quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:18 schreef vosss het volgende:
Mensen die "giecheltje" zeggen mogen wmb ter plekke kapot geschoten worden!!!
giecheltje giecheltje giecheltjequote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:18 schreef vosss het volgende:
Mensen die "giecheltje" zeggen mogen wmb ter plekke kapot geschoten worden!!!
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:19 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
giecheltje giecheltje giecheltje![]()
DANKU!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:17 schreef zwartedoos het volgende:
Ik snap het gewoon niet, ranzige bittere troep zelfs nadat je er een kilo suiker en een liter melk ingeflikkerd hebt
![]()
En je meurt er ook nog eens gigantisch van uit je giecheltje /snaveltje![]()
quote:
drink het dan niet...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:24 schreef zwartedoos het volgende:
Maar wat vinden jullie er dan lekker aan, leg eens uitZelfs een snoepje met koffiesmaak is al niet te pruimen
![]()
koffie.....quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:17 schreef zwartedoos het volgende:
Ik snap het gewoon niet, ranzige bittere troep zelfs nadat je er een kilo suiker en een liter melk ingeflikkerd hebt
![]()
En je meurt er ook nog eens gigantisch van uit je giecheltje /snaveltje![]()
Bier heb ik nooit hoeven lerenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:25 schreef pomtiedom het volgende:
Koffie moet je leren drinken, net zoals bier.
tbrengt je wel op ideen he zo'n topic....?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:25 schreef cheqy het volgende:
Heerlijk, vooral na het eten.
ik neem er nog één.![]()
Waarom zou je iets willen 'leren drinken'?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:25 schreef pomtiedom het volgende:
Koffie moet je leren drinken, net zoals bier.
ik drink het ook niet, wil weten waarom jullie het lekker vinden. En dan naar verzuurde koffiebonen te ruikenquote:
Omdat je iedere keer te horen krijgt dat jij iets niet drinkt iedere week en het daarom toch maar gaat drinken. Waarom denk je dat bijna iedereen bier drinkt?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:27 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Waarom zou je iets willen 'leren drinken'?Dat betekent dat iedereen het in eerste instantie goor vindt, maar het toch drinkt. Waarom?!?!
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:34 schreef FooLsKi het volgende:
Blègh, koffie... De meest weerzinwekkende vloeistof die ik ooit heb geproefd!
Ach, voor bier geld hetzelfde.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:28 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ik drink het ook niet, wil weten waarom jullie het lekker vinden. En dan naar verzuurde koffiebonen te ruiken![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:35 schreef eer-ik het volgende:
Gaan we nou ook al zeiken op koffie in het algemeen?![]()
Koffie is lekker, en senseo ook![]()
Ik wil graag een tagje met 'koffieleut' achter m'n naamquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:36 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...het is tog nooit goed.....!
![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik wil graag een tagje met 'koffieleut' achter m'n naam
koffie is ALTIJD goed...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:39 schreef FooLsKi het volgende:
Koffie is inderdaad nooit goed. Veel mensen krijgen er maagklachten van, het is verslavend *en* je gaat er van uit je bek meuren. Wat is er goed aan dan? Dat je er wakker van wordt? Neem dan een glas verse jus d'orange ofzo, is gezond en daar word je ook wel wakker van (ik wel iig)
Amen to thatquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
koffie is ALTIJD goed.....heb nooit maagklachten gehad....
kan heel goed zonder....
en heb het niet nodig om wakker te worden/blijven....
![]()
KOFFIE....![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:18 schreef Sapstengel het volgende:
Laat die suiker en melk weg en drink goede koffie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |