Ja er staat 'Light' op de verpakking.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:08 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Right. Is het light ofzo? Bij mijn weten zitten er 70kcal per 100ml in en in magere melk 35.
Dat krijg je dus als je je elke dag volvreet. Dat lichaam is totaal uit balans en kan zijn evenwicht niet meer zelf terugkrijgen. Nu gaat het schreeuwen om de input die het gewend is.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:38 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ligt het aan mij of klinkt dat ook niet erg gezond?
Nouja dat volvreten viel opzich ook wel mee hoor, alleen laatst 4 dagen met die paaseitjes was het erg maar dat was ook wel een uitzondering.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:34 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat krijg je dus als je je elke dag volvreet. Dat lichaam is totaal uit balans en gaat schreeuwen om de input die het gewend is.
dat dacht ik dus ookquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:40 schreef Mini_rulez het volgende:
Dan zou ik maar eens naar de dokter gaan als je elke avond ligt te kokhalzen.
Nee hoor, iemand zei dat ik kipfilet kon eten en dat at ik dus vandaag al om maar een voorbeeld te noemen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:05 schreef Sylvana het volgende:
Het is niet zo dat we je niet mogen, maar je gedrag hier is gewoon niet echt op zijn plek. Als je vragen hebt, kun je ze best stellen, maar misschien handig om dan gewoon in 1 post meerdere vragen te zetten, en niet de hele dag door tienduizend vragen waarop je het antwoord zelf wel weet eigenlijk, maar niet wilt weten ofzo. En om te posten wat je nou eigenlijk met onze tips en adviezen doet, want heb ook beetje het idee dat we die tips voor Jan met de korte achternaam geven
of een topic in PUB.. niet rottig bedoelt hoor..quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:00 schreef Miss_S het volgende:
misschien is het slim als wij er dan gewoon minder (of helemaal niet) op gaan reageren?
want je hebt wel gelijk
Augurkjes met plakjes kipfilet er omheen!quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/987496/1/100#46741944]dinsdag 27
Wie weet caloriearme hartige tussendoortjes??
En áls je het dan weet.......waarom, wáárom zou je dan in godsnaam nog 50 topics nodig hebben?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:43 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hoera jongens, we hebben er weer eentje! We zijn inmiddels bij topic nr. 50 en er is nog steeds iemand die denkt dat wij niet weten dat je om af te vallen minder moet eten.
lolquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:55 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
Zonder spekrandjes de zomer in
het is serieus bedoelt hoorquote:
idd, het is allemaal voor roosjeroosjes eigen bestwilquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:00 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
[..]
het is serieus bedoelt hoor
en het is ook leuker als bijv. roosjesrooos niet elke x te horen krijgt van
ja uhm.. dat heb je al gevraagd
weet je dat nog niet?
enz
No offence, maar jij post minstens net zo vaak als roosjeroosje en gaat vaak in op wat zij zegt. In dat PUB-topic begin je zelfs over haar. Misschien een idee om het vuurtje niet al te erg aan te wakkeren?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:59 schreef Sylvana het volgende:
Over dit topic word ik wat minder enthousiast, ga je naar de sportschool, kom je terug, gelijk 2 pagina's bijlezen en in bijna alle posts gaat het over roosjeroosjes problemen.
ik eet sowieso appels en bananen. Daarnaast wel eens kiwi's en druiven. Ik ben vooral verzot op blauwe druiven, maar die zijn nooit in de bonus. Gisteren echter welquote:Op woensdag 28 februari 2007 07:25 schreef Quinazoline het volgende:
Wat voor fruit eten jullie momenteel trouwens, dat lekker en betaalbaar is. Ik ben een beetje een zeur met fruit, lus het alleen als het echt lekker is. Maar volgens mij is het momenteel niet echt fruit-tijd, wel?
Ik neem nu 's middags op mijn stage een pakje sultanas, want we lunchen om 12 uur maar om 18 uur eten zit er zeker niet in, maar eigenlijk zou ik liever lekker fruit pakken dan (ook minder koolhydraten).
Uhh snijbonen kun je helemaal niet rauw eten, die moeten echt gekookt worden.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:53 schreef Spacehamster het volgende:
[..]
Augurkjes met plakjes kipfilet er omheen!![]()
![]()
Of gewoon groentes meenemen... Snijbonen zijn rauw best lekker. Ze zijn zoetig en fris.
Of neem wat gekookte eitjes mee. Stilt de trek heel doeltreffend. Maar wel wat mintjes erna nemen tegen de ei-adem.
iddquote:Op woensdag 28 februari 2007 08:26 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Uhh snijbonen kun je helemaal niet rauw eten, die moeten echt gekookt worden.![]()
bron: voedingscentrumquote:Snijbonen moeten niet rauw gegeten worden. In rauwe bonen komt van nature een giftige stof voor die door het koken van de bonen onwerkzaam wordt. Bonen in pot en blik en uit de diepvries zijn niet meer rauw.
Dat is zo lastig te meten. Bv buikomvang, als je inademt is die al minstens 5 cm meer. En je moet altijd precies op dezelfde plaats meten. Ik ben geen meettalentquote:Op woensdag 28 februari 2007 08:46 schreef Plukie86 het volgende:
@Alcarin: Centimeter pakken?
beetje late reactie maar mooie bikiniquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:34 schreef Mini_rulez het volgende:
Plaatje gevonden (van een mevrouw die een stuk dunner en bruiner is dan ik):
[afbeelding]
Ik begin nu met fitness, in de volgende periode ga ik ook weer mee doen aan groepslessen. Daar moet je je steeds per 10 weken voor inschrijven. Je hebt me wel een beetje geinspireerd, Sylvana.
Dit is slank de lente in, niet fok dieetclub. Een bikini moet toch gewoon kunnen!quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:48 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Jullie gaan allemaal in bikini van de zomer? Nou ja zelf zwem ik sowieso niet zo vaak maar een bikini heb ik nog nooit aangedurfd...Het is ook zo dat ik nogal makkelijk verbrand, maar elk jaar twijfel ik erover er een te nemen en nog nooit gedaan... Dan zie ik het in de spiegel en wil ik mezelf dat niet aandoen ofzo...
ja, maar het moet je wel staan! doe mij toch maar een mooi badpak voorlopig!quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:05 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Dit is slank de lente in, niet fok dieetclub. Een bikini moet toch gewoon kunnen!
daar heb je een punt! maar ik ben nog geen 10 kg kwijtquote:Op woensdag 28 februari 2007 10:40 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik zie het juist zo: ik ben niet tien kilo afgevallen om mijn lichaam te verbergen. Dan had ik mezelf die moeite kunnen besparen en mijn oude badpak maat 42 weer uit de kast kunnen halen.
Nu heb ik overigens maat 36. Als je dan nog steeds niet in bikini kunt, wanneer dan wel? Als je helemaal geen heupen en tieten meer over hebt?
Ik zie rare dingen! Nee hoor grapje. Het ziet er goed uit, op een paar details na:quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:51 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik zal ook even een eetlijstje maken van gisteren, kunnen mensen het melden als ze iets raars zien.
Ontbijt: cruesli met halfvolle melk (1 kommetje)
Tussendoortje: Appelreep (soort fruitkick achtig)
Lunch: 2 boterhammen, 1 met half plakje kaas en augurk, andere met 2 plakjes kalkoekfilet, bruin bolletje pindakaas
Tussendoortje: pakje sultana's
Diner: maaltijdsalade van spek, gekookte krieltjes, sla, tuinkers, komkommer en wortelreepjes
Na: bakje vitalinea fruityoghurt
Nouja, alsof je vnauit de dieetclub niet in bikini kan ofzoquote:Op woensdag 28 februari 2007 10:05 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Dit is slank de lente in, niet fok dieetclub. Een bikini moet toch gewoon kunnen!
Alles kan. Of onze medemens daar gelukkiger van wordt is een tweedequote:Op woensdag 28 februari 2007 11:22 schreef Troel het volgende:
[..]
Nouja, alsof je vnauit de dieetclub niet in bikini kan ofzo![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |