Ja weer om 17.00quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:42 schreef berney het volgende:
Ik vind het nu spannend.
Wel balen dat de tijd straks wéér veranderd.
tvp
Watquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:37 schreef berney het volgende:
Zoooooooooo wat een verrassende wending zeg.![]()
![]()
Goeie tijd, alleen dan komt mijn pa langs s'midags voor hij zijn ritje moet doen.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:16 schreef Haaibaaike het volgende:
s' middags om 14.00 bij SBS6 !
Dus morgenmiddag om 14.00.
tja.. de doodklap voor BB... als al die commerciële zenders zo de komende tijd met programma's omgaan.. andere tijden ... tegenover ATWT ... dan lopen de kijkers massaal weg...quote:
hopelijk blijft het slecht dan zitten ze snel weer om 18:00quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:12 schreef Haaibaaike het volgende:
Slechte kijkcijfers hoor [afbeelding]
Ja dat is het enige voordeel.quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:37 schreef RedFever007 het volgende:
enige voordeel is dat er geen reclame tussendoor komt
Ik heb 1000 maal liever om 18:00 mét reclame dan om 17:00 zonder.quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:45 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja dat is het enige voordeel.
Dat weer wel.
Als ik me niet vergis heeft Clarke ooit korte tijd (lees: 1 dag) wat met Stephanie gehad. Dat was nog voordat hij iets met Kristen kreeg.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:25 schreef Natalie het volgende:
Ik wacht op de dag dat ie Stephanie versiert
quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:56 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis heeft Clarke ooit korte tijd (lees: 1 dag) wat met Stephanie gehad. Dat was nog voordat hij iets met Kristen kreeg.
Iwan wat heb jij een goed geheugenquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:56 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis heeft Clarke ooit korte tijd (lees: 1 dag) wat met Stephanie gehad. Dat was nog voordat hij iets met Kristen kreeg.
quote:
Deacon ziet als man leuk uit..Maar vindt ze samen wel leukquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:44 schreef berney het volgende:
[..]
Dat meen je toch niet
![]()
Ik focus me wel op Nick&Felicia![]()
kwel dat ze er weer is.Geweldige actrice
quote:16:35-17:05 The Bold and the Beautiful (HH)
17:05-17:30 The Bold and the Beautiful
Maar dat is toch geen straf Bern, je kijkt toch voor je plezier?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:29 schreef berney het volgende:
ma,wo kan ik dus niet kijken. di/do moet ik dus een uur lang bb kijken.
Ik heb laatst 3 weken B&B op 1 dag gekeken.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:29 schreef berney het volgende:
ma,wo kan ik dus niet kijken. di/do moet ik dus een uur lang bb kijken.
Dat weer wel ja, maar het kost me een uur van mijn kostbare tijd. is het elke dag om 18:00 dan is het maar een half uur van mijn kostbare tijd of onder het eten.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:37 schreef Amber_Forrester het volgende:
[..]
Maar dat is toch geen straf Bern, je kijkt toch voor je plezier?
Mee eens..quote:
So? Deze lippen zijn niet alleen maar goed om te zingen hoor!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:34 schreef l3laster het volgende:
Amber zuigt
quote:ze is echt irritant...
WTF?!?! Voor het eerst in de historie heeft B&B een zomerstop.quote:Op vrijdag 30 mei kun je kijken naar de laatste nieuwe aflevering van The Bold and the Beautiful bij SBS 6 voor de zomerstop. Tijdens de zomer zijn eerdere afleveringen te zien en vanaf maandag 1 september gaat SBS 6 weer verder met nieuwe afleveringen.
Ja ik vind het ook raarquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:32 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
WTF?!?! Voor het eerst in de historie heeft B&B een zomerstop.
Lopen we weer 3 maanden meer achter op de VS.![]()
Waar? het is afgelopen, komt pas op 1 september terug op SBS ! of via youtube.comquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:15 schreef l3laster het volgende:
gister weer ff gekeken... wat is die brooke toch een lekkere MILFennuh brigitt
![]()
wat een geil mokkeltje
Aha, dus jij kijkt wat ze in Amerika te zien krijgen?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 04:55 schreef Dragonwizard het volgende:
Ik kijk gewoon met een us proxy via cbs.com
Zomerstop in maartquote:Vervroegde zomerstop
SBS 6 zendt vanaf 2 maart herhalingen uit van The Bold and the Beautiful. Na de zomerstop van vorig jaar is gebleken dat veel kijkers juist in de zomer meer tijd hebben voor hun favoriete soapserie. Om die reden heeft SBS 6 besloten om de geplande zomerstop van The Bold and the Beautiful dit jaar eerder in te zetten en per direct herhalingen uit te zenden. Vanaf maandag 1 juni zenden we weer nieuwe afleveringen uit. Wij bieden u onze oprechte excuses aan voor dit ongemak.
Ja ik ook..ik baalde toen ik vanmiddag op tv zag dat er een HH was..En las dat de nieuwe afleveringen 1 juni pas begintquote:Op maandag 2 maart 2009 19:09 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Zomerstop in maart
Ik verlang terug naar de tijd dat RTL4 The Bold nog uitzond.
Ik dacht vanmorgen al: Is Felicia nou alweer dood?quote:Op maandag 2 maart 2009 19:36 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja ik ook..ik baalde toen ik vanmiddag op tv zag dat er een HH was..En las dat de nieuwe afleveringen 1 juni pas begint
Dat had natuurlijk best gekundquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:50 schreef Poeke het volgende:
[..]
Ik dacht vanmorgen al: Is Felicia nou alweer dood?
Nee dat is het niet had wel gekunnen..is een HHquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:50 schreef Poeke het volgende:
[..]
Ik dacht vanmorgen al: Is Felicia nou alweer dood?
SBS6 haalt de Goudkust-sterfhuisconstructie weer van stal... Trek dan gewoon de stekker eruit en laat een andere zender de rechten kopen. In plaats van dat we elk jaar langzaam inliepen op de Amerikaanse afleveringen lopen we nu mijlenver achter.quote:Vanaf 1 juni kun je op maandag, dinsdag en woensdag kijken naar nieuwe afleveringen van The Bold and The Beautiful bij SBS 6. Op donderdag en vrijdag is er geen Bold te zien. Op zaterdag zullen we de drie afleveringen van de week ervoor ’s middags achter elkaar herhalen. Ook de dag na uitzending wordt elke aflevering herhaald.
Waarom drie dagen maar en donderdag en vrijdag niet..lelijke camperzenderquote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:24 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
SBS6 haalt de Goudkust-sterfhuisconstructie weer van stal... Trek dan gewoon de stekker eruit en laat een andere zender de rechten kopen. In plaats van dat we elk jaar langzaam inliepen op de Amerikaanse afleveringen lopen we nu mijlenver achter.
Ze lopen ruim 3 jaar achterquote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:35 schreef Leeuwinneke het volgende:
[..]
Waarom drie dagen maar en donderdag en vrijdag niet..lelijke camperzenderwij lopen met Amerika veel verder achter
He jij hier ook!???quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:18 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Ze lopen ruim 3 jaar achter
Dat mensen nog naar de B&B kijken zo lame is het
Jaquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:54 schreef Michellee het volgende:
[..]
He jij hier ook!???
Ik ben gestopt sinds SBS6 het uitzend, gaat nergens meer over!
The Bold ging al nergens over, toen Brooke voor de zoveelste keer met Ridge was, en Taylor weer eens uit de dood was herrezen. Maar die pauperzender zendt het ook nog eens op een belachelijk tijdstip uit, met herhalingenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:59 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik ben ook gestopt met kijken zo saai is het ATWT is veel leuker
ik snap niet waarom sbs 6 the bold herhalen geld te kort om afleveringen te kopenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:03 schreef Michellee het volgende:
[..]
The Bold ging al nergens over, toen Brooke voor de zoveelste keer met Ridge was, en Taylor weer eens uit de dood was herrezen. Maar die pauperzender zendt het ook nog eens op een belachelijk tijdstip uit, met herhalingenvan veel eerder?
Nou ja, ATWT blijft![]()
![]()
![]()
Ik wacht trouwens met smart op maandag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:09 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik snap niet waarom sbs 6 the bold herhalen geld te kort om afleveringen te kopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:12 schreef Michellee het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
ik heb een privebericht naar je gestuurd met de linksquote:
The bold moet terug naar RTL 4quote:
Ze zonden 2 afleveringen per dag ZDFquote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:34 schreef kissaa het volgende:
Ik heb The B&B tot en met vorig jaar december gevolgd op de ZDF. De ZDF is gestopt omdat er geen nieuwe afleveringen meer waren. Onduidelijk is of de ZDF ooit nog verder gaat met nieuwe afleveringen.
Klopt, twee uitzendingen per dag.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:51 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Ze zonden 2 afleveringen per dag ZDF
Waarom Duitse stemmen en waarom geen Duitse ondertiteling
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
waarom kijk je nog naar the boldquote:
Vind ik eigenlijk ookquote:Op maandag 6 juli 2009 18:53 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
waarom kijk je nog naar the bold
is niks aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |