En jij was iets eerderquote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:16 schreef sigme het volgende:
Dubbelzinnigheid is leuker dan originaliteit.
En heb je er ook enig bewijs voor dat dit allemaal niet zou kunnen? Ik zie je dit steeds wel heel stellig beweren, maar ik heb daar nog geen enkel bewijs voor gezien.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee laiverd, zo wérkt de wet niet. Dat zeg ik steeds: het kán wel, maar dan moet je ons hele rechtssysteem veranderen. Staatsrecht & persoonlijk recht. Anders pást het niet.
Met de nadruk op IETSquote:
Wat mij betreft ook.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:12 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Wat mij betreft geldt het ook voor ambtenarij, politie, onderwijs, zorg etc.
Ik vind dat ja, en met mij een meerderheid van de bevolking. Een bevolkingsgroep die sowieso onbemind is doet er beter aan voor 1 land te kiezen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:17 schreef Mutant01 het volgende:
Dat mag jij vinden PJO, maar dat kan mij alleen weinig schelen. Heerlijk dubbele nationaliteit, prachtig rechten in twee landen, erfrecht in twee landen, heerlijke trips, genieten van beide culturen. Eten van twee walletjes....hmmmmm
Daarom ben ik ook voor eigen scholen, eigen wijken en eigen vervoer/stranden/clubs etc. Segregratie owned integratie.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:20 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Wat mij betreft ook.
Je wil vooraf elk risico vermijden dat je kinderen in de klas worden geïndoctrineerd door zo'n wannabe-Berber.
Och, jij zegt het. Als een meerderheid van de bevolking maar graag genoeg wil dat dit met terugwerkende kracht wordt uitgevoerd, dan gebeurt dit uiteraard gewoon. Dat stadium hebben we inderdaad nog niet bereikt.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:19 schreef Mutant01 het volgende:
Wel lache dat niks met (zeg het nogmaals maar even) met terugwerkende kracht kan worden uitgevoerd.
Komt er zo'n Albayrak uitleggen dat de Armeniers helemaal niet vermoord zijn en dat de holocaust ook verzonnen is. En oh ja, dat alle joden toch dood moeten. Ik zie het nog gebeuren in dit land.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:20 schreef Lemmeb het volgende:
Wat mij betreft ook.
Je wil vooraf elk risico vermijden dat je kinderen in de klas worden geïndoctrineerd door zo'n wannabe-Berber.
knoop het goed in je orenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:17 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Zo zijn we weer terug bij: ik mag je niet, ik moet je niet en ik vind je eng.
De meerderheid van de bevolking is slechts voor afschaffing van de dubbele nationaliteit. Helaas zal geen enkel rationeel denkend persoon het voor de rest met je eens zijn.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:20 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik vind dat ja, en met mij een meerderheid van de bevolking. Een bevolkingsgroep die sowieso onbemind is doet er beter aan voor 1 land te kiezen.
Als als als, dan dan dan, Pim was je voor, Janmaat was je voor, Hitler was je voor. Allemaal hebben ze gefaald.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:21 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Och, jij zegt het. Als een meerderheid van de bevolking maar graag genoeg wil dat dit met terugwerkende kracht wordt uitgevoerd, dan gebeurt dit uiteraard gewoon. Dat stadium hebben we inderdaad nog niet bereikt.
Nee hoor, gewoon de aloude tweedeling: buitenlanders en Nederlanders.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:13 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Yes tweederangsburgers, een hele vooruitgang. Het begint nu wel heel triest te worden.
Ik ben helemaal niet voor segeregatie.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook voor eigen scholen, eigen wijken en eigen vervoer/stranden/clubs etc. Segregratie owned integratie.
Jawel, pure segregratie. Dat werkt ook het beste trouwens, bekijk de VS maar eens.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:23 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet voor segeregatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |