Vla at ik tot voorkort nog maar daar raakte ik aan verslaafd zodat ik 2 schalen nam maar nu hebben we het gelukkig niet meer in huis.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:25 schreef Sylvana het volgende:
[..]
vla, van die fruityoghurtbakjes, melk
Wat doe ik nu weer verkeerd?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:26 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Nietzure zuivel maar toch calorie-laag:
Vitalinea yoghurtjes
Optimel vla, yoghurt of kwark
Optimel drink
Alle andere magere yoghurtdrink (lekker met fruitsmaakje)
Melk! Of chocomelk (light)
Roosjeroosje, je begint nu trouwens wel rare antwoorden te geven hoor.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:28 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Vla at ik tot voorkort nog maar daar raakte ik aan verslaafd zodat ik 2 schalen nam maar nu hebben we het gelukkig niet meer in huis.die fruityoghurtbakjes ken ik niet maar melk vind ik inderdaad erg lekker al hebben we nu van dat roze Milk & Fruit in huis, net zoiets als melk.
![]()
Je kunt het toch wel gewoon zeggen??? Ik raak er haast van overtuigd dat je een vies oud mannetje van 50 bent! Verschillende mensen vroegen zich gewoon af wat je overdag zoal doet, omdat je zo met eten bezig lijkt te zijn. En je tips geven om daar wat aan te doen, niks mis mee toch?quote:
Ik ben momenteel qua eten nergens verslaafd aan hoor? En we hebben altijd wel melk in huis.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:32 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Leer eens jezelf in de hand te houden, zeg. Waar ben je eigenlijk níet verslaafd aan?
Vraag eens aan je mams of ze melk voor je meeneemt?
nee, een paar dagen toevallig even nietquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:34 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik ben momenteel qua eten nergens verslaafd aan hoor? En we hebben altijd wel melk in huis.![]()
Ik had het toch al gezegd? En ja ik was vandaag toevallig de hele dag thuis en zat veel aan eten te denken. Maar als jullie mij zo graag weg willen hebben dan ga ik wel hoor? Dat jullie mij niet mogen had ik inmiddels wel begrepen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:33 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Je kunt het toch wel gewoon zeggen??? Ik raak er haast van overtuigd dat je een vies oud mannetje van 50 bent! Verschillende mensen vroegen zich gewoon af wat je overdag zoal doet, omdat je zo met eten bezig lijkt te zijn. En je tips geven om daar wat aan te doen, niks mis mee toch?
je zei alleen dat je "zoiets als school deed"quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:42 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik had het toch al gezegd? En ja ik was vandaag toevallig de hele dag thuis en zat veel aan eten te denken. Maar als jullie mij zo graag weg willen hebben dan ga ik wel hoor? Dat jullie mij niet mogen had ik inmiddels wel begrepen.
Nee, het gaat er niet om wie jij bent als persoon (daar hebben we hier geen oordeel over, want we kennen je niet goed genoeg), maar om hoe jij je hier gedraagt. Ik weet zeker dat je het niet met opzet doet (misschien denken anderen daar anders over), maar het is heel irritant dat je constant dezelfde vragen stelt en steeds weer smoesjes klaar hebt liggen als een bepaald advies je niet bevalt. Ik merk aan je dat je heel onzeker bent en dat is heel vervelend voor je. Wij willen je ook best wel advies geven, maar dan moet je er ook echt iets mee doen. En dan niet een week, maar eerder voor een paar maanden en ook daarna niet meer terugvallen in je oude eetpatroon. Dat wil niet zeggen dat je nooit meer een paaseitje mag, maar wel dat je nu al moet leren om met mate te eten, anders zitten de verloren kilo's er zo weer aan.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:42 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik had het toch al gezegd? En ja ik was vandaag toevallig de hele dag thuis en zat veel aan eten te denken. Maar als jullie mij zo graag weg willen hebben dan ga ik wel hoor? Dat jullie mij niet mogen had ik inmiddels wel begrepen.
Die NoNo heeft ongetwijfeld een operatie ondergaanquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:27 schreef Sylvana het volgende:
Das wel knap van die NoNo ja als het echt waar is
van 190 naar 120 kg gaan
Ik heb gewoon een enorme kut-school periode achter de rug. Na de basisschool was het een en al ellende, is het dan zo gek dat ik dat onderwerp probeer te vermijden?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:44 schreef Sylvana het volgende:
[..]
je zei alleen dat je "zoiets als school deed"
dat noem ik nou niet echt duidelijk wat zeggen
wat doe je dan voor school, dat wilden we weten, zit je nog op middelbare school, die je mbo-opleiding ofzo en welke dan? dat is iemand duidelijk een antwoord geven
rijstwafels, liga's, evergreen?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:55 schreef shiNinG_staR het volgende:
Oke, ik wil niet vervelend doen, maar voor de vierde keer geloof ik:
Wie weet caloriearme hartige tussendoortjes?? Ben de sultana's enzo wel zat en rond drie/vier uur wil ik op stage nog een klein tussendoortje nemen.
ja dat moet haast wel jaquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die NoNo heeft ongetwijfeld een operatie ondergaan.
Hm ja, liga's en evergreens beschouw ik ook als sultana's en zijn niet hartig, en ik vind rjistwafels echt heel vies, maar thanx voor de suggestiesquote:
dat hoeft toch niet?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die NoNo heeft ongetwijfeld een operatie ondergaan.
Ik eet om een uur of 4 wel eens een cracker (Wasa light) met rookvlees, kaas-komkommer, philadelfia of zuivelspread ananas (maar das zoet). Vult prima, en toch caloriearm.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:55 schreef shiNinG_staR het volgende:
Oke, ik wil niet vervelend doen, maar voor de vierde keer geloof ik:
Wie weet caloriearme hartige tussendoortjes?? Ben de sultana's enzo wel zat en rond drie/vier uur wil ik op stage nog een klein tussendoortje nemen.
Ja crackers zijn ook lekker, maar omdat ik dus stage loop niet allemaal handig met beleg enzo. Sultana hartig vind ik echt heeeeel viesquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:10 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Ik eet om een uur of 4 wel eens een cracker (Wasa light) met rookvlees, kaas-komkommer, philadelfia of zuivelspread ananas (maar das zoet). Vult prima, en toch caloriearm.
Je hebt trouwens ook sultana hartig hoor, alhoewel ik die persoonlijk niet altijd even lekker vind.
Cup a soup kan ook.
Ja nu lijk ik echt een moeilijke eter, maar dat vind ik dus ook echt niet lekkerquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:20 schreef Sylvana het volgende:
owja, was voor op stage, dan is dat lijstje van mij dus ook niet echt handig als je dat mee moet nemen, tenzij je een zakje japanse mix meeneemt, dat kan op zich nog wel
Da's ook met rijst toch? Ben ik echt geen fan van, rijstmaaltijden vind ik heerlijk, maar rijstwafels en dat soort dingen is niet bepaald mn dingquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:22 schreef conlechedue het volgende:
Wat ook echt lekker is: Snack a jacks. zo'n 125 cal. per zakje
Hmm, ik kan het natuurlijk eens proberenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:29 schreef Plukie86 het volgende:
Snack a Jacks zijn rijstwafels met een smaakje. Ik vind ze lekker, terwijl ik gewone rijstwafels ook smeeeerig vind (behalve met chocopasta).
fruit of een bakje sla ofzoquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:38 schreef Chicaloca het volgende:
Hmm ik heb mijn avondeten nu 1,5 uur op en ik heb ontzettende trek in iets!
Eten jullie savonds ook nog iets? Ben bang dat ik dan niks afval...
1 banaan kan niet zoveel kwaad. 80 calorieën ongeveer (hangt er natuurlijk ook vanaf of je een kinderbanaantje neemt of een grote). Ik eet er 's ochtends één in m'n yoghurt.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:48 schreef Chicaloca het volgende:
Ik had nog keus uit mandarijntjes of bananen..heb drie mandarijntjes genomen want hoor altijd dat je van bananen dik wordt :s
Net zoiets als melk ja. Alleen twee keer zoveel calorieen en twee keer zoveel suikerquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:28 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Vla at ik tot voorkort nog maar daar raakte ik aan verslaafd zodat ik 2 schalen nam maar nu hebben we het gelukkig niet meer in huis.die fruityoghurtbakjes ken ik niet maar melk vind ik inderdaad erg lekker al hebben we nu van dat roze Milk & Fruit in huis, net zoiets als melk.
![]()
ja daar moet je inderdaad niet teveel van drinkenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:58 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Net zoiets als melk ja. Alleen twee keer zoveel calorieen en twee keer zoveel suiker
10 calorieen minder en 1.0 meer suiker.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:58 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Net zoiets als melk ja. Alleen twee keer zoveel calorieen en twee keer zoveel suiker
Hoera jongens, we hebben er weer eentje! We zijn inmiddels bij topic nr. 50 en er is nog steeds iemand die denkt dat wij niet weten dat je om af te vallen minder moet eten.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:46 schreef vosss het volgende:
Gewoon wat minder de pens volvreten.......zou dat niet gewoon veel beter helpen dan allerlei dieeten?
Maar dan lig ik weer uren misselijk wakker. Ik begin nu al te kokhalzen, hoe moet het straks dan wel niet zijn? Nouja ik ga maar gewoon m'n tanden poetsen dan.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:35 schreef Plukie86 het volgende:
![]()
Doe maar niks, das het gezondst. Of ga slapen, dan denk je r niet aan.
ligt het aan mij of klinkt dat ook niet erg gezond?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:37 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Maar dan lig ik weer uren misselijk wakker. Ik begin nu al te kokhalzen, hoe moet het straks dan wel niet zijn? Nouja ik ga maar gewoon m'n tanden poetsen dan.![]()
Hee ik ga voortaan ook eens de tijd opschrijven.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:37 schreef Guppyfriend het volgende:
Wat een gek, hoe snel posten jullie wel niet!!!![]()
Ik heb ook vandaag bijgehouden wat ik allemaal eet, ik merk dat dit een goede stimulans voor me is. Let op:
08.00 uur: Muesli met magere vruchtenyoghurt
11.00 uur: één banaan
12.45 uur: 4 bruine boterhammen met in totaal 2 plakken jonge kaas
14.00 uur: één banaan
16.00 uur: één Coca Cola Light, 2 stophoestjes
17.30 uur: tonijnsandwich (van de AH op het station), 250gr cherrietomaatjes
19.30 uur: een paar hapjes nasi (was eigenlijk mn avondeten...), rauwkost, en een kiwi toe.
verder minstens 2 liter water en 3 koppen thee.
niet helemaal regelmatig, jammer van die sandwich, maar ik stond echt te trillen op mn benen op het station, en het duurde nog zo lang voor ik thuis was. en ach, ik had ook een patatje kunnen nemen natuurlijk, dus ik ben ook wel trots![]()
Ik denk dat het aan mij ligt en dat ik er aan moet wennen om niet de hele avond vla, koekjes etc. zitten te eten.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:38 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ligt het aan mij of klinkt dat ook niet erg gezond?
dat was wel een post waard ja...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:46 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Zo, ik heb m'n tanden gepoetst.![]()
Ja sorry ik vergeet dat wel eens. Ik zal er echt op letten om geen dubbelposten meer te maken.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:50 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
dat was wel een post waard ja...![]()
ff met alle respect hoor roosjeroosje, maar ik ben een dagje niet online geweest en meteen zijn we weer een topic verder en al op pagina 2 ook. ik zeg niet dat t alleen jouw schuld is, maar ik zie jouw naam wel opvallend vaak voorbij komen... je kan bijv. ook je eigen posts editen voor als je nog iets wilt toevoegen... misschien is dat een idee?
Right. Is het light ofzo? Bij mijn weten zitten er 70kcal per 100ml in en in magere melk 35.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:35 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
10 calorieen minder en 1.0 meer suiker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |