Uhm jawel, dat zijn hun idolen in Amerika. daar willen ze zich mee verbinden.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:30 schreef Posdnous het volgende:
Die foto heeft geen reet te maken met waar je het over hebt.
Ow, je bedoelt het op zo'n quasi-grappige, niet zo slimme manier.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:31 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
Uhm jawel, dat zijn hun idolen in Amerika. daar willen ze zich mee verbinden.
Laat ze elkaar lekker verbinden, ons een zorg minder.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:31 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:31 schreef Sebasser het volgende:
die 2 rechtsen zijn broers ofzeau?
Ja, maar heb je die homootjes hier wel eens rond zien lopen?quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:31 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:32 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ow, je bedoelt het op zo'n quasi-grappige, niet zo slimme manier.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:33 schreef Japiedapie het volgende:
Wij hebben er een ook tijdje last van gehad, maar 6 december waren ze plotseling allemaal verdwenen..
Allemaal in de zak van de sint zeker.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:33 schreef Japiedapie het volgende:
Wij hebben er een ook tijdje last van gehad, maar 6 december waren ze plotseling allemaal verdwenen..
Noem je ze nou homo?quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:33 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Allemaal in de zak van de sint zeker.
Twee gangs uit compton die elkaar liefste dood zien jaquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:48 schreef honderd het volgende:
Ik dacht altijd dat Bloods en Crips twee verschillende bendes waren die nogal rivalen zijn van elkaar? Of heb ik dit mis, anders is het helemaal kansloos natuurlijk.
Dat zag ik laatst op de TV, dat zijn pas harde jongens. Kan de Nederlandse overheid hen niet inhuren om die andere bendes compleet uit te roeien, is dat ook opgelost.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:51 schreef Pakspul het volgende:
Als iedereen hier nou aansluit bij de bloods en de crips, dan begin ik MS13
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |