Ja weer om 17.00quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:42 schreef berney het volgende:
Ik vind het nu spannend.
Wel balen dat de tijd straks wéér veranderd.
tvp
Watquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:37 schreef berney het volgende:
Zoooooooooo wat een verrassende wending zeg.![]()
![]()
Goeie tijd, alleen dan komt mijn pa langs s'midags voor hij zijn ritje moet doen.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:16 schreef Haaibaaike het volgende:
s' middags om 14.00 bij SBS6 !
Dus morgenmiddag om 14.00.
tja.. de doodklap voor BB... als al die commerciële zenders zo de komende tijd met programma's omgaan.. andere tijden ... tegenover ATWT ... dan lopen de kijkers massaal weg...quote:
hopelijk blijft het slecht dan zitten ze snel weer om 18:00quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:12 schreef Haaibaaike het volgende:
Slechte kijkcijfers hoor [afbeelding]
Ja dat is het enige voordeel.quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:37 schreef RedFever007 het volgende:
enige voordeel is dat er geen reclame tussendoor komt
Ik heb 1000 maal liever om 18:00 mét reclame dan om 17:00 zonder.quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:45 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja dat is het enige voordeel.
Dat weer wel.
Als ik me niet vergis heeft Clarke ooit korte tijd (lees: 1 dag) wat met Stephanie gehad. Dat was nog voordat hij iets met Kristen kreeg.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:25 schreef Natalie het volgende:
Ik wacht op de dag dat ie Stephanie versiert
quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:56 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis heeft Clarke ooit korte tijd (lees: 1 dag) wat met Stephanie gehad. Dat was nog voordat hij iets met Kristen kreeg.
Iwan wat heb jij een goed geheugenquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:56 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis heeft Clarke ooit korte tijd (lees: 1 dag) wat met Stephanie gehad. Dat was nog voordat hij iets met Kristen kreeg.
quote:
Deacon ziet als man leuk uit..Maar vindt ze samen wel leukquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:44 schreef berney het volgende:
[..]
Dat meen je toch niet
![]()
Ik focus me wel op Nick&Felicia![]()
kwel dat ze er weer is.Geweldige actrice
quote:16:35-17:05 The Bold and the Beautiful (HH)
17:05-17:30 The Bold and the Beautiful
Maar dat is toch geen straf Bern, je kijkt toch voor je plezier?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:29 schreef berney het volgende:
ma,wo kan ik dus niet kijken. di/do moet ik dus een uur lang bb kijken.
Ik heb laatst 3 weken B&B op 1 dag gekeken.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:29 schreef berney het volgende:
ma,wo kan ik dus niet kijken. di/do moet ik dus een uur lang bb kijken.
Dat weer wel ja, maar het kost me een uur van mijn kostbare tijd. is het elke dag om 18:00 dan is het maar een half uur van mijn kostbare tijd of onder het eten.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:37 schreef Amber_Forrester het volgende:
[..]
Maar dat is toch geen straf Bern, je kijkt toch voor je plezier?
Mee eens..quote:
So? Deze lippen zijn niet alleen maar goed om te zingen hoor!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:34 schreef l3laster het volgende:
Amber zuigt
quote:ze is echt irritant...
WTF?!?! Voor het eerst in de historie heeft B&B een zomerstop.quote:Op vrijdag 30 mei kun je kijken naar de laatste nieuwe aflevering van The Bold and the Beautiful bij SBS 6 voor de zomerstop. Tijdens de zomer zijn eerdere afleveringen te zien en vanaf maandag 1 september gaat SBS 6 weer verder met nieuwe afleveringen.
Ja ik vind het ook raarquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:32 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
WTF?!?! Voor het eerst in de historie heeft B&B een zomerstop.
Lopen we weer 3 maanden meer achter op de VS.![]()
Waar? het is afgelopen, komt pas op 1 september terug op SBS ! of via youtube.comquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:15 schreef l3laster het volgende:
gister weer ff gekeken... wat is die brooke toch een lekkere MILFennuh brigitt
![]()
wat een geil mokkeltje
Aha, dus jij kijkt wat ze in Amerika te zien krijgen?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 04:55 schreef Dragonwizard het volgende:
Ik kijk gewoon met een us proxy via cbs.com
Zomerstop in maartquote:Vervroegde zomerstop
SBS 6 zendt vanaf 2 maart herhalingen uit van The Bold and the Beautiful. Na de zomerstop van vorig jaar is gebleken dat veel kijkers juist in de zomer meer tijd hebben voor hun favoriete soapserie. Om die reden heeft SBS 6 besloten om de geplande zomerstop van The Bold and the Beautiful dit jaar eerder in te zetten en per direct herhalingen uit te zenden. Vanaf maandag 1 juni zenden we weer nieuwe afleveringen uit. Wij bieden u onze oprechte excuses aan voor dit ongemak.
Ja ik ook..ik baalde toen ik vanmiddag op tv zag dat er een HH was..En las dat de nieuwe afleveringen 1 juni pas begintquote:Op maandag 2 maart 2009 19:09 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Zomerstop in maart
Ik verlang terug naar de tijd dat RTL4 The Bold nog uitzond.
Ik dacht vanmorgen al: Is Felicia nou alweer dood?quote:Op maandag 2 maart 2009 19:36 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja ik ook..ik baalde toen ik vanmiddag op tv zag dat er een HH was..En las dat de nieuwe afleveringen 1 juni pas begint
Dat had natuurlijk best gekundquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:50 schreef Poeke het volgende:
[..]
Ik dacht vanmorgen al: Is Felicia nou alweer dood?
Nee dat is het niet had wel gekunnen..is een HHquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:50 schreef Poeke het volgende:
[..]
Ik dacht vanmorgen al: Is Felicia nou alweer dood?
SBS6 haalt de Goudkust-sterfhuisconstructie weer van stal... Trek dan gewoon de stekker eruit en laat een andere zender de rechten kopen. In plaats van dat we elk jaar langzaam inliepen op de Amerikaanse afleveringen lopen we nu mijlenver achter.quote:Vanaf 1 juni kun je op maandag, dinsdag en woensdag kijken naar nieuwe afleveringen van The Bold and The Beautiful bij SBS 6. Op donderdag en vrijdag is er geen Bold te zien. Op zaterdag zullen we de drie afleveringen van de week ervoor ’s middags achter elkaar herhalen. Ook de dag na uitzending wordt elke aflevering herhaald.
Waarom drie dagen maar en donderdag en vrijdag niet..lelijke camperzenderquote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:24 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
SBS6 haalt de Goudkust-sterfhuisconstructie weer van stal... Trek dan gewoon de stekker eruit en laat een andere zender de rechten kopen. In plaats van dat we elk jaar langzaam inliepen op de Amerikaanse afleveringen lopen we nu mijlenver achter.
Ze lopen ruim 3 jaar achterquote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:35 schreef Leeuwinneke het volgende:
[..]
Waarom drie dagen maar en donderdag en vrijdag niet..lelijke camperzenderwij lopen met Amerika veel verder achter
He jij hier ook!???quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:18 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Ze lopen ruim 3 jaar achter
Dat mensen nog naar de B&B kijken zo lame is het
Jaquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:54 schreef Michellee het volgende:
[..]
He jij hier ook!???
Ik ben gestopt sinds SBS6 het uitzend, gaat nergens meer over!
The Bold ging al nergens over, toen Brooke voor de zoveelste keer met Ridge was, en Taylor weer eens uit de dood was herrezen. Maar die pauperzender zendt het ook nog eens op een belachelijk tijdstip uit, met herhalingenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:59 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik ben ook gestopt met kijken zo saai is het ATWT is veel leuker
ik snap niet waarom sbs 6 the bold herhalen geld te kort om afleveringen te kopenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:03 schreef Michellee het volgende:
[..]
The Bold ging al nergens over, toen Brooke voor de zoveelste keer met Ridge was, en Taylor weer eens uit de dood was herrezen. Maar die pauperzender zendt het ook nog eens op een belachelijk tijdstip uit, met herhalingenvan veel eerder?
Nou ja, ATWT blijft![]()
![]()
![]()
Ik wacht trouwens met smart op maandag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:09 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik snap niet waarom sbs 6 the bold herhalen geld te kort om afleveringen te kopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:12 schreef Michellee het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
ik heb een privebericht naar je gestuurd met de linksquote:
The bold moet terug naar RTL 4quote:
Ze zonden 2 afleveringen per dag ZDFquote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:34 schreef kissaa het volgende:
Ik heb The B&B tot en met vorig jaar december gevolgd op de ZDF. De ZDF is gestopt omdat er geen nieuwe afleveringen meer waren. Onduidelijk is of de ZDF ooit nog verder gaat met nieuwe afleveringen.
Klopt, twee uitzendingen per dag.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:51 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Ze zonden 2 afleveringen per dag ZDF
Waarom Duitse stemmen en waarom geen Duitse ondertiteling
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
waarom kijk je nog naar the boldquote:
Vind ik eigenlijk ookquote:Op maandag 6 juli 2009 18:53 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
waarom kijk je nog naar the bold
is niks aan
Ja waarom niet ..ik vind 't een mooie soapquote:Op maandag 6 juli 2009 18:53 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
waarom kijk je nog naar the bold
is niks aan
Ja, ze zijn getrouwd, sober. De eerste keer met een hoop toeters en bellen, maar toen heeft Brook een bijna naakt campagne gedaan (dat had Stephanie zo gemanipuleerd en Nick sprak er schande van) en toen ze buiten op het punt stonden te trouwen had Massimo op verzoek van Stephanie een sexy poster van Brooke op een billboard had geplaatst. Nick zag dat en blies het huwelijk af. Brooke smeken en doen en zijn ze toch weer getrouwd.quote:Op maandag 9 november 2009 17:30 schreef Michellee het volgende:
Marrije thanks!
Maar Nick is nu getrouwd met Brooke? En heeft Brooke recent iets met Eric gehad?
En zit Taylor nog in de serie?
Ja, Thorne heeft recent gezegd dat hij het nieuws van hun 2 als stel aan de hele wereld wil vertellen. Taylor vraagt zich af of dat niet te vroeg is na de dood van Darla.quote:Op maandag 9 november 2009 17:37 schreef Michellee het volgende:
What the crap! Taylor en Thorne? Waar is Macy? (ok iets te lang niet gekeken)
nee sorry, dat moest darla zijn, sorry sorryquote:En Donna dus dood...
geen idee waarom die ooit verdwenen is, rick ook overigens, die zit 'ver weg' en kwam nog hele even langs tijdens het (mislukte) huwelijk van Nick & Brookequote:En Amber?
Is het al 4 jaar naar SBS6?quote:Op maandag 9 november 2009 17:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee, dat met Brooke en Eric gaat over 4 jaar terug ofzo
Ja Macy is allang overleden.. Bridget is zwanger van haar stiefvader Nick. Het gaat Nick erom dat ie toch vader wordt ..maar hij houdt niet van Bridget maar van Brooke..quote:Op maandag 9 november 2009 17:42 schreef Marrije het volgende:
En Macy, die is overleden dacht ik. Maar weet ik niet zeker.
Ja..quote:Op maandag 9 november 2009 20:58 schreef kissaa het volgende:
Bridget en Rick zijn toch kinderen van Brooke en Eric?
Het was ook een samentrekking van hun namen, maar Sheila had de test verwisseld!quote:Op maandag 9 november 2009 21:41 schreef Marrije het volgende:
Bridget is toch een kind van Brooke en Ridge?
-edit- nu twijfel ik, ik dacht dat haar naam een samentrekking was van Brooke en Ridge, maar volgens mij herinner ik me vaag dat ze Eric aanspreekt als haar vader. T zal dus wle ene kind van Eric zijn en niet van Ridge.
Sheila, dat was me er een!quote:Op maandag 9 november 2009 22:19 schreef Michellee het volgende:
[..]
Het was ook een samentrekking van hun namen, maar Sheila had de test verwisseld!
(dit is nog uit mijn kijk-tijd)
Denk het ook..Michellee, ga je wel naar de Bold kijken, het komt maar 3 dagenquote:Op dinsdag 10 november 2009 12:31 schreef Michellee het volgende:
[..]
Ik denk dat zij met stip wel de gemeenste was van de hele reeks...
WAT???!quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:05 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Denk het ook..Michellee, ga je wel naar de Bold kijken, het komt maar 3 dagenhelaas!
Ik volg de bold langer dan ATWT geloof ikquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:03 schreef Michellee het volgende:
[..]
WAT???!Oh ja, want we lopen al niet zoveel achter
![]()
Serieus SBS6 verkloot echt alles!
Ik weet niet of ik het ga volgen, vind het een beetje een raar tijdstip. Maar was gisteren benieuwd wat er allemaal was gebeurd aangezien ik al zo lang niet had gekeken (en ik kijk al sinds het begin van de soap in NL)
Sheila wat een heks was zequote:Op dinsdag 10 november 2009 11:41 schreef Haaibaaike het volgende:
Sheila is allang eruit..Maar ze was wel gemeen.
Toch blijf ik kijken al is maar drie dagen te zien..van mij mag het ook naar RTL4 maar dan elke dag.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:12 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Ik volg de bold langer dan ATWT geloof ik
B&B is verkloot erg jammer
Als de bold weer naar rtl 4 gaat en 5 afl gaan uitzenden dan ga ik wel kijken
Ik volg de Bold ook al langer dan ATWT... maar SBS6 doet een soap geen goeds...quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:12 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Ik volg de bold langer dan ATWT geloof ik
B&B is verkloot erg jammer
Als de bold weer naar rtl 4 gaat en 5 afl gaan uitzenden dan ga ik wel kijken
Denk je, ik denk dat dat nog minstens 1,5 aflevering duurtquote:Op dinsdag 10 november 2009 20:57 schreef Marrije het volgende:
Morgen krijgen we dan eindelijk te zien hoe Brooke reageert op het nieuws dat haar man en Bridget een kindje krijgen.
Of langerquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:03 schreef Poeke het volgende:
[..]
Denk je, ik denk dat dat nog minstens 1,5 aflevering duurt
morgen reken daar maar niet opquote:Op dinsdag 10 november 2009 20:57 schreef Marrije het volgende:
Morgen krijgen we dan eindelijk te zien hoe Brooke reageert op het nieuws dat haar man en Bridget een kindje krijgen.
Het duurt toch nog steeds 30 minuten?quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:57 schreef Marrije het volgende:
Het bevalt mij eigenlijk wel, 3 dagen Bold![]()
De uitzendingen duren nu langer en worden niet onderbroken door reclame, dus in feite zien we evenveel als dat het 5 dagen op tv zou zijn. Ik vind de langere afleveringen zonder reclame echt een genot!
20 á 25 min zonder pauzequote:Op woensdag 11 november 2009 17:04 schreef Michellee het volgende:
[..]
Het duurt toch nog steeds 30 minuten?
Volgende week, dat duurt immers altijd een paar afleveringen.. En ze gaat janken, dat doet ze immers altijdquote:Op dinsdag 10 november 2009 20:57 schreef Marrije het volgende:
Harry heet hij.. Ja Taylor vond ik vroeger ook heel mooi.. Nu iets minder mooiquote:Op woensdag 11 november 2009 20:20 schreef Michellee het volgende:
Wie was trouwens die jongen die met Nick aan het praten was?
Ik wil nog even zeggen dat ik Taylor vroeger echt een hele mooie vrouw vond, nu lijkt ze wel een vogelverschrikker....
Ridge was op zakenreis, komt 'vanavond' thuis. Donna (de zus van Brooke) vroeg toch aan Brooke welke van de twee jurkjes Ridge het mooist zou vinden?quote:Op donderdag 12 november 2009 13:42 schreef RedFever007 het volgende:
ik kijk ook wel weer eens als tijdopvulling maar snap er weinig van![]()
Is Ridge dood ofzoik zie hem nooit meer
Is vanavond niet te zien op tvquote:Op donderdag 12 november 2009 14:01 schreef kissaa het volgende:
[..]
Ridge was op zakenreis, komt 'vanavond' thuis. Donna (de zus van Brooke) vroeg toch aan Brooke welke van de twee jurkjes Ridge het mooist zou vinden?
(Donna heeft een oogje op Ridge)
én dat Brooke meteen weer in de armen van Ridge valtquote:Op maandag 16 november 2009 17:22 schreef Haaibaaike het volgende:
Bridget baalt dat het van Dante is ..omdat ze gek is op Nick. Dus Nick zal verdrietig zijn dat ie wéér geen vader wordt.
haar hcgwaarde is hoger dan de duur van een prille zwangerschap kan zijn, na wat rekenwerk zou het dan gaan om 9 weken terug en toen was ze met Dante. De zwangerschapstest gaf toen negatief aan maar dan zal ze te vroeg getest hebben.quote:Op maandag 16 november 2009 17:25 schreef Poeke het volgende:
Huh?? Hoe kan dit nou ineens, hoezo is dat kind van Dante ineens?![]()
Ja dat denk ik ook.quote:Op maandag 16 november 2009 17:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
én dat Brooke meteen weer in de armen van Ridge valt
Ik zou hem van de boot afgooien!quote:Op woensdag 18 november 2009 00:00 schreef kissaa het volgende:
Als je denkt dat je man je dochter heeft bezwangerd ....ik zou hem een schop onder zijn kont geven.
Maar dit is soapland
ik ookquote:Op woensdag 18 november 2009 15:15 schreef Haaibaaike het volgende:
Natuurlijk baalt ze dat Dante de vader is..ik zie liever Dante dan Nick.
Een anker op zijn hoofd te gooien...This is for sleeping with my daughter!quote:Op woensdag 18 november 2009 12:22 schreef Marrije het volgende:
En hem dan een reddingsboei toe gooien? En de kustwacht informeren?
Om er vervolgens bij weg te varen
En zo begint het van voor of aan.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:22 schreef Marrije het volgende:
Maar wel leuk dat Brooke en Ridge weer hebben gezoend![]()
Nu moet Nick alleen nog even vertellen dat hij niet de vader is van het kind van Bridget.
En Felicia's reactie als Dante de vader blijkt te zijn wil ik ook niet missen
Ja dat weer wel..quote:Op donderdag 19 november 2009 18:51 schreef Anonymousz het volgende:
de b&b wordt steeds leuker/spannender vind ik
Zoiets zal wel gebeuren denk ik..quote:Op donderdag 19 november 2009 19:10 schreef Marrije het volgende:
![]()
En Nick wil graag vader worden, maar Brooke is nu met Ridge, ah nee he. . .Nick gaat toch niet met Donna aan de haal, zogenaamd om Brooke jaloers te maken
maar helaas 3 dagen in de weekquote:
ik vrees van welquote:Op donderdag 19 november 2009 19:10 schreef Marrije het volgende:![]()
En Nick wil graag vader worden, maar Brooke is nu met Ridge, ah nee he. . .Nick gaat toch niet met Donna aan de haal, zogenaamd om Brooke jaloers te maken![]()
dat hoop ik dus niet, het bevalt me wel 3 lange uitzendingen ipv 5 kortequote:Op donderdag 19 november 2009 19:52 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
maar helaas 3 dagen in de week
ik hoop in de toekomst dat de b&b terug gaat naar rtl 4 en 5 afl per dag gaat uitzenden
ik bedoel 5 alf per weekquote:Op donderdag 19 november 2009 21:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat hoop ik dus niet, het bevalt me wel 3 lange uitzendingen ipv 5 korte
dat begreep ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 november 2009 22:47 schreef kissaa het volgende:
Als ik het me goed herinner gaat Donna met heel iemand anders aan de haal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja dat hoop ik ook 5 dagen bij RTL4 en net als bij SBS geen reclame erbij.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:52 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
maar helaas 3 dagen in de week
ik hoop in de toekomst dat de b&b terug gaat naar rtl 4 en 5 afl per dag week gaat uitzenden
Brooke-->Ridgequote:Op donderdag 19 november 2009 19:10 schreef Marrije het volgende:![]()
En Nick wil graag vader worden, maar Brooke is nu met Ridge, ah nee he. . .Nick gaat toch niet met Donna aan de haal, zogenaamd om Brooke jaloers te maken
nick en taylor? neh, ik vind het juist zo grappig dat taylor nu met thorne is. En áls dat over gaat dan moet ze het maar aanleggen met Eric ofzo. Of Brooke's vader, dat was ook erg grappigquote:Op vrijdag 20 november 2009 09:06 schreef Prospera het volgende:
[..]
Brooke-->Ridge
Bridget -->Dante
Welnee, om de incesttheorie in stand te houden denk ik dat Nick uiteindelijk in bed duikt met de ex van Ridge.
Taylor
Edit: Donna wordt afgevoerd.
OMG.. en Thorne is nog ontwetend? (over wat er gebeurt is met Darla)quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
nick en taylor? neh, ik vind het juist zo grappig dat taylor nu met thorne is. En áls dat over gaat dan moet ze het maar aanleggen met Eric ofzo. Of Brooke's vader, dat was ook erg grappig
Ja dat klopt..arme Thornequote:Op vrijdag 20 november 2009 12:44 schreef Marrije het volgende:
Ja, Thorne weet nog steeds niet dat Taylor Darla heeft dood gereden.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:41 schreef Haaibaaike het volgende:
Waar kan ik die wikipedia vinden van B&B?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
je wil me gewoon in de verleiding brengenquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:33 schreef kissaa het volgende:
[..]
Daarom gebruik ik spoilertags ..sorry...
nog steeds nietquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:44 schreef Marrije het volgende:
Ja, Thorne weet nog steeds niet dat Taylor Darla heeft dood gereden.
Nee hoor, ik gaf gewoon antwoord op de vraag van Haaibaaikequote:Op vrijdag 20 november 2009 15:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
je wil me gewoon in de verleiding brengen
jij kan zo in de bold, gewoon nooit toegevenquote:Op vrijdag 20 november 2009 22:37 schreef kissaa het volgende:
[..]
Nee hoor, ik gaf gewoon antwoord op de vraag van Haaibaaike
quote:Op zaterdag 21 november 2009 08:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
jij kan zo in de bold, gewoon nooit toegeven
quote:Op donderdag 19 november 2009 21:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat hoop ik dus niet, het bevalt me wel 3 lange uitzendingen ipv 5 korte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |