Ja Huub moet de boel weer redden.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:32 schreef Maria44 het volgende:
Volgens Brian kan Huub die Japio er zo uit krijgen
Niet lieve Syl!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:39 schreef Kinga het volgende:
Ik zie hem er straks voor aan om bovenop Sylvia te gaan liggen als ze in bed ligt.
pas op je woorden, dit is niet netjesquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:38 schreef cityofdelusion het volgende:
amanda is echt een kankerhoer.
Kaartenactie voor Jaapquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:38 schreef endr0me het volgende:
Ik denk dat na vanavond iedereen Jaap eruit wil hebben..
Ik verstond Schuine Kooiquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:40 schreef n1ek het volgende:
"Altijd naar huis!
Zwangerschapje in de Gouden Kooi
Klein Jaapje"
let ff op je taal gebruik man !quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:38 schreef cityofdelusion het volgende:
amanda is echt een kankerhoer.
voor mij hoeft t niet zo nodig als ik dit zo ziequote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:40 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Kaartenactie voor Jaap![]()
"jaap moet blijven"
Lekker snurken...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:40 schreef Bait00 het volgende:
wat zal jaap straks lekker slapen...
Haha, zou jij niét alert zijn dan?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:39 schreef CarOnline het volgende:
iedereen in paniek als hij beweegt![]()
En hij leek zo leuk...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:41 schreef petraa het volgende:
Wat een irritante klootzak die Jaap.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:40 schreef akveor het volgende:
Ik hoop dat Jaap over Natasia en/of Brian heen gaat kotsen.
En terrecht..quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:41 schreef _Boo_ het volgende:
Wedden dat Jaap over een uurtje weer keihard zit te huilen.
Ja, hij klokte alles zo naar binnenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:40 schreef Gert het volgende:
jAAP: "Ken je die film Alien? Ik voel.. ik voel... ik voel.... MWUHAHAHAHA!!! " (doet alsof er een alien uit zijn buik komt)
WAT EEN MAFKEES!!![]()
Het lijkt behoorlijk op toneelspel. Maar Huub zei net in de keuken dat hij Jaap in korte tijd heel veel heeft zien zuipen.
Jaaps nieuwe liedje:
Altijd naar huis!
Altijd naar huis!
Altijd naar huis!
Altijd naar huis!
Kleine Jaapje...
Die nooit meer naar huis gaat..
Dankzij Hubert... Huuuuuuuuuuubeeeeeeeeeeeert!!!
Ik betwijfel het of er een 'Cora' bestaat, die gast is zo labiel als een deurquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:38 schreef _Boo_ het volgende:
Wat zal Cora wel niet denken van haar nieuwe vriendje![]()
De seksistische taal die hij nu uitslaat, doet vermoeden dat het nog echt is ook.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:40 schreef Gert het volgende:
Het lijkt behoorlijk op toneelspel. Maar Huub zei net in de keuken dat hij Jaap in korte tijd heel veel heeft zien zuipen.
Jaap moet oprotten.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:40 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Kaartenactie voor Jaap![]()
"jaap moet blijven"
DUH !!! Gelukt dus... Gniffelquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:40 schreef Miraaa het volgende:
Ze hebben iemand gevonden die nog een ergere dronk over zich heeft dan Huub.........ik wist niet dat het kon![]()
Hij zou syl graag zwanger maken!?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:41 schreef BVO het volgende:
Bizar dit.
Vet is ie alquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:42 schreef endr0me het volgende:
En ze gaan nog in bad.. dit gaat nog zo vet worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |