valt meequote:
zaten zij ook niet de hele nacht in het Kantoor... Ik ben op een geeven moment op bed gegaan omdat ze Huub en Jaap meer dan een uur niet lieten zien. Iemand wel gezien?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:29 schreef Clank het volgende:
Ik denk (hoop) echt dat het een plan is van Huub en Jaap om de rest helemaal gek maken.
Jaap wordt niet zo gauw dronken volgens mij
lopen mij streams nou zo voor?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:32 schreef Gert het volgende:
Jaap tegen Sylvia: "Ik bescherm jou, in ruil voor oraaale sex."
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik haat brian en ik haat neptieten!?
ZEI HIJ DAT NOU!?
Om op te eten!?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:32 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Japio wil een hoer
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:32 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap: Als er een hoer komt, neuk ik der.
Dat wil ik graag zien.![]()
Komt ie lekker laat mee...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:33 schreef BuffyJan het volgende:
Jaap heeft spijt van zn stem op Sylvia
Zeker wetenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:32 schreef Maria44 het volgende:
Volgens Brian kan Huub die Japio er zo uit krijgen
Chips vermoorden is ook best gemeen!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:34 schreef APK het volgende:
Brian loopt nu nog te mutsen over die twee zakken chips, alsof er een moord is gepleegd.![]()
Het lijkt erop jaquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:33 schreef Day het volgende:
OMG, HES en BAN gaan bonden door Jaap!!!!
dus de komende 3 maanden heeft hij niks meer om uit te kramenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:33 schreef havefun het volgende:
Wat die allemaal gast op 1 avond uitkraamt daar heeft Huub 3 maanden over gedaan!
Brian onderschat die Jaap zo.... goed script weer hoor...geweldig. Dit wordt einde Natasia die laat straks haar ware aard lekker snel zien.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:33 schreef CartWOman het volgende:
Brian heeft 'm van de dood gered. Jezus, hoor 'm toch.
Ja, dat zei hij!!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik haat brian en ik haat neptieten!?
ZEI HIJ DAT NOU!?
Voor de rest maakt ie niks klaarquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:33 schreef ruby het volgende:
Jaap wil een brunette die van pijpen houdt. Daar houdt ie namelijk van.
Ze was toch zo bang voor hem? Ze was toch net bijna aan t janken volgens Eric?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:33 schreef Kinga het volgende:
Amanda, lekker laag weer. Middelbare school niveau. Met haar middelvinger opsteken.
nee hoor ! dit soort types zijn echt helaas ....quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:31 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik begin te geloven dat hij acteur is...dat kan toch bijna niet anders???
Ik had liever rellenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:35 schreef CartWOman het volgende:
Dat die meiden er rustig bij blijven zitten...
You can say that again !quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:35 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Hahaha dit is niet te geloven!
geloof mij... dit is zo een beetje het stereotype corpsbal!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:36 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Halloooooo ben ik hier de enige die denkt dat dit onmogelijk echt kan zijn?![]()
Dat denk ik dus ookquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:31 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik begin te geloven dat hij acteur is...dat kan toch bijna niet anders???
jaapio had de gordijnen gemold op haar slaapkamerquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:35 schreef Markeerstift het volgende:
waarvoor had Natasia gebeld ?
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:37 schreef Peter6000 het volgende:
Nou ja, als Jaap een vriendin heeft, is er nog hoop voor me.![]()
JAAP IS GOD JAAP IS GOD
AMANDA IS DOM DUS NEPTIETEN, ANDERS IS ZE HELEMAAL NIKS.
Nee dit is TE ERGquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:37 schreef koolheid het volgende:
[..]
geloof mij... dit is zo een beetje het stereotype corpsbal!
Niet weer hequote:
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:37 schreef RSie het volgende:
Ik begin nu weer te twijfelen aan die gast.
...
Ja das HBOquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:37 schreef Rens_Wilders het volgende:
Jaap tegen Amanda: Je bent dom.
Lekker he?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:37 schreef Miraaa het volgende:
Ik val precies met mijn neus in de boter![]()
Zo lopen er meer buiten rond als dat er in DGK zittenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Die gast is een fucking PAUPER...
Sorry? Want?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:38 schreef cityofdelusion het volgende:
amanda is echt een kankerhoer.
denk dat ie zichzelf er niet zolang in weet te houdenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:38 schreef Maria44 het volgende:
Daar zitten ze 6 weken mee opgescheept. Dus ze moeten zorgen dat ze elkaar er net uitstemmen volgens Natasia, klaar.
jaap heeft geen vriendin,.. hij kent een meisje en dat meisje praat tegen hem,.. conclusie van contactgestoorde Jaap = ik heb een vriendin!!!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:37 schreef Peter6000 het volgende:
Nou ja, als Jaap een vriendin heeft, is er nog hoop voor me.![]()
JAAP IS GOD JAAP IS GOD
AMANDA IS DOM DUS NEPTIETEN, ANDERS IS ZE HELEMAAL NIKS.
als ze dat doen, geven ze impliciet toe dat Huub hun leider is....quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:34 schreef Maria44 het volgende:
Let op, ze gaan de stemming voor Huub nog intrekken als hij belooft dat hij Jaap eruit gaat treiteren.
Ja dat vind ik dan wel weer humorquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:37 schreef 7.Leonardo het volgende:
De hele tijd tegen Amanda: JIj bent dom![]()
![]()
Ja Huub moet de boel weer redden.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:32 schreef Maria44 het volgende:
Volgens Brian kan Huub die Japio er zo uit krijgen
Niet lieve Syl!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:39 schreef Kinga het volgende:
Ik zie hem er straks voor aan om bovenop Sylvia te gaan liggen als ze in bed ligt.
pas op je woorden, dit is niet netjesquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:38 schreef cityofdelusion het volgende:
Kaartenactie voor Jaapquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:38 schreef endr0me het volgende:
Ik denk dat na vanavond iedereen Jaap eruit wil hebben..
Ik verstond Schuine Kooiquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:40 schreef n1ek het volgende:
"Altijd naar huis!
Zwangerschapje in de Gouden Kooi
Klein Jaapje"
let ff op je taal gebruik man !quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:38 schreef cityofdelusion het volgende:
voor mij hoeft t niet zo nodig als ik dit zo ziequote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:40 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Kaartenactie voor Jaap![]()
"jaap moet blijven"
Lekker snurken...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:40 schreef Bait00 het volgende:
wat zal jaap straks lekker slapen...
Haha, zou jij niét alert zijn dan?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:39 schreef CarOnline het volgende:
iedereen in paniek als hij beweegt![]()
En hij leek zo leuk...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:41 schreef petraa het volgende:
Wat een irritante klootzak die Jaap.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:40 schreef akveor het volgende:
Ik hoop dat Jaap over Natasia en/of Brian heen gaat kotsen.
En terrecht..quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:41 schreef _Boo_ het volgende:
Wedden dat Jaap over een uurtje weer keihard zit te huilen.
Ja, hij klokte alles zo naar binnenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:40 schreef Gert het volgende:
jAAP: "Ken je die film Alien? Ik voel.. ik voel... ik voel.... MWUHAHAHAHA!!! " (doet alsof er een alien uit zijn buik komt)
WAT EEN MAFKEES!!![]()
Het lijkt behoorlijk op toneelspel. Maar Huub zei net in de keuken dat hij Jaap in korte tijd heel veel heeft zien zuipen.
Jaaps nieuwe liedje:
Altijd naar huis!
Altijd naar huis!
Altijd naar huis!
Altijd naar huis!
Kleine Jaapje...
Die nooit meer naar huis gaat..
Dankzij Hubert... Huuuuuuuuuuubeeeeeeeeeeeert!!!
Ik betwijfel het of er een 'Cora' bestaat, die gast is zo labiel als een deurquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:38 schreef _Boo_ het volgende:
Wat zal Cora wel niet denken van haar nieuwe vriendje![]()
De seksistische taal die hij nu uitslaat, doet vermoeden dat het nog echt is ook.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:40 schreef Gert het volgende:
Het lijkt behoorlijk op toneelspel. Maar Huub zei net in de keuken dat hij Jaap in korte tijd heel veel heeft zien zuipen.
Jaap moet oprotten.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:40 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Kaartenactie voor Jaap![]()
"jaap moet blijven"
DUH !!! Gelukt dus... Gniffelquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:40 schreef Miraaa het volgende:
Ze hebben iemand gevonden die nog een ergere dronk over zich heeft dan Huub.........ik wist niet dat het kon![]()
Hij zou syl graag zwanger maken!?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:41 schreef BVO het volgende:
Bizar dit.
Vet is ie alquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:42 schreef endr0me het volgende:
En ze gaan nog in bad.. dit gaat nog zo vet worden
Ik ook welquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij zou syl graag zwanger maken!?
flikker op man mongool je bent zeker een kennis van hem ... 2 dagen ben je hier pas dus zal welquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:42 schreef mantas779 het volgende:
Jaap is een Top motherfocker.
Je hebt echte tieten , dat is een pluspunt.
Nuchter uitgesproken zou ik dat de meest geniale uitspraak ooit vindenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:42 schreef Gert het volgende:
Jaap: "Ik zoek een sex-slavin. Die blondine met die neptieten" (wijst op Amanda), "of die brunette met die B-cup" (wijst op Sylvia). "En ik wil shoarma!"
Dan is meteen het bad leegquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:42 schreef endr0me het volgende:
En ze gaan nog in bad.. dit gaat nog zo vet worden
Ze lurken wrs meequote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:42 schreef CarOnline het volgende:
DGK_REDACTIE, hadden jullie dit verwacht?
Denk je?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:43 schreef endr0me het volgende:
Als Bart in het huis had gezeten had hij hier al lang een einde aan gemaakt..
HUH ? Daar is wel talent voor nodig hoorquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:42 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik zou no way in 1 huis met hem willen wonen
Maar ik kan me nog steeds niet voorstellen dat dit allemaal echt is...
De man komt van de Toneelschool, kan toch niet anders?
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:43 schreef Rens_Wilders het volgende:
Voor het geval hij straks in bad gaat: kan ik alvast een streamlock aanvragen?
Dit kan toch niet lang goed gaan!?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:43 schreef BuffyJan het volgende:
Dit is echt een freakshow. Volgens mij hebben ze Japijo uit t circus geplukt
Dat moet toch wel !!!!!! Ik heb nog nooit zo iemand gezien. Wat een enge nar die man. Ik denk dat de redactie zich nu ook in de haren wrijft, dit is nog erger dan amoebequote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:42 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik zou no way in 1 huis met hem willen wonen
Maar ik kan me nog steeds niet voorstellen dat dit allemaal echt is...
De man komt van de Toneelschool, kan toch niet anders?
Pffff wat sukkelig.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:39 schreef endr0me het volgende:
In de slaapkamer vertelt ze het nieuws meteen aan Jaap en... Eric. Deze laatste omhelst Amanda alsof hij het een geweldig plan vindt. Maar ze wil nog iets duidelijk maken en wijst naar de kast van Huub. Boontje komt om zijn loontje, want ze is de actie van de mysterieuze verdwijning van haar bontjas nog niet vergeten. Amanda weet een prima plekje voor Huubs kleren: de WC-pot! Iedereen heeft de grootste lol om de acties van Amanda. Maar zal Huub er ook om kunnen lachen als hij het ontdekt?
Klopt voor geen meter, Jaap heeft dat gedaan
Nee, ik zit hier ook een beetje met gemengde gevoelens naar te kijkenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:41 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
voor mij hoeft t niet zo nodig als ik dit zo zie
En ik ben daar heel dankbaar voor..quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:44 schreef Peter6000 het volgende:
Hij is niet zo dronken, dat hij zijn penis laat zien.
Nee, hij zei dat ie veel drank binnen kon houden.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:43 schreef Dogga het volgende:
ik dacht dat hij tegen drank kon?
Ik heb ook zo mijn twijfels. Die gast klopt siegologisch gezien niet.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:42 schref Sug4r het volgende:
Ik betwijfel het of er een 'Cora' bestaat, die gast is zo labiel als een deur![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:44 schreef Fikkert het volgende:
omg hij begint over wilgo, zn pik welteverstaan
![]()
Hij kan niks meer, alleen grof lullen. Dus zichzelf voor paal zetten, en de rest doet (terecht) mee.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit kan toch niet lang goed gaan!?
You are SO right...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:45 schreef beequeen het volgende:
Eigenlijk is dit te genant voor woorden, maar ik blijf toch maar meekijken![]()
![]()
![]()
Leedvermaak is soms best lekker.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:45 schreef beequeen het volgende:
Eigenlijk is dit te genant voor woorden, maar ik blijf toch maar meekijken![]()
![]()
![]()
Zolang hij zichzelf voor lul zet, wordt hij niet gekwetst.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Omfg... Arme Jaap eigenlijk...
TUURLIJK WEL.......................lamersssssssssssssssssssquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:42 schreef CarOnline het volgende:
DGK_REDACTIE, hadden jullie dit verwacht?
je bent niet de enigequote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:45 schreef Kinga het volgende:
Ik zit met verbazing te kijken.
ik ook, hoe krijgen ze het voor elkaar, de redactie. Waar halen ze die gekken vandaanquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:45 schreef Kinga het volgende:
Ik zit met verbazing te kijken.
Denk eens na wie dit allemaal te zien krijgen...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zolang hij zichzelf voor lul zet, wordt hij niet gekwetst.
Klopt, het is eigenlijk best zielig.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zolang hij zichzelf voor lul zet, wordt hij niet gekwetst.
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:47 schreef Kinga het volgende:
OMG HUUB! Kappen!
Nee hoor de eerlijkheid komt er Gruwelijk uitquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:46 schreef Dogga het volgende:
wat een idioooot
Yep... helemaal de weg kwijt. Opname vereist.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Omfg... Arme Jaap eigenlijk...
Idd..... dit kan toch bijna niet echt zijn??quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:47 schreef raggende_annie het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0396349/
heb nog steeds zo mijn gedachtes hierover
Dan had hij zijn huiswerk beter moeten doen !!!!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:47 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Klopt, het is eigenlijk best zielig.
.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:46 schreef n1ek het volgende:
Wij kunnen lachen, maar ondertussen bestaan er dus zulke mensen (als het geen act is)
en dat is toch vrij ernstig
lulquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:48 schreef cityofdelusion het volgende:
sylvia is geil.
Of zuiptquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:48 schreef Miraaa het volgende:
Die gozer vreet zich straks dood.........![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |