebeuren.
Ik moet zeggen dat jouw vocabulaire de laatste tijd wel erg beperkt isquote:Op donderdag 1 maart 2007 08:52 schreef M0NTANA het volgende:
Wat een kutloting, tyfuszooi.
verschil is niet te groot.... tis alleen jammer dat ze nu thuis tegen RKC moeten ipv uit naar roda, NAC of Utrecht ofzo... Zie ze tegen RKC geen punten verspelen eigenlijkquote:Op donderdag 1 maart 2007 09:17 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zou mooier zijn als Ajax de play-offs ontloopt (lees: kampioen wordt), zou het nog mogelijk zijn gezien de crisis bij PSV? Ik hoop het, maar ben bang dat het verschil al te groot is.
Ajax kan winnen in Eindhoven, dus dan hoeft PSV nog maar vier punten te verspelen. Ik zie Ajax echter niet alle resterende wedstrijden winnen, dus het zal héél lastig worden.quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:22 schreef twi het volgende:
Ik reken er niet meer op, dat heb ik al genoeg gedaan tot aan die flater van die blinde t***shond afgelopen weekend. Of eigenlijk tot aan die mazzelgoal van Alex tegen Groningen.
In 6 wedstrijden zie ik PSV geen 7 punten meer verliezen. Bovendien moet ik ons ook nog maar zien winnen in Enschede en Eindhoven.
Ik denk dat als we de eerstkomende drie wedstrijden winnen, we de rest ook wel winnen. Maar ik zie eigenlijk alleen Twente PSV in problemen brengen. Denk niet dat ze zich 2 keer verslikken in NAC. En op papier zijn Utrecht en Vitesse voor ons misschien moeilijke tegenstanders, maar heeft PSV er doorgaans bar weinig problemen mee.quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:24 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ajax kan winnen in Eindhoven, dus dan hoeft PSV nog maar vier punten te verspelen. Ik zie Ajax echter niet alle resterende wedstrijden winnen, dus het zal héél lastig worden.
Tja, Ajax wilde zich duidelijk niet teveel inspannen, logisch gezien het programma in de competitie.quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:54 schreef fuckbuddy het volgende:
van harte met het winnen van de kwart finales, maar jezusmina wat een baggerwedstrijd zeg.
Echt bizar, ik was van mening dat het wel een 0-4 zou gaan worden.
Was Willem II nou zo goed, of was Ajax nou zo slecht?
Finale word dus AZ-Ajax of andersom....
Je hebt de wedstrijd toch gezien?quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:54 schreef fuckbuddy het volgende:
van harte met het winnen van de kwart finales, maar jezusmina wat een baggerwedstrijd zeg.
Echt bizar, ik was van mening dat het wel een 0-4 zou gaan worden.
Was Willem II nou zo goed, of was Ajax nou zo slecht?
Finale word dus AZ-Ajax of andersom....
quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:32 schreef twi het volgende:
Heb net maar even een kaart gehaald voor onze kampioenswedstrijd tegen Heracles.
Is het programma voor het seizoen 2011-2012 al bekend dan?quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:32 schreef twi het volgende:
Heb net maar even een kaart gehaald voor onze kampioenswedstrijd tegen Heracles.
Ik heb hem zeker gezien, maar wilde even "een van Gaaltje" doenquote:Op donderdag 1 maart 2007 10:08 schreef BoNi het volgende:
[..]
Je hebt de wedstrijd toch gezien?
Spelers van Ajax waren duidelijk vermoeid en naar mijn idee ook niet voor 100% gemotiveerd.
Willem II kon er gelukkig niet veel tegenin brengen.
Wij speelden bijvoorbeeld bij jullie de gehele 2de helft met 10 man, dit kost nog meer kracht. Al blijft het wel wat raar.quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:16 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Ik heb hem zeker gezien, maar wilde even "een van Gaaltje" doen![]()
Ze waren zeker niet gemotiveerd nee, en vermoeid, ik vind dat raar.
AZ was veel sterker en veerkrachtiger, en die hebben infeite dezelfde zware wedstrijden achter de rug, misschien nog ff harder aan de fysieke kracht werken, want er staat nog wat aan te komen...![]()
Ach jullie worden vaak terecht geroemd om het vertoonde spel... Maar waar heeft het jullie nou eigenlijk gebracht? Als het er echt omgaat zijn jullie niet thuis en wij nou net welquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:16 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Ik heb hem zeker gezien, maar wilde even "een van Gaaltje" doen![]()
Ze waren zeker niet gemotiveerd nee, en vermoeid, ik vind dat raar.
AZ was veel sterker en veerkrachtiger, en die hebben infeite dezelfde zware wedstrijden achter de rug, misschien nog ff harder aan de fysieke kracht werken, want er staat nog wat aan te komen...![]()
Ik ben benieuwd waar jullie gaan eindigen dit seizoen
Nu refereer je aan de UEFA Cup neem ik aan?quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:33 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Ach jullie worden vaak terecht geroemd om het vertoonde spel... Maar waar heeft het jullie nou eigenlijk gebracht? Als het er echt omgaat zijn jullie niet thuis en wij nou net wel![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:49 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Nu refereer je aan de UEFA Cup neem ik aan?![]()
@Badabingea
True, zal tijd worden, snap sowiesie niet waarom HTC zo met een topspits omgaat..
Krijg je dat soort reacties....quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:55 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
daar gaat het voor jullie nu ook echt beginnen.... We komen elkaar in de play offs wel tegen en dan snap je wel wat ik bedoel... leuk dansje trouwens van Boukhari
![]()
Bullshit, in de echte wedstrijden staan we er juist niet (Kopenhagen thuis, Werder uit, PSV thuis). Ok, er zijn misschien verzachtende omstandigheden maar we staat er nog niet op de juiste momenten. En ook het spel is nog lang niet altijd des Ajax's.quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:33 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Ach jullie worden vaak terecht geroemd om het vertoonde spel... Maar waar heeft het jullie nou eigenlijk gebracht? Als het er echt omgaat zijn jullie niet thuis en wij nou net wel![]()
Dat slappe argument komt elke keer iemand mee aan. Alsof dat zijn fouten wegstreept ofzo. We moeten iemand hebben die goede reddingen maakt zonder fouten. We zijn Ajax, mogen best een beetje eisen stellen hoor.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:40 schreef Black-Death het volgende:
[..]
HIj had ook een aantal goede reddingen.
Website van Tien.quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:15 schreef Petsopjebilletjes het volgende:
heeft iemand een samenvatting van de wedstrijd van gisteren? beelden dus..
Die doet het bij mij nietquote:
Ik merk het jaquote:
Staatie niet op ultrasuid?quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:15 schreef Petsopjebilletjes het volgende:
heeft iemand een samenvatting van de wedstrijd van gisteren? beelden dus..
mazzel is het zeker niet... sterker nog af en toe spelen jullie heel aardig.. Maar je begint zelf flauwe opmerkingen te maken... met benieuwd waar jullie eindigen enz.... Ik moet het van AZ ook nog maar is zien.... dat bedoel ik...... Wij laten het nu niet zien... Maar Ajax heeft zich al lang bewezen....quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:33 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Krijg je dat soort reacties....
Daar gaat het beginnen, waarom hebben jullie het dan niet gedaan?
Misschien was het dan wel een schoolvoorbeeld geweest voor AZ om te zien hoe het wel moet.
Tis natuurlijk onzin om een bovenstaande opmerking te maken als je zelf er al uit ligt.
Ja dat dansje heeft ie bij Ajax geleerd (flauw) Hij doet het toch erg goed bij AZ moet ik zeggen.
Ik denk dat AZ zichzelf niet meer hoeft te bewijzen dat het een (sub)topclub is, hoewel iedereen er nog altijd tegenaan kijkt alsof het een club is die mazzel dat ze zo ver gekomen zijn, en blij moeten zijn met het behaalde resultaat...
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomstquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:02 schreef Cordoba32 het volgende:
Maar Ajax heeft zich al lang bewezen....
Maar onder andere daardoor word je wel een topclub.quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:07 schreef PyTh het volgende:
[..]
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
quote:Daylon Classen for Real Madrid
2007-02-27 18:30:51
Ajax Cape Town's latest young sensation Daylon Classen made his way to Spain at the invitation of world-renowned football giants, Real Madrid FC, earlier this week.
The youngster was invited to the Spanish capital for a week's training at the club's football development academy, a visit that will see him rubbing shoulders with the best football prodigies the world has to offer.
The visit was confirmed by Claasen's business manager Rob Moore, who described the situation as a unique opportunity for the young Capetonian.
"This visit will thrust him onto the world stage as many of the leading clubs scouts will be alerted to his visit to the Bernabeau," said Moore.
"We will be able to gauge the standard of preparation of a South African development player to those he will be competing with in Real Madrid.
"It's even better that Daylon has had an opportunity to travel to Europe at a younger age than Benni [McCarthy] was when he first joined Ajax Amsterdam."
This visit could well demonstrate the progress made at Ajax Cape Town's renowned Youth Development Academy, whilst also highlighting the interest generated amongst Europe's elite clubs of the youth developed at Ikamva.
Earlier this year another Ajax Cape Town Development player, Stanton Lewis, realised his dream when he was invited to join Mother Club Ajax Amsterdam.
The 'Urban Warriors' head coach Muhsin Ertugral said: "The first junior training session that I watched at Ajax was that of the Under-17 team.
"I clearly recall saying to my CEO John Comitis, that I would like Daylon to train with my first team squad.
"I thought he was technically and tactically advanced for his age," the Ajax mentor continued. "For a 16-year-old, I believed he would be an asset to South African football."
Ertugral - a big fan of South Africa's previous wonderkid Jabu, formerly Pule, Mahlangu - believes that Claasen is better than Mahlangu was at the same age.
"He has both the South African class and the technical ability beyond his age," Ertugral confidently exclaimed.
"I have to give credit to the Ajax Under-17 coach Duncan Crowie, who has molded, not only Daylon, but a number of up-and-coming players like Thulani, Shameeq, and Cole among others.
"These players are all assets to Ajax Cape Town and I am looking forward to working with them in the future. I cannot wait for Daylon to come back so that I can link him up with Clifford Ngobeni, who at 19, has the potential to play for Bafana Bafana."
Wilde ik ook net doen.quote:
Kijk dit vind ik dus bizar, als die gast goed genoeg is om bij Real stage te lopen, waarom zit hij dan nog niet bij ajax??quote:
Real Madrid contracteerde destijds ook de bij Ajax afgeteste Felipe.quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:48 schreef Cordoba32 het volgende:
Ach Real is de weg toch al jaren kwijt.... Als hij zoooo goed was dan hadden wij hem op zijn minst een keer afgetest...
pyth: Denneboom wel garantie voor de toekomst? :-)
Ook geen succes.quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:48 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Real Madrid contracteerde destijds ook de bij Ajax afgeteste Felipe.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:28 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat is gewoon Leonardo met flaporen man
Dat "Boeruh, boeruh!" roepen tegen elf Zuid-Amerikanen begint natuurlijk ook te vervelen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:37 schreef Zwansen het volgende:
Ik zit misschien in de Arena zondag.
Misschien kom ik nog wat van jullie tegen, gezellig.
Precies. Dan is Joduh, joduh tegen een meerendeel atheïsten roepen ook wel eens leuk.quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:44 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat "Boeruh, boeruh!" roepen tegen elf Zuid-Amerikanen begint natuurlijk ook te vervelen.![]()
Hoezo niet? Het zijn geen slaven hoor daar in Kaapstad...quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:45 schreef Black-Death het volgende:
Sorry hoor, maar het klopt toch ECHT niet als een Cape Town speler stage gaat lopen bij Real?
Ja oke daar heb je gelijk in, maar Ajax heeft natuurlijk wel recht van spreken.. maar goed, we zullen het zienquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:48 schreef Radegast het volgende:
[..]
Hoezo niet? Het zijn geen slaven hoor daar in Kaapstad...
Pas als Real Madrid hem een aanbieding doet, is Ajax aan zet.
Jong rkc, ado, haarlem, willem 2 en rkc.................ja, heel toevalligquote:Op donderdag 1 maart 2007 06:52 schreef VoreG het volgende:
Waarom is zo'n loting nou weer verdacht? De kans om AZ te treffen was 33% en om een mindere ploeg te treffen was het 66%. Wel erg toevallig dat het dan geen AZ is geworden..
Maar dat hoort ook allemaal bij het complot, snap dat dan.quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Willem II was toch gewoon een uitwedstrijd? psv ligt er toch gewoon uit na een uitwedstrijd bij NAC? Kom ee...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |