Ook niet als het 2-1 voor PSV word?quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:58 schreef Shivan het volgende:
NAC HELDEN !
me avond kan niet kapot !
Grap jurkquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:59 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ook niet als het 2-1 voor PSV word?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Judoka
NAC uit altijd moeilijk, stroeve periode, we zijn geen cupfighters en niet de sterkste 11 spelen.......quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:00 schreef RijstNatie het volgende:
wat is dat toch met psv?
Hooligan, ik ben een hooligan. Om mijn damclub te promoten, sla ik alles naar de kloten.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:02 schreef Shivan het volgende:
[..]
Grap jurk
Dan heb ik een kut avond en ga ik bushokjes slope als een echte hooligan ...
NAC uit is eigenlijk voor alle topclubs lastig, voor PSV is het misschien nog erger gezien de rivaliteit..quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
NAC uit altijd moeilijk, stroeve periode, we zijn geen cupfighters en niet de sterkste 11 spelen.......
Heideroosjesquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:03 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Hooligan, ik ben een hooligan. Om mijn damclub te promoten, sla ik alles naar de kloten.
Sorry, couldn't resist.
We hebben het daar altijd moeilijkquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
NAC uit is eigenlijk voor alle topclubs lastig, voor PSV is het misschien nog erger gezien de rivaliteit..
Zie AZ topic.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:01 schreef xFriendx het volgende:
Stereotomy... AZ speelde dus ruk? Waren beide ploegen beetje gelijkwaardig of maakte AZ het zichzelf moeilijk? (kon het niet zien, vaste avond voor fitness).
Hup NACquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:09 schreef knep het volgende:
[..]
Niet op jouw post maar op het wel-en-wee van mijn cluppie
Dat bedoelde ik dusquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:09 schreef knep het volgende:
[..]
Niet op jouw post maar op het wel-en-wee van mijn cluppie
Wie heeft gescoord?quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:11 schreef rubbereend het volgende:
2-0 nac
omdat je mod en PSV-er ben geloof ik je, anders totaal niet!quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:11 schreef rubbereend het volgende:
2-0 nac
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |