Voor mensen met een slecht zelfbeeld dus.. Meelopersquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:34 schreef pomtiedom het volgende:
[..]
Omdat je iedere keer te horen krijgt dat jij iets niet drinkt iedere week en het daarom toch maar gaat drinken. Waarom denk je dat bijna iedereen bier drinkt?
Waarom denk je dat veel mannen vroeger rookte?
Image heeft meer impact dan je denkt.
Vroeger als kind veel koffie gedronken. Nu vind ik het smerig.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:25 schreef pomtiedom het volgende:
Koffie moet je leren drinken, net zoals bier.
ik ben het vaak met je eens, maar nu.....quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:35 schreef eer-ik het volgende:
Gaan we nou ook al zeiken op koffie in het algemeen?![]()
Koffie is lekker, en senseo ook![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:11 schreef cheqy het volgende:
[..]
ik ben het vaak met je eens, maar nu.....![]()
oh ja...ben je het vaak met mij eens...vertel...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:11 schreef cheqy het volgende:
[..]
ik ben het vaak met je eens, maar nu.....![]()
oeps..beetje te enthousiast....quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:12 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
oh ja...ben je het vaak met mij eens...vertel...en waarom nu niet...
![]()
Klopt, ik persoonlijk vind senseo eigenlijk geen koffie.quote:
ik wist wel dat er nog meer mensen waren die het met mij zouden zijn....quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:13 schreef -jos- het volgende:
KOFFIE! nog steeds het meest opbeurende drankje![]()
Ik quote jou niet maar eer-ik.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:12 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
oh ja...ben je het vaak met mij eens...vertel...en waarom nu niet...
![]()
genietze.......quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:17 schreef eer-ik het volgende:
Zo, ik ga even uit koffie drinken
Veel plezier allemaal![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:20 schreef Tomfan het volgende:
Van beffen kun je daarna ook uit je bek stinken ...
Toch blijf ik het doen ...
Voortaan opletten he.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:17 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
idd....werd een beetje door mijn enthousiasme mee gesleurd....
![]()
Yep, de enige keer dat ik ooit een kop opheb was bij de notaris en dat was om beleefd te zijn.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:43 schreef Mustard_Man het volgende:
koffie is fucking ranzig.
het ziet eruit als vieze zwarte drap
het ruikt naar vieze zwarte drap
en ja hoor, het smaakt als vieze zwarte drap.
Waarom zo duur? Koffie blijft koffie toch?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:43 schreef suddendeath77 het volgende:
Ik heb zelfs in mijn nieuwe keuken een koffiemachine laten maken,t.w.v. 3500-, Euri's![]()
ooohhhhhh.....quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:51 schreef ouderejongere het volgende:
Alleen vrouwen en homo's drinken geen koffie.
Koffie is een godendrank!![]()
![]()
Ik drink 1 tot 2 liter koffie per dag.
En je rookt ook zware shag zeker?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ooohhhhhh........ik ben een vrouw EN IK DRINK WEL KOFFIE!!!!!!
en de hele dag door....
![]()
Volgens mij moet je van alles wat niet zoet is 'leren' eten of drinken. Dat geldt bijvoorbeeld voor zure, bittere en scherpe dingen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:27 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Waarom zou je iets willen 'leren drinken'?Dat betekent dat iedereen het in eerste instantie goor vindt, maar het toch drinkt. Waarom?!?!
mee eens zonder koffie functioneer ik niet fatsoenlijkquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:05 schreef StarGazer het volgende:
Ik zou mij geen leven zonder koffie kunnen voorstellen.
Koffie
4 maanden terug was dit ook mijn favoriete combinatie.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:17 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zware shag.......sigaretten....koffie....
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:20 schreef cheqy het volgende:
[..]
4 maanden terug was dit ook mijn favoriete combinatie.
Nu doe ik het alleen met koffie.
Sjah, maar af en toe kan ik wel janken.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:22 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
..wel vet dat het je lukt....![]()
ik weet hoe het voelt....quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:24 schreef cheqy het volgende:
[..]
Sjah, maar af en toe kan ik wel janken.![]()
Cheqy, ik weet exact hoe je je voeltquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:24 schreef cheqy het volgende:
[..]
Sjah, maar af en toe kan ik wel janken.![]()
jaja....quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Cheqy, ik weet exact hoe je je voelt
ik vraag me af of ik ooit ga vinden dat koffie en peuken niet goed samengaan, ook al doe ik nu ruim 4 maanden niet anders..
Meen je dat nou?quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
jaja....heb weer koffie in de hand....
![]()
yep...quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Meen je dat nou?
Om kwart over 12?
Als ik nu koffie ga drinken dat kan ik (weer) een nacht niet slapen![]()
ook al lang het gister niet aan de koffie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |