Ik ook welquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij zou syl graag zwanger maken!?
flikker op man mongool je bent zeker een kennis van hem ... 2 dagen ben je hier pas dus zal welquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:42 schreef mantas779 het volgende:
Jaap is een Top motherfocker.
Je hebt echte tieten , dat is een pluspunt.
Nuchter uitgesproken zou ik dat de meest geniale uitspraak ooit vindenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:42 schreef Gert het volgende:
Jaap: "Ik zoek een sex-slavin. Die blondine met die neptieten" (wijst op Amanda), "of die brunette met die B-cup" (wijst op Sylvia). "En ik wil shoarma!"
Dan is meteen het bad leegquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:42 schreef endr0me het volgende:
En ze gaan nog in bad.. dit gaat nog zo vet worden
Ze lurken wrs meequote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:42 schreef CarOnline het volgende:
DGK_REDACTIE, hadden jullie dit verwacht?
Denk je?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:43 schreef endr0me het volgende:
Als Bart in het huis had gezeten had hij hier al lang een einde aan gemaakt..
HUH ? Daar is wel talent voor nodig hoorquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:42 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik zou no way in 1 huis met hem willen wonen
Maar ik kan me nog steeds niet voorstellen dat dit allemaal echt is...
De man komt van de Toneelschool, kan toch niet anders?
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:43 schreef Rens_Wilders het volgende:
Voor het geval hij straks in bad gaat: kan ik alvast een streamlock aanvragen?
Dit kan toch niet lang goed gaan!?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:43 schreef BuffyJan het volgende:
Dit is echt een freakshow. Volgens mij hebben ze Japijo uit t circus geplukt
Dat moet toch wel !!!!!! Ik heb nog nooit zo iemand gezien. Wat een enge nar die man. Ik denk dat de redactie zich nu ook in de haren wrijft, dit is nog erger dan amoebequote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:42 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik zou no way in 1 huis met hem willen wonen
Maar ik kan me nog steeds niet voorstellen dat dit allemaal echt is...
De man komt van de Toneelschool, kan toch niet anders?
Pffff wat sukkelig.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:39 schreef endr0me het volgende:
In de slaapkamer vertelt ze het nieuws meteen aan Jaap en... Eric. Deze laatste omhelst Amanda alsof hij het een geweldig plan vindt. Maar ze wil nog iets duidelijk maken en wijst naar de kast van Huub. Boontje komt om zijn loontje, want ze is de actie van de mysterieuze verdwijning van haar bontjas nog niet vergeten. Amanda weet een prima plekje voor Huubs kleren: de WC-pot! Iedereen heeft de grootste lol om de acties van Amanda. Maar zal Huub er ook om kunnen lachen als hij het ontdekt?
Klopt voor geen meter, Jaap heeft dat gedaan
Nee, ik zit hier ook een beetje met gemengde gevoelens naar te kijkenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:41 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
voor mij hoeft t niet zo nodig als ik dit zo zie
En ik ben daar heel dankbaar voor..quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:44 schreef Peter6000 het volgende:
Hij is niet zo dronken, dat hij zijn penis laat zien.
Nee, hij zei dat ie veel drank binnen kon houden.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:43 schreef Dogga het volgende:
ik dacht dat hij tegen drank kon?
Ik heb ook zo mijn twijfels. Die gast klopt siegologisch gezien niet.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:42 schref Sug4r het volgende:
Ik betwijfel het of er een 'Cora' bestaat, die gast is zo labiel als een deur![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:44 schreef Fikkert het volgende:
omg hij begint over wilgo, zn pik welteverstaan
![]()
Hij kan niks meer, alleen grof lullen. Dus zichzelf voor paal zetten, en de rest doet (terecht) mee.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit kan toch niet lang goed gaan!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |