quote:Twijfels over inzetbaarheid Babel en Perez [wijzig]
Of Ten Cate in Tilburg kan beschikken over Ryan Babel en Kenneth Perez is twijfelachtig. Babel hield aan de topper tegen AZ en kneuzing over, Perez kampt met een onwillige hamstring. Over hen zal woensdagmorgen een beslissing genomen worden, net als over de inzetbaarheid van Emanuelson.
Daarom had het al 0-2 moeten staan.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:42 schreef Suijk het volgende:
Komt goed, niet te veel kracht verspelen.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:09 schreef F1Bas het volgende:
Hoe bedoel je grote kansen missen.
Die zit volgens NOS live bij Ajax op de bank. Iemand enig idee wie dat is?quote:Edgar Manoetsjarian
quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:28 schreef Black-Death het volgende:
Waarom verliest PSV nu wél en niet wat vaker in de competie met 3-0?
quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:29 schreef rompompom het volgende:
[..]
Die zit volgens NOS live bij Ajax op de bank. Iemand enig idee wie dat is?.
Zucht.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:29 schreef rompompom het volgende:
[..]
Die zit volgens NOS live bij Ajax op de bank. Iemand enig idee wie dat is?.
Prioriteiten stellen. De afgelopen jaren heeft PSV dit nooit erg serieus genomen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:28 schreef Black-Death het volgende:
Waarom verliest PSV nu wél en niet wat vaker in de competie?
dus dan maar met 3-0 verliezen van een middenmotor met de beste spelers erinquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:33 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Prioriteiten stellen. De afgelopen jaren heeft PSV dit nooit erg serieus genomen.
Vooral bij die corners weer, verder wel aardige reddingen maar bij die corners tering jantje zeg.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:38 schreef devv05 het volgende:
Matig, met weer een zeer slordige Stekelenburg. Hoeveel krediet heeft die jongen nog?
Leonardoquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:39 schreef Erwtensoep het volgende:
psv![]()
![]()
Aardig gespeeld, alleen iets vaker moeten scoren. Leonardo hoeft voorlopig even niet te spelen. Mannetje heeft nog geen klote gepresteerd en doet toch zo verongelijkt als hij wordt gewisseld.
HIj had ook een aantal goede reddingen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:38 schreef devv05 het volgende:
Matig, met weer een zeer slordige Stekelenburg. Hoeveel krediet heeft die jongen nog?
Al viel Maduro helemaal niet slecht in.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:41 schreef F1Bas het volgende:
Het ging slechter vanaf het moment dat Stam eruit ging....
Klink ik te positief als ik zeg dat Maduro weer op de weg terug is?quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:42 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Al viel Maduro helemaal niet slecht in.
Kwaakquote:
Ja.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:43 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Klink ik te positief als ik zeg dat Maduro weer op de weg terug is?
Hij heeft geen slechte potten gespeeld, dat is wat andersquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:43 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hij heeft toch weer een aantal aardige potten achter elkaar gespeeld.
Inderdaad ja.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:48 schreef zjroentje het volgende:
Die ophef die er nu ook weer om Leonardo wordt gemaakt ->!
Terecht, past niet bij ons.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:48 schreef zjroentje het volgende:
Ja, ongelofelijk inderdaad. Leonardo speelde erg slecht, boeiend. Hij doet het bij Ajax tot nu toe redelijk, na een handvol wedstrijden. Boeiend allemaal verder...quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:48 schreef zjroentje het volgende:
Daar gaat het niet om. Hij wordt gewisseld en Ten Cate en Leonardo kijken elkaar niet aan en dan is de wereld te klein. Come on.quote:
Ja dat slaat nergens op, Leo is aardig in sommige duels geweest maar hij moet leren niet teveel de actie te maken.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:51 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Hij wordt gewisseld en Ten Cate en Leonardo kijken elkaar niet aan en dan is de wereld te klein. Come on.
Verkeerde kaatsen en te ver doorgevoerde acties.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:51 schreef Erwtensoep het volgende:
Leonardo doet het helemaal niet goedWat heeft hij gepresteerd buiten wat versierde vrije trappen?
De winnende tegen Groningen? En ja hij stond op de goeie plaats.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:51 schreef Erwtensoep het volgende:
Leonardo doet het helemaal niet goedWat heeft hij gepresteerd buiten wat versierde vrije trappen?
Hij speelde ook kut, maar die ophef om de wissel. Lachwekkend.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:52 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja dat slaat nergens op, Leo is aardig in sommige duels geweest maar hij moet leren niet teveel de actie te maken.
Nou, chapeau.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:52 schreef F1Bas het volgende:
[..]
De winnende tegen Groningen? En ja hij stond op de goeie plaats.
Ik hoop dat hij verkocht wordt. Wat een wijf zeg, zoals hij de duels in gaat. Totaal geen overtuiging.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:57 schreef Aanvoerder het volgende:
Mitea gaat een come-back maken hoop ik.
Ik gun hem het allerbeste maar hij viel wel wat slapjes in vanavond.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:57 schreef Aanvoerder het volgende:
Mitea gaat een come-back maken hoop ik.
Ik heb er ook nog 1 met Seedorf en De Jong, maar die post ik nietquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:04 schreef gday het volgende:
Prachtige foto's.
Zijn er meer van die eigenlijk? Was er niet zo'n foto met Emanuelson en Davids ofzoiets?
en Rijkaard-Kluivertquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:06 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog 1 met Seedorf en De Jong, maar die post ik niet![]()
En dat is natuurlijk altijd leuk om te weten in het Ajax topic!quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:19 schreef gday het volgende:
Van Dijk: "We zijn afgestraft op twee momenten." DUDE, in welke wedstrijd heb je gespeeld?AZ heeft legio kansen gehad.
Zo erg zal die amsterdammer het niet erg vindenquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:19 schreef gday het volgende:
Van Dijk: "We zijn afgestraft op twee momenten." DUDE, in welke wedstrijd heb je gespeeld?AZ heeft legio kansen gehad.
En hij blijft maar opgeroepen worden voor Oranje.quote:
Mja, als Ajax-fan mag je toch ook iets verder kijken dan je neus lang is of niet?quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:20 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
En dat is natuurlijk altijd leuk om te weten in het Ajax topic!
Zoals elk seizoenquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:28 schreef Cheiron het volgende:
Volgend seizoen Cocu gestopt, Farfan weggekocht en Alez naar zn eigen werkgever terug: niets om ons van het kampioenschap af te houden (na het zien van dit zwakke psv van vanavond)
Ja.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:43 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hij heeft toch weer een aantal aardige potten achter elkaar gespeeld.
KNJBquote:
AZ durf ik nog niet met absolute zekerheid een finaleplaats toe te schrijven. NAC is goed in vorm en een stunt sluit ik niet uit.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:47 schreef Jasza het volgende:
Mooi, weer naar de badkuip
Ajax-az als finale mooi.
Een prijs pakken in De Kuip.quote:
Is het ook, boeit me verder geen fuck.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:51 schreef djstoffel het volgende:
en dan nog zeggen dat het geen gestuurde loting is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |