Koffie is ten eerste lekker (vind ik dan , en ja smaken verschillen )quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:39 schreef FooLsKi het volgende:
Koffie is inderdaad nooit goed. Veel mensen krijgen er maagklachten van, het is verslavend *en* je gaat er van uit je bek meuren. Wat is er goed aan dan? Dat je er wakker van wordt? Neem dan een glas verse jus d'orange ofzo, is gezond en daar word je ook wel wakker van (ik wel iig)
zoiets heb ik idd ooit gelezn....quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:28 schreef prupke het volgende:
[..]
Koffie is ten eerste lekker (vind ik dan , en ja smaken verschillen )
en koffie is heel goed voor mensen die astma hebben en een aanval daarvan hebben.
14.gif.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:28 schreef prupke het volgende:
[..]
Koffie is ten eerste lekker (vind ik dan , en ja smaken verschillen )
en koffie is heel goed voor mensen die astma hebben en een aanval daarvan hebben.
ja het verslapt de bronchien geloof ik en daardoor worden die dingen wijder en kunnen de astma patienten meer lucht krijgen. Hoe het precies in elkaar steekt zou ik moeten opzoeken hoorquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
14.gif.
Koffie
Ik wist niet dat het goed was voor mensen met astma?
een paar jaar geleden had je reclame op tv voor een of ander boek waar ze dat vertelde...zeiden dus ook dat je iemand die in het gips zit dan ook geen spinazie moet geven...zoiets...quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
14.gif.
Koffie
Ik wist niet dat het goed was voor mensen met astma?
nouuu.....quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:34 schreef ChRoNiC het volgende:
Koffie is lekker
En leren drinken is toch heel normaal? Dat is ook zo bij wijn bijvoorbeeld.
Nog nooit gehoord van smaak ontwikkelen zeker? Cultuur barbaren
Mocht je het kunnen vinden, post het dan alsjeblieftquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:36 schreef prupke het volgende:
[..]
ja het verslapt de bronchien geloof ik en daardoor worden die dingen wijder en kunnen de astma patienten meer lucht krijgen. Hoe het precies in elkaar steekt zou ik moeten opzoeken hoor
ik ga ff zoeken voor je ...momentquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mocht je het kunnen vinden, post het dan alsjeblieft
Vind het wel interessant om te lezen namelijk
Overigens kan ik me wel voorstellen dat het zo is, gezien de beknopte beschrijving in je postß
Nog effe doorproberen dan..quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nouuu.....ik heb mijn best gedan wijn te leren drinken....
maar nee....ik blijf het niet lekker vinden...
![]()
Is goed, ik heb alle tijd van de wereldquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:43 schreef prupke het volgende:
[..]
ik ga ff zoeken voor je ...moment
ik heb even gekeken op google (met de woorden caffeine en astma) dan kom je verschillende sites tegen waar iinfo op staat.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Is goed, ik heb alle tijd van de wereld
rose is idd ok...mits heel koudquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nog effe doorproberen dan..
Ik kan wel echt genieten van een wijntje.
Zolang het maar droog is, vind ik het prima.
Liefst een rode, maar een droge rose of witte zijn kan er in de zomer ook prima infietsen
rose en witte wijn moeten sowieso heeeel koud gedronken worden en ik drink het ook meestal alleen in het zomerseizoenquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:51 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
rose is idd ok...mits heel koud..maar rode wijn....nee egt niet
...maar ja ik lust alcohol in het algemeen toch niet
![]()
Welterustequote:Op woensdag 28 februari 2007 00:59 schreef prupke het volgende:
Ik ga lekker slapen
voor degenen die morgen een lekker bakkie koffie/pleur of hoe je het ook noemt gaan nuttigen ... verwen je smaakpapillen
de eerste bakkie koffie+ eerste peuk.....quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Welteruste
Enne... geniet morgen ook lekker van een bakkie als je wakker wordt
Ik rook niet meerquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:33 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
de eerste bakkie koffie+ eerste peuk.....![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik rook niet meer
ruim 4 maaden inmiddels![]()
![]()
't is al 2007 hequote:Op woensdag 28 februari 2007 01:38 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
..staat opde planning van 2007....
![]()
ja duh....maar nog lang niet voorbij.....quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
't is al 2007 he
Overigens wil ik je dan van harte welkomen heten in: Fok!kers stoppen met roken, deel 42
thnx! maar wil het helemaal zelf doen....quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
't is al 2007 he
Overigens wil ik je dan van harte welkomen heten in: Fok!kers stoppen met roken, deel 42
Je kan er niet snel genoeg mee beginnen stoppenquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja duh....maar nog lang niet voorbij.....![]()
Ik ben ook op eigen houtje gestopt, maar ik vind het wel relaxed om met metgezellen erover te pratenquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:40 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
thnx! maar wil het helemaal zelf doen....![]()
i know.....quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je kan er niet snel genoeg mee beginnen stoppen
eeeehnou ja, het is maar hoe je het intepreteert
idd....maar kan ff duren....quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ben ook op eigen houtje gestopt, maar ik vind het wel relaxed om met metgezellen erover te praten
Haha, ik ken het...quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:42 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
i know.....dit wordt dus ook poging nummertje 5...
![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha, ik ken het...
't is voor mij ook niet de eerste keer dat ik dat topic opzocht
He, buena vista social club staat opeens aan! TREK DE SIGAREN TEVOORSCHIJN!!1
Ik krijg altijd intens veel zin in de zomer als ik hun muziek hoorquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:50 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...bvsc.....
....cigarets present.....
![]()
idd....quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik krijg altijd intens veel zin in de zomer als ik hun muziek hoor![]()
Jammer genoeg is het echt pauperweer hier![]()
Al een goeie vakantie gepland?quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
idd.......ik hoef alleen maar aan mijn vakantie te denken....
dan word ik weer helemaal blij!!!!
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:34 schreef FooLsKi het volgende:
Blègh, koffie... De meest weerzinwekkende vloeistof die ik ooit heb geproefd!
Een topic is niet genoeg, er moet een subforum voor komenquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:59 schreef erkel het volgende:
koffie![]()
[KOFFIE]Vertel hier over je ervaringen met koffie en thee
Je moet ergens beginnenquote:Op woensdag 28 februari 2007 02:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Een topic is niet genoeg, er moet een subforum voor komen![]()
koffie zonder suiker en melk....quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:09 schreef Spacehamster het volgende:
Koffie met melk en/of suiker is goor.
Koffie moet je heet en zwart drinken met en beetje vanille erbij en evt. een snufje cacao.![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet het jongen, ik weet het.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Cheqy, ik weet exact hoe je je voelt
Haha! Ik begin het net te leren drinken. Ik begreep het zelf ook niet. Lustte het niet. vond het goor.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:17 schreef zwartedoos het volgende:
Ik snap het gewoon niet, ranzige bittere troep zelfs nadat je er een kilo suiker en een liter melk ingeflikkerd hebt
![]()
En je meurt er ook nog eens gigantisch van uit je giecheltje /snaveltje![]()
Dat komt omdat ik een apparatenwand heb gekochtquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:50 schreef cheqy het volgende:
[..]
Waarom zo duur? Koffie blijft koffie toch?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |