abonnement Unibet Coolblue
pi_46758083



Algemene info ACWW toont nu ook op de DS zijn verslavende gameplay. Het spel is nu nog uitgebreider dan de Gamecube versie al was. Behalve dat er meer fossielen, vissen, insecten en meubels te sparen zijn is er nu ook een online multiplayer-optie in het spel opgenomen. Nu kan je met maximaal 4 spelers (incl. jezelf) in één dorp rondlopen. Zowel via Wifi als via Nintendo’s eigen wereldwijde WFC systeem.

Screenshots



Friendcodes Als je nog niet in deze lijst staat meldt dat dan even!

Links

Nederlandse Animal Crossing Wild World Site // http://ms.nintendo-europe.com/animalcrossingds/nlNL/

Engelse site waar je je catalogus e.d. bij kan houden // http://www.animalcrossingcommunity.com/

Engelse site vol met informatie // http://www.animalxing.com

OP van FOK! Animal Crossing // http://wiki.fok.nl/index.php/OP/AC:WW


Vorige deeltjes |1|2|3|4|5|6|7|8|9|10|11|12|13|14|15|16|17|18|19|20|21|22|23|24| |25|26|27|28|29|30|31|32|34|35||36

Interesse?

Hall of fame

Tijn, Heather, Chessa, Cadfael, Picanto


Liz, Suuz, Droopy, Dev, Djen


Meja, Cosmo, Simsfan88
Niet zo hardcore...
pi_46758207
TT leg ik later nog wel uit

@ Sammetje, voor de fossils krijg je niets

@ Blue, Zoek snel een nieuwe DS , nog iets gehoord van je tas?
Niet zo hardcore...
  woensdag 28 februari 2007 @ 07:20:18 #3
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_46761406
Tvp

Ondanks dat ik bijna geen tijd meer heb om te spelen
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_46762540
Tvp inderdaad maar weer. Ik ben van plan om weer wat vaker te spelen.
  woensdag 28 februari 2007 @ 09:19:31 #5
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_46762743
tvp
Zag dat vorige topic gister na mij sloot, had nog geen nieuwe aangemaakt, wellicht maar goed ook! Thanks VAge!
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
pi_46765937
tvp'tje . Hoe lang doet zo'n palmboom erover om helemaal te volgroeien en kan ik dan weer nieuwe kokosnoten planten? .
Tap tap tap
pi_46766415
@VAgeNERATION, ik mis jou ook hoor!!
Ben wel bezig te kijken bezig voor een nieuwe DS, ben erachter gekomen dat mijn oude SP en spelletjes nog een hoop kan opleveren! Dus ik ben onderweg!
Mijn nichtje die zelf net een DS heeft gekregen vond het zoooo erg voor me dat ze mij ¤5 uit haar spaarpot heeft gegeven om een nieuwe te kopen... Schattig, he!!?

Ik mis ACWW wel hoor! Nu moet ik weeeeeeer een jaar gaan spelen! NAAAAJJJAA wat een ramp!
Hihi

(Eindelijk een avatar! Ter nagedachtenis van mijn gestolen Pucca portemonnee)
ACWW: N:Blue/ T:Quixy/ 5412-6138-5749
ACC: Blue007
pi_46768860
hee, het regent voor het eerst in Curio. En ik heb een gouden gieter. Kun je daarmee ook gewoon dorre plantjes weer reanimeren, net zoals met een gewone gieter? En hoezo brengt de gouden gieter geluk?
pi_46769565
Dan heb je wel een heel lief nichtje Blue!
Je hebt iig weer wat te doen als je ACWW weer hebt , maar genoeg mensen hier om je weer een heel eind op weg te helpen
Niet zo hardcore...
  woensdag 28 februari 2007 @ 13:33:17 #10
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_46769708
@Blue, wat een lief nichtje heb jij!!! Opnieuw spelen, ach......

@Arual, je kan de gieter idd net zo gebruiken als de gewone gieter. Geluk brengen? Geen idee! Wel als je verdorde zwarte bloemen hebt, dan zouden ze goud worden, maar zover ben ik ook nog niet.
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
pi_46777479
tvp
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
pi_46797054
ook een tvp
pi_46802509
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 11:43 schreef Ardenlyn het volgende:
Oh sorry ik had gezocht naar een topic maar zag geen nieuwe.
Mag jij kiezen welke open blijft

Met Droopsel gaat het prima. Ze zit de hele dag in de zon en gooit de klep van de DS dicht als ik wil spelen
Dan maar wat minder AC spelen. Heb toch weinig te doen en online kom ik ook al nooit meer.
Heb je al alle gyroids?
Laten we hier maar verder gaan dan, mag die andere dicht

Nee gyroids nog niet compleet, moet namelijk nog:
Bowtoid, mini tootoid, Dekkoid, mega echoid, mini poltergoid, Mega Bovoid, mini Harmonoid, Tall Harmonoid, Tall Warbloid.


Dan heb ik alle setjes opgeslagen in huis , Quantiki ligt inmiddels ook vol Gyroids, die trouwens gratis mee te nemen zijn als je er bepaalde zoekt , mag je wel zelf even komen zoeken , Gyroids komen droppen in Quantiki mag natuurlijk ook nog steeds

Acww begint voor mij trouwens nu weer leuk te worden , lekker weer en ik zag vanmorgen alweer de eerste vlinders vliegen , het net kan de kast weer uit!

Heb trouwens binnenkort een leuke ruil-aanbieding, jij hebt ook een hoop puffs dacht ik, aan gehecht?
Niet zo hardcore...
  donderdag 1 maart 2007 @ 14:05:15 #14
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_46806263
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 12:20 schreef VAgeNERATION het volgende:

[..]

Laten we hier maar verder gaan dan, mag die andere dicht

Acww begint voor mij trouwens nu weer leuk te worden , lekker weer en ik zag vanmorgen alweer de eerste vlinders vliegen , het net kan de kast weer uit!

Heb trouwens binnenkort een leuke ruil-aanbieding, jij hebt ook een hoop puffs dacht ik, aan gehecht?
Wich reminds me..........je zou nog uitleggen wat puffs zijn!
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
pi_46808028
ACWW: N:Blue/ T:Quixy/ 5412-6138-5749
ACC: Blue007
pi_46814125
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 12:20 schreef VAgeNERATION het volgende:

[..]

Laten we hier maar verder gaan dan, mag die andere dicht

Nee gyroids nog niet compleet, moet namelijk nog:
Bowtoid, mini tootoid, Dekkoid, mega echoid, mini poltergoid, Mega Bovoid, mini Harmonoid, Tall Harmonoid, Tall Warbloid.
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]

Dan heb ik alle setjes opgeslagen in huis , Quantiki ligt inmiddels ook vol Gyroids, die trouwens gratis mee te nemen zijn als je er bepaalde zoekt , mag je wel zelf even komen zoeken , Gyroids komen droppen in Quantiki mag natuurlijk ook nog steeds

Acww begint voor mij trouwens nu weer leuk te worden , lekker weer en ik zag vanmorgen alweer de eerste vlinders vliegen , het net kan de kast weer uit!

Heb trouwens binnenkort een leuke ruil-aanbieding, jij hebt ook een hoop puffs dacht ik, aan gehecht?
Jammer dat ik het internet niet op kan, anders had je wel mijn gyroids mogen hebben die jij nog niet hebt, ik doe er toch niks mee. Ik heb ze allemaal in een kast opgeslagen .
Tap tap tap
pi_46815512
Sable kent mijn naam! En Brewster had suiker voor in de koffie, maar dan alleen voor zichzelf.
pi_46826098
Vage: nee heb geen puffs (als je mij ermee bedoelt En online kan ik nou toch niet komen omdat ik die stick heb gedeinstaleerd.

@Sammetje: Pufs zijn die fluffy paardebloemen.
Dandelions zijn de gele paardebloemen en dandelion puffs die witte en die kan je blazen met je poppetje
  vrijdag 2 maart 2007 @ 08:04:14 #19
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_46835572
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 22:42 schreef Ardenlyn het volgende:
@Sammetje: Pufs zijn die fluffy paardebloemen.
Dandelions zijn de gele paardebloemen en dandelion puffs die witte en die kan je blazen met je poppetje
Thanks, dat wist ik idd niet. Heb ze ook nog nooit gezien/gehad, wellicht omdat mijn town niet meer perfect is. Ik moet nog steeds een paar bomen omhakken , omdat ik er teveel heb ineens
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
pi_46835915
ik had zo'n dandelion .
Tap tap tap
  vrijdag 2 maart 2007 @ 09:29:52 #21
139314 Spookje81
Ik ben Spookje
pi_46836828
Ik moet ook maar weer eens vaker gaan spelen.
AC:ww Angel, village, 0601-9853-3200
forum.opeenshadikhet.nl
  vrijdag 2 maart 2007 @ 10:29:12 #22
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_46838188
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 09:29 schreef Spookje81 het volgende:
Ik moet ook maar weer eens vaker gaan spelen.
zal je toevoegen!
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
pi_46838205
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 22:42 schreef Ardenlyn het volgende:
Vage: nee heb geen puffs (als je mij ermee bedoelt En online kan ik nou toch niet komen omdat ik die stick heb gedeinstaleerd.

@Sammetje: Pufs zijn die fluffy paardebloemen.
Dandelions zijn de gele paardebloemen en dandelion puffs die witte en die kan je blazen met je poppetje
hoe blaas je dan?
pi_46838730
De witte dandelion plukken en in je inventory sleep je hem naar je poppetje toe zodat zij/hij heb vast heeft.
Dan ga je uit je inventory en zie je dat je poppetje hem vast heeft.
Om te blazen druk je met je stylus op je pop

En je hebt niet perse een perfect town nodig voor die dandelions. Ze komen gewoon af en toe.
pi_46839319
Hoeveel bomen moet je eigenlijk hebben voor een perfect town? Ik zie door de bomen het bos niet meer en heb amper plek meer voor nieuwe bomen . En heel veel saplings gaan dood omdat ze net niet goed staan of zo, beetje irritant.
Tap tap tap
pi_46845381
ik ben ook weer een tijdje aan het spelen, en wil heel graag die uh grootste nook, maar daar moet je toch iemand in je dorp voor gehad hebben?
mensen die tijd en zin hebben om mijn dorp te bezoeken, neem wat ander fruit mee dan perzikken aub!
ik ga even kijken wat m'n friendcode is!!

FC: 1160-5767-9853
Ernst in Seaside

PM me anders even!

[ Bericht 12% gewijzigd door edejong op 02-03-2007 14:22:26 ]
pi_46845561
Een gouden roos! En een regenboog! En heel veel insectjes plotseling...

Ik ben alleen mijn slingshot al dagen kwijt, kijk al een dag of 3 of Nook het heeft, maar helaas. De slingshot is toch niet maar eenmalig te koop?
pi_46846278
Ik had ook een regenboog . En ik heb eindelijk een cadeau uit de lucht geschoten, was alleen een of ander lelijk en onpraktisch meubelstuk .
Tap tap tap
pi_46846459
ah ik wil ook een regenboog!!
en kadootje uit de lucht schieten is eigenlijk nog nooit gelukt.. (al heb ik het spel al sinds de USA-release, ben pas een week ofzo opnieuw begonnen!)
  vrijdag 2 maart 2007 @ 15:29:09 #30
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_46848279
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 14:40 schreef edejong het volgende:
ah ik wil ook een regenboog!!
en kadootje uit de lucht schieten is eigenlijk nog nooit gelukt.. (al heb ik het spel al sinds de USA-release, ben pas een week ofzo opnieuw begonnen!)
Voor het uit de lucht schieten van de luchtballon/cadeautjes moet je wel helemaal naar het noorden van je dorpje lopen......anders lukt het echt nooit! En de tijd in de gaten houden. Bij mij is het altijd al er een 4 in de klok zit.
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
pi_46848596
Ik heb hem gewoon ergens vanuit het midden van het dorp neergeknald. Maar je moet denk ik wel uitkijken dat hij niet in het water belandt.
Tap tap tap
  vrijdag 2 maart 2007 @ 20:36:01 #32
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_46858608
Beetje slechte kwali maar... Hebben jullie ook van die pimp huizen??

http://www.youtube.com/watch?v=Vsx04EzGlz0

Is dit normaal??? Zo ja, dan ben ik blijkbaar niet nerd genoeg met mijn cheap ass huisje...

(Ik dacht dat ik cool was omdat ik een openhaard, een gitarencollectie, een piano en een pooltafel had.. )
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
  vrijdag 2 maart 2007 @ 20:56:11 #33
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_46859290
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 20:36 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Beetje slechte kwali maar... Hebben jullie ook van die pimp huizen??
http://www.youtube.com/watch?v=Vsx04EzGlz0
Is dit normaal??? Zo ja, dan ben ik blijkbaar niet nerd genoeg met mijn cheap ass huisje...
(Ik dacht dat ik cool was omdat ik een openhaard, een gitarencollectie, een piano en een pooltafel had.. )
T*ring wat een bende!!! Staan wel een paar leuke collecters items bij, maar verder!? Nu snap ik ook waar ik van de HRA altijd de opmerking krijg dat het erg steriel is......Zou wel eens willen weten wat de HRA waarde van dat huisje is.

Ik heb nu wel allemaal zooi in de woonkamer staan, want morgen Flea Market. Vorige keer was ik het vergeten, dus heb ik niemand binnengelaten, want ze gaven me ook niet de kans om spulletjes te verzetten.
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
  vrijdag 2 maart 2007 @ 22:35:38 #34
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_46863012
@ Cute: Ik heb ook zo'n groot huis

http://www.youtube.com/watch?v=-1kd16z-v20&mode=related&search= <-- vaag
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  zaterdag 3 maart 2007 @ 07:43:51 #35
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_46870937
hmmmm, wel heel erg vaag!!! Lijkt me niet leuk om het spel zo te verkr*chten, maar goed, ieder zijn keus natuurlijk!
Merk dat met Mario online ook wel eens dat mensen aan het sneaken zijn
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
pi_46871798
mmm ik vind de laatste tijd, sinds de sneeuw weg is, telkens maar 2 fossielen....
die fleamarket is wel leuk heel veel oude troep iin m'n huis gezet.. helemaal leegverkocht!
  zaterdag 3 maart 2007 @ 10:33:05 #37
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_46871860
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 10:28 schreef edejong het volgende:
mmm ik vind de laatste tijd, sinds de sneeuw weg is, telkens maar 2 fossielen....
die fleamarket is wel leuk heel veel oude troep iin m'n huis gezet.. helemaal leegverkocht!
Zo, jij bent er ook vlot bij

Heb vandaag ook al 2 fossielen gevonden en in de verkoop gezet. Heb ook vlinders gevangen die ik nog niet had.....wat dat betreft verveelt het gewoon niet snel hierdoor!
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
pi_46875769
Ik van steeds dezelfde vlinders en bugs . Maar m'n palmbomen doen het goed, heb er nu 3 .
Tap tap tap
pi_46876576
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 13:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik van steeds dezelfde vlinders en bugs . Maar m'n palmbomen doen het goed, heb er nu 3 .
vlinders en bugs vind ik ook altijd het lastigste om te verzamelen, wel extra leuk daardoor!!
ah ok, ja ik heb ook al een stuk of 5 palmbomen, beetje jammer dat er maar 2 kokosnoten aan groeien.
heb dringend ander fruit nodig!
pi_46876647
Hoeveel soorten fruit zijn er eigenlijk? Ik heb sinaasappels, peren, appels en perziken, moet iig nog de kersen en dan heb ik alles?
Tap tap tap
  zaterdag 3 maart 2007 @ 14:37:20 #41
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_46876977
Jep.. alleen die nog
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_46878748
Nee nee! Je moet ook nog cocosnoten.
  zaterdag 3 maart 2007 @ 15:42:23 #43
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_46878913
Die heeft ze al
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_46915150
die kokosnoten die ben ik aan het planten maar naar 2 dagen zijn ze al weer weg ik krijg maar geen kokosnoot boom
pi_46915417
quote:
Op zondag 4 maart 2007 19:28 schreef tomboy_79 het volgende:
die kokosnoten die ben ik aan het planten maar naar 2 dagen zijn ze al weer weg ik krijg maar geen kokosnoot boom
Je moet ze wel op de grens tussen strand en gras zetten.
pi_46916166
Op de laatste avond van Februari trouwens nog op de valreep een stringfish kunnen vangen , binnenkort maar eens kijken wat ik allemaal nog moet voor de gouden hengel en/of net.



En sinds vorige week maar eens een kamer in feng shui stijl ingericht , ziet er niet uit maar heb toevallig wel al twee klavertjes vier gevonden sinds die kamer , heb nu al vier klavertjes vier.
Niet zo hardcore...
pi_46916245
oh gadver, ik dacht dat dat Feng Shui-geneuzel was voorbehouden aan de GC-versie. Hier heb ik er de beestjes nog niet over gehoord. Zucht. Zelfs met uitleg vond ik dat verwarrend.
pi_46917175
Ik vond dat gedoe ook een beetje onnozel .
Tap tap tap
pi_46919041
En nu de winter voorbij is zijn de penguins volop ruzie aan het maken , eerst Gwen die Lily de les leest:



En toen ik even Li Mei uit haar bed liet komen en haar zonder kloppen bij Aurora naar binnen liet lopen(terwijl ze haar nog nooit gezien had) gaf ze een hele nare blik , en dreigde haar met karate het huis uit te slaan

Niet zo hardcore...
pi_46919488
Waarom maak je al die screens?
Honey, I'm gonna snowball Jackson. - Johnny Cash
pi_46919511
quote:
Op zondag 4 maart 2007 19:36 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Je moet ze wel op de grens tussen strand en gras zetten.
Bullstront, ik plant ze ook zo vaak buiten die grens en dan groeien ze ook.
Honey, I'm gonna snowball Jackson. - Johnny Cash
  zondag 4 maart 2007 @ 21:57:23 #52
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_46921345
quote:
Op zondag 4 maart 2007 19:55 schreef VAgeNERATION het volgende:
Op de laatste avond van Februari trouwens nog op de valreep een stringfish kunnen vangen , binnenkort maar eens kijken wat ik allemaal nog moet voor de gouden hengel en/of net.

[afbeelding]

En sinds vorige week maar eens een kamer in feng shui stijl ingericht , ziet er niet uit maar heb toevallig wel al twee klavertjes vier gevonden sinds die kamer , heb nu al vier klavertjes vier.
Ik heb constant overal klavertjes de laatste tijd.. Verschijnen die als je iets goed doet dan? Of is dat volkomen random... Oehhwh wat is dit toch een geweldig spelletje..
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
  zondag 4 maart 2007 @ 22:19:51 #53
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_46922502
quote:
Op zondag 4 maart 2007 21:57 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Ik heb constant overal klavertjes de laatste tijd.. Verschijnen die als je iets goed doet dan? Of is dat volkomen random... Oehhwh wat is dit toch een geweldig spelletje..
Geweldig VERSLAVEND!!!

Ik probeer zeker iedere dag eventjes te spelen (ook vanwege turnips e.d.) maar merk nu dat de bugs er weer zijn en de sneeuw verdwenen is......de speeltijden wel veeeel langer worden. Hubbie pech! Kan hij minder Mario Karten
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
pi_46923577
@ Bart K waarom niet?
Niet zo hardcore...
pi_46923647
mischien een stomme vraag, maar je kan toch elke dag 3 fossielen vinden?
ik vind er sinds de sneeuw weg is telkens maar 2?
  zondag 4 maart 2007 @ 22:43:09 #56
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_46923799
Bart heb je je dorp alweer op orde en nog steeds zin om mij die 100.000 bells te geven?
Ik moet nog 35.000 bells betalen voor die lening van Nook... en als ik dan 65.000 in de plus zou staan, dan kan ik veel meuk kopen
  maandag 5 maart 2007 @ 15:06:46 #57
147091 janeway
live long and prosper
pi_46941740
Hello

Samen met mijn dochter(8jr) woon ik in Away... Als je de ds normaal afsluit blijft je dorp bestaan.. Hier dus niet gebeurd.. OPnieuw begonnen. Nu heb ik een vraag.. Kopen jullie al die spullen bij Tom Nook? en wat doe je er dan mee?
IK vraag mij af of ik ze moet kopen en zo ja wat doe je er dan mee. Want als je ze niet koopt dan...
Ik heb geen idee. Iig heb ik wel een anatomische man gekocht.. Heel intressant Maar was wel duurrr...
OOk heeft mijn dochter zaterdag de fleemarket gedaan.. (was niet de bedoeling) het hele huis leeggekocht voor een appel en een ei. De bells heeft ze aan iemand gegeven (ze weet niet meer wie) die had geld nodig... Arrrrggggggg. Balen. en ik had zoveel verzameld om met een leuk bedrag te verkopen....
Naast mijn Kersen heb ik nu ook een sinasappelboompje.. Leuk ben benieuwd of die een beetje gaat groeien..

Groetjes Janeway..
  maandag 5 maart 2007 @ 16:20:06 #58
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_46944558
quote:
Op maandag 5 maart 2007 15:06 schreef janeway het volgende:
Hello

Samen met mijn dochter(8jr) woon ik in Away... Als je de ds normaal afsluit blijft je dorp bestaan.. Hier dus niet gebeurd.. OPnieuw begonnen. Nu heb ik een vraag.. Kopen jullie al die spullen bij Tom Nook? en wat doe je er dan mee?
IK vraag mij af of ik ze moet kopen en zo ja wat doe je er dan mee. Want als je ze niet koopt dan...
Ik heb geen idee. Iig heb ik wel een anatomische man gekocht.. Heel intressant Maar was wel duurrr...
OOk heeft mijn dochter zaterdag de fleemarket gedaan.. (was niet de bedoeling) het hele huis leeggekocht voor een appel en een ei. De bells heeft ze aan iemand gegeven (ze weet niet meer wie) die had geld nodig... Arrrrggggggg. Balen. en ik had zoveel verzameld om met een leuk bedrag te verkopen....
Naast mijn Kersen heb ik nu ook een sinasappelboompje.. Leuk ben benieuwd of die een beetje gaat groeien..

Groetjes Janeway..
Hoi Janeway,

Ten eerste van harte welkom en gefeliciteerd met je geweldige aankoop
Het is inderdaad van groot belang om op te slaan, al is het maar vanwege die vervelende mol

Je kan spullen kopen bij Tom Nook. Met 2 redenen:
1: Je collectie compleet maken
2: Je huisje inrichten

Jammer dat je dochter alles verkocht heeft, maar als je steun nodig hebt (fruit, bells, spulletjes) dan hoef je het maar te zeggen
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_46944867
quote:
Op maandag 5 maart 2007 15:06 schreef janeway het volgende:
Hello

Samen met mijn dochter(8jr) woon ik in Away... Als je de ds normaal afsluit blijft je dorp bestaan.. Hier dus niet gebeurd.. OPnieuw begonnen. Nu heb ik een vraag.. Kopen jullie al die spullen bij Tom Nook? en wat doe je er dan mee?
IK vraag mij af of ik ze moet kopen en zo ja wat doe je er dan mee. Want als je ze niet koopt dan...
Ik heb geen idee. Iig heb ik wel een anatomische man gekocht.. Heel intressant Maar was wel duurrr...
OOk heeft mijn dochter zaterdag de fleemarket gedaan.. (was niet de bedoeling) het hele huis leeggekocht voor een appel en een ei. De bells heeft ze aan iemand gegeven (ze weet niet meer wie) die had geld nodig... Arrrrggggggg. Balen. en ik had zoveel verzameld om met een leuk bedrag te verkopen....
Naast mijn Kersen heb ik nu ook een sinasappelboompje.. Leuk ben benieuwd of die een beetje gaat groeien..

Groetjes Janeway..
Eerst kocht ik niet alles, maar tegenwoordig wel - de spulletjes die niet in mijn catalogus staan dan-, omdat een werkelijk enorme verzameldrift zich van mij meester heeft gemaakt. Soms stuur ik de spulletjes met een brief naar de andere beesten in het dorp. Als ik het niet vergeet, zet ik overtollige spullen te koop bij de flea market. Vandaag heb ik toevallig alles wat ik niet gebruik voor een veel te lage prijs aan Nook terugverkocht.
  maandag 5 maart 2007 @ 16:34:23 #60
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_46945190
quote:
Op maandag 5 maart 2007 16:26 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Eerst kocht ik niet alles, maar tegenwoordig wel - de spulletjes die niet in mijn catalogus staan dan-, omdat een werkelijk enorme verzameldrift zich van mij meester heeft gemaakt. Soms stuur ik de spulletjes met een brief naar de andere beesten in het dorp. Als ik het niet vergeet, zet ik overtollige spullen te koop bij de flea market. Vandaag heb ik toevallig alles wat ik niet gebruik voor een veel te lage prijs aan Nook terugverkocht.
Nook is wat dat betreft een oplichtertje........vorige week was ie echt vervelend. Hij liep maar te zuchten en als je vroeg wat er was kwam er steeds een ander klaagverhaal.......ik haat mensen die altijd maar klagen.
Ik heb in AC:WW ook een gat in mijn hand (net als in het echt...volgens hubbie) Flea market is dus wel nodig en ook de dorpsbewoners krijgen elke dag post met een cadeautje, tsja, dat kan je doen als je je huisje hebt afbetaald.
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
pi_46945247
Ik koop echt nooit meubels . Alles wat ik krijg of uit de lucht schiet of uit de recycling haal verkoop ik weer . Of geef ze aan andere bewoners in de hoop er iets leuks voor terug te krijgen. Tenzij de meubeltjes echt leuk zijn, natuurlijk.
Tap tap tap
pi_46945464
quote:
Op maandag 5 maart 2007 16:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik koop echt nooit meubels . Alles wat ik krijg of uit de lucht schiet of uit de recycling haal verkoop ik weer . Of geef ze aan andere bewoners in de hoop er iets leuks voor terug te krijgen. Tenzij de meubeltjes echt leuk zijn, natuurlijk.
zo begon ik ook. later liep het uit de hand.
  maandag 5 maart 2007 @ 16:42:00 #63
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_46945507
quote:
Op maandag 5 maart 2007 16:41 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
zo begon ik ook. later liep het uit de hand.
Bij deze gewaarschuwd.....hihi
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
  maandag 5 maart 2007 @ 17:04:17 #64
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_46946423
Hehe.. in het begin lette ik ook heel goed op, maar door de turniphandel werd ik opeens een multi-miljonair.. ik heb de rest van mijn acww leventje geen geldproblemen meer :
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_46946803
quote:
Op maandag 5 maart 2007 17:04 schreef Maraca het volgende:
Hehe.. in het begin lette ik ook heel goed op, maar door de turniphandel werd ik opeens een multi-miljonair.. ik heb de rest van mijn acww leventje geen geldproblemen meer :
.
Ik ben die Joan pas twee keer tegengekomen en ben dat hele turnipgebeuren nog aan het uitpluizen .
Tap tap tap
  maandag 5 maart 2007 @ 17:16:48 #66
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_46946909
quote:
Op maandag 5 maart 2007 17:13 schreef CherryLips het volgende:

[..]

.
Ik ben die Joan pas twee keer tegengekomen en ben dat hele turnipgebeuren nog aan het uitpluizen .
Een heleboel (witte) turnips kopen en dan op internet (www.animalcrossingcommunity.com) kijken naar berichten van mensen die een verkoopprijs hebben van 400 - 600.

Kaching
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_46956901
yeah
dr. shrunk is weer langs geweest! En deze keer mocht ik zelfs kiezen, welke emotie ik wilde leren, heb happiness gekozen!
pi_46957078
@Vage Gewoon kost veel werk
JK Ja die 100000 krijg je nog als ik klaar ben
Honey, I'm gonna snowball Jackson. - Johnny Cash
pi_46958547
@ Bart valt wel mee hoor

Woohoo!



als het goed is krijg ik binnenkort een piggybank
Niet zo hardcore...
  maandag 5 maart 2007 @ 22:16:54 #70
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_46958776
quote:
Op maandag 5 maart 2007 21:34 schreef edejong het volgende:
yeah
dr. shrunk is weer langs geweest! En deze keer mocht ik zelfs kiezen, welke emotie ik wilde leren, heb happiness gekozen!
Ik snap 't nut van die hele Shrunk niet. Wat heb je daar nou aan??
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
  maandag 5 maart 2007 @ 22:34:39 #71
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_46959475
Schrunk is de meest geliefde special guest Hij kan je emoties leren die je tijdens gesprekken met andere spelers (Wifi) kan gebruiken
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_46959488
quote:
Op maandag 5 maart 2007 22:16 schreef Cutebutpsycho het volgende:

[..]

Ik snap 't nut van die hele Shrunk niet. Wat heb je daar nou aan??
is toch leuk, als je bijv. bij iemand in z'n dorp bent, en je bent ergens blij mee.. kan je dat laten zien!
pi_46959589
Ik mis geloof ik best veel nu ik geen wifi heb .
Als ik nou een draadloze router neem, waren we toch al ooit eens van plan, heb ik dan verder geen usb sticks of zo meer extra nodig om met de DS online te gaan?
Tap tap tap
pi_46959889
quote:
Op maandag 5 maart 2007 22:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik mis geloof ik best veel nu ik geen wifi heb .
Als ik nou een draadloze router neem, waren we toch al ooit eens van plan, heb ik dan verder geen usb sticks of zo meer extra nodig om met de DS online te gaan?
nee hoor, als je maar wel een draadloze router neemt mét accespoint, en moet je voor de zekerheid een merk nemen dat op de lijst van nintendo staat, dan zit je zowieso goed!!
ik kan ook niet echt online hier op zolder.. terwijl ik hier wel gewoon internet, dus daarom maar een WiFi-stick aangeschaft..
  maandag 5 maart 2007 @ 23:22:53 #75
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_46961209
quote:
Op maandag 5 maart 2007 21:38 schreef BartK. het volgende:
@Vage Gewoon kost veel werk
JK Ja die 100000 krijg je nog als ik klaar ben
Ik wacht het af En jehebt m'n MSN
Zoveel bells als mensen hebben, ik speel veel te weinig volgens mij Af en toe een kwartiertje , half uurtje.... M'n palmboom groeit nu wel goed.. mn 2 kersenbomen verderop niet
Dus kan ik elk geval weer leuk cashen als ik de kokosnoten inlever bij Nook.
  dinsdag 6 maart 2007 @ 11:13:27 #76
139314 Spookje81
Ik ben Spookje
pi_46968659
Is er vanmorgen iemand die zin heeft om online te spelen?
AC:ww Angel, village, 0601-9853-3200
forum.opeenshadikhet.nl
pi_46983677
Hoe maak je al die screenshots
En trouwens Arual bedankt
pi_46983816
Jullie hebben pinguïns.
pi_46983931
heeft er is een keer iemand zin om met mij online te spelen ben nog niet zo ver dus niet schrikken ik heb haast niks en ik vraag waarschijnlijk ook nog wel wat want ik snap niet alles maar mijn vrienden code is: 511194895659
dus voeg me toe
pi_46985078
quote:
Op maandag 5 maart 2007 21:34 schreef edejong het volgende:
yeah
dr. shrunk is weer langs geweest! En deze keer mocht ik zelfs kiezen, welke emotie ik wilde leren, heb happiness gekozen!
maar waarneer komt die Mr. shrunk kan die al komen als je nog maar het eerste huis hebt en zo.


En Vageneration ze zeiden dat jij pinquins had maar dan vraag ik me af of je dat dan ook allemaal kan krijgen met je eerste huisje qua dat allemaal en vergelijken met jullie ben ik een noob
Ik heb nog veel meer vragen is er iemand die ze misschien wilt beantwoorden en een beetje helpen hoe ik in het spel kan komen
  dinsdag 6 maart 2007 @ 23:24:58 #81
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_46997545
Wil Curly een nieuw shirt, alles is mooi zegt ie... koop ik een shirt voor 'm a 370 bells (kan beter mn lening afbetalen van NOok, maargoed, wie weet geeft Curly iets aparts)... laat ik 'm zien. Wil dat stinkvarken 'm niet hebben. Is niet mooi, dat is geen stoer shirt....
Het is dat je niet kan slaan of schieten in Animal Crossing, maar echt.... ik mis die optie !

Ben nu een berg peren aan het inruilen, had ze regelmatig op de grond gegooid dus wie weet heb ik binnenkort mn lening afbetaald, maakt Nook de 2e uitbreiding en ben ik nog meer geld kwijt
  dinsdag 6 maart 2007 @ 23:27:13 #82
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_46997663
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 19:01 schreef tomboy_79 het volgende:

[..]

maar waarneer komt die Mr. shrunk kan die al komen als je nog maar het eerste huis hebt en zo.

En Vageneration ze zeiden dat jij pinquins had maar dan vraag ik me af of je dat dan ook allemaal kan krijgen met je eerste huisje qua dat allemaal en vergelijken met jullie ben ik een noob
Ik heb nog veel meer vragen is er iemand die ze misschien wilt beantwoorden en een beetje helpen hoe ik in het spel kan komen
Mr Shrunk heb ik ook nog niet gezien, ben bij mn eerste uitbreiding en ik speel het nu al een paar maanden (lees hoog uit een uurtje per week)

Die pinguins zullen vast wel komen. Wat erg leuk is, is om online te gaan met iemand en dan spullen ruilen (of krijgen van de ander). Zo heb ik van iemand (ff naam kwijt) kersen gehad en heb dus nu naast perebomen ook kersen in mn bomen hangen die iets meer geld opleveren.

Aangespoelde kokosnoten moet je met een schep planten tussen strand en de bewoonde wereld.... ach er zijn zoveel tips op te noemen... heb je je baantje bij Nook al afgerond ?
pi_47015608
Ben nu al een paar daagjes bezig met dit spel en tot nu toe vind ik het nog erg leuk!

Maar heb nu een paar vraagjes;
Op de 3e speeldag zag ik dat een paar bloemen bruin waren. Moet ik dus elke dag alle bloemen in het spel water geven, of moet het zelfs meerdere keren per dag?
Moet ik eigenlijk de volgroeide bomen ook water geven?
Ik zie trouwens nog een bewoner lopen, ik geloof dat ze Melba heet en die loopt telkens rond met een watergieter, helpt zij mij eigenlijk met bloemen water geven of doet ze er niets mee? Want ik heb haar eigenlijk nooit water zien geven.

En nog een laatste kleine vraagje, ik heb gisteravond een paar bomen geplant, want het regende toch dus hoefde ze geen water te geven, nu zie ik dat er vandaag een paar gegroeid zijn. Moet ik die groeiende bomen weer water geven?
  woensdag 7 maart 2007 @ 14:45:23 #84
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_47016061
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 14:33 schreef LocoRoco het volgende:
Ben nu al een paar daagjes bezig met dit spel en tot nu toe vind ik het nog erg leuk!

Maar heb nu een paar vraagjes;
Op de 3e speeldag zag ik dat een paar bloemen bruin waren. Moet ik dus elke dag alle bloemen in het spel water geven, of moet het zelfs meerdere keren per dag?
Moet ik eigenlijk de volgroeide bomen ook water geven?
Ik zie trouwens nog een bewoner lopen, ik geloof dat ze Melba heet en die loopt telkens rond met een watergieter, helpt zij mij eigenlijk met bloemen water geven of doet ze er niets mee? Want ik heb haar eigenlijk nooit water zien geven.

En nog een laatste kleine vraagje, ik heb gisteravond een paar bomen geplant, want het regende toch dus hoefde ze geen water te geven, nu zie ik dat er vandaag een paar gegroeid zijn. Moet ik die groeiende bomen weer water geven?
Ik zal je een hoop tijd en werk besparen: je hoeft alleen maar de verdorde (bruine) bloemen water te geven. Bomen hoeven zeker niet.
Tsja, hier lopen er ook verschillende rond met een gieter maar helpen....ho maar....hihi! Ook heb ik er eentje die zijn huisje rondom vol met bloemen zet, maar water geven mag Sam (lees: ikke) doen
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
pi_47016540
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 14:45 schreef Sammetje het volgende:

[..]

Ik zal je een hoop tijd en werk besparen: je hoeft alleen maar de verdorde (bruine) bloemen water te geven. Bomen hoeven zeker niet.
Tsja, hier lopen er ook verschillende rond met een gieter maar helpen....ho maar....hihi! Ook heb ik er eentje die zijn huisje rondom vol met bloemen zet, maar water geven mag Sam (lees: ikke) doen
Ooh, ik dacht dat die bruine bloemetjes al dood waren, dus had ze met de B button verwijderd. Maar als je alle bloemetjes nou dagelijks water geeft, voorkomt dat niet dan dat ze bruin worden? Of worden ze zowiezo na een paar daagjes bruin?
  woensdag 7 maart 2007 @ 16:19:52 #86
147091 janeway
live long and prosper
pi_47019452
Goh ik trok die bruinen er ook altijd uit. Weeeeer wat geleerd, en hoe zit dat dan met die klavertjes, die ruk ik er ook altijd uit. Maar dat zal ook niet goed zijn dan... Oja die paardebloemen heb ik nu eindelijk door. Hahahah ik heb wel eens in de microfoon zitten blazen om te kijken of ik ze kon blazen maar dat deed dus niks.. Nu weet ik hoe het moet. Nog een vraag is alles van Grazy red oplichterij of niet? Enne dat lid worden van zijn club tja ik ben er in getrapt..
Ik weet ook waar het geld van de fleemarket is gebleven dochter lief heeft een verzekering afgesloten bij die enge mol.. Hhahah ze krijgt nu iig wel 100 bels als ze geprikt wordt door de bijen..
groetjes Janeway
pi_47023599
[..]

Mr Shrunk heb ik ook nog niet gezien, ben bij mn eerste uitbreiding en ik speel het nu al een paar maanden (lees hoog uit een uurtje per week)

Die pinguins zullen vast wel komen. Wat erg leuk is, is om online te gaan met iemand en dan spullen ruilen (of krijgen van de ander). Zo heb ik van iemand (ff naam kwijt) kersen gehad en heb dus nu naast perebomen ook kersen in mn bomen hangen die iets meer geld opleveren.

Aangespoelde kokosnoten moet je met een schep planten tussen strand en de bewoonde wereld.... ach er zijn zoveel tips op te noemen... heb je je baantje bij Nook al afgerond ?
[/quote]
ja het baantje heb ik al afgerond en begin nu een aantal dingen te snappen bedankt
pi_47023699
eejh en trouwens waarom komt nooit iemand 's avonds online?
  woensdag 7 maart 2007 @ 19:13:47 #89
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_47025447
Speak of the devil.... Shrunk tegengekomen. Wat een lelijke gast is dat zeg Heb wel de Love emotion geleerd, die kan ik nu dus tonen aan de dames hier op het forum die online spelen

Ennuh waarom er niemand 's avonds online is ? Goeie vraag Mijn DS hangt nu aan de lader.
Als ik online ga rondkijken zie ik ook nooit iemand, maar heb dan ook maar een paar mensen in mn lijstje staan. Slimmer is om duidelijk hier in dit topic af te spreken met iemand....
pi_47032669
Als je bij iemand op bezoek wil kan je dat beter bv hier proberen af te spreken , zelden meegemaakt dat er iemand toevallig z'n poortje open heeft als je zelf online wilt gaan .



Trouwens in plaats van de Puff's weg te blazen kan je ze ook bewaren
Om later bij Cosmo om te ruilen voor Hybrid's



Voor elke Dandelion mag je een hybrid uit komen kiezen

(zwarte hybrid's, gouden rozen, jacob's ladder's en blauwe pansie's uitgezonderd)
Niet zo hardcore...
  woensdag 7 maart 2007 @ 22:54:39 #91
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_47036377
Als bloemen bruin zijn, laat ik ze lekker wegrotten. Ik haat het om bloemetjes water te geven....
Dus bij mij staat er bijna ook niets aan bloemen
  woensdag 7 maart 2007 @ 23:49:40 #92
147091 janeway
live long and prosper
pi_47038847
Helaas voor Cosmo kan Janeway nog steeds niet online... Hoezo wil jij eigenlijk Dandelion's hebben dan?? Is daar iets bijzonders mee? En man hoe krijg je het voorelkaar al die bloemen.. Geweldig
  donderdag 8 maart 2007 @ 10:46:50 #93
139314 Spookje81
Ik ben Spookje
pi_47045418
Is er vandaag iemand die online wil spelen?
AC:ww Angel, village, 0601-9853-3200
forum.opeenshadikhet.nl
pi_47046576
Mmm, ik word echt gek van die Redd, alle keren tot nu toe verkocht tie me een vervalst schilderij, schiet niet echt op zo, iemand tips??
  donderdag 8 maart 2007 @ 14:00:46 #95
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_47051188
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 11:31 schreef edejong het volgende:
Mmm, ik word echt gek van die Redd, alle keren tot nu toe verkocht tie me een vervalst schilderij, schiet niet echt op zo, iemand tips??
Tip tip tip: http://www.animal-crossing.nl/Schilderijen.html
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
  donderdag 8 maart 2007 @ 14:44:11 #96
139314 Spookje81
Ik ben Spookje
pi_47052832
Nog iemand die wil spelen?
AC:ww Angel, village, 0601-9853-3200
forum.opeenshadikhet.nl
pi_47061099
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 19:13 schreef JK het volgende:
Ennuh waarom er niemand 's avonds online is ? Goeie vraag Mijn DS hangt nu aan de lader.
Als ik online ga rondkijken zie ik ook nooit iemand, maar heb dan ook maar een paar mensen in mn lijstje staan. Slimmer is om duidelijk hier in dit topic af te spreken met iemand....
Ja dat bedoel ik juist of er is iemand 's avonds online komt op het forum heb 's middags meestal geen tijd snappie

En trouwens VageNeration hoe maak jij die screens zou ik wel willen doen maar doe je dat gewoon met camera of is dat iets in het spel??
pi_47065188
Maak de screens gewoon met een digitale camera niets bijzonders

Vandaag alweer m'n tweede puff gevonden sinds ze weer groeien, nog meer mensen puffs gevonden?, wel allemaal bewaren voor Cosmo he

Moet trouwens ook nog steeds deze gyroids:
Bowtoid, mini tootoid, Dekkoid, mega echoid, mini poltergoid, Mega Bovoid, mini Harmonoid, Tall Harmonoid, Tall Warbloid.

Schep er nu elke dag wel een paar op, maar juist deze niet , ik wil ze compleet!

@Maraca, dit weekend tijd om even snel langs te wippen?
@Blue, hoe istie nou? schiet het al op met een nieuwe ds?
@Ardenlyn, lees je nog mee?, hoor zo weinig meer van je
Niet zo hardcore...
  donderdag 8 maart 2007 @ 20:48:58 #99
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_47066893
Ik heb er heel veel bij Nook ingeleverd, maar daar kan je ze toch ook weer bestellen ?
Zal anders even zoeken in z'n catalogue

Wow, nook geeft vandaag 179 bells per turnip. Heb er nog 50 liggen. Vandaag ga ik die lening afbetalen van die wasbeer !

[ Bericht 35% gewijzigd door JK op 08-03-2007 21:04:57 ]
pi_47069308
Ik lees nog steeds mee VAge
Kom alleen nooit meer online omdat ik de stick uit de pc heb gehaald.
Spelen doe ik bijna niet meer tenzij ik niet kan slapen en dan loop ik wat rond in m'n dorpje.
Wie weet zodra wij die Orange Livebox hebben dat ik dan weer eens online kom.
  donderdag 8 maart 2007 @ 21:44:10 #101
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_47070210
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 20:48 schreef JK het volgende:
Ik heb er heel veel bij Nook ingeleverd, maar daar kan je ze toch ook weer bestellen ?
Zal anders even zoeken in z'n catalogue

Wow, nook geeft vandaag 179 bells per turnip. Heb er nog 50 liggen. Vandaag ga ik die lening afbetalen van die wasbeer !
Volgens mij kan je ze niet bestellen bij Nook....gemeen hè!!!!

179 bells toe maar! Hier 49 :-(
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
  donderdag 8 maart 2007 @ 22:05:30 #102
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_47071661
Klopt, niet te bestellen Je kan alleen zien wat je ooit hebt ingeleverd.
Huisje afbetaald, nieuwe uitbreiding heb ik morgen.
  donderdag 8 maart 2007 @ 22:38:45 #103
147091 janeway
live long and prosper
pi_47073555
@VAgeNERATION wat wil cosmo met die puff's,, ben wel nieuwsgierig namelijk. Vandaag weinig/ geen puffs in mijn dorpje gezien maar het stond vol met onkruid nadat ik terug was gekomen van 2091 hihihi ik dacht ik krik mijn spaarsaldo even op maar helaas werkte dat niet..
@Ardenlyn werkt dat een beetje met een wifi stick? Hier geen wifi maar zo'n stick lijkt mij wel wat enne wat kost zo'n stick?
  vrijdag 9 maart 2007 @ 07:21:25 #104
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_47081115
Dit weekend heb ik wel weer tijd Fuji
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_47084010
@VAgeNERATION, hoi! nee, niet echt... moet de oude sp en toebehoren nog ff te koop zetten...
Lees nog wel elke dag mee, met pijn in mn hart....

@Ardenlyn, handig de livebox! heb zelf de draadloze, weg stick! nu nog een ds...hahaha

Las hierboven over het bestellen bij TN... tuurlijk kan dat! Behalve dingen die je van special guest krijgt... kan je zowat alles bestellen wat er in de catalogus staat...
ACWW: N:Blue/ T:Quixy/ 5412-6138-5749
ACC: Blue007
pi_47084858
oeps ging ff verkeerd

[ Bericht 96% gewijzigd door #ANONIEM op 09-03-2007 11:13:53 ]
pi_47084928
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 11:07 schreef Ardenlyn het volgende:
We hebben die box nog niet hoor maar hopen hem gauw te krijgen.

@janeway: Stick werk super alleen hebben wij het probleem dat onze hele netwerk ervan in de war raakte.
Nu de stick eruit is kan ik alle pc's zien en mij man ook weer.
Toen ik hem haalde was hij ong 39/40 euro.
Misschien dat ik de mijne ga verkopen want ik doe er denk ik straks toch niets meer mee. Maar ik wacht eerst die Livebox af.

@Blue: jouw DS is toch gejat? Echt onwijs kloten gewoon. Heb er al een hekel aan als mensen wat uit m'n dorp jatten. Laat staan je hele DS!!:(
  vrijdag 9 maart 2007 @ 11:34:24 #108
139314 Spookje81
Ik ben Spookje
pi_47085717
Is er vanmorgen iemand die tijd en zin heeft om te spelen?
AC:ww Angel, village, 0601-9853-3200
forum.opeenshadikhet.nl
pi_47087638
Ik heb gisteren een hoop bomen geschud en heb nu best wel veel 100 bells verzameld, maar hoe kan ik die bells eigenlijk gebruiken? Ik kan ze namelijk niet bij de de bank storten.
pi_47087819
In je inventory naar je eigen geld slepen, dus het bedrag dat er al staat dat je hebt. Dan wordt het erbij opgeteld . Dan kan het wel naar de bank.
Tap tap tap
pi_47087855
Oja, voor wie het nog niet wist: Eens per dag is er ergens een steen waar je met je schep tegenaan moet slaan en dan komen er ook veel bells uit. De truc is dus om hem zo vaak en snel mogelijk te slaan als je hem eenmaal hebt gevonden. Ik had ergens gelezen dat je dan even kuilen om je heen moet graven zodat je niet na elke slag helemaal naar achteren gaat, dan kun je sneller nog een keer slaan .
Tap tap tap
pi_47090854
Aah op die manier, joepie dan ben ik gelijk 800 bells rijker!!

Oeh en ook nog bedankt voor die steentip, ga ik gelijk vanmiddag is proberen.

Is er trouwens ook een manier om van je schep, net, hengel oid een snelknop te maken? Vind het een beetje lastig om telkens als ik iets nodig heb om eerst naar het menu te gaan, grabben naar je poppetje schuiven en weer uit het menu te gaan om bijv een hengel te gebruiken.
  vrijdag 9 maart 2007 @ 14:33:28 #113
139314 Spookje81
Ik ben Spookje
pi_47091865
He dat met die kuilen had ik nog niet geprobeerd. Ik krijg er meestal max tot 2000 bells zak uit.
AC:ww Angel, village, 0601-9853-3200
forum.opeenshadikhet.nl
pi_47093385
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 14:33 schreef Spookje81 het volgende:
He dat met die kuilen had ik nog niet geprobeerd. Ik krijg er meestal max tot 2000 bells zak uit.
Ja ik ook, maar als ik die kuilen niet graaf, dan ga je na elke klap naar achteren en duurt het even voor je weer goed staat om opnieuw te slaan. Ik krijg er nu zo'n zes zakjes uit, als ik geen kuilen graaf drie of vier.
Tap tap tap
pi_47093881
Dat doe ik ook sinds gister met die gaten en stenen toevallig
jammer dat nooit iemand online is als ik online ben op het forum
  vrijdag 9 maart 2007 @ 19:09:49 #116
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_47101889
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 15:26 schreef tomboy_79 het volgende:
Dat doe ik ook sinds gister met die gaten en stenen toevallig
jammer dat nooit iemand online is als ik online ben op het forum
Ja, je wordt er op den duur heel handig in met kuilen graven!

Ik ben meestal rond 20.00uur online als ik online ben......en jullie?
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
  vrijdag 9 maart 2007 @ 20:23:05 #117
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_47104702
VAgeNERATION : Ik heb een mini tootoid zojuist opgegraven.... ik ben overigens nog op zoek naar 298.000 bells Kan ze nergens vinden

Verder heeft Nook vandaag een turnip prijs van 175 bells per turnip, dus als mensen nog interesse hebben,dan wil ik eventueel wel even de poort open gooien.
pi_47106519
Kan iemand mij misschien helpen? Ik ben ineens mijn shovel kwijt, en heb geen idee hoe ik aan een nieuwe kan komen. Ik heb overal gezocht, ik heb m niet laten vallen, niet in de kast gestopt, hij is gewoon nergens.
Nook verkoopt geen nieuwe schoppen en ze staan ook niet in de catalogus

Iemand een idee?
  vrijdag 9 maart 2007 @ 21:23:04 #119
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_47106808
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 21:15 schreef Maggie het volgende:
Kan iemand mij misschien helpen? Ik ben ineens mijn shovel kwijt, en heb geen idee hoe ik aan een nieuwe kan komen. Ik heb overal gezocht, ik heb m niet laten vallen, niet in de kast gestopt, hij is gewoon nergens.
Nook verkoopt geen nieuwe schoppen en ze staan ook niet in de catalogus

Iemand een idee?
Kan je online ?
pi_47106838
Ja..
Mijn friend code is 0816-9779-6279,
Mijn town heet Durrep
Ik heet Mary J
  vrijdag 9 maart 2007 @ 21:25:38 #121
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_47106892
Wacht even, zal even kijken of Nook nog een schep te koop heeft bij mij, ik heb alleen geen bells meer sinds mn uitbreiding gister Momentje....
  vrijdag 9 maart 2007 @ 21:28:33 #123
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_47106993
van mij heeft ook geen schep te koop nu (en niet in catalogus)
Maar als je toch online kan, mag ik even bij je op bezoek ?
pi_47107055
Ja hoor, ik zal mijn poort even open zetten, als je me je gegevens geeft. Ik heb nog niet veel bijzonders, maar kom gerust even kijken
  vrijdag 9 maart 2007 @ 21:31:46 #125
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_47107116
Friendcode 2363-0946-5407
Naam : JK
Dorp : Celestis


Dus je moet allebei in elkaars lijstje staan, wil je elkaar kunnen zien...
Ik heb ook niet veel bijzonders nog hoor
pi_47107247
Ja, je moet volgens mij op elkaars lijstje staan.
Mijn poort staat open en ik heb je toegevoegd, dus kom maar

Oh, en mocht je mijn schop ergens tegenkomen...
  vrijdag 9 maart 2007 @ 21:35:49 #127
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_47107283
Mag denk ik niet in je kastjes snuffelen, maar zie ik 'm dan meld ik het
Ben nu aan het inloggen in je dorp Heb 'm mondkapje voor als Michael Jackson
En een tiroler hoed zoals die kerel van Mc Donalds eigenlijk op moet doen met z'n gejodel op tv
  vrijdag 9 maart 2007 @ 21:37:07 #128
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_47107326
There seems to be a conversation in progress ??
Vaag... kom er niet in, of zit iemand anders al in je dorp ? Nee zou niet mogen, er kunnen er meer in tegelijkertijd.
pi_47107382
Ik had net een conversatie als in 'your pockets are full', ofzo. Nu zou het wel moeten gaan.
  vrijdag 9 maart 2007 @ 21:40:06 #130
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_47107448
Ok, heb ook mn DS opnieuw opgestart, in mn accesspoint gekeken of er niet onbekenden opzittne (ondanks encryptie, maar het statuslampje knipperde heel veel, zelfde als dat ik bijv. flink aan het downloaden ben).... nou op hoop van zegen...
  vrijdag 9 maart 2007 @ 22:30:39 #131
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_47109421
Zo, was weer gezellig thanx voor de watergieter. Helaas geen schep dus... en kon 'm bij jou ook niet vinden. Nu even mn nieuwe tapijt in het huisje leggen , wat rotzooi in het kastje doen en dan vind ik het wel weer mooi geweest.
pi_47109533
Ja, was leuk Bedankt voor de vloer Ik hoop dat Nook morgen gewoon spontaan in zijn winkel een scheppie voor me heeft!
  vrijdag 9 maart 2007 @ 22:39:17 #133
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_47109799
Hoop het ook voor je. Vreemd dat ik dan ook mijn gieter kwijt was.... en ik weet zeker dat ik 'm niet heb verkocht of heb weggegeven.... snap er niets van.

Ik hoop ook dat de sinaasappelbomen gaan groeien, want andere fruitsoorten leveren dus 500 bells op ipv 100 bells en dan tikt het lekker aan als je dus veel verschillende vruchten aanbied aan Nook.... heb al kokosnoten (sinds gister), kersen, peren en nu dan hopelijk sinaasappels. Heb er 3 geplant, dus kans is vrij groot dat het me gaat lukken met minimaal 1 boom.
pi_47117604
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 19:09 schreef Sammetje het volgende:

[..]

Ja, je wordt er op den duur heel handig in met kuilen graven!

Ik ben meestal rond 20.00uur online als ik online ben......en jullie?
ik ben meestal tussen zes en half acht
in het weekend ben ik meer online dan is het meestal vroeg online
En JK mijn basis bomen zijn sinaasappelen ik probeer nu kokosnoten te zoeken en te laten groeien tot boom.
Heb jou friencode ook toegevoegd maggie, ok?
Mijne is 5111-9489-5659 mijn stad heet vereine en ik gewoon tom en JK ik heb jou vrienden code al toegevoegd ok?

En hier is het La-Di-Day heb mijn poort open gezet voor bezoekers.
Bij mij is Tom Nook de winkel aan het verbouwen heb morgen dus de Barber Shop, Yeah.

[ Bericht 11% gewijzigd door tomboy_79 op 10-03-2007 09:20:52 ]
pi_47117729
Ik zal jou dalijk ook even toevoegen - ben aan het werk nu Ik wil zo graag spelen want ik wil kijken hoe het met die schep afloopt - lol. En het is ladiday!!
pi_47117738
maar trouwens mijn poort is dicht dus zeg als je binnen wilt kome ok?
Heb trouwens net ook een verzekering aangevraagd bij lyle hij is iri joh

Al klaar met werken?
Ik zet de poort nu al open, ok?

[ Bericht 29% gewijzigd door tomboy_79 op 10-03-2007 10:02:14 ]
pi_47118427
Blue007, misschien is dit wat voor jou? [TK] 2x Nintendo DS, 11 games
pi_47118569
Ben net begonnen, was het maar waar! Moet nog tot vanavond.
Heb net wel even gespiekt, en Nook heeft een nieuwe schep voor me vandaag
  zaterdag 10 maart 2007 @ 10:57:54 #139
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_47118876
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 11:34 schreef Spookje81 het volgende:
Is er vanmorgen iemand die tijd en zin heeft om te spelen?
Hmm.. je timing is slecht.. ik denk dat de meeste van ons rond die tijd op school/werk/stage zitten
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_47119244
mmm, de laatste tijd vind ik alleen maar fossielen die ik al heb, irritant
en die ene lyle ofzo, vroeg me eerst 3000 en nu zegt tie eenmalig 6000, is dat echt eenmalig of begint hij volgende keer weer om geld te zeuren?!
pi_47119500
Maggie heb jij nu tijd om online te komen?
Iedereen kan binnen komen poort is open
Friendcode: 5111-9489-5659
Naam: tom
Stad: vereine
Als je binnenkomt neem misschien wat bloemen mee ik wil de gouden gieter maar mijn stad is niet groen genoeg
hoeft niet perse mee te nemen maar zou fijn zijn.

[ Bericht 50% gewijzigd door tomboy_79 op 10-03-2007 11:38:03 ]
pi_47119656
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 08:57 schreef tomboy_79 het volgende:

[..]

Bij mij is Tom Nook de winkel aan het verbouwen heb morgen dus de Barber Shop, Yeah.
verkeerd gekeken krijg helemaal geen barbershop hij word verbouwd naar Nookway

En trouwens mooi nieuws van die schep Maggie, en als je niet verder komt met werk zeg dan ff he

Ik doe de poort weer dicht want ik ga ff verder met La-Di-Day

[ Bericht 10% gewijzigd door tomboy_79 op 10-03-2007 12:03:53 ]
pi_47120183
wat houdt ladiday eigenlijk in?
Tap tap tap
pi_47120342
dan zingt iedereen bij je in de buurt en dan moet jij het liedje uitkiezen wat je mooi vind
alleen soms moet je veel met ze praten voor dat ze gaan zingen

Ik heb er net eentje gekozen heb jij misschien zin om ff online te spelen?
En als je zin hebt bij wie online spelen?
pi_47120561
Cherrylips ik vroeg of je zin had om online te spelen en bij wie?
pi_47121324
o sorry, was even douchen, maar ik kan helaas niet online, heb geen draadloze router .
Tap tap tap
pi_47121440
ooh jammer
  zaterdag 10 maart 2007 @ 15:50:55 #148
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_47125426
@ Blue: [TK] 2x Nintendo DS, 11 games <-- DS +/- 40,-- Weet niet of hij inmiddels al verkocht is, maar dit is een zeer nette prijs.. misschien (als het financieel uitkomt dan) dat je die over kan nemen..
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_47128121
te laaaaaat!!
Thanx anyway!
ACWW: N:Blue/ T:Quixy/ 5412-6138-5749
ACC: Blue007
pi_47147120
De verbouwing is klaar veel meer spullen in de winkel relaxt
pi_47147198
eejh mensuh heb net turnips gekocht moet je die ook op een bepaalde plek planten zodat ze goed blijven?
pi_47149734
Nee de turnips zelf hoef je volgens mij niet te planten. Ik heb ze een week in mijn zak gehouden, elke dag bij Nook de prijs gevraagd en vervolgens bij JK in de winkel verkocht Alleen die rode turnip moet je planten.
  zondag 11 maart 2007 @ 12:55:58 #153
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_47150805
quote:
Op zondag 11 maart 2007 09:45 schreef tomboy_79 het volgende:
eejh mensuh heb net turnips gekocht moet je die ook op een bepaalde plek planten zodat ze goed blijven?
Ze blijven een week houdbaar waar je ze ook plaatst. Er is echter een bug in Animal Crossing WW die ervoor zorgt dat je (witte) turnips langer houdbaar blijven.. als je ze in je huisje op een tafel plaatst gaan ze net zo lang mee tot je een goede turnipprijs hebt, en ze dus verkoopt.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  zondag 11 maart 2007 @ 13:38:01 #154
147091 janeway
live long and prosper
pi_47152031
quote:
Op zondag 11 maart 2007 12:55 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ze blijven een week houdbaar waar je ze ook plaatst. Er is echter een bug in Animal Crossing WW die ervoor zorgt dat je (witte) turnips langer houdbaar blijven.. als je ze in je huisje op een tafel plaatst gaan ze net zo lang mee tot je een goede turnipprijs hebt, en ze dus verkoopt.
Oke maar ik heb dus geen tafel maar kan het op willekeurig elke tafel, dan kan ik er een bestellen bij tom nook. EN die rode turnips die moet je poten zijn daar nog bepaalde voorwaarden aan om te zorgen dat het allemaal goed gaat?
  zondag 11 maart 2007 @ 13:46:37 #155
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_47152348
Ja, je moet hem ELKE dag water geven.. en ook belangrijk: je mag er niet over heen lopen!
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  zondag 11 maart 2007 @ 13:56:41 #156
105968 Egamer
Succes gegarandeerd.
pi_47152753
* Egamer meldt.

Heb deze game gewonnen met de veiling. Ik heb hem binnenkort dus ook.
The Kooks O+ Arctic Monkeys O+ Blood Red Shoes O+ Franz Ferdinand O+ Muse O+ The Last Shadow Puppets O+
pi_47153227
Maar hoe krijg je die turnips op tafel? Dat krijg ik dus niet voor elkaar?
pi_47153409
Ben nu ook eens met dat spel bezig

Ik zit op hawai en ben aan het werk voor tom nook

Maar hoe kan ik online anderen ontmoeten nu

Ik heb ook verbinding met internet wifi
ACWW : 2191-9227-8630 / Fun4Two / McReal
pi_47153514
Als je naar de poort gaat, waar de 2 honden zijn, dan kun je kiezen om mensen uit te nodigen of ergens heen te gaan. Je moet ze wel toevoegen als vrienden met friendcodes.
pi_47154104
eens kijken hoe het werkt wie komt er op bezoek ??
ACWW : 2191-9227-8630 / Fun4Two / McReal
pi_47154125
Ik ben op mijn werk dus kan niet online op dit moment
pi_47154158
quote:
Op zondag 11 maart 2007 14:32 schreef Maggie het volgende:
Ik ben op mijn werk dus kan niet online op dit moment
Ok Iemand anders ?
ACWW : 2191-9227-8630 / Fun4Two / McReal
  zondag 11 maart 2007 @ 15:48:15 #163
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_47157059
quote:
Op zondag 11 maart 2007 14:14 schreef McReal het volgende:
Ben nu ook eens met dat spel bezig

Ik zit op hawai en ben aan het werk voor tom nook

Maar hoe kan ik online anderen ontmoeten nu

Ik heb ook verbinding met internet wifi
Je kan pas online als je klaar bent met werken voor Tom Nook
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_47158775
Is die Joan van de Turnips er alleen van 6.00 tot 12.00? Want ik zie haar nu niet en wou ook turnips kopen
pi_47162805
quote:
Op zondag 11 maart 2007 12:20 schreef Maggie het volgende:
Nee de turnips zelf hoef je volgens mij niet te planten. Ik heb ze een week in mijn zak gehouden, elke dag bij Nook de prijs gevraagd en vervolgens bij JK in de winkel verkocht Alleen die rode turnip moet je planten.
Thanks Maggie dan weet ik dat ook weer
  zondag 11 maart 2007 @ 18:55:44 #167
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_47163497
quote:
Op zondag 11 maart 2007 16:31 schreef LocoRoco het volgende:
Is die Joan van de Turnips er alleen van 6.00 tot 12.00? Want ik zie haar nu niet en wou ook turnips kopen
Klopt
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_47163886
nog iemand zin om online te spelen?
pi_47164457
quote:
Op zondag 11 maart 2007 18:55 schreef Maraca het volgende:
Klopt
Boehoe

De werkende mens valt buiten de boot!! Jammer jammer, volgende week dan maar! Dan ben ik zondag vrij
pi_47166376
Maraca tijd om even langs te komen ?

Iemand anders nog Gyroids/puff's voor me?, zelf vandaag ook weer een puff gevonden
Niet zo hardcore...
pi_47167427
Wat moet je eigenlijk met die Gyroids? Ik bedoel niet jij zelf, maar wat kan men ermee? Ik graaf ze steeds op maar ze zitten een beetje in de weg in mijn kleine huisje, dus ze zijn in de kast op dit moment, maar hebben ze ook een doel?
pi_47168303
Met meerdere gyroids kan je leuke deuntjes maken, als je muziek aan hebt staan gaan ze op het ritme van dat nummer meebewegen
Verder zijn ze ook leuk als tuikabouter
Niet zo hardcore...
  zondag 11 maart 2007 @ 21:07:52 #173
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_47168357
quote:
Op zondag 11 maart 2007 20:43 schreef Maggie het volgende:
Wat moet je eigenlijk met die Gyroids? Ik bedoel niet jij zelf, maar wat kan men ermee? Ik graaf ze steeds op maar ze zitten een beetje in de weg in mijn kleine huisje, dus ze zijn in de kast op dit moment, maar hebben ze ook een doel?
Volgens mij gewoon 't spaar element. Maar ik vind er niks aan, dus verkoop ze gelijk.
Trouwens, hoe zit het met het meubulair? Ik was laatst online bij iemand anders langs, en daar hadden de bewoners allemaal een veel uitgebreidere inboedel.. Ontwikkelt dat zich na verloop van tijd vanzelf, of moet je ze dat gewoon geven? Bij mij ziet het er allemaal erg armoedig uit.
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
  zondag 11 maart 2007 @ 21:50:15 #174
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_47170446
quote:
Op zondag 11 maart 2007 21:07 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon 't spaar element. Maar ik vind er niks aan, dus verkoop ze gelijk.
Trouwens, hoe zit het met het meubulair? Ik was laatst online bij iemand anders langs, en daar hadden de bewoners allemaal een veel uitgebreidere inboedel.. Ontwikkelt dat zich na verloop van tijd vanzelf, of moet je ze dat gewoon geven? Bij mij ziet het er allemaal erg armoedig uit.
Ben ooit begonnen met een extra bewoner in mijn huisje aan te maken (Izzy) om dan de Gyroids in haar kast te dumpen, maar aangezien ik ook vaker met Izzy game, geef ik ze steeds weg.

Ik verras mijn dorpsgenoten (bijna) dagelijks met meubels via de post. Zo probeer ik wel een beetje rekening te houden met hun smaak. Zij dumpen dan weer ´oude´ meubels in de clico bij de townhall en die verkoop ik weer bij Nook.
Ja, Sammetje heeft een gat in haar hand
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
  zondag 11 maart 2007 @ 22:30:07 #175
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_47172539
quote:
Op zondag 11 maart 2007 20:15 schreef VAgeNERATION het volgende:
Maraca tijd om even langs te komen ?

Iemand anders nog Gyroids/puff's voor me?, zelf vandaag ook weer een puff gevonden
'

Ik heb die mini tootoid nog voor je, maar wat heb je voor mij ?
Ik ben altijd op zoek naar bells, en jij hebt er 10 miljoen ofzo ? Dan kan je er vast wel een paar kwijt.
pi_47175466
quote:
Op zondag 11 maart 2007 22:30 schreef JK het volgende:

[..]

'

Ik heb die mini tootoid nog voor je, maar wat heb je voor mij ?
Ik ben altijd op zoek naar bells, en jij hebt er 10 miljoen ofzo ? Dan kan je er vast wel een paar kwijt.
Mag aannemen dat dit grappig bedoelt is

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2007 23:41:57 ]
pi_47181697
Zo niet, fair enough, had in een eerder topic 10.000 per Gyroid niet in bezit geboden, dus dat kan je krijgen

psst , als je echt bells wilt verdienen moet je gewoon eens een paar weken je hele dorp vol zetten met het maximaal aantal "onbekende" fruitbomen, en dan iedere dag oogsten, haal je zo +/- 100 k per dag binnen
Ook niet teveel coconut palm, is immers 500 bells minder per boom

En anders wil ik ook wel 5000 per puff geven, als je er geen hybrid voor terug wilt

als er iemand trouwens vanavond online wil, ik ben van de partij..., waarschijnlijk
Niet zo hardcore...
pi_47182699
mmm moet eerst op zoek naar mayor .. zoek me te pleuris waar is die gast ergens ??
ACWW : 2191-9227-8630 / Fun4Two / McReal
pi_47182951
Die banjert ergens rond voor het stadhuis als het goed is.
Tap tap tap
pi_47185534
quote:
Op maandag 12 maart 2007 10:03 schreef VAgeNERATION het volgende:
als er iemand trouwens vanavond online wil, ik ben van de partij..., waarschijnlijk
JA, IKKE!!
O nee, ik kan niet spelen! hihihi
ACWW: N:Blue/ T:Quixy/ 5412-6138-5749
ACC: Blue007
  maandag 12 maart 2007 @ 13:00:50 #181
139314 Spookje81
Ik ben Spookje
pi_47187131
Ik wil vandaag of morgenavond wel online spelen.
AC:ww Angel, village, 0601-9853-3200
forum.opeenshadikhet.nl
  maandag 12 maart 2007 @ 14:26:20 #182
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_47190133
quote:
Op maandag 12 maart 2007 12:18 schreef Blue007 het volgende:

[..]

JA, IKKE!!
O nee, ik kan niet spelen! hihihi
Hihi, gelukkig kan je er nog steeds om lachen
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
  maandag 12 maart 2007 @ 18:20:47 #183
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_47199015
quote:
Op maandag 12 maart 2007 10:03 schreef VAgeNERATION het volgende:
Zo niet, fair enough, had in een eerder topic 10.000 per Gyroid niet in bezit geboden, dus dat kan je krijgen

psst , als je echt bells wilt verdienen moet je gewoon eens een paar weken je hele dorp vol zetten met het maximaal aantal "onbekende" fruitbomen, en dan iedere dag oogsten, haal je zo +/- 100 k per dag binnen
Ook niet teveel coconut palm, is immers 500 bells minder per boom

En anders wil ik ook wel 5000 per puff geven, als je er geen hybrid voor terug wilt

als er iemand trouwens vanavond online wil, ik ben van de partij..., waarschijnlijk
Maar dit is een speciale, een van de laatste die je wilt, daar wil je toch vast wel 15.000 bells voor geven? Zo ja, dan zal ik vanavond wel even online komen, maar moet eerst nog eten en boodschappen doen... zal dus pas na 20u worden.

Zal mn dorpje wel een keer volstoppen met die onbekende fruitsoorten.
Welke zijn er eigenlijk? Ik heb nu peer, kokosnoot, sinaasappel en kers.... ik denk dat er nog appels zijn en misschien nog druiven ofzo ?
pi_47199051
perziken en appels .
Ik moet alleen de kersen nog .
Tap tap tap
  maandag 12 maart 2007 @ 20:26:35 #185
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_47204106
quote:
Op maandag 12 maart 2007 18:21 schreef CherryLips het volgende:
perziken en appels .
Ik moet alleen de kersen nog .
Tis jammer dat je niet online kan, anders konden we ruilen
Scheelt echt hoor, ACWW is echt leuk als je online kan en items kan ruilen / kopen / verkopen.
  maandag 12 maart 2007 @ 20:41:11 #186
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_47204848
quote:
Op maandag 12 maart 2007 10:03 schreef VAgeNERATION het volgende:
Zo niet, fair enough, had in een eerder topic 10.000 per Gyroid niet in bezit geboden, dus dat kan je krijgen

psst , als je echt bells wilt verdienen moet je gewoon eens een paar weken je hele dorp vol zetten met het maximaal aantal "onbekende" fruitbomen, en dan iedere dag oogsten, haal je zo +/- 100 k per dag binnen
Ook niet teveel coconut palm, is immers 500 bells minder per boom

En anders wil ik ook wel 5000 per puff geven, als je er geen hybrid voor terug wilt

als er iemand trouwens vanavond online wil, ik ben van de partij..., waarschijnlijk
Als je nog online kan komen vanavond wil ik die gyroids wel langsbrengen (moet dan wel 2x lopen meende ik ) en dan ga ik slapen
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  maandag 12 maart 2007 @ 20:46:07 #187
16329 Fidelio
Semper fide
pi_47205057
hallo,

is er nu nog iemand online? dan kom ik gezellig even langs :-)
ACWW=0602-1484-8425 Naam=Frederik Town=chicago
  maandag 12 maart 2007 @ 20:50:12 #188
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_47205250
quote:
Op maandag 12 maart 2007 20:41 schreef Maraca het volgende:

[..]

Als je nog online kan komen vanavond wil ik die gyroids wel langsbrengen (moet dan wel 2x lopen meende ik ) en dan ga ik slapen
Heb jij ze ook dan die hij wil hebben ?
  maandag 12 maart 2007 @ 21:06:13 #189
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_47205960
quote:
Op maandag 12 maart 2007 20:50 schreef JK het volgende:

[..]

Heb jij ze ook dan die hij wil hebben ?
Volgens mij heeft hij ze allemaal al.. het zijn er volgens mij 22
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_47207074
Kan hem nu wel even open zetten als je er nog bent Maraca , zal wel weer voor heel kort zijn helaas
Niet zo hardcore...
  maandag 12 maart 2007 @ 21:39:23 #191
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_47207491
Als Maraca er niet is, heb ik die mini tootoid nog voor je
  maandag 12 maart 2007 @ 21:41:24 #192
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_47207594
quote:
Op maandag 12 maart 2007 21:06 schreef Maraca het volgende:

[..]

Volgens mij heeft hij ze allemaal al.. het zijn er volgens mij 22
Denk dat jij het over puffs hebt en ik over Gyroids
  maandag 12 maart 2007 @ 21:44:58 #193
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_47207777
quote:
Op maandag 12 maart 2007 21:30 schreef VAgeNERATION het volgende:
Kan hem nu wel even open zetten als je er nog bent Maraca , zal wel weer voor heel kort zijn helaas
Ik ben er nog .. ik ben er nog.. even opstarten
quote:
Op maandag 12 maart 2007 21:41 schreef JK het volgende:

[..]

Denk dat jij het over puffs hebt en ik over Gyroids
Nope.. heb nooit een woord gezegt over puffs.. had het over gyroids
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_47207869
Ok kom eraan
Niet zo hardcore...
  maandag 12 maart 2007 @ 22:14:49 #195
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_47209082
Hubbie heeft mijn DS ingepikt... .. had nog ff online willen gaan.
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
  dinsdag 13 maart 2007 @ 11:52:55 #196
139314 Spookje81
Ik ben Spookje
pi_47223440
Iemand die er vandaag zin in heeft (online spelen)
AC:ww Angel, village, 0601-9853-3200
forum.opeenshadikhet.nl
  dinsdag 13 maart 2007 @ 17:49:27 #197
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_47235342
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 11:52 schreef Spookje81 het volgende:
Iemand die er vandaag zin in heeft (online spelen)
Wat voor werk doe je als je overdags kan gamen ?
pi_47236716
Goeie JK weird dat hij altijd overdag wilt spelen misschien heeft ie geen werk ik ook niet zit nog op school:P
maar dan kan ik ook niet overdag
pi_47237011
VAgeNERATION, ik heb de volgende gyroids voor je: dekkoid, echoid, tall harmonoid en de mini harmonoid. verder nog 2 puffs geloof ik. die gyroids ruil ik wel voor andere gyroids die ik nog niet heb (mis er nog een hoop namelijk) zal ze even pakken en dan kom ik even langs als je er bent
(niels uit bigiguni, ik ben ooit bij je langs geweest geloof ik)
pi_47237413
ff nog een vraagje erbij moet je de bomen weer water geven als je het fruit hebt geplukt?
  dinsdag 13 maart 2007 @ 18:57:26 #201
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_47237614
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 18:29 schreef tomboy_79 het volgende:
Goeie JK weird dat hij altijd overdag wilt spelen misschien heeft ie geen werk ik ook niet zit nog op school:P
maar dan kan ik ook niet overdag
't is een vrouw en ze is volgens haar profiel laborant

En wat betreft die bomen, die hoef je niet meer water te geven als ze zo ver zijn dat ze vruchten afwerpen.
pi_47238316
bomen hoef je (gelukkig) nooit water te geven. (bloemen trouwens ook niet, behalve als ze bruin worden)
  dinsdag 13 maart 2007 @ 19:48:04 #203
139314 Spookje81
Ik ben Spookje
pi_47239659
Heren. Ik ben idd een vrouw en laborant. Alleen door een reorganisatie momenteel helaas even werkeloos. Voor heen kon ik ook echt niet overdag spelen.
Maar heeft er nu iemand zin?
AC:ww Angel, village, 0601-9853-3200
forum.opeenshadikhet.nl
  dinsdag 13 maart 2007 @ 20:06:58 #204
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_47240441
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 19:48 schreef Spookje81 het volgende:
Heren. Ik ben idd een vrouw en laborant. Alleen door een reorganisatie momenteel helaas even werkeloos. Voor heen kon ik ook echt niet overdag spelen.
Maar heeft er nu iemand zin?
Hier ook momenteel werkeloos , maar overdag gamen lukt bijna niet.
Misschien dat ik na 2230uur nog online kom, niet handig overigens, want Nook sluit om 2300uur. Anders hoop ik dat het morgenavond eens lukt.
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
  dinsdag 13 maart 2007 @ 20:10:04 #205
139314 Spookje81
Ik ben Spookje
pi_47240587
Jammer Sam. Ik wacht het ff af
AC:ww Angel, village, 0601-9853-3200
forum.opeenshadikhet.nl
pi_47256720
Als het regent, moet je dan de dorre bloemen ook water geven?
  woensdag 14 maart 2007 @ 10:15:49 #207
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_47257051
Heb eindelijk een aantal zwarte bloemen (rozen en tulpen)
maarre als ze goud worden, blijven ze dan wel goed als je er doorheen loopt?
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
pi_47269545
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 18:57 schreef JK het volgende:

[..]

't is een vrouw en ze is volgens haar profiel laborant

En wat betreft die bomen, die hoef je niet meer water te geven als ze zo ver zijn dat ze vruchten afwerpen.
ooh haha nou ja en bedankt voor de tip
pi_47269847
ik ben echt een ukkie vergelijken met de meeste van jullie maar ja kan mij wat schelen
pi_47270442
Ongeloofelijk, heb nog wel bordjes om m'n pittfalls heen gezet, toch presteerd iedereen die langskomt in Quantiki het minimaal 1 keer erin te vallen

Wou nog zo zeggen, pas op Heater !



Maar..... het was al te laat :



Trouwen nog bedankt voor de massa Gyroid's Maraca , hoe meer er naar Quantiki komen hoe gezelliger het hier word
Niet zo hardcore...
  woensdag 14 maart 2007 @ 18:31:16 #211
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_47273047
Er stond een boom voor
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  woensdag 14 maart 2007 @ 18:52:56 #212
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_47273787
Heb je nu alle gyroids of zoek je er nog een paar ?
pi_47274253
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 17:04 schreef VAgeNERATION het volgende:
Ongeloofelijk, heb nog wel bordjes om m'n pittfalls heen gezet, toch presteerd iedereen die langskomt in Quantiki het minimaal 1 keer erin te vallen

Wou nog zo zeggen, pas op Heater !

[afbeelding]

Maar..... het was al te laat :

[afbeelding]

Trouwen nog bedankt voor de massa Gyroid's Maraca , hoe meer er naar Quantiki komen hoe gezelliger het hier word
Oi!!!! Ik ben er niet ingevallen toen ik bij je was!!
  woensdag 14 maart 2007 @ 21:16:55 #214
16329 Fidelio
Semper fide
pi_47279169
iemand online nu?
ACWW=0602-1484-8425 Naam=Frederik Town=chicago
pi_47283306
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 21:16 schreef Fidelio het volgende:
iemand online nu?
ik wou dat ik weer online kón!
stomme accespoint werkt niet meer als voorheen, en de WiFi-stick heeft ook ergens last van, mischien
de WEP incryptie!?
pi_47298729
Uurtje pauze ik denk ff Quantiki checken , en ja hoor vliegt Gulliver over, met tijd zat om hem neer te schieten.
Nu ligt tie hier en moet ik mn DS uitzetten, want pauze over , is ie alweer weg waarschijnlijk, als ik hem straks aanzet.

Tweede keer dat ik Gulliver neerschiet, en alle twee de keren m'n opdracht niet kunnen volbrengen voor een special item .
Niet zo hardcore...
  donderdag 15 maart 2007 @ 14:13:37 #217
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_47300478
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 13:24 schreef VAgeNERATION het volgende:
Uurtje pauze ik denk ff Quantiki checken , en ja hoor vliegt Gulliver over, met tijd zat om hem neer te schieten.
Nu ligt tie hier en moet ik mn DS uitzetten, want pauze over , is ie alweer weg waarschijnlijk, als ik hem straks aanzet.

Tweede keer dat ik Gulliver neerschiet, en alle twee de keren m'n opdracht niet kunnen volbrengen voor een special item .
Jij ziet Gulliver tenminste nog.......ik heb hem ooit 1 keer gezien toen ik het spel net had en nog geen slingshot

Kon je je pauze niet ff rekken..........
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
pi_47306431
Zoals ik al zei is het voor mij ook pas de tweede keer dat ik hem zie , ondanks dat ik al vanaf de Nederlandse release speel ( alweer bijna een jaar, nu ik eraan denk ), maar k ga er dan ook niet speciaal voor klaar staan ofzo.

Was het maar zo'n feest dat ik m'n eigen pauzes kon maken , maar volgens mij duurt het wel even voor je z'n opdrachten klaar hebt, ik dacht iets van je dorp afzoeken naar onderdelen die onder de grond liggen
Niet zo hardcore...
pi_47309356
Had hem vanmiddag expres nog niet aangesproken en hij ligt er nog
Ga gelijk zoeken , als ie eens wakker word
Niet zo hardcore...
pi_47317626
Had drie dagen niet gespeeld, ben twee uur bezig geweest om alles weer een beetje te redden. heb ook gelijk heel veel sinaasappelbomen vervangen door vreemde fruitbomen, tot allebei m'n bijlen kapot gingen. AL het fruit opgeraapt, aan alle boompjes geschud, iedereen gesproken, en weer 130.000 bells rijker.
En ik heb weer wat ontdekt; als je je medebewoners kwaad wil hebben moet je steeds tegen ze aan duwen .
Tap tap tap
  donderdag 15 maart 2007 @ 22:28:11 #221
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_47317948
130k bells? Wow Ach mijn boompjes groeien ook aardig.
Maar mijn persoontje kan geen vissen meer vangen, het lukt 'm niet meer.. vaag.
En in de zee, hoe kan je die uit de kluiten gewassen vissen vangen ?
pi_47319987
Hetzelfde als anders . Maar soms zijn het ook gewoon laarzen met een eigen leven of zo .
Tap tap tap
pi_47326027
Zijn er vandaag nog mensen online?
  vrijdag 16 maart 2007 @ 09:56:35 #224
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_47327621
NEWSFLASH!!! Samcity heeft een turnipprijs van 536 bells!!!!!!!!!!!!

Zal de poort voor een uurtje openzetten. Ben er zelf niet de hele tijd, want ben strontberoerd opgestaan vanochtend! Dus.....kom gerust met de zakken vol turnips binnen.
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
pi_47327972
Sammetje!
Laat je je poortjes nog even openstaan voor me? Kom er zo aan!

EDIT: Helaas zie ik je poort niet openstaan.
Zet je 'm zo nog open?

[ Bericht 36% gewijzigd door Cutie op 16-03-2007 10:39:58 ]
pi_47329377
Wow, das een hele goeie prijs , jammer dat ik niet meer aan witte turnips doe, heb het eigenlijk ook niet echt meer nodig , misschien binnenkort weer eens voor 100 miljoen bells proberen.

Wat een avond gisteren, eerst blijft Gulliver rustig een paar uur door pitten, begon me zelfs af te vragen of ie uberhaupt nog wel op zou staan



En ik s'middags maar bang zijn dat hij gelijk weg zou zijn

Maar uiteindelijk is ie toch wakker geworden, en moest ik 5 onderdelen voor z'n ruimteschip opzoeken, no problemo gulliver

ingeleverd en hier is ie dan, m'n eerste eigen verdiende gulliver item: (had al eens wat dingetjes gekregen van andere acww'ers)
Matryoshka!



Gezondheid!
Leuk item , als je er op drukt springen de kleinere in de grote met een grappig spring geluidje
Niet zo hardcore...
pi_47329412
Ugh ik wil ook online kunnen
Tap tap tap
  vrijdag 16 maart 2007 @ 11:06:41 #228
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_47329635
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 10:08 schreef Cutie het volgende:
Sammetje!
Laat je je poortjes nog even openstaan voor me? Kom er zo aan!

EDIT: Helaas zie ik je poort niet openstaan.
Zet je 'm zo nog open?
Denk dat je mijn nieuwe friendcode even moet invoeren........heb een nieuwe DS, vandaar....Denk dat je de oude nog hebt!

Ik moet de kids zo ophalen, maar laat de poort wel open staan
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
  vrijdag 16 maart 2007 @ 11:10:44 #229
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_47329769
@Vage, wat stoer!!! Hoe rijk ben je trouwens?? Ik heb nu bijna 2 miljoen, maar ga gewoon door met de turnips, is toch een beetje verslavend!

@CherryLips, waarom kan je niet online?
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
pi_47331016
Zit nu op de 10.600.000 dacht ik

@ Blue, al iets gevonden ?, niet opgeven he, ik zal je wel op gang helpen met bell's en hybrid's
Niet zo hardcore...
pi_47331734
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 11:10 schreef Sammetje het volgende:
@Vage, wat stoer!!! Hoe rijk ben je trouwens?? Ik heb nu bijna 2 miljoen, maar ga gewoon door met de turnips, is toch een beetje verslavend!

@CherryLips, waarom kan je niet online?
Ik heb geen draadloze router. En zo'n USB stick van Nintendo vind ik een beetje prijzig .
Tap tap tap
pi_47332422
@ Sammetje...een andere friendscode, dat verklaart veel. Ik voeg je zometeen 'goed' toe!

@ Blue: Als je een andere ds hebt kom ik je helpen met fruit en furniture!

@ Vage: 10 miljoen! Lekker veel al hoor. Ik ben nu aan het sparen voor 5 miljoen, dan kan ik de Rainbow Feather krijgen. Had laatst iets meer dan 1 miljoen, maar toen was er een Crown te koop. Die kon ik natuurlijk niet laten liggen.

Is er vanmiddag iemand online?
  vrijdag 16 maart 2007 @ 13:02:37 #233
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_47333502
@Vage, wauw......wat doe je nu eigenlijk met al je geld? Wat dat betreft wel jammer dat je niet meer met geld kan doen (behalve doneren dan) Ik mis daar wel iets in. Vind het leuk staan hoor al die nullen op mijn rekening, maar toch......

@Cherrylips, Ik zou ook niet gauw zo´n stick kopen. Wij hebben een andere router gekocht omdat de vorige draadloze problemen gaf met online Mario Karten. Ik vond dat de investering wel waar. MIsschien maar eens naar een Hotspot? (uh, McDonalds dus)

@Cutie, jammer dat je niet op tijd was. Heb nog gekeken, maar de prijs vanmiddag is 196 bells.....ook niet slecht maar toch.....

Mss dat ik vanmiddag nog ff online ga. Doe ik normaal niet overdag met de kids, maar ach....ze zitten toch dvd te kijken.
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
pi_47343305
@ Sammetje, voornamelijk een beetje rentenieren , en doorsparen voor de pictures van Pelly (100.000.000 bells ) en Phyllis (500.000.000 bells ).

Voor de rest kost het kopen van furniture voor m'n bewoners ook nog wat, ze krijgen van mij iig allemaal een pc (hebben ze wat te doen de hele dag ),een widescreen television en een openhaard omdat de huisjes volgens mij niet voorzien zijn van c.v., Ja ben erg begaan met m'n bewoners



Plant ook nog wel eens een zakje a 30.000 bells, die vaker mislukken dan uitkomen helaas
Niet zo hardcore...
  vrijdag 16 maart 2007 @ 18:49:04 #235
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_47345727
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 17:36 schreef VAgeNERATION het volgende:
en Phyllis (500.000.000 bells ).
Die heb ik gekregen van iemand
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  vrijdag 16 maart 2007 @ 19:39:09 #236
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_47347606
Niet zoveel over geld praten, ik heb maar 17.000 bells
Als ik dan hoor wat die foto's kosten of een kroon enz. dan wordt ik gek !!!

Gaan er nog mensen hun poort open zetten ?
Dan kom ik even langs om wat peren in te ruilen, heb ik weer 7500 bells maximaal er bij (15x500 bells)

Ben trouwens benieuwd hoe Animal Crossing op de Wii gaat worden...
  vrijdag 16 maart 2007 @ 20:00:40 #237
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_47348470
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 19:39 schreef JK het volgende:
Niet zoveel over geld praten, ik heb maar 17.000 bells
Als ik dan hoor wat die foto's kosten of een kroon enz. dan wordt ik gek !!!

Gaan er nog mensen hun poort open zetten ?
Dan kom ik even langs om wat peren in te ruilen, heb ik weer 7500 bells maximaal er bij (15x500 bells)

Ben trouwens benieuwd hoe Animal Crossing op de Wii gaat worden...
Dan moet je er iets aan doen! Bij ons is het geld ook niet aan komen waaien....heb ik keihard voor moeten werken
Waarom kap je de perenbomen niet? Heb ik ook gedaan. Heb er nog 2 staan voor als iemand ze wil hebben.
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
  vrijdag 16 maart 2007 @ 20:07:56 #238
16329 Fidelio
Semper fide
pi_47348747
iemand nog online? ik wil weer eens even naar iemand anders zijn/haar dorpje :-)
ACWW=0602-1484-8425 Naam=Frederik Town=chicago
  vrijdag 16 maart 2007 @ 20:52:35 #239
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_47350336
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 20:00 schreef Sammetje het volgende:

[..]

Dan moet je er iets aan doen! Bij ons is het geld ook niet aan komen waaien....heb ik keihard voor moeten werken
Waarom kap je de perenbomen niet? Heb ik ook gedaan. Heb er nog 2 staan voor als iemand ze wil hebben.
En dan op de plek andere vruchten planten? Dan ga ik wel snel verdienen ja..... slimme tip


Edit :
Geen geluk met geld in Animal Crossing, wel in het echte leven.
Met Euroclix (Lucky Clix) eventjes 150 euro gewonnen !!!!

[ Bericht 23% gewijzigd door JK op 16-03-2007 21:17:26 ]
  vrijdag 16 maart 2007 @ 22:46:49 #240
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_47354235
Netjes! Wat dacht je van 150 euro tegen 4,5 miljoen bells?
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_47355358
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 22:46 schreef Maraca het volgende:
Netjes! Wat dacht je van 150 euro tegen 4,5 miljoen bells?
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 18:49 schreef Maraca het volgende:

[..]

Die heb ik gekregen van iemand
, Wie geeft die nou weg?, maar jij verdient hem Maraca , Had ik van jouw niet die gele veer gekregen?, ook een heel royaal gebaar
Niet zo hardcore...
  vrijdag 16 maart 2007 @ 23:36:23 #242
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_47355809
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 22:46 schreef Maraca het volgende:
Netjes! Wat dacht je van 150 euro tegen 4,5 miljoen bells?
Neuh , ik ga wel bomen kappen en wat ik met die 150 euro doe zie ik nog wel.
Dan heb ik ook nog 320 euro teruggehad van Eneco (jaarnota), krijg ik nog 255 euro terug van de zorgverzekering deze maand (althans, dat moet toch komen?), heb ik vorige maand nog een winstdeling van mn werk gehad en een bonus en nog wat overwerk.... gaat goed zo !

Who needs bells anyway?
  vrijdag 16 maart 2007 @ 23:36:25 #243
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_47355812
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 23:21 schreef VAgeNERATION het volgende:

[..]


[..]

, Wie geeft die nou weg?, maar jij verdient hem Maraca , Had ik van jouw niet die gele veer gekregen?, ook een heel royaal gebaar
Wat? teveel bells geboden?

Pff.. zou zo niet meer weten van wie ik hem had.. misschien van Tijntje? En die gele veer had je idd van mij
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 23:36 schreef JK het volgende:

[..]

Neuh , ik ga wel bomen kappen en wat ik met die 150 euro doe zie ik nog wel.
Dan heb ik ook nog 320 euro teruggehad van Eneco (jaarnota), krijg ik nog 255 euro terug van de zorgverzekering deze maand (althans, dat moet toch komen?), heb ik vorige maand nog een winstdeling van mn werk gehad en een bonus en nog wat overwerk.... gaat goed zo !

Who needs bells anyway?
Flauw hoor
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  zaterdag 17 maart 2007 @ 07:50:04 #244
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_47360708
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 20:52 schreef JK het volgende:

[..]
En dan op de plek andere vruchten planten? Dan ga ik wel snel verdienen ja..... slimme tip
Edit :
Geen geluk met geld in Animal Crossing, wel in het echte leven.
Met Euroclix (Lucky Clix) eventjes 150 euro gewonnen !!!!
YW........das niet verkeerd!!!
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
pi_47361554
Zojuist even flink in de buidel moeten tasten, maar heb nu wel eindelijk m'n tweede troon

Wel toevallig, net nu er gevraagd werd wat je nou met al die bells moet , 720.000.000 bells moeten pinnen, sta nu weer netjes op 10 miljoen.

Het geluk lacht me toe deze dagen , ook nog een zwarte roos gekweekt en Check out what I dug up:



Weer een minder , Cosmo is blij
Niet zo hardcore...
  zaterdag 17 maart 2007 @ 10:12:51 #246
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_47361675
Heb je die mini tootoid nog nodig voor die 10.000 bells VaGeneration ?
Die staat nog steeds in mijn huis soort van scheetjes te laten....
  zaterdag 17 maart 2007 @ 11:06:42 #247
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_47362601
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 10:03 schreef VAgeNERATION het volgende:
Zojuist even flink in de buidel moeten tasten, maar heb nu wel eindelijk m'n tweede troon

Wel toevallig, net nu er gevraagd werd wat je nou met al die bells moet , 720.000.000 bells moeten pinnen, sta nu weer netjes op 10 miljoen.

Het geluk lacht me toe deze dagen , ook nog een zwarte roos gekweekt en Check out what I dug up:

[afbeelding]

Weer een minder , Cosmo is blij
WAUW! Super.....maarre heb je nog een lijstje van welke je nog niet hebt? Ik heb er weer een aantal. Meestal geef ik ze weg aan de bewoners, maar ik blijf ze opgraven, vooral als ik met Izzy speel heb ik er al snel 3 te pakken. Ik zal anders zelf wel een lijstje maken, want je mag ze van mij hebben.
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
  zaterdag 17 maart 2007 @ 11:10:54 #248
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_47362698
Ik heb nog een roze bank en een roze keuken in de aanbieding, een vrouwelijke ACWW speler interesse?
pi_47362846
Als het goed is staat er in dit topic nog een lijstje, Sammetje, moet je ff terug bladeren, t is een post waar een paar gyroids in "geplakt" zijn .
Trouwens als ik ze wel al heb mag je ze ook komen droppen in Quantiki, dus je hoeft geen moeite te doen zelf een lijstje te maken

@ JK kan hem wel even snel op komen halen als je je poortje open zet, maar dan is het alleen om even de gyroid op te pikken, moet zo weer werken , laat maar even weten, anders komt het later wel.
Niet zo hardcore...
pi_47363714
De eerste hybrid die ik heb gekregen is een zwarte roos, die kwam ineens opzetten van de week - maar wat nu? Wat kan ik er nu het beste mee doen?
  zaterdag 17 maart 2007 @ 12:09:37 #251
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_47364184
Als je een gouden gieter hebt moet je hem daarmee water geven (een gouden gieter krijg je als je een aantal dagen achter elkaar een 'perfect town' hebt) en anders moet je hem even in je kast bewaren tot je een gouden gieter hebt.. dan kan hij niet doodgaan
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_47364364
@ JK, te laat , ander keer dan maar.

@ Maggie, idd, wat Maraca zegt, als ie verwelkt en je geeft hem water met de gouden gieter, word ie goud, met de andere gieter blijft ie zwart, je kunt hem ook in je huisje zetten of in je mond stoppen , verwelkt ie ook niet
Niet zo hardcore...
pi_47365458
In mijn kast bewaren Eh..ja, zodra daar plek is

Okee, ik weet niet of die perfect town ooit lukt, het gaat zo: Niet genoeg bomen -> plant een boom -> teveel bomen -> boom weg -> niet genoeg bomen -> boom ergens anders -> teveel bomen...enzovoort. Maar we blijven proberen!
  zaterdag 17 maart 2007 @ 12:59:03 #254
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_47365621
Herkenbaar probleem Maggie
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  zaterdag 17 maart 2007 @ 13:32:41 #255
147091 janeway
live long and prosper
pi_47366512
Ook vandaag ffies lekker acww gespeel.. Ik had gisteren een schep begraven wat doet mijn dochter met haar poppetje.... Ze graaft um op.. Sjips maar weer een schep gekocht bij tom Nook en weer begraven.. Kijken of ik hem morgen zelf op kan graven..

Mijn turnip prijs wordt iedere dag lager. Tom biedt wel 51 bels.. De afzetter, hij krijgt ze mooi niet hoor. Ze liggen mooi op mijn speciaal bestelde (kiddy) tafel te wachtten.
Gelukkig heb ik nu best wel geld gespaard voor morgen zodat ik veel turnips kan kopen in de hoop op betere prijzen.. (helaas kan nog steeds niet online)..
In mijn dorp staan kersen en met een beetje geluk heb ik een perenboom zover dat ie het gaat doen.. En dan maar door kweken met die dingen.. Ook heb ik een fiks aantal palmbomen maar helaas is mijn strand op.. En ze doen het echt niet als ze niet half half staan..
Zucht wat is het toch een grappig spel.. En met een uurtje spelen per dag redt ik het echt niet om alle bomen te schudden, vissen te vangen, insekten te jagen.. Ballonnen te schieten (ik mis altijd) Fossielen te graven enz enz...
pi_47366804
Waarom moet je je schep begraven..?
Tap tap tap
  zaterdag 17 maart 2007 @ 13:58:39 #257
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_47367144
Als je een schep begraaft en de volgende dag weer opgraaft krijg je een gouden schep
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_47367406
oeh .
Tap tap tap
pi_47367513
Maar hoe begraaf je in godsnaam een schep? .
Tap tap tap
  zaterdag 17 maart 2007 @ 14:42:01 #260
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_47368224
Je moet natuurlijk 2 scheppen hebben
Je graaft een gat met de ene en net zoals je fruit plant plant je de andere schep
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_47368647
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 14:42 schreef Maraca het volgende:
Je moet natuurlijk 2 scheppen hebben
Je graaft een gat met de ene en net zoals je fruit plant plant je de andere schep
Dat dacht ik al, maar Nookieboy heeft dus geen scheppen in de toko en kan hem ook niet bestellen .
Tap tap tap
  zaterdag 17 maart 2007 @ 15:01:43 #262
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_47368722
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 11:16 schreef VAgeNERATION het volgende:
Als het goed is staat er in dit topic nog een lijstje, Sammetje, moet je ff terug bladeren, t is een post waar een paar gyroids in "geplakt" zijn .
Trouwens als ik ze wel al heb mag je ze ook komen droppen in Quantiki, dus je hoeft geen moeite te doen zelf een lijstje te maken

@ JK kan hem wel even snel op komen halen als je je poortje open zet, maar dan is het alleen om even de gyroid op te pikken, moet zo weer werken , laat maar even weten, anders komt het later wel.
@Vage, klopt jouw friendcode wel die in de OP staat? Of heb je mij nieuwe code wellicht niet toegevoegd. Ik kom de gyroids wel een keer brengen. Heb nog niet gekeken, maar ik neem gewoon een 'tas' vol mee!
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
  zaterdag 17 maart 2007 @ 15:15:44 #263
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_47369072
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 14:58 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Dat dacht ik al, maar Nookieboy heeft dus geen scheppen in de toko en kan hem ook niet bestellen .
Koop eens een router, dan kunnen we je met dit soort dingen helpen .. een investering for life
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  zaterdag 17 maart 2007 @ 16:08:17 #264
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_47370410
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 12:15 schreef VAgeNERATION het volgende:
@ JK, te laat , ander keer dan maar.
Ja sorry, was al weer weg
Keertje op een avond ofzo, als je wat meer tijd hebt wil ik dat dorpje van je wel eens bezoeken.
Dan neem ik die mini tootoid wel mee en wat peren voor jouw Nook (in de hoop dat jij niet begon met peren destijds).

Heb trouwens wat bomen gekapt en hier en daar wat ander fruit in gedaan. Ben benieuwd of ze uitgroeien tot volle bomen. Heb nu 30.000 bells, van eergister nog 17.000, dus gestaag loopt het wel op.


Wat kan je met een gouden schep ? Heeft het voordelen? Anders ga ik er ook een begraven. Dacht er eentje te zien liggen bij Nook.
pi_47388697
Ok, als ik het van te voren weet kan ik wel een paar fruitbomen laten staan voor je , als je dat fruit dan allemaal plant, zeg zo'n 3/4 per dag, en daar dan de vruchten van pluk , kan je misschien je eigen miljoen eens binnen proberen te halen

en met een gouden schep kan je bells begraven, die dan kunnen groeien tot een boom met 3 keer het aantal bells dat je begraven hebt, moet jouw toch aanspreken
Niet zo hardcore...
pi_47391180
wooo, VageNeration dat wist ik niet ga nu snel mijn schep begraven voor een gouden schep en plant dan wat bells ooh heb nu haast geen geld maar op die manier komt het nog wel Bedankt VageNeration
pi_47391492
Ik zie die turnip trien nergens
pi_47392075
aah nee he tom nook verkoopt geen scheppen vandaag dan maar tot morgen wachten
pi_47392619
Turnip mevrouw inmiddels gevonden

Ehm, hoe zit dat met dat vistoernooi? Dat zou toch vandaag zijn? Hoe laat begint dat?
pi_47393345
fishing tourney is begonnen heb net de grootste vis gevangen 42-2 inch meubel gekregen als prijs
pi_47393410
@Maggie dat begint om 12 uur is nu dus gewonnen
pi_47396642
Ja, ik sta ook voor met 45 inch sea bass...
pi_47397443
Ik met een 94,nogwat inch Tuna.
pi_47401458
ik nu met een iets grotere sea bass.. Meer smaken zijn er niet, lijkt het wel
pi_47402585
waar zitten die dikke vissen

vang steeds van die lullige dingen
pi_47402715
En tom het geen schep in de verkoop
pi_47406238
aah heb net mijn ds aangezet ff kijken of ik nog voor sta
pi_47406342
jammer afgelopen heb blijkbaar niet gewonnen
  zondag 18 maart 2007 @ 18:29:55 #280
16329 Fidelio
Semper fide
pi_47406913
hallo, heeft iemand een fossiel: dinosaur egg over/liggen? ik heb alleen dat nog nodig voor de hele collectie compleet is.

alvast bedankt!
ACWW=0602-1484-8425 Naam=Frederik Town=chicago
  zondag 18 maart 2007 @ 18:45:58 #281
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_47407539
quote:
Op zondag 18 maart 2007 02:24 schreef VAgeNERATION het volgende:
Ok, als ik het van te voren weet kan ik wel een paar fruitbomen laten staan voor je , als je dat fruit dan allemaal plant, zeg zo'n 3/4 per dag, en daar dan de vruchten van pluk , kan je misschien je eigen miljoen eens binnen proberen te halen

en met een gouden schep kan je bells begraven, die dan kunnen groeien tot een boom met 3 keer het aantal bells dat je begraven hebt, moet jouw toch aanspreken
Heb je MSN? Misschien makkelijk, mijn MSN staat in m'n profiel.
Ik heb als fruit nu kokosnoten, peren, kersen en sinaasappels. Voor 100% zekerheid kap ik dan wel bomen en plant ik op die plek een stukje fruit.

Die gouden schep ga ik hopelijk morgenavond opgraven (voor zover ik dan nog puf heb) en dan wil ik er wel een mooi zakje in leggen Maar geeft die boom dan maar 1x het drievoudige van wat je er in hebt gestopt of vaker ?
  zondag 18 maart 2007 @ 18:47:06 #282
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_47407583
BTW: Nog steeds niemand interesse in een roze bank en keukenblok ? Dames ?
Anders gaat ie bij Nook in de verkoop....

Vanmiddag per ongeluk een kado van Alice geopend die voor Curly bedoelt was.. oei wat was Alice boos.. en dat is juist mijn favoriete dorpsbewoonster Die was er niet blij mee...
  zondag 18 maart 2007 @ 18:59:21 #283
147091 janeway
live long and prosper
pi_47408027
Hier ook niet groter gevangen dan een seabass. Balen hoor want er zat steeds een grote te happen naar de dobber en... Tja die ging dan weer weg, heel vervelend. Ik heb wel een rainbowstroutt gevangen maar ja die had ik nog niet voor het museum dus maar aan Blathers gegeven.
OOh en was ik nog aan het klagen vanmiddag dat ik die ballon niet kon raken, het is me eindelijk gelukt. Ik kreeg een robotdresser.
Ik heb de afgelopen dagen steeds gekletst tegen Sable en vandaag kon er eindelijk een vriendelijk woordje vanaf. Ze veronschuldigde zichzelf ook voor haar gedrag. Ze heeft het maar druk met dat naaien.. Bij de dames lag ook een kingsbeard, heb ik maar gekocht wel leuk bij mijn mintgroene bril en klavertje 4.. Die gaat dus in de kast bij de verzameling.
Ik heb ook een wifi stick besteld bij bol. (ik had nog een kadobon) Dus met een paar dagen mag ik ook online ds-en/
pi_47413187
quote:
Op zondag 18 maart 2007 18:45 schreef JK het volgende:

[..]

(voor zover ik dan nog puf heb)
Heb je Dandelions?

Ik doe niet aan MSN ,maar hier afspreken gaat ook wel hoor
er zijn nog wel wat regeltjes verbonden aan money tree's, maar dan moet je maar even kijken op acww sites, teveel om uit te leggen.
kan je wel laten zien hoe ie er eruit ziet :

quote:
Op zondag 18 maart 2007 18:59 schreef janeway het volgende:
Ik heb ook een wifi stick besteld bij bol. (ik had nog een kadobon) Dus met een paar dagen mag ik ook online ds-en/
gezellig
Niet zo hardcore...
  maandag 19 maart 2007 @ 11:53:35 #285
139314 Spookje81
Ik ben Spookje
pi_47429333
Zijn er al mensen wakker?
AC:ww Angel, village, 0601-9853-3200
forum.opeenshadikhet.nl
pi_47444674
fish trophy gewonnen
pi_47473576
Ik heb 4 Puffs voor je vage, wanneer kan ik komen? Dan geef ik je de code nog wel
Honey, I'm gonna snowball Jackson. - Johnny Cash
  dinsdag 20 maart 2007 @ 15:59:26 #288
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_47475254
quote:
Op zondag 18 maart 2007 18:47 schreef JK het volgende:
BTW: Nog steeds niemand interesse in een roze bank en keukenblok ? Dames ?
Anders gaat ie bij Nook in de verkoop....

Vanmiddag per ongeluk een kado van Alice geopend die voor Curly bedoelt was.. oei wat was Alice boos.. en dat is juist mijn favoriete dorpsbewoonster Die was er niet blij mee...
Dames? Ben nog nooit bij een dame in het dorp geweest die echt iets rose had.......Ik vind rose een mooie kleur, maar niet met meubels.

Ik verkoop eigenlijk bijna geen meubels aan Nook, maar geef het altijd per post aan de dorpsgenoten. Vaak dumpen zij dan weer iets in de Town Hall wat ik wel graag wil hebben.
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
pi_47478731
Oh pc vanaaf naar de maker vage, dus later maar ene keertje:p
Honey, I'm gonna snowball Jackson. - Johnny Cash
pi_47478751
Tenzij we vanavond nog afspreken
Honey, I'm gonna snowball Jackson. - Johnny Cash
  dinsdag 20 maart 2007 @ 21:10:56 #291
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_47487790
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 15:59 schreef Sammetje het volgende:

[..]

Dames? Ben nog nooit bij een dame in het dorp geweest die echt iets rose had.......Ik vind rose een mooie kleur, maar niet met meubels.

Ik verkoop eigenlijk bijna geen meubels aan Nook, maar geef het altijd per post aan de dorpsgenoten. Vaak dumpen zij dan weer iets in de Town Hall wat ik wel graag wil hebben.
Ja, heren lopen niet met roze rotzooi rond lijkt me
Mijn buurmeid (in het echte leven ) heeft wel dr hele huis roze. Zal wel aan haar vragen of ze nog een digitaal keukenblok en bank wil hebben voor haar roze collectie

Zal ze wel aan Alice geven ofzo of er was een ander die juist roze spullen zocht, weet het niet meer
pi_47487872
Ik heb een golden shovel.
En nu? .
Tap tap tap
  dinsdag 20 maart 2007 @ 21:57:56 #293
147091 janeway
live long and prosper
pi_47489936
Gat graven en geld in planten, en dan hopen dat het lukt met je geld boom. succes ermee
pi_47490036
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 21:57 schreef janeway het volgende:
Gat graven en geld in planten, en dan hopen dat het lukt met je geld boom. succes ermee
Dus toch . Dat had ik gisteren geprobeerd maar het boompje ging dood .
Tap tap tap
  dinsdag 20 maart 2007 @ 22:01:14 #295
147091 janeway
live long and prosper
pi_47490088
wel water geven hoor.;)
  dinsdag 20 maart 2007 @ 22:08:22 #296
147091 janeway
live long and prosper
pi_47490423
Vandaag was de dag.. Ik zou eindelijk online kunnen met de ds. De bestelde wifi stick was binnen. Eenmaal de kids op bed ging ik er eens lekker voor zitten. Cd in de lade en draaien maar. Ik klik een paar keer oke enzo. Er wordt gevraagd om de stick, die sluit ik aan (met bijbehorend kabeltje) En het programma gaat verder. En op het laatst vraagt ie weer om de stick. Ik klik ok en er gebeurt niks. Das niet goed he..
Effin ik heb dit al tig keer geprobeerd met firewall, zonder firewall, virusscanner uit, weer aan enz enz. Ook beiden tegelijk uit..Maar niks werkt. Volgens het programma is de stick er dus niet.. hij ziet de stick dus niet.
Het gekke is dat xp wel herkend dat er een nieuw usb apparaat is. En vraagt gelijk om de software. Heb ik ook een keer zo gedaan maar ja ik krijg (denk ik) niet het bij horende programma van nintendo. ALs ik via xp installeer heb ik via mijn verbindingen wel een extra lan verbinding. Maar dat is ook niet helemaal ok want de verbinding is niet helemaal goed. TOch maar eens geprobeerd om verbinding te krijgen met de ds en stick maar ja ook dat wil natuurlijk niet... Hellup..
Is er iemand hier die mij hier mee kan helpen??
pi_47490777
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 22:08 schreef janeway het volgende:
Vandaag was de dag.. Ik zou eindelijk online kunnen met de ds. De bestelde wifi stick was binnen. Eenmaal de kids op bed ging ik er eens lekker voor zitten. Cd in de lade en draaien maar. Ik klik een paar keer oke enzo. Er wordt gevraagd om de stick, die sluit ik aan (met bijbehorend kabeltje) En het programma gaat verder. En op het laatst vraagt ie weer om de stick. Ik klik ok en er gebeurt niks. Das niet goed he..
Effin ik heb dit al tig keer geprobeerd met firewall, zonder firewall, virusscanner uit, weer aan enz enz. Ook beiden tegelijk uit..Maar niks werkt. Volgens het programma is de stick er dus niet.. hij ziet de stick dus niet.
Het gekke is dat xp wel herkend dat er een nieuw usb apparaat is. En vraagt gelijk om de software. Heb ik ook een keer zo gedaan maar ja ik krijg (denk ik) niet het bij horende programma van nintendo. ALs ik via xp installeer heb ik via mijn verbindingen wel een extra lan verbinding. Maar dat is ook niet helemaal ok want de verbinding is niet helemaal goed. TOch maar eens geprobeerd om verbinding te krijgen met de ds en stick maar ja ook dat wil natuurlijk niet... Hellup..
Is er iemand hier die mij hier mee kan helpen??
Ik heb dezelfde problemen gehad, mischien helpt het om de nieuwe firmware te downloaden
hier!
succes ermee!
  dinsdag 20 maart 2007 @ 22:18:17 #298
147091 janeway
live long and prosper
pi_47490999
Ik heb even op de installatie cd gekeken en daar staat dus versie 1.04 op het lijkt me dat dat dan de nieuwste is. Ik haal het wel even binnen wie weet werkt dit wel ..
Bedankt voor de tip..
Edit... Het werkt niet. Nog steeds het zelfde probleem... Iemand anders misschien?

[ Bericht 18% gewijzigd door janeway op 20-03-2007 22:43:06 ]
pi_47492371
heb je WEP-beveiliging aan staan?
kan ook problemen geven..
  dinsdag 20 maart 2007 @ 23:07:35 #300
147091 janeway
live long and prosper
pi_47493510
Okee Wep en dat is?

Edit-- Ik weet nog steeds niet wat het is maar ik heb wel contact... Jaaaaaa (het duurde ff maar dan heb je ook wat..)
voor de mensen die eens op bezoek willen of waar ik eens mag kijken..
friend code 1332-3901-9441 mijn dorp heet Away en mijn persoon heet Jadzia..

[ Bericht 71% gewijzigd door janeway op 20-03-2007 23:39:39 ]
pi_47499113
hmm krijg bij het lezen van dit topic weer zin om mijn ACWW weer uit de kast te halen. Ben bang dat mijn town een zooi is geworden. Zijn er nog mensen die willen helpen met onkruid wieden hiero??

Weet alleen niet hoe lang ik het volhoud iedere dag te spelen
I'm not lost, i'm just geocaching
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')