Denk het ook..Michellee, ga je wel naar de Bold kijken, het komt maar 3 dagenquote:Op dinsdag 10 november 2009 12:31 schreef Michellee het volgende:
[..]
Ik denk dat zij met stip wel de gemeenste was van de hele reeks...
WAT???!quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:05 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Denk het ook..Michellee, ga je wel naar de Bold kijken, het komt maar 3 dagenhelaas!
Ik volg de bold langer dan ATWT geloof ikquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:03 schreef Michellee het volgende:
[..]
WAT???!Oh ja, want we lopen al niet zoveel achter
![]()
Serieus SBS6 verkloot echt alles!
Ik weet niet of ik het ga volgen, vind het een beetje een raar tijdstip. Maar was gisteren benieuwd wat er allemaal was gebeurd aangezien ik al zo lang niet had gekeken (en ik kijk al sinds het begin van de soap in NL)
Sheila wat een heks was zequote:Op dinsdag 10 november 2009 11:41 schreef Haaibaaike het volgende:
Sheila is allang eruit..Maar ze was wel gemeen.
Toch blijf ik kijken al is maar drie dagen te zien..van mij mag het ook naar RTL4 maar dan elke dag.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:12 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Ik volg de bold langer dan ATWT geloof ik
B&B is verkloot erg jammer
Als de bold weer naar rtl 4 gaat en 5 afl gaan uitzenden dan ga ik wel kijken
Ik volg de Bold ook al langer dan ATWT... maar SBS6 doet een soap geen goeds...quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:12 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Ik volg de bold langer dan ATWT geloof ik
B&B is verkloot erg jammer
Als de bold weer naar rtl 4 gaat en 5 afl gaan uitzenden dan ga ik wel kijken
Denk je, ik denk dat dat nog minstens 1,5 aflevering duurtquote:Op dinsdag 10 november 2009 20:57 schreef Marrije het volgende:
Morgen krijgen we dan eindelijk te zien hoe Brooke reageert op het nieuws dat haar man en Bridget een kindje krijgen.
Of langerquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:03 schreef Poeke het volgende:
[..]
Denk je, ik denk dat dat nog minstens 1,5 aflevering duurt
morgen reken daar maar niet opquote:Op dinsdag 10 november 2009 20:57 schreef Marrije het volgende:
Morgen krijgen we dan eindelijk te zien hoe Brooke reageert op het nieuws dat haar man en Bridget een kindje krijgen.
Het duurt toch nog steeds 30 minuten?quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:57 schreef Marrije het volgende:
Het bevalt mij eigenlijk wel, 3 dagen Bold![]()
De uitzendingen duren nu langer en worden niet onderbroken door reclame, dus in feite zien we evenveel als dat het 5 dagen op tv zou zijn. Ik vind de langere afleveringen zonder reclame echt een genot!
20 á 25 min zonder pauzequote:Op woensdag 11 november 2009 17:04 schreef Michellee het volgende:
[..]
Het duurt toch nog steeds 30 minuten?
Volgende week, dat duurt immers altijd een paar afleveringen.. En ze gaat janken, dat doet ze immers altijdquote:Op dinsdag 10 november 2009 20:57 schreef Marrije het volgende:
Harry heet hij.. Ja Taylor vond ik vroeger ook heel mooi.. Nu iets minder mooiquote:Op woensdag 11 november 2009 20:20 schreef Michellee het volgende:
Wie was trouwens die jongen die met Nick aan het praten was?
Ik wil nog even zeggen dat ik Taylor vroeger echt een hele mooie vrouw vond, nu lijkt ze wel een vogelverschrikker....
Ridge was op zakenreis, komt 'vanavond' thuis. Donna (de zus van Brooke) vroeg toch aan Brooke welke van de twee jurkjes Ridge het mooist zou vinden?quote:Op donderdag 12 november 2009 13:42 schreef RedFever007 het volgende:
ik kijk ook wel weer eens als tijdopvulling maar snap er weinig van![]()
Is Ridge dood ofzoik zie hem nooit meer
Is vanavond niet te zien op tvquote:Op donderdag 12 november 2009 14:01 schreef kissaa het volgende:
[..]
Ridge was op zakenreis, komt 'vanavond' thuis. Donna (de zus van Brooke) vroeg toch aan Brooke welke van de twee jurkjes Ridge het mooist zou vinden?
(Donna heeft een oogje op Ridge)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |