geloof mij... dit is zo een beetje het stereotype corpsbal!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:36 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Halloooooo ben ik hier de enige die denkt dat dit onmogelijk echt kan zijn?![]()
Dat denk ik dus ookquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:31 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik begin te geloven dat hij acteur is...dat kan toch bijna niet anders???
jaapio had de gordijnen gemold op haar slaapkamerquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:35 schreef Markeerstift het volgende:
waarvoor had Natasia gebeld ?
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:37 schreef Peter6000 het volgende:
Nou ja, als Jaap een vriendin heeft, is er nog hoop voor me.![]()
JAAP IS GOD JAAP IS GOD
AMANDA IS DOM DUS NEPTIETEN, ANDERS IS ZE HELEMAAL NIKS.
Nee dit is TE ERGquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:37 schreef koolheid het volgende:
[..]
geloof mij... dit is zo een beetje het stereotype corpsbal!
Niet weer hequote:
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:37 schreef RSie het volgende:
Ik begin nu weer te twijfelen aan die gast.
...
Ja das HBOquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:37 schreef Rens_Wilders het volgende:
Jaap tegen Amanda: Je bent dom.
Lekker he?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:37 schreef Miraaa het volgende:
Ik val precies met mijn neus in de boter![]()
Zo lopen er meer buiten rond als dat er in DGK zittenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Die gast is een fucking PAUPER...
Sorry? Want?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:38 schreef cityofdelusion het volgende:
amanda is echt een kankerhoer.
denk dat ie zichzelf er niet zolang in weet te houdenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:38 schreef Maria44 het volgende:
Daar zitten ze 6 weken mee opgescheept. Dus ze moeten zorgen dat ze elkaar er net uitstemmen volgens Natasia, klaar.
jaap heeft geen vriendin,.. hij kent een meisje en dat meisje praat tegen hem,.. conclusie van contactgestoorde Jaap = ik heb een vriendin!!!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:37 schreef Peter6000 het volgende:
Nou ja, als Jaap een vriendin heeft, is er nog hoop voor me.![]()
JAAP IS GOD JAAP IS GOD
AMANDA IS DOM DUS NEPTIETEN, ANDERS IS ZE HELEMAAL NIKS.
als ze dat doen, geven ze impliciet toe dat Huub hun leider is....quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:34 schreef Maria44 het volgende:
Let op, ze gaan de stemming voor Huub nog intrekken als hij belooft dat hij Jaap eruit gaat treiteren.
Ja dat vind ik dan wel weer humorquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:37 schreef 7.Leonardo het volgende:
De hele tijd tegen Amanda: JIj bent dom![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |