quote:Bekerduel Ajax-Willem II live op Tien
De kwartfinales van de KNVB beker staan voor woensdag 28 februari op het programma. De wedstrijd Willem II-Ajax is live te zien op Tien. Vervolgens worden samenvattingen uitgezonden van de duels FC Utrecht-AZ, RKC-Roda JC en NAC-PSV.
Wie de verrichtingen van zijn of haar club rechtstreeks wil volgen, meldt zich op www.dewedstrijden.tv. Daar kun je die avond voor ¤ 2,95 live in verbinding worden gebracht met het stadion van jouw keuze.
Live op internet!
Alle duels van deze bekerronde zie je live op www.dewedstrijden.tv. RKC Waalwijk-Roda JC (19.00 uur), FC Utrecht-AZ (20.00 uur), Willem II-Ajax (20.45 uur) en NAC Breda-PSV (20.45 uur).
quote:Arbiters voor kwartfinale KNVB beker
De KNVB heeft de scheidsrechters aangesteld voor de vier kwartfinaleduels van de strijd om de KNVB beker. Die worden allen op één avond gespeeld, namelijk woensdag 28 februari.
FC Utrecht - AZ (20.00 uur). Scheidsrechter: Bossen. Assistenten: Geutjes en Schenkels. Vierde official: Liesveld.
Willem II - Ajax (20.45 uur). Scheidsrechter: Van Egmond. Assistenten: Meints en Olde Olthof. Vierde official: Van Sichem.
NAC Breda - PSV (20.45 uur). Scheidsrechter: Vink. Assistenten: Inia en Lobbert. Vierde official: Wiedemeijer.
RKC Waalwijk - Roda JC (19.00 uur). Scheidsrechter: Nijhuis. Assistenten: Gerritsen en Brink. Vierde official: Van Boekel.
quote:BD: Clubs lopen in beker inkomsten mis
dinsdag 27 februari 2007
Voetbalkalender staat spreiding bekervoetbal deze keer niet toe.
Zes van de acht clubs die doorgedrongen zijn tot de kwartfinale van het bekertoernooi lopen wat extra inkomsten mis. Het kanaal TIEN zendt alleen de wedstrijd tussen Willem II en Ajax morgenavond (aanvang: 20.45 uur) live uit. Van de andere cupduels is er alleen een samenvatting te zien. Clubs krijgen contractueel een gage van ongeveer 60.000 euro als een wedstrijd live op tv komt. „En we verkopen voor enkele tienduizenden euro’s aan bordreclame”, zegt commercieel manager Justin Goetzee van RKC. „ Die inkomsten moeten we overigens met de tegenstander delen.”
In het verleden kwamen steeds vrijwel alle kwartfinales live op de buis. De wedstrijden werden vaak over drie dagen uitgesmeerd. Nu worden de vier duels op één avond afgewerkt. Volgens KNVBvoorlichter Frank Huizinga staat de kalender spreiding over meerdere dagen niet toe.„We hadden vier scenario’s klaarliggen. Het scenario waar nu voor gekozen is heeft de minste mutaties in het competitieprogramma tot gevolg. Het laten afwerken van alle duels op één avond was de beste optie.”
Volgens Maarten van Rooyen, woordvoerder van TIEN, heeft de zender begrip voor de keuze van de KNVB. „Er is overleg over geweest. De KNVB beslist uiteindelijk autonoom over de voetbalkalender. Wij hebben ervoor gekozen om alleen Willem II - Ajax live uit te zenden en daarna een samenvatting van de andere drie wedstrijden te brengen. We wilden niet ingrijpen in het programma in de vooravond.” RKC en Roda JC trappen al om 19.00 uur af. „ Op verzoek van de KNVB”, zegt Goetzee. „De voetbalbond ging ervan uit dat de wedstrijd live op tv zou komen. We hebben nog geprobeerd het tijdstip te veranderen. Maar daar kregen we uit het oogpunt van de openbare orde geen toestemming voor.”
Ook in Breda ( NAC- PSV) en in Utrecht (FC Utrecht-AZ) worden bekerduels gespeeld.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:03 schreef borisz het volgende:
heb zin in. 1 duel is ook genoeg live, over drie dagen verspreiden is ook onzin
Als je weer met z'n allen kunt sms'en komt ook Ajax uit de bus als de uit te zenden wedstrijd, denk ik.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:09 schreef Urquhart het volgende:
Ja dat blijft vraag. Tien is natuurlijk een commercieel bedrijf, en als Ajax de meeste kijkers trekt, is de keuze voor hen natuurlijk snel gemaakt.
En dus ben ik daar morgen bijquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:26 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Maar qua affiche zou ik voor NAC-PSV kiezen.
bron voetbalprimeurquote:Wegereef van NAC - PSV afgehaald
27 februari 2007, 16:54
Door: Roy van den Berghe
Jan Wegereef is door de KNVB van de bekerwedstrijd NAC Breda - PSV afgehaald. De voetbalbond deed dit naar aanleiding van de wedstrijd die de arbiter afgelopen weekend floot (AZ - Ajax, 1-1). Hier ging hij enkele malen in de fout.
Zo gaf hij Edgar Davids twee al dan niet onterechte kaarten en keurde hij een doelpunt van Maarten Martens goed ondanks dat Demy de Zeeuw met gestrekt been doorging op doelman Maarten Stekelenburg. Voorzitter van het arbiterkorps, Jaap Uilenberg, gaf in een eerder stadium al aan dat Wegereef enkele malen flink mistastte.
Eerder werd al bekend dat Wegereef sowieso geen wedstrijden meer van Ajax en Feyenoord zal fluiten. Nu hij ook van de bekerwedstrijd NAC - PSV is afgehaald rijst de vraag of de scheidsrechter mogelijk voor enige tijd op non-actief is gezet. In Breda zal hij vervangen worden door Pieter Vink.
Ook bij de kwartfinale tussen Willem II en Ajax zal er een andere scheidsrechter worden aangewezen. Dit omdat Kevin Blom al enkele dagen met griep op bed ligt en daarom niet in staat is het duel in goede banen te leiden. Dick van Egmond zal nu de wedstrijd leiden. Omdat hij aanvankelijk arbiter zou zijn bij RKC Waalwijk - Roda JC wordt hij daar weer vervangen door Bas Nijhuis.
Klopt, ajax moet winnen van de KNVB natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:57 schreef TheGHunter het volgende:
Lekker dan
Nijhuis ipv v Egmond, die dan maar WII - Ajax gaat fluiten, alsof Nijhuis dat niet zou kunnen. De KNVB is gewoon bang dat ze weer een hoop stront over zichzelf heen krijgen doordat een of andere koekebakker (Nijhuis) zich weer eens verkijkt op situaties. En bij RKC - Roda is dat natuurlijk niet zo erg als bij WII - Ajax![]()
![]()
En Willem II + PSV. (En bij die 4e heb ik geen voorkeur.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:28 schreef paultjuhhh het volgende:
COME ON UTREG
quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:35 schreef dndiek het volgende:
Hup PSV
Ik vind het altijd wel lekker als er 3 dagen bekervoetbal op tv isquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:03 schreef borisz het volgende:
heb zin in. 1 duel is ook genoeg live, over drie dagen verspreiden is ook onzin
Net als zondag zeker?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:10 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Klopt, ajax moet winnen van de KNVB natuurlijk.
Maar vandaag even nietquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:35 schreef dndiek het volgende:
Hup PSV
Het is live te zien op www.dewedstrijden.tv.quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:48 schreef Shivan het volgende:
Iemand een sopcast voor AZ UTRECHT ?
Hell yeah!!! Goede week is nog een understatementquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:55 schreef vitessezuid113 het volgende:
RKC - Roda is afgelopen , 1-0 gebleven , RKC dus door.
Die hebben een goede week![]()
ja, overal op de wereld is gewoon tv via internet mogelijkquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:35 schreef Shivan het volgende:
Ja, het is volgens mij ook geen echt nieuwe techniek ?
Zouden ze toch beter moeten regelen.
ja, ja, ja en ja!quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:41 schreef Shivan het volgende:
Het is geen "tv" via internet ?
Het is internet streaming ?
NOS doet het met de Olympische spelen ook ?
En dat werkt super ?
Met jou als enige kijker wel jaquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja, ja, ja en ja!
zo was het curling altijd prima te volgen
quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:48 schreef Shivan het volgende:
Rubbereend,
Prima
Dank je dat je me gelijk geeft
Ik volgde snowboarden !
nee hoor, check de topics hier op fok maar van die tijdquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:49 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Met jou als enige kijker wel ja
Ook niet als het 2-1 voor PSV word?quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:58 schreef Shivan het volgende:
NAC HELDEN !
me avond kan niet kapot !
Grap jurkquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:59 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ook niet als het 2-1 voor PSV word?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Judoka
NAC uit altijd moeilijk, stroeve periode, we zijn geen cupfighters en niet de sterkste 11 spelen.......quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:00 schreef RijstNatie het volgende:
wat is dat toch met psv?
Hooligan, ik ben een hooligan. Om mijn damclub te promoten, sla ik alles naar de kloten.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:02 schreef Shivan het volgende:
[..]
Grap jurk
Dan heb ik een kut avond en ga ik bushokjes slope als een echte hooligan ...
NAC uit is eigenlijk voor alle topclubs lastig, voor PSV is het misschien nog erger gezien de rivaliteit..quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
NAC uit altijd moeilijk, stroeve periode, we zijn geen cupfighters en niet de sterkste 11 spelen.......
Heideroosjesquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:03 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Hooligan, ik ben een hooligan. Om mijn damclub te promoten, sla ik alles naar de kloten.
Sorry, couldn't resist.
We hebben het daar altijd moeilijkquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
NAC uit is eigenlijk voor alle topclubs lastig, voor PSV is het misschien nog erger gezien de rivaliteit..
Zie AZ topic.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:01 schreef xFriendx het volgende:
Stereotomy... AZ speelde dus ruk? Waren beide ploegen beetje gelijkwaardig of maakte AZ het zichzelf moeilijk? (kon het niet zien, vaste avond voor fitness).
Hup NACquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:09 schreef knep het volgende:
[..]
Niet op jouw post maar op het wel-en-wee van mijn cluppie
Dat bedoelde ik dusquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:09 schreef knep het volgende:
[..]
Niet op jouw post maar op het wel-en-wee van mijn cluppie
Wie heeft gescoord?quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:11 schreef rubbereend het volgende:
2-0 nac
omdat je mod en PSV-er ben geloof ik je, anders totaal niet!quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:11 schreef rubbereend het volgende:
2-0 nac
hmquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:14 schreef rubbereend het volgende:
omg 3-0
ik niet, gaat volgens verwachtingquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zat er dus vooraf behoorlijk naast.
PSV
dat is de enige wedstrijd die de beker nog iets geeft. Blijft een B-prijs in Nederland voor de topclubs. Alleen als je de finale speelt tegen ajax staat er echt iets op het spel.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:19 schreef Aanvoerder het volgende:
Jammer eigenlijk. Wil wel tegen PSV in de beker spelen en dan winnen.
Nou idd. Slappe zakken zijn het wel een beetje.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:23 schreef TerroRobbie het volgende:
PSV WTF
Die compenseert zn blunders dit jaar met aardig wat doelpunten...quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:24 schreef Stereotomy het volgende:
Ah kut. Heiting*** scoort.
moehahahahaquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:26 schreef vitessezuid113 het volgende:
Volgende ronde AZ - Ajax , scheidsrechter Wegereef![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:26 schreef vitessezuid113 het volgende:
Laten we dat maar ff niet doen hequote:Op woensdag 28 februari 2007 22:26 schreef vitessezuid113 het volgende:
Tegen Feyenoord in de Kuip is toch ook wel speciaal hoor...quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat is de enige wedstrijd die de beker nog iets geeft. Blijft een B-prijs in Nederland voor de topclubs. Alleen als je de finale speelt tegen ajax staat er echt iets op het spel.
Waarom nietquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:28 schreef Roycoooooo het volgende:
Laten we dat maar ff niet doen he![]()
Idd. Maar dan meer de angst om niet te verliezen dna om die beker.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat is de enige wedstrijd die de beker nog iets geeft. Blijft een B-prijs in Nederland voor de topclubs. Alleen als je de finale speelt tegen ajax staat er echt iets op het spel.
Ja, 'live' wordt het Ajax - RKC en AZ - NACquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:23 schreef Dos37 het volgende:
ze gaan straks direct loten neem ik aan.
Die lotingen zijn allemaal al gedaan idd. In elk geval een keer. Dus stuk of 100 lotingen. Net zolang totdat de juiste finale eruit komt.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:32 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, 'live' wordt het Ajax - RKC en AZ - NAC.
Ergens neem ik het ze wel kwalijk dat de beker ze geen ruk boeit. Hoe nietszeggend dan ook.. het is toch een prijs die op het lijstje komt als je hem wint. Goed voor de stats zegmaar.quote:
Desnoods gooien ze er gewoon even "onderhoudswerkzaamheden" tegenaan.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:36 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Die lotingen zijn allemaal al gedaan idd. In elk geval een keer. Dus stuk of 100 lotingen. Net zolang totdat de juiste finale eruit komt.
't is dat het op Talpa is.. anders had het een bel/sms spelletje geweestquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:38 schreef rompompom het volgende:
[..]
Desnoods gooien ze er gewoon even "onderhoudswerkzaamheden" tegenaan.
zou leuk zijnquote:
Jammer dat de 1-1 niet vielquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:28 schreef mcyodogg het volgende:
Daar heb je dan ook weer pech.
Zul je zien dat de NAC aanhang zowel in aantallen als geluid de Ajax aanhang compleet overruled...quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:21 schreef Tallie1982 het volgende:
Finale AJAX-NAC
Nou.. nou.. Als hij hem al raakt gaat ie toch wel weer heel graag neerquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:28 schreef Tallie1982 het volgende:
een keer geen schwalbe van Farfan
Was ook een schwalbe, was niet echt een overtreding.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:28 schreef Tallie1982 het volgende:
een keer geen schwalbe van Farfan
Hoorde het vandaag al.... jezus zeg.... die maken een herriequote:Op woensdag 28 februari 2007 23:29 schreef existenz het volgende:
[..]
Zul je zien dat de NAC aanhang zowel in aantallen als geluid de Ajax aanhang compleet overruled...
In de Kuip niet, in de Kuip gaat iedereen er vol voor(check vorig jaar maar) toen ging het helemaal los in de Ajax vakken.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:29 schreef existenz het volgende:
[..]
Zul je zien dat de NAC aanhang zowel in aantallen als geluid de Ajax aanhang compleet overruled...
NAC maakt echt veel geluidquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:31 schreef Jasza het volgende:
[..]
In de Kuip niet, in de Kuip gaat iedereen er vol voor(check vorig jaar maar) toen ging het helemaal los in de Ajax vakken.
Alles staat bij elkaar, nac maakt idd ook veel lawaai maar is denk ik gelijkwaardig dan.
Nah, Ajax zal dan weer 15.000 man meenemen ofzo en NAC natuurlijk 25-30.000quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:31 schreef Jasza het volgende:
[..]
In de Kuip niet, in de Kuip gaat iedereen er vol voor(check vorig jaar maar) toen ging het helemaal los in de Ajax vakken.
Alles staat bij elkaar, nac maakt idd ook veel lawaai maar is denk ik gelijkwaardig dan.
waar halen ze die vandaan danquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:34 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nah, Ajax zal dan weer 15.000 man meenemen ofzo en NAC natuurlijk 25-30.000
Maargoed, AZ of RKC zal die aantallen niet halen hehe....En PSV al helemaal niet.
Je krijgt maar 15.000 kaarten per club, dus dat gaat niet gebeuren.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:34 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nah, Ajax zal dan weer 15.000 man meenemen ofzo en NAC natuurlijk 25-30.000
Maargoed, AZ of RKC zal die aantallen niet halen hehe....En PSV al helemaal niet.
Net als waar Utrecht en Twente de 30.000 man vandaan haalt. Het hele dorp komt dan mee he, gezellig.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
waar halen ze die vandaan dan![]()
En veel doelpunten, en veel rook, en veel grapjes. Ik weet het, was er bij vorig jaar.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:36 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ajax in de kuip maakt vaak veel lawaai hoor![]()
Hoop dat az ajax in maaktquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:39 schreef TerroRobbie het volgende:
AZ en Ajax ontlopen elkaar ongetwijfeld.
Ajax en RKC elkaar niet.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:39 schreef TerroRobbie het volgende:
AZ en Ajax ontlopen elkaar ongetwijfeld.
Tering gastquote:
Zal wel wraak hebben genomen voor utrecht-ajaxenquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:41 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Tering gast
Dood moetie echt
Btje voor de bunnikside staan dansen , slaat nergens op
Echt iedereen kon hem wel killen![]()
![]()
Lol, hij sprong 4 keer op en neer. Doe niet zo dramatisch man. Alsof ie je moeder op het veld onteerd..quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:41 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Tering gast
Dood moetie echt
![]()
Het lag er het dichtste bijquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:41 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Tering gast
Dood moetie echt
![]()
Slaat nergens op dat uitdagenquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:42 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Lol, hij sprong 4 keer op en neer. Doe niet zo dramatisch man. Alsof ie je moeder op het veld onteerd..
quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:43 schreef jorienvdherik het volgende:
ajax maakt zijn eigen loting
quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:43 schreef Stereotomy het volgende:
Oh wacht, ik schijn nu te moeten zeggen:
Judas van Geel
Zou mooi zijn!quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:40 schreef fanneke het volgende:
Hoop op AZ-Ajax en NAC-RKC
Finale AZ-NAC dus.
Net zo eerlijk als vorig jaar, toen Huntelaar mocht lotenquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:44 schreef paultjuhhh het volgende:
Ajax directeur bij de loting, lekker eerlijk
Nee.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:44 schreef jorienvdherik het volgende:
Heb die nou een stropdas om met 1![]()
He, die lotingen zijn altijd hartstikke eerlijik manquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:44 schreef paultjuhhh het volgende:
KNJBquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:44 schreef paultjuhhh het volgende:
Zoiets jaquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:41 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Heb je zelf al mee gemaakt![]()
nederlandquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:47 schreef Yeahinho het volgende:
Goh, wat een toevallig loting. Ze ontlopen elkaar, en spelen allebei thuis...![]()
moest wel 6x opgenomen worden, deze keer ging het goedquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:47 schreef Yeahinho het volgende:
Goh, wat een toevallig loting. Ze ontlopen elkaar, en spelen allebei thuis...![]()
Ik zeik niet, ik lollerball wat aanquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:47 schreef Jasza het volgende:
[..]
Wat zeik je, jullie spelen ook thuis![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:48 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
moest wel 6x opgenomen worden, deze keer ging het goed
quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:47 schreef djstoffel het volgende:
tjonge wat een verassende loting zeg........................pfffffffffffffffffffffffffffffff
quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:49 schreef Stereotomy het volgende:
Vonden jullie ook niet dat Van Geel met een gestrekt been zat te loten net?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |