Lijkt me welquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:41 schreef Fir3fly het volgende:
Hertog Jan?
Goed bezigquote:Op woensdag 28 februari 2007 06:10 schreef Bos81 het volgende:
Uiteraard.
We hebben zitten uitrekenen... dat ze minimaal 6 drankjes moeten drinken,quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:21 schreef DIGGER het volgende:
[..]
En toch, als je elk drankje betaald ipv een vast bedrag pp ben je goedkoper uit. Voor die 'zekerheid' qua kosten betaal je namelijk gewoon.
En April is en mooie trouwmaand, had op mijn trouwdag in elk geval prima weer.
yup in dat opzich ben ik blij dat ik met de auto gaquote:
Wat is er zaterdag dan? of stel ik een hele domme vraag ?quote:Op woensdag 28 februari 2007 08:37 schreef clauwheee het volgende:
Mogguh.
Straks weer naar de dok. Als ie maar zorgt dak voor zaterdag beter ben.
Yupquote:Op woensdag 28 februari 2007 08:43 schreef Suijk het volgende:
Mogguh.
Alvast op zoek naar een andere baan?
Jarig en voetbal!quote:Op woensdag 28 februari 2007 08:40 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Wat is er zaterdag dan? of stel ik een hele domme vraag ?
okequote:
het is droog hier hoorquote:Op woensdag 28 februari 2007 10:32 schreef Hathor het volgende:
Mogguh, denk dat ik nog een uurtje terug naar mijn nest kruip, het is niet echt gunstig glazenwassersweer vandaag.![]()
Volgens de KNMI blijft het voorlopig zulk weerquote:Op woensdag 28 februari 2007 10:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
het is droog hier hoorJe waait wel van je laddertje af denk ik
quote:
Ik blijf op de beurs ook graag weg uit dat wespennest (of andere bedrijven waar je totaal niet van op aan kunt als LogicCMG, RT Company etc.)quote:Op woensdag 28 februari 2007 08:40 schreef appelsientje het volgende:
Lees de onderstaande berichten..... gaat lekker allemaal.....
En maar blijven strooien met positieve berichten, maar als je dit leest.
Pinkroccade had nooit moeten samen gaan met Getronics....
Getronics lijdt verlies EUR 145 mln in 2006
http://www.debeurs.nl/news/details.asp?id=2737235
'AFM stelt onderzoek in naar Getronics'
http://www.debeurs.nl/news/details.asp?id=2737984
Ja idd...quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Is ook wel een rare keuze indd, ik had gekozen voor Utrecht - AZ...
Ja idd...quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:18 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik blijf op de beurs ook graag weg uit dat wespennest (of andere bedrijven waar je totaal niet van op aan kunt als LogicCMG, RT Company etc.)
Je kunt geluk hebben en er een leuek winst mee halen maar er zit daar zo veel structureel fout dat ik de risico's veel te groot vind.
Ja - kan je flauw overdoen maar het verbaast me echt: ik zou graag utrecht az willen zien vanavond bv.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:22 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja idd...
Maar tja.. ik wil nu een flauwe opmerking makenmaar doe het niet
Idd - op basis van het bekergevoel, op basis van ranglijst PSV - NAC misschien maar Utrecht az is toch het meest logischquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Is ook wel een rare keuze indd, ik had gekozen voor Utrecht - AZ...
En aangezien je gaat trouwen dat de komende jaren ook zeker niet zult hebben......quote:
Mee eenSCHquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja - kan je flauw overdoen maar het verbaast me echt: ik zou graag utrecht az willen zien vanavond bv.
LIjkt me journalistiek gezien ook een logischer keuze
quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:29 schreef DIGGER het volgende:
Trouwens SCH: Glenn speelt graag met een paars/roze Lamborghini. Heb hem aangeleerd dat dat jouw auto is.
nodig Hools maar uit................. dan heb je die 21e pp er zo uitquote:Op woensdag 28 februari 2007 07:31 schreef appelsientje het volgende:
[..]
We hebben zitten uitrekenen... dat ze minimaal 6 drankjes moeten drinken,
vrienden van ons hebben dat toen niet gedaan, 't was die dag ook warm, dus dronk men erg veel.
Maar het is gewoon makkelijk dat je ongeveer weet wat je kwijt bent
quote:
NAC - PSV dan.............. dat gaat me wat worden, we doen het zelden goed in Bredaquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Idd - op basis van het bekergevoel, op basis van ranglijst PSV - NAC misschien maar Utrecht az is toch het meest logisch
Zou het toch niet door dat stemmen komen?
Rare beslissing inderdaad.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Idd - op basis van het bekergevoel, op basis van ranglijst PSV - NAC misschien maar Utrecht az is toch het meest logisch
Zou het toch niet door dat stemmen komen?
Denk je?quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat winnen jullie wel daar, vrij simpel denk ik.
ik weet niet of het nou voor 2 of 3 seizoenen ingevoerd werd, daarna zou er sowieso een evaluatie komen. PSV & AZ zijn iig al tegen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:30 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Denk je?
Ik denk dat het voor de verandering weer een lastige wedstrijd gaat worden.
FF wat anders.. dit seizoen is toch ook het laatste seizoen dat ze de playoff gingen uitproberen?
Of blijft het nu voor altijd?
En iedereen moet voor zijn wil het systeem ingevoerd worden. Dus dat zalwel weer geschrapt worden, gelukkig.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik weet niet of het nou voor 2 of 3 seizoenen ingevoerd werd, daarna zou er sowieso een evaluatie komen. PSV & AZ zijn iig al tegen.
Pfff das vervelend... beterschap!!quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:56 schreef clauwheee het volgende:
Back.
Dok: 'dikke pech' en zware griepvirusinfectie incl. weer oor- en keelontsteking.
Godver
als dat zou is ben ik blij!!! want die playoffs zijn we toch een ramp...quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
En iedereen moet voor zijn wil het systeem ingevoerd worden. Dus dat zalwel weer geschrapt worden, gelukkig.
Nu opeens weer welquote:
Ik krijg net een msn bericht:quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Wow, win ik me een grote pokerhand online. 10 US dollars erbij. (dubbel AA)
Je moet zoiets van de positieve kant bekijken inderdaadquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:04 schreef Da_Sandman het volgende:
Aan de andere kant, er is iemand flink blij mee vermoed ik.
wijze woordenquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:04 schreef Da_Sandman het volgende:
Nou en of, ik zou het spul weer voor een tijdje gedag zeggen dan denk ik.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:04 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik kijk voor de lol wel eens mee in die 'grote kamers'. Dat gaat vaak head to head, zo ontzettend snel. Die gasten hebben een behoorlijke bankroll en smijten met 1000 euro, alsof het fruittella is.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:04 schreef Da_Sandman het volgende:
En is 'ie nu al zo bezopen dat hij zo op beeld staat of is dit een soort ontgroengingsritueel?quote:
Dat is echt een gekke wereld. Mooi gezegd trouwens.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:18 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik kijk voor de lol wel eens mee in die 'grote kamers'. Dat gaat vaak head to head, zo ontzettend snel. Die gasten hebben een behoorlijke bankroll en smijten met 1000 euro, alsof het fruittella is.
Welke?quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:27 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman gaat zo eens een nieuwe telefoon halen.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
Als die Jaap het zwembad inspringt, is het hele zwembad leeg! Dat is pas bewoners pesten!
Dat moet hij doen als die Natasia aan het zwemmen isquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
Als die Jaap het zwembad inspringt, is het hele zwembad leeg! Dat is pas bewoners pesten!
De LG Shinequote:
quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:55 schreef borisz het volgende:
middag
ik maak vandaag een lekkere stoofpot, vlees staat lekker te sudderen![]()
dat komt het er sowieso niet definitief, want PSV was al tegen bij de proef (als enige) en is nog steeds tegen!quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
En iedereen moet voor zijn wil het systeem ingevoerd worden. Dus dat zalwel weer geschrapt worden, gelukkig.
kan hij niet gewoon op dat kutwijf gaan zitten?quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:41 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat moet hij doen als die Natasia aan het zwemmen is
quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als je me niet aansteekt, kom ik je wel halen
Hij lijkt er wel op?quote:
Ik houd van heel veel muziek, waar houd jij nog meer van qua muziek naast de RHCP?quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik dacht dat je goede smaak van muziek had![]()
Dat zei Jan Pallach ookquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als je me niet aansteekt, kom ik je wel halen
ac/dc , Bruce Springsteen, Snow patrol, Boards of Canada, Audioslave, RATM, Pearl Jamquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:44 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik houd van heel veel muziek, waar houd jij nog meer van qua muziek naast de RHCP?
kom je dus 2 keer naar de Goffertquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
ac/dc , Bruce Springsteen, Snow patrol, Boards of Canada, Audioslave, RATM, Pearl Jam
Komt Bruce daar dan? Aangezien ik de rest daar niet zo snel verwachtquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kom je dus 2 keer naar de Goffertaankomende zomer?
namen en rugnummersquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:11 schreef pascalheister het volgende:
thuis
best vrachtje dvd's weer
Pearl Jamquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Komt Bruce daar dan? Aangezien ik de rest daar niet zo snel verwacht![]()
Ow, ff kijken of daar nog kaartjes voor te krijgen zijn dan!quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:16 schreef dndiek het volgende:
Pearl Jam
jazeker, op linkin park naquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:12 schreef rubbereend het volgende:
tevrede over de PP line up Pascal?
Pearl Jam en de RHCP komen ook deze zomerquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Komt Bruce daar dan? Aangezien ik de rest daar niet zo snel verwacht![]()
RHCP wist ik. PJ wist ik nog niet.quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Pearl Jam en de RHCP komen ook deze zomer
Alleen hools?quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:17 schreef tong80 het volgende:
Ik krijg een interview net als SCH op de FPIk zal Hools noemen.
http://www.ticketmaster.nl/html/artist.htmI?l=NL&artist=PEARL%20JAM%20IN%20THE%20PARKquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ow, ff kijken of daar nog kaartjes voor te krijgen zijn dan!
quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:17 schreef tong80 het volgende:
Dank u!quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
http://www.ticketmaster.nl/html/artist.htmI?l=NL&artist=PEARL%20JAM%20IN%20THE%20PARK
quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:17 schreef tong80 het volgende:
Zolang het niet de Arena is!quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:25 schreef rubbereend het volgende:
prachtige lokatie, het Goffert park
mijn gemeente genotequote:Op woensdag 28 februari 2007 17:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
Je kiest zeker Haaibaaike als volgende user ?
quote:
quote:
nee ze komt me niet stalkenquote:
Nu pas.quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:17 schreef tong80 het volgende:
Over stalken gesproken: Waar blijft je fotoboek-updatequote:
Geweldig ideequote:Op woensdag 28 februari 2007 17:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
Wat hij zegt.quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Over stalken gesproken: Waar blijft je fotoboek-update![]()
Geen beter vermaak dan leedvermaak.quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:43 schreef Suijk het volgende:
Hebben we niet voorlopig even wat genoeg foto's van de eend gezien?
quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
Ik heb maar 1 recente gezien, dat is wat mij betreft niet genoeg. Al zijn er natuurlijk ook wel users waar ik liever foto's van zie dan van Rubberquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:43 schreef Suijk het volgende:
Hebben we niet voorlopig even wat genoeg foto's van de eend gezien?
Have fun. Ik vond 't een indrukwekkende film.quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:47 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Pan's Labyrinth is binnen op dvd, maar eens zien vd week![]()
Dat vond ik ook van Bambi!quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:52 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Have fun. Ik vond 't een indrukwekkende film.
Mufasa.quote:
Bambi is zieligquote:
Fuck you!quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Bambi hangt bij mij aan de muur als trofee!![]()
heb gisteravond weer een kwak nieuwe carnavalsfoto's gekregenquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Over stalken gesproken: Waar blijft je fotoboek-update![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb gisteravond weer een kwak nieuwe carnavalsfoto's gekregen
Wat Bos zegt dus.quote:
hier heb je de Bambi trofee, zoals die jaarlijks in Duitsland wordt uitgereikt.quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Bambi hangt bij mij aan de muur als trofee!![]()
En hier heb je het vriendje van Bambiquote:Op woensdag 28 februari 2007 18:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hier heb je de Bambi trofee, zoals die jaarlijks in Duitsland wordt uitgereikt.
[afbeelding]
Ik zou dat niet zomaar als vriendschap willen bestempelen, volgens mij zit het dieper dan datquote:Op woensdag 28 februari 2007 18:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
En hier heb je het vriendje van Bambi
[afbeelding]
quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:22 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Ik zou dat niet zomaar als vriendschap willen bestempelen, volgens mij zit het dieper dan dat![]()
Ik doe dat ook niet zomaar. Alleen foto's waar ik onduidelijk op sta. Hoe ik er echt uitzie, weten alleen de mensen die me ook daadwerkelijk ontmoet hebben.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:03 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Wat Bos zegt dus.
Ik geloof dat ik ook een nieuwe* foto heb, maar kan die niet zomaar online gooien.
*Juni vorig jaar.
Dat ga ik hopelijk op de meet doen!quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik doe dat ook niet zomaar. Alleen foto's waar ik onduidelijk op sta. Hoe ik er echt uitzie, weten alleen de mensen die me ook daadwerkelijk ontmoet hebben.
Ik kom zelf ook gewoon met het OV hoor dus ik zal ook blauw wordenquote:Op woensdag 28 februari 2007 18:27 schreef Suijk het volgende:
Wat wel leuk zou zijn, bij zo'n meet, zitten we met z'n allen flink te tanken, gaan we naderhand weg, praten we iets te hard, zet Sjimmie z'n petje op en bekeurt iedereen voor openbare dronkenschap.
ik las wat andersquote:Op woensdag 28 februari 2007 18:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb gisteravond weer een kwak nieuwe carnavalsfoto's gekregen
Guinnessquote:Op woensdag 28 februari 2007 18:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik kom zelf ook gewoon met het OV hoor dus ik zal ook blauw worden![]()
Een pub in en dan niet kunnen tanken![]()
Je bent al blauw!quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik kom zelf ook gewoon met het OV hoor dus ik zal ook blauw worden![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:34 schreef dndiek het volgende:
[..]
Guinness
Binnenkort een lang weekend naar Belfast
Nieuwere zal ook niet lukken vrees ik.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:25 schreef tong80 het volgende:
Tong's meest recente foto :
[afbeelding]
Jawel hoorquote:Op woensdag 28 februari 2007 18:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nieuwere zal ook niet lukken vrees ik.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Al die paparazzi fotografen, laag bij de grondse acties.
quote:
O ja er zijn wel eens meetfoto's van mij hier gepost, waar ik wel duidelijk op sta. Maar dat is inmiddels ook weer bijna een jaar geledenquote:Op woensdag 28 februari 2007 18:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat ga ik hopelijk op de meet doen!
Ik heb mijn foto wel in het openbaar gegooid! Dan weten de mensen tenminste welke agent ze moeten beledigen![]()
dd houdt wel rode kruisjes?quote:
Tsja, nu slaat mijn reactie nergens meer opquote:
quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:52 schreef dndiek het volgende:
[..]
Tsja, nu slaat mijn reactie nergens meer op
quote:
Houd 'm eens ondersteboven en mep er eens op? Je t lijkt vast te zitten aan je r.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:57 schreef lookinforyou het volgende:
Avond![]()
Clau, wederom, word maar snel weer berter![]()
Mijn rtoertsenbord doert een beertje vreemd![]()
ik snap er niks van. Heb dirt bord nog maar een paar weken. Ze zirtrten niert aan elkaar vasrt.quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:00 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Houd 'm eens ondersteboven en mep er eens op? Je t lijkt vast te zitten aan je r.
ja dart zie ik ook, maar hoe kom ik er vanaf?quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:08 schreef dndiek het volgende:
Iedere t wordt vooraf gegaan door een r
Met een schaar onder de toets gaan en de toets eruit 'wippen' en er daarna weer in doenquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:10 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
ja dart zie ik ook, maar hoe kom ik er vanaf?
Ik vind hert wel wart hebben.quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:10 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
ja dart zie ik ook, maar hoe kom ik er vanaf?
Bambiquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:28 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Ik vind hert wel wart hebben.
Ik had een RZR, maar dat hoeft niet meerquote:Op woensdag 28 februari 2007 18:55 schreef dndiek het volgende:
Mijn droomtelefoon is de Motorola KRZR k1 Cosmic Blue
Die heb ik nu en dat is idd een drama!quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik had een RZR, maar dat hoeft niet meer.
Deze Mosconi cup was gewoonquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:42 schreef Da_Sandman het volgende:
En naar de Cue Action, poolen en voetbal kijken.
We hebben nieuwe pooltafels, voor de liefhebbers, het zijn de trainingtafels waar team Europe en team USA tijdens de Mosconi Cup op hebben gespeeld.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:57 schreef DIGGER het volgende:
Is het goed dat ik voor Glenn even the RHCP opzet in de kroeg?
quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:57 schreef DIGGER het volgende:
Give it away give it away give it away boyquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:57 schreef DIGGER het volgende:
Scar tissue that I wish you sawquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Give it away give it away give it away boy
Rain on my frustration,Save my queen now break thisquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:05 schreef RayMania het volgende:
[..]
Scar tissue that I wish you saw.
Road trippin with my two favorite allies.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:07 schreef sjimz het volgende:
[..]
Rain on my frustration,Save my queen now break this
Glenn in groot fan van:quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Gaat Glenn daarop helemaal los?
quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:12 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Glenn in groot fan van:
Kaiser Chiefs
Gaat ik wel ff downloaden.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:14 schreef tong80 het volgende:
Je moet hem Nelly the Elephant van de Toy Dolls eens laten horen. Wedden dat ie meezingt en danst.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:14 schreef tong80 het volgende:
Je moet hem Nelly the Elephant van de Toy Dolls eens laten horen. Wedden dat ie meezingt en danst.
Jaren 80 britpopquote:
The Angry Mob ook welquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
I predict a riot is wel het lijflied in Italie he met al dat geweld![]()
Die tijd is hier nooit geweest.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:20 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Waar is de tijd dat Backstreet Boys en Spice Girls popijopi waren?
I'm a believerquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:22 schreef tong80 het volgende:
Wij hadden de Monkees. Als 7-jarige had ik er zelfs een plakboek van
[afbeelding]
iedereen die in de jaren 80 hersencellen had herkent het nummer volgens mij wel, alleen weten een hoop Nederlanders niet hoe het nummer heet, laat staan wie de uitvoerenden zijnquote:
Mijn collega is een groot fan van de Monkees, en hij is maar drie maanden ouder dan ikquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:22 schreef tong80 het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:25 schreef DIGGER het volgende:
Glenn ligt nu op bed en gaat Whhhhhooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Die ligt nog wel even te oefenen voordat ie in slaap valt Tong
Sugar baby love stond op nummer 1 toen ik werd geboren volgens mijquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:24 schreef tong80 het volgende:
Daarna werd ik twaalf en fan van The Rubettes.
[afbeelding]
Is alweer bijna 20 jaar geleden the Summer of love. Ik was meer in Amerikaanse gitaren. Maar dat is voor mij het hoogtepunt in de Britse muziek.Jesus and Mary Chain, Blue Aeroplanes, Happy Mondays, Waterboys, Ride. Net de new romatics achter de rug en dance en gitaren vielen op hun plaats. Niet dat de Waterboys dance waren maar this is the sea is wel een klassieker.quote:
Hey dat ken ikquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:03 schreef tong80 het volgende:
Give it away give it away give it away boy
heb je ook k3 in de kast staan?quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:19 schreef Againzender het volgende:
[..]Goed dat je het zegt, die moet ik Axel nog voorzetten
Vanavond werd hij helemaal blij met Franz Ferdinand. Ach ja, kinderen.....
Die ken ik ook! Mn mama heeft me goed opgevoedquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:22 schreef tong80 het volgende:
[afbeelding]
Ja had alleen minder naar zeg eens AA moeten kijkenquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:46 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Die ken ik ook! Mn mama heeft me goed opgevoed
Kijk eens in dat leuke spelletjes topicquote:
quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:07 schreef Againzender het volgende:
Mijn vrouw belt zojuist: "Klein beetje vertraging, groep kwajongens wordt nu op de Henk Sneevlietweg uit de metro gehaald"
Zal wel weer een gevallteje "Foei!" worden....
lach maar, ik moet die oven weer afkoelenquote:
Nou inderdaadquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja had alleen minder naar zeg eens AA moeten kijken
In Duitsland zou het een ongepaste grap zijn.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:12 schreef Againzender het volgende:
[..]
lach maar, ik moet die oven weer afkoelen
Duitsers hebben dan ook geen gevoel voor humor.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
In Duitsland zou het een ongepaste grap zijn.
bijna net zo mooi als de Motorola V3i Razorquote:
goede smaak heeft iequote:Op woensdag 28 februari 2007 20:12 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Glenn in groot fan van:
RHCP
U2
Rammstein
Ligabue (Italiaanse rock, errug lekker)
Coldplay
Keane
the Fratellis
Kaiser Chiefs
Nino d'Angelo (Napolitaanse zanger)
En Lauw pis van Theo Maassen (Ze maken mij de pissie lauw, zingt ie).
Zodra hij ook maar iets van het repetoire van bovenstaande hoort, herkent ie dat binnen de seconde en wordt er flink gedanst. En hij vraagt ook gewoon nummers aan
Me?quote:
mooie flesje, jammer dat die troep erin zitquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:03 schreef pascalheister het volgende:
weer thuis
flesje Grolsch nieuwe stijl opentrekt
je weet niet waar je over praat manquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mooie flesje, jammer dat die troep erin zit
I agreequote:Op woensdag 28 februari 2007 22:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mooie flesje, jammer dat die troep erin zit
jawel, afgelopen zondag nog uit die nieuwe fles zitten drinkenquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:14 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je weet niet waar je over praat man![]()
quote:
Ach lees mijn topics van vanavondquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:25 schreef SCH het volgende:
Moet je toch pijn doen tong, deze worsteling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |