Ach, dan was het kampioenschap volgens mij alsnog verneukt geweestquote:Op woensdag 28 februari 2007 09:04 schreef PyTh het volgende:
Als Wegereef z'n fout had toegegeven na het zien van de TV beelden was er volgens mij niks aan de hand geweest.
Si.quote:Op woensdag 28 februari 2007 08:21 schreef M0NTANA het volgende:
Ach, als we maar winnen. Hoe en hoeveel maakt me niet uit, we hebben wat goed te maken!
Ja, ze hebben zijn contract verlengd tot 2011. En ook al doet ie het misschien wat beter: het blijft een meisje.quote:Op woensdag 28 februari 2007 08:57 schreef Robar het volgende:
Die Wegereef he . . . . . . . . . . . . . . . .
Heeft Heitinga bijgetekend?
Heel goed, hij heeft me de laatste weken/maanden weer wat meer weten te bekoren (als verdedigende middenvelder/centrum verdediger)
En natuurlijk winnen we!
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=40139quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:24 schreef devv05 het volgende:
Jij zal wel inside informatie hebben dan.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:45 schreef devv05 het volgende:
Ik zie nergens staan dat ie geen piemel heeft hoor.
Dat hoofd van hem zegt al genoeg. Wel stoer dat ie z'n haar er af gehaald heeft, ik vind hem nu opeens een stuk meer man.quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:45 schreef devv05 het volgende:
Ik zie nergens staan dat ie geen piemel heeft hoor.
Ik ben anders maar wat blij dat mijn vriendin er niet zo uit ziet hoor:quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:53 schreef Grachus het volgende:
[..]
Dat hoofd van hem zegt al genoeg. Wel stoer dat ie z'n haar er af gehaald heeft, ik vind hem nu opeens een stuk meer man.![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:17 schreef Aanvoerder het volgende:
Winnen vanavond en vanaf morgen 31 dagen geen alcohol.
Ik slacht ze liever in de finale af.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:21 schreef PyTh het volgende:
Ik verwacht een lastige wedstrijd vanavond voor zowel ajax, PSV als az...
Als ze alledrie doorkomen lijkt een halve finale PSV - ajax me wel aardig![]()
succesquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:23 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Steun Aanvoerders drooglegging in maart.
ajax en PSV afslachtenquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:23 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Ik slacht ze liever in de finale af.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ajax en psv tegen elkaar in bekerfinales![]()
Nou nou, op zo'n scenario hoopte iedereen afgelopen keer ook, toen weinig gebeurd. Ook op lange zijde niet waar iedereen wel even zou komen. Alleen bij onze kant wat kloten met ME.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:38 schreef PyTh het volgende:
[..]
98
![]()
Toen viel er voor jullie alleen op het veld wat te juichen![]()
Precies Sandyquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Ach, gelukkig gaat het daarom.
Wat was de laatste afslachting van PSV op Ajax eigenlijk?quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:53 schreef PyTh het volgende:
[..]
Precies Sandy![]()
Maar dat was inderdaad de laatste keer dat ajax PSV afgeslacht heeft
seizoen 2004-2005, 0-4 in de Arena, 3x van Bommelquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:57 schreef Messenga het volgende:
[..]
Wat was de laatste afslachting van PSV op Ajax eigenlijk?
Die was lelijk ja.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:59 schreef PyTh het volgende:
[..]
seizoen 2004-2005, 0-4 in de Arena, 3x van Bommel
Bekerfinale: 5-0 in '98. Geweldige dag was dat toen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:42 schreef Pritt het volgende:
Ik meen me te herinneren dat Ajax PSV ooit nog eens heeft vernedert in de Johan Fruitschaal.
EDIT: Toch niet, hoe kom ik daar dan bij. Zeker ooit eens gedroomd.
Jep, dan was er inderdaad véél minder ophef geweest denk ik. Een scheids moet zijn fout toe durven geven.quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:04 schreef PyTh het volgende:
Als Wegereef z'n fout had toegegeven na het zien van de TV beelden was er volgens mij niks aan de hand geweest.
0-6quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:48 schreef knep het volgende:
Wat wordt het vanavond heren?
Klopt, ik kan die schreeuw nog steeds voor me halenquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:59 schreef MaxC het volgende:
2 jaar geleden werden we tegen Willem 2 er toch ook met 1-0 uit getrapt? Toen kreeg Maxwell nog zo'n vreselijke blessure
ik stond precies in die hoek waar t gebeurde. Zag al meteen dat t fout wasquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:01 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Klopt, ik kan die schreeuw nog steeds voor me halen
Meteen zijn laatste wedstrijd in ons mooi shirtquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:03 schreef toma het volgende:
[..]
ik stond precies in die hoek waar t gebeurde. Zag al meteen dat t fout was
Dan stonden wij vlak bij elkaarquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:03 schreef toma het volgende:
[..]
ik stond precies in die hoek waar t gebeurde. Zag al meteen dat t fout was
Een mooi moment om je alcoholvrije periode met een ontiechelijke kater te beginnenquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:25 schreef Aanvoerder het volgende:
Wie gaat vanavond waar in de stad kijken? Ik zit er aan te denken om het in de kroeg te gaan kijken aangezien dit m'n laatste kans is om nog ff flink te zuipen.
Moet je nou echt in elke post vertellen dat je niet meer mag zuipen?quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:25 schreef Aanvoerder het volgende:
Wie gaat vanavond waar in de stad kijken? Ik zit er aan te denken om het in de kroeg te gaan kijken aangezien dit m'n laatste kans is om nog ff flink te zuipen.
Ik ben ten minste kerel genoeg om m'n wilde uitlatingen ook na te komen. Ik lul ten minste geen onzin.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:45 schreef S-Two het volgende:
[..]
Moet je nou echt in elke post vertellen dat je niet meer mag zuipen?![]()
edit: Oja, en dan ook nog de reden.
Wie gaat dat eigenlijk controleren?quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:09 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik ben ten minste kerel genoeg om m'n wilde uitlatingen ook na te komen. Ik lul ten minste geen onzin.
De aandelen Heineken zullen lichtelijk dalen. Let maar op.quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wie gaat dat eigenlijk controleren?
Stelt niets voor in vergelijking met het geklaag over Wegereef. Niet aanstellen dus.quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:12 schreef zjroentje het volgende:
Maar we hoeven het ook niet zo vaak te horen hoor.
misschien iets voor jou?quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:12 schreef denthemen het volgende:
9. één supporter gehandicaptenplatform
Ik zit eraan te denken maar ik wil eerst even precies weten wat het inhoudquote:
ik fiets iig alvast naar t stadionquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:16 schreef Ordinair het volgende:
Vanavond een matige 1 - 2. Let op mijn woorden.
Ik denk dat het wel iets voor jou is..quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:16 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik zit eraan te denken maar ik wil eerst even precies weten wat het inhoud![]()
ik denk en hoop het welquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:35 schreef De_Ananas het volgende:
Zal het druk zijn?
Met alle respect, Martin. Moet je dan es niet wat peper in je reet steken en als een gek daar achteraan gaan? Als je iets wilt, komt het niet vanzelf naar je toe...quote:Van Geel: Sneijder niet gepolst voor contractverlenging
In Voetbal International ontkent Martin van Geel dat Ajax Sneijder gepolst heeft voor contractverlenging. 'We zijn niet met Wesley in gesprek, maar we hebben natuurlijk wel het streven om goede voetballers als Sneijder zo lang mogelijk voor Ajax te behouden.' Sneijder heeft nog een contract tot 2009 bij Ajax.
Dat commentaarquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:02 schreef MaxC het volgende:
Hopen dat het wederom dit word:
http://www.youtube.com/watch?v=nidEGMB--14&mode=related&search=
Heb liever dat ie om de tafel gaat zitten met Maduro.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:03 schreef twi het volgende:
[..]
Met alle respect, Martin. Moet je dan es niet wat peper in je reet steken en als een gek daar achteraan gaan? Als je iets wilt, komt het niet vanzelf naar je toe...
quote:'Manucharyan heeft aanbieding in beraad'
Voetbal International meldt dat Edgar Manucharyan een aanbieding van Ajax heeft ontvangen om zijn contract te verlengen. De aanvaller heeft de aanbieding nog in beraad. Door veelvuldig blessureleed wist hij nog niet echt door te breken bij Ajax. Iedereen bij de club is echter wel overtuigd van zijn klasse.
Wat? Om het contract zo snel mogelijk te ontbinden?quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:18 schreef Radegast het volgende:
[..]
Heb liever dat ie om de tafel gaat zitten met Maduro.
Omdat Willem II bagger is. En omdat er ook geen reden is waarom het niet zo zou zijn. En vanwege mijn voorgevoelquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:17 schreef twi het volgende:
Geen enkel idee waarom het een galavoorstelling zou worden, laten we eerst maar gewoon winnen.
Ach ja, ze speelden mooi wel gelijk bij Twente, wat erg goed draait.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:21 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Omdat Willem II bagger is. En omdat er ook geen reden is waarom het niet zo zou zijn. En vanwege mijn voorgevoel.
Wel lekker, dat Hongaarse commentaar.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:02 schreef MaxC het volgende:
Hopen dat het wederom dit word:
http://www.youtube.com/watch?v=nidEGMB--14&mode=related&search=
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |