Het lijkt me sowieso spannend als Ajax of PSV überhaupt in de 1e ronde moet spelen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:13 schreef De_Ananas het volgende:
Je zal nooit Ajax-PSV in de eerste ronde zien.
snol?quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:30 schreef Sethje het volgende:
was lache vanavond..lekker gebierd in tilb. verder weinig actie..
die kleine blonde snol...
In combinatie met de vorige lotingenquote:Op donderdag 1 maart 2007 06:52 schreef VoreG het volgende:
Waarom is zo'n loting nou weer verdacht? De kans om AZ te treffen was 33% en om een mindere ploeg te treffen was het 66%. Wel erg toevallig dat het dan geen AZ is geworden..
sinds jaren doet Ajax weer vanaf ronde 1 mee. Daarvoor stroomde we nu omgeveer pas inquote:Op donderdag 1 maart 2007 08:31 schreef De_Ananas het volgende:
Is het al eens voorgekomen dat Ajax in een vroege fase tegen PSV of Feyenoord moest?
quote:Op donderdag 1 maart 2007 08:34 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Mooie goal Huntelaar... Sneijder had zijn schoenen verkeerd om aan... en Leonardo was drama...
Zoveel leuke lotingen waren er niet. Rkc uit had ik wel gewild, lekker op eigen vervoer naar Waalwijk. Maar je bent nu wel bijna zeker van de bekerfinale. Gezellig naar de kuipquote:Op donderdag 1 maart 2007 08:52 schreef M0NTANA het volgende:
Wat een kutloting, tyfuszooi.
Sowieso een uitwedstrijd, thuis tegen RKC Waalwijk spreekt toch niemand aan?quote:Op donderdag 1 maart 2007 08:53 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Zoveel leuke lotingen waren er niet. Rkc uit had ik wel gewild, lekker op eigen vervoer naar Waalwijk. Maar je bent nu wel bijna zeker van de bekerfinale. Gezellig naar de kuip
En daar gaat het toch om.quote:Op donderdag 1 maart 2007 08:58 schreef M0NTANA het volgende:
Plaatsing voor finale lijkt dan ook het enige voordeel.
Uiteindelijk wel.quote:
Ja of op een lullige manier verliezen en een nog mooiere bekerfinale missen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:01 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel.
Maar via een uitwedstrijd bij AZ, NAC of RKC Waalwijk plaatsen voor finale was mooier geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |