Dat krijg je dus als je je elke dag volvreet. Dat lichaam is totaal uit balans en kan zijn evenwicht niet meer zelf terugkrijgen. Nu gaat het schreeuwen om de input die het gewend is.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:38 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ligt het aan mij of klinkt dat ook niet erg gezond?
Nouja dat volvreten viel opzich ook wel mee hoor, alleen laatst 4 dagen met die paaseitjes was het erg maar dat was ook wel een uitzondering.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:34 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat krijg je dus als je je elke dag volvreet. Dat lichaam is totaal uit balans en gaat schreeuwen om de input die het gewend is.
dat dacht ik dus ookquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:40 schreef Mini_rulez het volgende:
Dan zou ik maar eens naar de dokter gaan als je elke avond ligt te kokhalzen.
Nee hoor, iemand zei dat ik kipfilet kon eten en dat at ik dus vandaag al om maar een voorbeeld te noemen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:05 schreef Sylvana het volgende:
Het is niet zo dat we je niet mogen, maar je gedrag hier is gewoon niet echt op zijn plek. Als je vragen hebt, kun je ze best stellen, maar misschien handig om dan gewoon in 1 post meerdere vragen te zetten, en niet de hele dag door tienduizend vragen waarop je het antwoord zelf wel weet eigenlijk, maar niet wilt weten ofzo. En om te posten wat je nou eigenlijk met onze tips en adviezen doet, want heb ook beetje het idee dat we die tips voor Jan met de korte achternaam geven
of een topic in PUB.. niet rottig bedoelt hoor..quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:00 schreef Miss_S het volgende:
misschien is het slim als wij er dan gewoon minder (of helemaal niet) op gaan reageren?
want je hebt wel gelijk
Augurkjes met plakjes kipfilet er omheen!quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/987496/1/100#46741944]dinsdag 27
Wie weet caloriearme hartige tussendoortjes??
En áls je het dan weet.......waarom, wáárom zou je dan in godsnaam nog 50 topics nodig hebben?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:43 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hoera jongens, we hebben er weer eentje! We zijn inmiddels bij topic nr. 50 en er is nog steeds iemand die denkt dat wij niet weten dat je om af te vallen minder moet eten.
lolquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:55 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
Zonder spekrandjes de zomer in
het is serieus bedoelt hoorquote:
idd, het is allemaal voor roosjeroosjes eigen bestwilquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:00 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
[..]
het is serieus bedoelt hoor
en het is ook leuker als bijv. roosjesrooos niet elke x te horen krijgt van
ja uhm.. dat heb je al gevraagd
weet je dat nog niet?
enz
No offence, maar jij post minstens net zo vaak als roosjeroosje en gaat vaak in op wat zij zegt. In dat PUB-topic begin je zelfs over haar. Misschien een idee om het vuurtje niet al te erg aan te wakkeren?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:59 schreef Sylvana het volgende:
Over dit topic word ik wat minder enthousiast, ga je naar de sportschool, kom je terug, gelijk 2 pagina's bijlezen en in bijna alle posts gaat het over roosjeroosjes problemen.
ik eet sowieso appels en bananen. Daarnaast wel eens kiwi's en druiven. Ik ben vooral verzot op blauwe druiven, maar die zijn nooit in de bonus. Gisteren echter welquote:Op woensdag 28 februari 2007 07:25 schreef Quinazoline het volgende:
Wat voor fruit eten jullie momenteel trouwens, dat lekker en betaalbaar is. Ik ben een beetje een zeur met fruit, lus het alleen als het echt lekker is. Maar volgens mij is het momenteel niet echt fruit-tijd, wel?
Ik neem nu 's middags op mijn stage een pakje sultanas, want we lunchen om 12 uur maar om 18 uur eten zit er zeker niet in, maar eigenlijk zou ik liever lekker fruit pakken dan (ook minder koolhydraten).
Uhh snijbonen kun je helemaal niet rauw eten, die moeten echt gekookt worden.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:53 schreef Spacehamster het volgende:
[..]
Augurkjes met plakjes kipfilet er omheen!![]()
![]()
Of gewoon groentes meenemen... Snijbonen zijn rauw best lekker. Ze zijn zoetig en fris.
Of neem wat gekookte eitjes mee. Stilt de trek heel doeltreffend. Maar wel wat mintjes erna nemen tegen de ei-adem.
iddquote:Op woensdag 28 februari 2007 08:26 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Uhh snijbonen kun je helemaal niet rauw eten, die moeten echt gekookt worden.![]()
bron: voedingscentrumquote:Snijbonen moeten niet rauw gegeten worden. In rauwe bonen komt van nature een giftige stof voor die door het koken van de bonen onwerkzaam wordt. Bonen in pot en blik en uit de diepvries zijn niet meer rauw.
Dat is zo lastig te meten. Bv buikomvang, als je inademt is die al minstens 5 cm meer. En je moet altijd precies op dezelfde plaats meten. Ik ben geen meettalentquote:Op woensdag 28 februari 2007 08:46 schreef Plukie86 het volgende:
@Alcarin: Centimeter pakken?
beetje late reactie maar mooie bikiniquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:34 schreef Mini_rulez het volgende:
Plaatje gevonden (van een mevrouw die een stuk dunner en bruiner is dan ik):
[afbeelding]
Ik begin nu met fitness, in de volgende periode ga ik ook weer mee doen aan groepslessen. Daar moet je je steeds per 10 weken voor inschrijven. Je hebt me wel een beetje geinspireerd, Sylvana.
Dit is slank de lente in, niet fok dieetclub. Een bikini moet toch gewoon kunnen!quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:48 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Jullie gaan allemaal in bikini van de zomer? Nou ja zelf zwem ik sowieso niet zo vaak maar een bikini heb ik nog nooit aangedurfd...Het is ook zo dat ik nogal makkelijk verbrand, maar elk jaar twijfel ik erover er een te nemen en nog nooit gedaan... Dan zie ik het in de spiegel en wil ik mezelf dat niet aandoen ofzo...
ja, maar het moet je wel staan! doe mij toch maar een mooi badpak voorlopig!quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:05 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Dit is slank de lente in, niet fok dieetclub. Een bikini moet toch gewoon kunnen!
daar heb je een punt! maar ik ben nog geen 10 kg kwijtquote:Op woensdag 28 februari 2007 10:40 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik zie het juist zo: ik ben niet tien kilo afgevallen om mijn lichaam te verbergen. Dan had ik mezelf die moeite kunnen besparen en mijn oude badpak maat 42 weer uit de kast kunnen halen.
Nu heb ik overigens maat 36. Als je dan nog steeds niet in bikini kunt, wanneer dan wel? Als je helemaal geen heupen en tieten meer over hebt?
Ik zie rare dingen! Nee hoor grapje. Het ziet er goed uit, op een paar details na:quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:51 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik zal ook even een eetlijstje maken van gisteren, kunnen mensen het melden als ze iets raars zien.
Ontbijt: cruesli met halfvolle melk (1 kommetje)
Tussendoortje: Appelreep (soort fruitkick achtig)
Lunch: 2 boterhammen, 1 met half plakje kaas en augurk, andere met 2 plakjes kalkoekfilet, bruin bolletje pindakaas
Tussendoortje: pakje sultana's
Diner: maaltijdsalade van spek, gekookte krieltjes, sla, tuinkers, komkommer en wortelreepjes
Na: bakje vitalinea fruityoghurt
Nouja, alsof je vnauit de dieetclub niet in bikini kan ofzoquote:Op woensdag 28 februari 2007 10:05 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Dit is slank de lente in, niet fok dieetclub. Een bikini moet toch gewoon kunnen!
Alles kan. Of onze medemens daar gelukkiger van wordt is een tweedequote:Op woensdag 28 februari 2007 11:22 schreef Troel het volgende:
[..]
Nouja, alsof je vnauit de dieetclub niet in bikini kan ofzo![]()
dat vind ik niet uitmaken, het gaat erom dat je jezelf er goed in voelt.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Alles kan. Of onze medemens daar gelukkiger van wordt is een tweede
Ja, dat vind ik ookquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:29 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
dat vind ik niet uitmaken, het gaat erom dat je jezelf er goed in voelt.
Maar als mensen raar naar je loeren word je niet gelukkiger, ook al stond je thuis voor de spiegel nog zo te glunderenquote:
Ik vind dat er wel een grens is ja (en die ligt natuurlijk niet precies bij de dieetclub dat snap jij ook wel).quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:22 schreef Troel het volgende:
[..]
Nouja, alsof je vnauit de dieetclub niet in bikini kan ofzo![]()
Mensen loeren toch wel raar, bovendien moet je wel heel erg blubberig zijn willen mensen echt wat van je denken hoor, met de gewichten die mensen in dit topic hebben is dat sowieso geen issuequote:Op woensdag 28 februari 2007 11:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar als mensen raar naar je loeren word je niet gelukkiger, ook al stond je thuis voor de spiegel nog zo te glunderen.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mensen loeren toch wel raar, bovendien moet je wel heel erg blubberig zijn willen mensen echt wat van je denken hoor, met de gewichten die mensen in dit topic hebben is dat sowieso geen issue
Meestal zit het meer tussen de oren, het idee dat mensen raar naar je kijken
Bij de meeste mensen zit de taille ook vlak onder de ribben volgens mij, dus je bent niet abnormaalquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:42 schreef Spacehamster het volgende:
Natuurlijk is een bikini voor ons geen gezicht. Bikini's zijn voor anorexia-patienten! Datweetjetoch..
Dat meetlint gedoe is idd niet eenvoudig he... Volgens aanwijzingen van diverse bronnen moet je het smalste gedeelte van je taille meten.........maar wat nou als je geen taille hebt! Ik ben helaas gezegend met een appelbuikje.Bij mij zit het smalste gedeelte waar ongeveer de ribben al zijn begonnen.
Dus ik doe zo van "screw de officiele metingen" en meet ongeveer over mijn navel heen en zo heb ik dan iig een vast punt om te meten en zie ik ook of er echt wat afgaat. Momenteel zit ik in uitgeademde toestand (zonder buik in te houden!) op 31 inch en ingeademd op 32.
Nog een paar weken zo door gaan en ik pas weer in mijn 30" broeken!![]()
Wat ik al zei... deze zijn inderdaad wel heel erg blubberigquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
[afbeelding]
deze hebben niet echt een bikini-figuur. Bij mij mag mijn buik in ieder geval niet over het broekje heen hangen als ik sta / loop. Bij zitten vormen zich bij iedereen wel lichte rolletjes, dus dat is niet zo erg
.
Klopt dat cruesli veel suiker bevat, maar ik vind het gewoon lekkerquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:14 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Ik zie rare dingen! Nee hoor grapje. Het ziet er goed uit, op een paar details na:
- Cruesli bevat veel suiker, beter is muesli of cruesli light (ofzo, jeweetwel, dat dure spul).
- Pindakaas is erg vet, af en toe kan best, als je het maar niet elke dag eet. Maar dat wist je denk ik wel.
Die maaltijdsalade klinkt erg lekker! *opschrijft*
nummer 4 valt nog wel mee, vergeleken met de rest dan. Maar een bikini is bij alle vier absolutely not done.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat ik al zei... deze zijn inderdaad wel heel erg blubberig
Er is niemand in dit topic noch in dieetclub die er zo bij loopt
*applaudiseert*quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:48 schreef Alcarin het volgende:
Oef..
En toen was de lift stuk!
* Alcarin rende zojuist van de 0e naar de 12e verdieping, 26 trappen!![]()
![]()
Heel leuk maar het valt nog mee hoor.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:55 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
Zonder spekrandjes de zomer in
Ok even serieus: ben je echt van plan de hele tijd boterhammen te tellen? Zeker op jouw (en mijn) leeftijd is dat vragen om een jojo-effect.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:50 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Heel leuk maar het valt nog mee hoor.
07:15/07:20: 1 boterham met kipfilet en 1 boterham met alleen boter
12:35/12:40: 2 boterhammen met weinig pindakaas
Ik ben niet te zwaar hoor en ik eet ook wel fruit maar dat doe ik 's middags en groenten 's avonds.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:01 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ok even serieus: ben je echt van plan de hele tijd boterhammen te tellen? Zeker op jouw (en mijn) leeftijd is dat vragen om een jojo-effect.
Als je blijvend wilt afvallen moet je gewoon je eetpatroon voorgoed aanpassen, in plaats van 2 maanden op water en brood leven en daarna weer 'normaal' eten, en ik vermoed dat je dat van plan bent. Als je gewoon eet, veel groente en fruit, en geen taart, snoep of wat dan ook, val je ook wel af hoor. Zonder de hele dag aan eten te hoeven denken. Als je nu te zwaar bent tenminste. Het zal geen crashdieet worden, maar daarvan val je ook niet blijvend af. Gewoon gezond eten, dan krijg je vanzelf een gezond gewicht, en voel je je geweldig![]()
Begin aub niet met streng lijnen en jojo-en, op die manier zit je voorgoed aan dieten vast![]()
Daarom juist! Dan hoef je toch niet heel streng elke boterham bij te houden?Als je de 'troep' even schrapt en meer beweegt moet het toch ook wel lukken?quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:08 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik ben niet te zwaar hoor
Natuurlijk kun je wel snoepen, je merkt vanzelf wel wanneer je te vaak snoept, en dan doe je weer rustig aan. Zolang je wilt afvallen kun je dus beter niet snoepen, maar ja, we zijn nu eenmaal geen logische machientjes, dus volgens mij snoept iedereen nog wel eensquote:
en ik eet ook wel fruit maar dat doe ik 's middags en groenten 's avonds.Ik krijg alleen zo'n zin in chocolade, taart, pannenkoeken etc. Maar later kan dat toch wel weer? Ja ik begrijp wel dat ik dan niet in een keer een paar repen chocolade, een hele zak chips, een bak ijs etc. naar binnen moet werken maar nooit meer lekker snoepen lijkt me echt niks. (lees: verschrikkelijk
)
![]()
ik eet op het moment veel appels, paprika, cherrytomaatjes, komkommer, gewone tomaatquote:Op woensdag 28 februari 2007 07:25 schreef Quinazoline het volgende:
Wat voor fruit eten jullie momenteel trouwens, dat lekker en betaalbaar is. Ik ben een beetje een zeur met fruit, lus het alleen als het echt lekker is. Maar volgens mij is het momenteel niet echt fruit-tijd, wel?
Ik neem nu 's middags op mijn stage een pakje sultanas, want we lunchen om 12 uur maar om 18 uur eten zit er zeker niet in, maar eigenlijk zou ik liever lekker fruit pakken dan (ook minder koolhydraten).
Dat heb ik dus ook, ik woog vanochtend juist weer 3 ons meer dan afgelopen keer, ik snap er echt niks vanquote:Op woensdag 28 februari 2007 08:41 schreef Alcarin het volgende:
Ok screw de weegschaal! Ik zie mijn buik platter worden, voel me 10x beter, kan zonder zweten naar de trein rennen, maar de weegschaal ziet het niet![]()
Dus ik geloof het ding gewoon niet meer. Ik ga er in april wel weer op staan, 1x per maand lijkt me wel genoeg.
Men, dat is geweldig, zo'n ding wil ik ook!quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:35 schreef Miasan het volgende:
- 2x per week DDR spelen (Uitleg op wikipedia, is vergelijkbaar met fitness denk ik.)
Koop een riemquote:Mijn broek begint nu zelfs af te zakken, ik weet niet of ik daar blij mee moet zijn.En ik twijfel of ik misschien maar tot 64/65 kilo moet gaan (ipv de beoogde 60 kilo) omdat ik straks anders helemaal niets meer pas en ik heb niet veel geld voor nieuwe kleren XD.
Aanvulling:quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:50 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Die hebben wel heel veel paaseitjes gegeten!quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:43 schreef Viking84 het volgende:
[afbeelding]
deze hebben niet echt een bikini-figuur. Bij mij mag mijn buik in ieder geval niet over het broekje heen hangen als ik sta / loop. Bij zitten vormen zich bij iedereen wel lichte rolletjes, dus dat is niet zo erg
.
Waartoe heeft snoepen je gebracht?quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:35 schreef Miasan het volgende:
Nog een vraagje: Ik denk de hele dag aan snoepenKan ik straks, als ik mijn streefgewicht heb gehaald weer verder snoepen?
Verder gaat het wel?quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:30 schreef Spacehamster het volgende:
[..]
Waartoe heeft snoepen je gebracht?
Zet het uit je hoofd! Snoepobsessies zijn voor vetzakken en boulemia-patienten!
Slanke mensen snoepen zelden.
Fotomodellen en actrices poseren alleen maar met lekkere dingen maar eten/drinken ze niet want anders zouden ze hun slanke lijntje zo kwijt zijn.
Ik zag eens een aflevering van sex & the city, waarin ze pizza aan het 'eten' waren. Ze hadden de hele scene een hele punt pizza in hun handen... Maar goed, misschien is dat meer voor de continuiteit handig.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:30 schreef Spacehamster het volgende:
Fotomodellen en actrices poseren alleen maar met lekkere dingen maar eten/drinken ze niet want anders zouden ze hun slanke lijntje zo kwijt zijn.
Ik denk ook de hele dag aan snoepen. Chocolade, slagroomtaart, appeltaart, koekjes, wafels.....quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:35 schreef Miasan het volgende:
Nog een vraagje: Ik denk de hele dag aan snoepenKan ik straks, als ik mijn streefgewicht heb gehaald weer verder snoepen? En wat moet ik eigenlijk doen om op gewicht te blijven en niet verder af te vallen (of misschien zelfs aankomen... maar dat gebeurt me eigenlijk nooit. Ik ben best stabiel qua eten en aankomen
)
Ik las 'suiker, suiker, suiker, suiker, suiker..'quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:47 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Chocolade, slagroomtaart, appeltaart, koekjes, wafels...
Ik las SUIKER!quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:51 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ik las 'suiker, suiker, suiker, suiker, suiker..'![]()
* Alcarin knabbelt intussen op worteltjes. Ze zijn er weer! En ze zijn lekker zoet!![]()
maar ècht eten en dan die scene 8 keer over moeten doen is ook niet allesquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:40 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ik zag eens een aflevering van sex & the city, waarin ze pizza aan het 'eten' waren. Ze hadden de hele scene een hele punt pizza in hun handen... Maar goed, misschien is dat meer voor de continuiteit handig.
Ik zie een goed eetpatroonquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:31 schreef Plukie86 het volgende:
Wat ik gegeten heb vandaag:
Ontbijt: 250 ml halfvolle biogarde met 4 eetlepels All Bran (+ suiker....)
Tussendoor: Niks
Lunch: 2 volkorenboterhammen met kipfilet (andere dagen ook wel eens 3, of met kaas)
Tussendoor: appel, banaan, tomaat, 2 Wasa light crackers philadelfia
Avondeten: Kip, boontjes en woksaus uit de wok met zilvervliesrijst, als toetje zo'n vitalinea ding.
's Avonds: 2 mandarijnen
Ziet iemand hier rare dingen tussen? Zoekt naar bevestiging van goed eetpatroon
Op zich heb ik vrij veel tussendoor gegeten vanmiddag, normaal ik dat meestal een plakje ontbijtkoek of 1 cracker. Maar ik had zo'n trek! MIsschien moet ik toch maar weer naar 3 stuks brood tussen de middag.
En ja, ik ben tentamens aan het leren (en Fokken he), en dan realiseer ik me sneller dat ik trek heb. Maar op zich is dit wel aardig representatief voor wat ik op een dag eet.
In mijn hoofd zitten daar ook geen calorieen in!quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:44 schreef Viking84 het volgende:
Ik eet dan tussendoor eigenlijk alleen maar een eierkoek en soms drink ik een halve liter vers geperst vruchtensap of een smoothie van de AH en doe net alsof daar geen calorieën in zitten.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:50 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
En net: Bruine bonen, rijst en een dikke groetenburger (nog nooit eerder gehad zo'n dikke) en nog een stukje groentenburger (En goh, ik heb eens een keertje een vol gevoel, komt vast door die groentenburger.)quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:17 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Aanvulling:
Voor 2en een banaan (Weet niet precies meer hoelaat.)
14:45: 6 (kleine) stukjes appel (Bij elkaar 1 appel.)
Nee dat komt omdat je én bruine bonen, én rijst heb gegeten. Dat vult behoorlijk. Waar waren de groentes? (Behalve in de groenteburger dan he).quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:13 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
[..]
En net: Bruine bonen, rijst en een dikke groetenburger (nog nooit eerder gehad zo'n dikke) en nog een stukje groentenburger (En goh, ik heb eens een keertje een vol gevoel, komt vast door die groentenburger.)
Eh we hadden vandaag geen groentes. Maar morgen eten we lof.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:16 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Nee dat komt omdat je én bruine bonen, én rijst heb gegeten. Dat vult behoorlijk. Waar waren de groentes? (Behalve in de groenteburger dan he).
Hee wat toevallig, sinds de 22e zet ik hier mijn dagelijkse eetpatroon neer.quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:49 schreef Mezel het volgende:
Dus ik heb eind januari (de 22e, nu mijn officiele startdatum (68.8 kilo toen) mezelf eens grondig aangepakt en een haalbaar plan voor mezelf geschreven. 'En nu écht, verdorie!'
want bruine bonen is geen groente?quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:16 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Nee dat komt omdat je én bruine bonen, én rijst heb gegeten. Dat vult behoorlijk. Waar waren de groentes? (Behalve in de groenteburger dan he).
Als je niet kunt koken, hoe tover je dan elke avond een gezonde maaltijd op tafel?quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:40 schreef Miss_S het volgende:
ik heb vandaag een kinderkookboek gekocht
ik kan helemaal niet koken maar hier stonden hele leuke recepten in en volgens mij moet ik dat toch ook wel kunnen als het voor kinderen is
mijn moeder kookt voor onsquote:Op woensdag 28 februari 2007 18:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als je niet kunt koken, hoe tover je dan elke avond een gezonde maaltijd op tafel?.
Tegelijk gekscherend en serieus bedoeld. Eén van de redenen dat ik te zwaar ben geworden is dat ik 1) een heleboel 'normaal' eten niet lust en 2) niet voldoende verstand had van koken en eten om iets te maken wat ik wél lustte. Dus ik had een beperkt repertoire en daar varieerde ik elke week mee: elke week burrito's, kiphamrolletjes, pasta met groenten... nu heb ik geluk alweer wat meer keus, maar ik zou toch nog meer alternatieven willen hebben, zodat ik alles maar hooguit 1 keer per maand hoef te eten.
Niet gaar is juist goed!quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:38 schreef Viking84 het volgende:
biefstukverhaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |