Van alle gemakken voorzienquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:44 schreef suddendeath77 het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik een apparatenwand heb gekocht
Met links een stoomoven in de midden een koffiezetapparaat en rechts een grilloven
Wat een mens nodig heeft om te stinken als een gierkarquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:11 schreef Unity het volgende:
Koffie met een klein (!) beetje suiker...
Heerlijk bitter. Koffie en bier: alles wat een mens nodig heeft.
Mooie machine prupke!quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:58 schreef prupke het volgende:
mijn koffietank
[afbeelding]
btw ik heb liever dat mensen naar koffie uit hun straatjes stinken dan naar echt een enorme rotte lucht (niet iedereen kan daar wat aan doen hoor , maar veel mensen heus wel! )
toen kostte dat ding eigenlijk iets van rond de 700 euroquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:20 schreef eer-ik het volgende:
oh, dat valt nog wel mee idd
Wat kost zo'n ding?
Kan ik me heel goed voorstellen hoorquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:43 schreef eer-ik het volgende:
450 euro vind ik nog verdomd veel knaken voor wat koffie
misschien als ik klaar ben met school en een fatsoenlijke baan heb, dat ik dan even zoiest aanschaf...
Nu doe ik 't maar even met m'n senseo.
De dubbele Espresso bij mij op de uni doet ook wonderen hoor!quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:33 schreef Maisnon het volgende:
Cappucino compleet uit de automaat op de uni houdt me in leven af en toe, ja
quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:00 schreef eer-ik het volgende:
wakker worden omdat je moeder een bakkie koffie komt brengen
mensen zoals jij die überhaupt bij mij in de buurt komenquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:47 schreef star_gazer het volgende:
Koffiemensen die net koffie hebben gedornken en in mijn bijzijn durven uitademen
Thrackan tochquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:00 schreef Thrackan het volgende:
koffie + peuk =
als je iets niet lust moet je het gewoon niet eten/drinken, ik drink zelf bijvoorbeeld absoluut geen Malibu, omdat ik dat niet lekker vindt, maar mij hoor je niet klagen als er iemand zijn/haar malibulucht over me uitstoot...
gewoon gaan roken, ruik je het vanzelf niet mer
Was ook bedoeld voor die "gatverdamme stinkt uit uw muil en zo!" mensjes...quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Thrackan toch
Probeer me niet aan te praten na 4 maanden weer te gaan roken he!
net een bak koffie op, en m'n klasgenoot stond ernaast te roken, deed toch wel weer even goede herinneringen op
Thanks. Gaat nog wel goed iddquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:04 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Was ook bedoeld voor die "gatverdamme stinkt uit uw muil en zo!" mensjes...
Ik schat jou hoger in dan dat
trouwens wel goed dat je nog steeds gestopt bent hoor, respect!
Hmm ik slaap wel wat beter sinds ik een nieuw bed heb, kom er alleen nog steeds onwijs moeilijk uit en koffie, bier en lange dagen zijn weer helemaal terugquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hoe is het verder trouwens met je levens stijl wijziging?
Mensen die "snaveltje" zeggen mogen wmb ter plekke kapot geschoten worden!!!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:18 schreef vosss het volgende:
Mensen die "giecheltje" zeggen mogen wmb ter plekke kapot geschoten worden!!!
Als ik op een 2-zits sofa slaap (wat dan niet lekker slaapt, pijn enzo), blijf ik ook vele malen langer doorslapen de volgende dag.quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:41 schreef eer-ik het volgende:
En toch blijf ik er altijd lang inliggen
Hmm, daat zit wat in inderdaadquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:19 schreef Lipton-Anubis het volgende:
[..]
Als ik op een 2-zits sofa slaap (wat dan niet lekker slaapt, pijn enzo), blijf ik ook vele malen langer doorslapen de volgende dag.
'T is gek, Je lichaam is ws. nog niet helemaal uitgerust dan.
als ik hoofdpijn heb wil koffie ook nog wel eens helpenquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:37 schreef juon_jacket1 het volgende:
als ik me kut voel....helpt een lekker kopie koffie altijd...
![]()
klopt!!!!quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:43 schreef prupke het volgende:
[..]
als ik hoofdpijn heb wil koffie ook nog wel eens helpen
lees migraine en dus niet een kater
KOFFIE IS LEKKER!!!!!quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:48 schreef nozem het volgende:
Koffie is toch lekker? Of hebben 10 miljoen Nederlanders het verkeerd?
offtopic : ik heb ooit met migraine plat gelegen en alleen maar pijnstillers gepakt om het tegen te gaan, met als gevolg dat ik 2200 mg ibuprofen in mijn donder had zitten , met als gevolg daar op dat mijn vriend in een deuk lag omdat ik te vrolijk voor woorden was..met nog steeds hoofdpijnquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
klopt!!!!(ik heb nooit katers...
), soms zelfs beter dan pilletjes....
![]()
voor mij is het verslavend omdat het zooooo lekker isquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:50 schreef nozem het volgende:
Maar is het lekker omdat het verslavend is, of is het verslavend omdat het lekker is?
Breinkrakertje voor vannacht.
geloof me....quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:51 schreef prupke het volgende:
[..]
offtopic : ik heb ooit met migraine plat gelegen en alleen maar pijnstillers gepakt om het tegen te gaan, met als gevolg dat ik 2200 mg ibuprofen in mijn donder had zitten , met als gevolg daar op dat mijn vriend in een deuk lag omdat ik te vrolijk voor woorden was..met nog steeds hoofdpijn
Doe mijn maar KOFFIE
morgen is al over 7 minutenquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:53 schreef nozem het volgende:
Morgen weer. Twee stevige bakkies en een boterham met kaas.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |