quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:18 schreef vosss het volgende:
Mensen die "giecheltje" zeggen mogen wmb ter plekke kapot geschoten worden!!!
giecheltje giecheltje giecheltjequote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:18 schreef vosss het volgende:
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:19 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
giecheltje giecheltje giecheltje![]()
DANKU!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:17 schreef zwartedoos het volgende:
Ik snap het gewoon niet, ranzige bittere troep zelfs nadat je er een kilo suiker en een liter melk ingeflikkerd hebt
![]()
En je meurt er ook nog eens gigantisch van uit je giecheltje /snaveltje![]()
quote:
drink het dan niet...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:24 schreef zwartedoos het volgende:
Maar wat vinden jullie er dan lekker aan, leg eens uitZelfs een snoepje met koffiesmaak is al niet te pruimen
![]()
koffie.....quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:17 schreef zwartedoos het volgende:
Ik snap het gewoon niet, ranzige bittere troep zelfs nadat je er een kilo suiker en een liter melk ingeflikkerd hebt
![]()
Bier heb ik nooit hoeven lerenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:25 schreef pomtiedom het volgende:
Koffie moet je leren drinken, net zoals bier.
tbrengt je wel op ideen he zo'n topic....?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:25 schreef cheqy het volgende:
Heerlijk, vooral na het eten.
ik neem er nog één.![]()
Waarom zou je iets willen 'leren drinken'?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:25 schreef pomtiedom het volgende:
ik drink het ook niet, wil weten waarom jullie het lekker vinden. En dan naar verzuurde koffiebonen te ruikenquote:
Omdat je iedere keer te horen krijgt dat jij iets niet drinkt iedere week en het daarom toch maar gaat drinken. Waarom denk je dat bijna iedereen bier drinkt?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:27 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Waarom zou je iets willen 'leren drinken'?Dat betekent dat iedereen het in eerste instantie goor vindt, maar het toch drinkt. Waarom?!?!
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:34 schreef FooLsKi het volgende:
Blègh, koffie... De meest weerzinwekkende vloeistof die ik ooit heb geproefd!
Ach, voor bier geld hetzelfde.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:28 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ik drink het ook niet, wil weten waarom jullie het lekker vinden. En dan naar verzuurde koffiebonen te ruiken![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:35 schreef eer-ik het volgende:
Gaan we nou ook al zeiken op koffie in het algemeen?![]()
Koffie is lekker, en senseo ook![]()
Ik wil graag een tagje met 'koffieleut' achter m'n naamquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:36 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...het is tog nooit goed.....!
![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik wil graag een tagje met 'koffieleut' achter m'n naam
koffie is ALTIJD goed...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:39 schreef FooLsKi het volgende:
Koffie is inderdaad nooit goed. Veel mensen krijgen er maagklachten van, het is verslavend *en* je gaat er van uit je bek meuren. Wat is er goed aan dan? Dat je er wakker van wordt? Neem dan een glas verse jus d'orange ofzo, is gezond en daar word je ook wel wakker van (ik wel iig)
Amen to thatquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
koffie is ALTIJD goed.....heb nooit maagklachten gehad....
kan heel goed zonder....
en heb het niet nodig om wakker te worden/blijven....
![]()
KOFFIE....![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:18 schreef Sapstengel het volgende:
Laat die suiker en melk weg en drink goede koffie.
Voor mensen met een slecht zelfbeeld dus.. Meelopersquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:34 schreef pomtiedom het volgende:
[..]
Omdat je iedere keer te horen krijgt dat jij iets niet drinkt iedere week en het daarom toch maar gaat drinken. Waarom denk je dat bijna iedereen bier drinkt?
Waarom denk je dat veel mannen vroeger rookte?
Image heeft meer impact dan je denkt.
Vroeger als kind veel koffie gedronken. Nu vind ik het smerig.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:25 schreef pomtiedom het volgende:
ik ben het vaak met je eens, maar nu.....quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:35 schreef eer-ik het volgende:
Gaan we nou ook al zeiken op koffie in het algemeen?![]()
Koffie is lekker, en senseo ook![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:11 schreef cheqy het volgende:
[..]
ik ben het vaak met je eens, maar nu.....![]()
oh ja...ben je het vaak met mij eens...vertel...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:11 schreef cheqy het volgende:
[..]
ik ben het vaak met je eens, maar nu.....![]()
oeps..beetje te enthousiast....quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:12 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
oh ja...ben je het vaak met mij eens...vertel...en waarom nu niet...
![]()
Klopt, ik persoonlijk vind senseo eigenlijk geen koffie.quote:
ik wist wel dat er nog meer mensen waren die het met mij zouden zijn....quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:13 schreef -jos- het volgende:
KOFFIE! nog steeds het meest opbeurende drankje![]()
Ik quote jou niet maar eer-ik.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:12 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
oh ja...ben je het vaak met mij eens...vertel...en waarom nu niet...
![]()
genietze.......quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:17 schreef eer-ik het volgende:
Zo, ik ga even uit koffie drinken
Veel plezier allemaal![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:20 schreef Tomfan het volgende:
Van beffen kun je daarna ook uit je bek stinken ...
Toch blijf ik het doen ...
Voortaan opletten he.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:17 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
idd....werd een beetje door mijn enthousiasme mee gesleurd....
![]()
Yep, de enige keer dat ik ooit een kop opheb was bij de notaris en dat was om beleefd te zijn.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:43 schreef Mustard_Man het volgende:
koffie is fucking ranzig.
het ziet eruit als vieze zwarte drap
het ruikt naar vieze zwarte drap
en ja hoor, het smaakt als vieze zwarte drap.
Waarom zo duur? Koffie blijft koffie toch?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:43 schreef suddendeath77 het volgende:
Ik heb zelfs in mijn nieuwe keuken een koffiemachine laten maken,t.w.v. 3500-, Euri's![]()
ooohhhhhh.....quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:51 schreef ouderejongere het volgende:
Alleen vrouwen en homo's drinken geen koffie.
Koffie is een godendrank!![]()
![]()
Ik drink 1 tot 2 liter koffie per dag.
En je rookt ook zware shag zeker?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ooohhhhhh........ik ben een vrouw EN IK DRINK WEL KOFFIE!!!!!!
en de hele dag door....
![]()
Volgens mij moet je van alles wat niet zoet is 'leren' eten of drinken. Dat geldt bijvoorbeeld voor zure, bittere en scherpe dingen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:27 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Waarom zou je iets willen 'leren drinken'?Dat betekent dat iedereen het in eerste instantie goor vindt, maar het toch drinkt. Waarom?!?!
mee eens zonder koffie functioneer ik niet fatsoenlijkquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:05 schreef StarGazer het volgende:
Ik zou mij geen leven zonder koffie kunnen voorstellen.
Koffie
4 maanden terug was dit ook mijn favoriete combinatie.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:17 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zware shag.......sigaretten....koffie....
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:20 schreef cheqy het volgende:
[..]
4 maanden terug was dit ook mijn favoriete combinatie.
Nu doe ik het alleen met koffie.
Sjah, maar af en toe kan ik wel janken.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:22 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
..wel vet dat het je lukt....![]()
ik weet hoe het voelt....quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:24 schreef cheqy het volgende:
[..]
Sjah, maar af en toe kan ik wel janken.![]()
Cheqy, ik weet exact hoe je je voeltquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:24 schreef cheqy het volgende:
[..]
Sjah, maar af en toe kan ik wel janken.![]()
jaja....quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Cheqy, ik weet exact hoe je je voelt
ik vraag me af of ik ooit ga vinden dat koffie en peuken niet goed samengaan, ook al doe ik nu ruim 4 maanden niet anders..
Meen je dat nou?quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
jaja....heb weer koffie in de hand....
![]()
yep...quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Meen je dat nou?
Om kwart over 12?
Als ik nu koffie ga drinken dat kan ik (weer) een nacht niet slapen![]()
ook al lang het gister niet aan de koffie
Koffie is ten eerste lekker (vind ik dan , en ja smaken verschillen )quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:39 schreef FooLsKi het volgende:
Koffie is inderdaad nooit goed. Veel mensen krijgen er maagklachten van, het is verslavend *en* je gaat er van uit je bek meuren. Wat is er goed aan dan? Dat je er wakker van wordt? Neem dan een glas verse jus d'orange ofzo, is gezond en daar word je ook wel wakker van (ik wel iig)
zoiets heb ik idd ooit gelezn....quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:28 schreef prupke het volgende:
[..]
Koffie is ten eerste lekker (vind ik dan , en ja smaken verschillen )
en koffie is heel goed voor mensen die astma hebben en een aanval daarvan hebben.
14.gif.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:28 schreef prupke het volgende:
[..]
Koffie is ten eerste lekker (vind ik dan , en ja smaken verschillen )
en koffie is heel goed voor mensen die astma hebben en een aanval daarvan hebben.
ja het verslapt de bronchien geloof ik en daardoor worden die dingen wijder en kunnen de astma patienten meer lucht krijgen. Hoe het precies in elkaar steekt zou ik moeten opzoeken hoorquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
14.gif.
Koffie
Ik wist niet dat het goed was voor mensen met astma?
een paar jaar geleden had je reclame op tv voor een of ander boek waar ze dat vertelde...zeiden dus ook dat je iemand die in het gips zit dan ook geen spinazie moet geven...zoiets...quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
14.gif.
Koffie
Ik wist niet dat het goed was voor mensen met astma?
nouuu.....quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:34 schreef ChRoNiC het volgende:
Koffie is lekker
En leren drinken is toch heel normaal? Dat is ook zo bij wijn bijvoorbeeld.
Nog nooit gehoord van smaak ontwikkelen zeker? Cultuur barbaren
Mocht je het kunnen vinden, post het dan alsjeblieftquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:36 schreef prupke het volgende:
[..]
ja het verslapt de bronchien geloof ik en daardoor worden die dingen wijder en kunnen de astma patienten meer lucht krijgen. Hoe het precies in elkaar steekt zou ik moeten opzoeken hoor
ik ga ff zoeken voor je ...momentquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mocht je het kunnen vinden, post het dan alsjeblieft
Vind het wel interessant om te lezen namelijk
Overigens kan ik me wel voorstellen dat het zo is, gezien de beknopte beschrijving in je postß
Nog effe doorproberen dan..quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nouuu.....ik heb mijn best gedan wijn te leren drinken....
maar nee....ik blijf het niet lekker vinden...
![]()
Is goed, ik heb alle tijd van de wereldquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:43 schreef prupke het volgende:
[..]
ik ga ff zoeken voor je ...moment
ik heb even gekeken op google (met de woorden caffeine en astma) dan kom je verschillende sites tegen waar iinfo op staat.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Is goed, ik heb alle tijd van de wereld
rose is idd ok...mits heel koudquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nog effe doorproberen dan..
Ik kan wel echt genieten van een wijntje.
Zolang het maar droog is, vind ik het prima.
Liefst een rode, maar een droge rose of witte zijn kan er in de zomer ook prima infietsen
rose en witte wijn moeten sowieso heeeel koud gedronken worden en ik drink het ook meestal alleen in het zomerseizoenquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:51 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
rose is idd ok...mits heel koud..maar rode wijn....nee egt niet
...maar ja ik lust alcohol in het algemeen toch niet
![]()
Welterustequote:Op woensdag 28 februari 2007 00:59 schreef prupke het volgende:
Ik ga lekker slapen
voor degenen die morgen een lekker bakkie koffie/pleur of hoe je het ook noemt gaan nuttigen ... verwen je smaakpapillen
de eerste bakkie koffie+ eerste peuk.....quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Welteruste
Enne... geniet morgen ook lekker van een bakkie als je wakker wordt
Ik rook niet meerquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:33 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
de eerste bakkie koffie+ eerste peuk.....![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik rook niet meer
ruim 4 maaden inmiddels![]()
![]()
't is al 2007 hequote:Op woensdag 28 februari 2007 01:38 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
..staat opde planning van 2007....
![]()
ja duh....maar nog lang niet voorbij.....quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
't is al 2007 he
Overigens wil ik je dan van harte welkomen heten in: Fok!kers stoppen met roken, deel 42
thnx! maar wil het helemaal zelf doen....quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
't is al 2007 he
Overigens wil ik je dan van harte welkomen heten in: Fok!kers stoppen met roken, deel 42
Je kan er niet snel genoeg mee beginnen stoppenquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja duh....maar nog lang niet voorbij.....![]()
Ik ben ook op eigen houtje gestopt, maar ik vind het wel relaxed om met metgezellen erover te pratenquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:40 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
thnx! maar wil het helemaal zelf doen....![]()
i know.....quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je kan er niet snel genoeg mee beginnen stoppen
eeeehnou ja, het is maar hoe je het intepreteert
idd....maar kan ff duren....quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ben ook op eigen houtje gestopt, maar ik vind het wel relaxed om met metgezellen erover te praten
Haha, ik ken het...quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:42 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
i know.....dit wordt dus ook poging nummertje 5...
![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha, ik ken het...
't is voor mij ook niet de eerste keer dat ik dat topic opzocht
He, buena vista social club staat opeens aan! TREK DE SIGAREN TEVOORSCHIJN!!1
Ik krijg altijd intens veel zin in de zomer als ik hun muziek hoorquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:50 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...bvsc.....
....cigarets present.....
![]()
idd....quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik krijg altijd intens veel zin in de zomer als ik hun muziek hoor![]()
Jammer genoeg is het echt pauperweer hier![]()
Al een goeie vakantie gepland?quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
idd.......ik hoef alleen maar aan mijn vakantie te denken....
dan word ik weer helemaal blij!!!!
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:34 schreef FooLsKi het volgende:
Blègh, koffie... De meest weerzinwekkende vloeistof die ik ooit heb geproefd!
Een topic is niet genoeg, er moet een subforum voor komenquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:59 schreef erkel het volgende:
koffie![]()
[KOFFIE]Vertel hier over je ervaringen met koffie en thee
Je moet ergens beginnenquote:Op woensdag 28 februari 2007 02:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Een topic is niet genoeg, er moet een subforum voor komen![]()
koffie zonder suiker en melk....quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:09 schreef Spacehamster het volgende:
Koffie met melk en/of suiker is goor.
Koffie moet je heet en zwart drinken met en beetje vanille erbij en evt. een snufje cacao.![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet het jongen, ik weet het.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Cheqy, ik weet exact hoe je je voelt
Haha! Ik begin het net te leren drinken. Ik begreep het zelf ook niet. Lustte het niet. vond het goor.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:17 schreef zwartedoos het volgende:
![]()
Dat komt omdat ik een apparatenwand heb gekochtquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:50 schreef cheqy het volgende:
[..]
Waarom zo duur? Koffie blijft koffie toch?![]()
Van alle gemakken voorzienquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:44 schreef suddendeath77 het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik een apparatenwand heb gekocht
Met links een stoomoven in de midden een koffiezetapparaat en rechts een grilloven
Wat een mens nodig heeft om te stinken als een gierkarquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:11 schreef Unity het volgende:
Koffie met een klein (!) beetje suiker...
Heerlijk bitter. Koffie en bier: alles wat een mens nodig heeft.
Mooie machine prupke!quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:58 schreef prupke het volgende:
mijn koffietank
[afbeelding]
btw ik heb liever dat mensen naar koffie uit hun straatjes stinken dan naar echt een enorme rotte lucht (niet iedereen kan daar wat aan doen hoor , maar veel mensen heus wel! )
toen kostte dat ding eigenlijk iets van rond de 700 euroquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:20 schreef eer-ik het volgende:
oh, dat valt nog wel mee idd
Wat kost zo'n ding?
Kan ik me heel goed voorstellen hoorquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:43 schreef eer-ik het volgende:
450 euro vind ik nog verdomd veel knaken voor wat koffie
misschien als ik klaar ben met school en een fatsoenlijke baan heb, dat ik dan even zoiest aanschaf...
Nu doe ik 't maar even met m'n senseo.
De dubbele Espresso bij mij op de uni doet ook wonderen hoor!quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:33 schreef Maisnon het volgende:
Cappucino compleet uit de automaat op de uni houdt me in leven af en toe, ja
quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:00 schreef eer-ik het volgende:
wakker worden omdat je moeder een bakkie koffie komt brengen
mensen zoals jij die überhaupt bij mij in de buurt komenquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:47 schreef star_gazer het volgende:
Koffiemensen die net koffie hebben gedornken en in mijn bijzijn durven uitademen
Thrackan tochquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:00 schreef Thrackan het volgende:
koffie + peuk =
als je iets niet lust moet je het gewoon niet eten/drinken, ik drink zelf bijvoorbeeld absoluut geen Malibu, omdat ik dat niet lekker vindt, maar mij hoor je niet klagen als er iemand zijn/haar malibulucht over me uitstoot...
gewoon gaan roken, ruik je het vanzelf niet mer
Was ook bedoeld voor die "gatverdamme stinkt uit uw muil en zo!" mensjes...quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Thrackan toch
Probeer me niet aan te praten na 4 maanden weer te gaan roken he!
net een bak koffie op, en m'n klasgenoot stond ernaast te roken, deed toch wel weer even goede herinneringen op
Thanks. Gaat nog wel goed iddquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:04 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Was ook bedoeld voor die "gatverdamme stinkt uit uw muil en zo!" mensjes...
Ik schat jou hoger in dan dat
trouwens wel goed dat je nog steeds gestopt bent hoor, respect!
Hmm ik slaap wel wat beter sinds ik een nieuw bed heb, kom er alleen nog steeds onwijs moeilijk uit en koffie, bier en lange dagen zijn weer helemaal terugquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hoe is het verder trouwens met je levens stijl wijziging?
Mensen die "snaveltje" zeggen mogen wmb ter plekke kapot geschoten worden!!!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:18 schreef vosss het volgende:
Als ik op een 2-zits sofa slaap (wat dan niet lekker slaapt, pijn enzo), blijf ik ook vele malen langer doorslapen de volgende dag.quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:41 schreef eer-ik het volgende:
En toch blijf ik er altijd lang inliggen
Hmm, daat zit wat in inderdaadquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:19 schreef Lipton-Anubis het volgende:
[..]
Als ik op een 2-zits sofa slaap (wat dan niet lekker slaapt, pijn enzo), blijf ik ook vele malen langer doorslapen de volgende dag.
'T is gek, Je lichaam is ws. nog niet helemaal uitgerust dan.
als ik hoofdpijn heb wil koffie ook nog wel eens helpenquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:37 schreef juon_jacket1 het volgende:
als ik me kut voel....helpt een lekker kopie koffie altijd...
![]()
klopt!!!!quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:43 schreef prupke het volgende:
[..]
als ik hoofdpijn heb wil koffie ook nog wel eens helpen
lees migraine en dus niet een kater
KOFFIE IS LEKKER!!!!!quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:48 schreef nozem het volgende:
Koffie is toch lekker? Of hebben 10 miljoen Nederlanders het verkeerd?
offtopic : ik heb ooit met migraine plat gelegen en alleen maar pijnstillers gepakt om het tegen te gaan, met als gevolg dat ik 2200 mg ibuprofen in mijn donder had zitten , met als gevolg daar op dat mijn vriend in een deuk lag omdat ik te vrolijk voor woorden was..met nog steeds hoofdpijnquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
klopt!!!!(ik heb nooit katers...
), soms zelfs beter dan pilletjes....
![]()
voor mij is het verslavend omdat het zooooo lekker isquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:50 schreef nozem het volgende:
Maar is het lekker omdat het verslavend is, of is het verslavend omdat het lekker is?
Breinkrakertje voor vannacht.
geloof me....quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:51 schreef prupke het volgende:
[..]
offtopic : ik heb ooit met migraine plat gelegen en alleen maar pijnstillers gepakt om het tegen te gaan, met als gevolg dat ik 2200 mg ibuprofen in mijn donder had zitten , met als gevolg daar op dat mijn vriend in een deuk lag omdat ik te vrolijk voor woorden was..met nog steeds hoofdpijn
Doe mijn maar KOFFIE
morgen is al over 7 minutenquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:53 schreef nozem het volgende:
Morgen weer. Twee stevige bakkies en een boterham met kaas.
Hoi.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:23 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
DANKU!
Eindelijk eens iemand die ook geen koffie lust![]()
Ah. Dan slinger ik het apparaat vast aan.quote:
3 minuten....quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:56 schreef nozem het volgende:
[..]
Ah. Dan slinger ik het apparaat vast aan.
zo is dat, in de keet drink je gewoon zwart en wordt je al uitgelachen als je om suiker vraagt.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:57 schreef nozem het volgende:
Bij sommige beroepen ben je automatisch de pispaal als je geen koffie drinkt.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:48 schreef appelsientje het volgende:
En leven zonder koffie is gewoon geen koffie .....
Zoiets zou ik ook willen hebben iddquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:20 schreef appelsientje het volgende:
In mijn nieuwe huis komt ook een mooi Espresso alles in 1 machine te staanwaarin je bonen moet gooien en ze dan worden gemalen...
echte koffie
heb ik ook gehad...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:20 schreef appelsientje het volgende:
In mijn nieuwe huis komt ook een mooi Espresso alles in 1 machine te staanwaarin je bonen moet gooien en ze dan worden gemalen...
echte koffie
zo ver zou ik niet gaan....quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:26 schreef Lipton-Anubis het volgende:
Zelfs belspelletjes worden leuk onder het genot van een lekkere Espresso
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:28 schreef eer-ik het volgende:
Nou, die gigi ravelli kan ik best eventjes naar kijken onder het genot van een goeie bak pleur hoor
Ik wel. ik ben helemaal Pro Koffiequote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:10 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zo ver zou ik niet gaan....maar wel bijna...
![]()
ben ook helemaal pro-koffie...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:24 schreef Lipton-Anubis het volgende:
[..]
Ik wel. ik ben helemaal Pro Koffie![]()
Ben helemaal 'Gek-Wauws, Woopie!'
wat zouden ze toch in mijn koffie stoppen![]()
Hier is er ook net nog eentje gedronken!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:57 schreef Urquhart het volgende:
Ik heb net weer een lekker bakkie gedronken
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:01 schreef OA het volgende:
Volgens mij is dit een pro koffie topic geworden!!![]()
Alles klagers moeten wegblijven!![]()
![]()
![]()
orgasmique....quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:04 schreef CarDani het volgende:
Die koffie met een schuimlaagje van Nescafé is ook zoooooooooooooooo lekkerrrrrrr![]()
Jij hebt zelfs een senseo als iconquote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:01 schreef OA het volgende:
Volgens mij is dit een pro koffie topic geworden!!![]()
Alles klagers moeten wegblijven!![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:20 schreef eer-ik het volgende:
Ik heb ook weer voor een maand koffie ingeslagen
whehe, dat moet wel lukken met deze voorraadquote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:32 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...........
kun je weer het weekend door....
![]()
Van koffie kun je nooit genoeg in huis hebbenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:20 schreef eer-ik het volgende:
Ik heb ook weer voor een maand koffie ingeslagen
heb je al je "na het eten" bakkie gehad?...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:07 schreef erkel het volgende:
[..]
Van koffie kun je nooit genoeg in huis hebben![]()
Juist ingeschonken, een senseootje moet ik bekennenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:10 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
heb je al je "na het eten" bakkie gehad?...![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:12 schreef erkel het volgende:
[..]
Juist ingeschonken, een senseootje moet ik bekennen. Ik ben lui
![]()
kwist niet dat er een speciale koffietijd was...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:20 schreef Baboontje het volgende:
eeeeeej.. 8 uur geweest..KOFFIETIJD
![]()
zo. kuukske der bij.
lekker.
bedoel je..."koffietijd....een beetje gezelschap...wat tijd voor je zelf..."....?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:28 schreef Baboontje het volgende:
Ken je koffietijd niet? oh.. Maar het mag ook tussendoor hoor want je hebt wel gelijk
KOFFIE IS ALTIJD LEKKER
![]()
het kan niet vaak genoeg gezegd worden
KOFFIE IS ALTIJD LEKKER
![]()
gelukkig...ik schrok al....quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:32 schreef Baboontje het volgende:
haha... neeej!
ehh..quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:35 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
gelukkig...ik schrok al......maar ok..voor mij is het dus ALTIJD koffietijd
![]()
![]()
koffie
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
koffie
![]()
![]()
*O*
![]()
koffie
![]()
![]()
*O*
![]()
koffie
![]()
![]()
*O*
![]()
koffie
![]()
![]()
*O*
![]()
koffie
![]()
![]()
*O*
![]()
koffie
![]()
![]()
*O*
![]()
koffie
![]()
![]()
*O*
![]()
koffie
![]()
![]()
*O*
![]()
koffie
![]()
![]()
*O*
![]()
koffie
![]()
![]()
*O*
![]()
koffie
![]()
![]()
*O*
![]()
koffie
![]()
![]()
*O*
![]()
koffie
![]()
![]()
*O*
![]()
koffie
![]()
![]()
*O*
![]()
koffie
![]()
![]()
*O*
![]()
koffie
![]()
![]()
ja sorry...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:06 schreef Lipton-Anubis het volgende:
[..]
ehh..volgens mij is dat iets teveel koffie juon_jacket...
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:12 schreef Lipton-Anubis het volgende:
We houden het wel in de gaten. Of wil je helemaal los?
Ahh! *Gezellig pruttelende geluidjes hoort*
BRB
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:14 schreef erkel het volgende:
Koffietijd...
Een beetje gezelschap,
wat tijd voor jezelf
Het helpt je de dag door,
het is...
Koffietijd!
Voor jou en dat weet je,
lekker gezellig
Neem er de tijd voor
Steeds in de morgen,
weer de zon in je huis
Lekker geborgen,
even fijn voor de buis
Koffietijd
Een beetje gezelschap,
wat tijd voor jezelf
Het helpt je de dag door,
het is...
Koffietijd!
Voor jou en dat weet je,
lekker gezellig
Tijd voor jezelf
Koffie, koffie,
tijd...
Koffie, Koffie, tiiiiiiiijjjjjd![]()
Ja tuurlijk! Als ik ziek was of in de vakantie. Het boodschappenspelquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...hoe vet!!!!!!!!!! weleens naar gekeken...?
ik was toen met mijn studie bezig...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:20 schreef erkel het volgende:
[..]
Ja tuurlijk! Als ik ziek was of in de vakantie. Het boodschappenspel. Toen nog met een bakkie thee in de hand trouwens, want zat nog op basisschool
![]()
Jij was ook fan?![]()
nee dat bedoelde ik niet..quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...hoe bedoel je helemaal los...?
![]()
neejjjjj....!!!!!! dat bedoel ik niet.....quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:39 schreef Lipton-Anubis het volgende:
[..]
nee dat bedoelde ik niet..
tenzij het je ding is hoor. dat gaat me dan verder niks aan.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:47 schreef Lipton-Anubis het volgende:
Wat ik bedoelde was: of je gewoon lekker los wilde gaan (bv. als op een groot dance feest weetjuwel)
maarja, toen zei jij " wat bedoel jij met 'los' mannetje ? "
En toen dacht ik: Oh wacht, zij denkt natuurlijk dat ik een sexist ben en dat ik seks bedoel.
afijn. dat bedoelde ik dus niet... dus.. en.. achja..... * naar halfvol bakkie kijkt
BRB
Dit wordt hemquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:20 schreef appelsientje het volgende:
echte koffie
quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:23 schreef crossover het volgende:
Goeie kick.
Geen last vanquote:Op woensdag 2 januari 2008 16:16 schreef zuiderbuur het volgende:
Koffie is best lekker, maar je slaapt er niet goed van en daarom drink ik het enkel 's morgens... maar eh, koffie werkt ook wel op de darmen...
quote:Op woensdag 2 januari 2008 18:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Geen last vankan 's avonds rustig 2 bakken drinken en dan rustig slapen
2 tassen koffie komt ook overeen met 100 literquote:Op woensdag 2 januari 2008 18:34 schreef zuiderbuur het volgende:
[..]
Als ik rond 18.00 twee tassen drink dan voel ik dat om 1 uur 's nachts echt "kruipen" in mijn rug en benen.
*Zoekt het even argwanend op*quote:Op woensdag 2 januari 2008 18:42 schreef Agiath het volgende:
[..]
2 tassen koffie komt ook overeen met 100 liter
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |