Het tournament zal een tragische dood sterven...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:55 schreef PeRi het volgende:
Ohja, we hebben trouwens maar een paar dagen, dus ik weet niet hoe je de rondes wil uitbreiden?.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het tournament zal een tragische dood sterven...
Ik geloof niet dat static dat leuk gaat vindenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:57 schreef PeRi het volgende:
[..]
.
Ik kan wel vragen of ie naar SHO mag straks als je wil?
Heeft niks te maken US gekquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat static dat leuk gaat vinden!
Gooi 'm maar naar US.
Gewoon één ronde per dag.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:55 schreef PeRi het volgende:
Ohja, we hebben trouwens maar een paar dagen, dus ik weet niet hoe je de rondes wil uitbreiden?.
Jij hebt het doorquote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:40 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
De concurrentie in SHO is groter he?
Waar zijn de rest van je stemmenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
-Vaduz- vs. alwaysthebest
Ooohkeej, vul ik de rest van die onzin ook wel inquote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:52 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Waar zijn de rest van je stemmen?
Zo ik ben inderdaad niet erg populair hahaquote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:40 schreef alwaysthebest het volgende:
Jammer dat Hockeylotje tegenover Cee staat, zo maakt ze natuurlijk geen schijn van kans..
Man, je kan niet wachten tot je de papiertjes met de namen weer in de kindersupriseballetjes kan stoppen! Dus tellen zal ook wel lukken.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:56 schreef Svensational het volgende:
Wat een deceptie als straks blijkt dat ik al die stemmen helemaal niet ga tellen!
Dat deed BVO altijdquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Man, je kan niet wachten tot je de papiertjes met de namen weer in de kindersupriseballetjes kan stoppen! Dus tellen zal ook wel lukken.
Nee, want je hebt niet op mij gestemdquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:33 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
op hetzelfde moment poste ik nog , hopelijk telt die van mij nog mee
![]()
Dat wordt mijn ondergangquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:41 schreef Svensational het volgende:
Allebei de lijstjes tellen nog mee
Je hebt ook niet op jezelf gestemdquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:36 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Nee, want je hebt niet op mij gestemd![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:41 schreef Svensational het volgende:
Allebei de lijstjes tellen nog mee
Jamaar ik ben dan ook een eikelquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:45 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Je hebt ook niet op jezelf gestemd![]()
[..]
Helaas, helaas, de uitslag:quote:
Gij stemmenronselaar!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:21 schreef -Vaduz- het volgende:
De volgende ronde, die nu al is gestart heb ik jullie weer nodig.
Stem op mij en Globe dus.
XFA User Tournament
Ik kom ook uit Groninguuuuuhhhhh!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:29 schreef Gezondaar het volgende:
Fir3fly vs. Lynx666 - Groninguuuuuhhhhh!![]()
Dus?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:30 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Ik kom ook uit Groninguuuuuhhhhh!
Vind jij ons ook al identiek?quote:
zoiets heet inkeer, Svennepenquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:20 schreef Svensational het volgende:
Vanwaar die anti-Svensationalbui ineens c_a?
Dat is geen bui, dat is een hype, kneus!quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:20 schreef Svensational het volgende:
wat denk je?quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:20 schreef Svensational het volgende:
Ik gok dat het is omdat ik voor Lynx koos ipv jou?quote:
quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:21 schreef chansadres het volgende:
BVO vs. Andiyan
Svensational vs. babette21
-Vaduz- vs. Natalie
PeRi vs. Tha_Erik
superhero87 vs. Californian_dreamer De keuze
shiNinG_staR vs. SpecialGuest
--Globe-- vs. Cee
Fir3fly vs. Lynx666 De keuze
Ik zou 'm even een boze pm sturen c_a! Het is gewoon een hetze tegen jou!quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik gok dat het is omdat ik voor Lynx koos ipv jou?
Gezondaar, for sure.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:51 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Door wie zou je liever afgemaakt worden?![]()
WTF heb ik nou weer gedaan....quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:02 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik zou 'm even een boze pm sturen c_a! Het is gewoon een hetze tegen jou!
nee het is een complotquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik gok dat het is omdat ik voor Lynx koos ipv jou?
Het is niet serieus bedoeld, denk ikquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
WTF heb ik nou weer gedaan....![]()
ik ben die tjap een beetje zat...quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:19 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het is niet serieus bedoeld, denk ik.
ik heb op jou gestemd...quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Je mag 1 keerper dag stemmen. iedereen mag dat.
Tuurlijk wel, maar je moet het niet zo serieus nemenquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben die tjap een beetje zat...
ik weet het hij heeft wat tegen me... en wat het is weet ik ook niet... maar ik vroeg gewoon wat ik nu weer gedaan heb? Mag ik niet stemmen ofzo![]()
Dankjequote:Op woensdag 28 februari 2007 21:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb op jou gestemd...Goed he
![]()
ik snap er helemaal niks vanquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:25 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar je moet het niet zo serieus nemen.
Niks! Het was een grapje!quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
WTF heb ik nou weer gedaan....![]()
Eext tochquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:58 schreef PeRi het volgende:
Svensational vs. Fir3fly, hij kwam uit het verre Groningen om te meeten en jij niet.
Nou en, het is verder dan Meppelquote:
lijkt mij ookquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:09 schreef PeRi het volgende:
Ik dacht dat ik als voetbalmevroi nu wel ook stemmen zou krijgen van zullie.!
Tuurlijk krijg je emquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:09 schreef PeRi het volgende:
Ik dacht dat ik als voetbalmevroi nu wel ook stemmen zou krijgen van zullie.!
Vaduz een lief zachtaardig meisje? Was me nooit opgevallen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:44 schreef shiNinG_staR het volgende:
omdat Globe een lief zachtaardig meisje is (net als haar broer)
![]()
Doe 'm nog maar een keer totdat je op mijn naam uitkomtquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:14 schreef vitessezuid113 het volgende:
shiNinG_staR vs. -Vaduz- ( Bij deze heb ik ook maar ff iene miene mutte 10 pond grutten gedaan )
Nee, jullie zijn mn enige FOKvriendenquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:20 schreef Tha_Erik het volgende:
s_s, heb jij niet een clubje FOK!vrienden die je allemaal even op je kan laten stemmen.
Grutjes. Nou, gelukkig heb ik op je gestemd danquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:20 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Nee, jullie zijn mn enige FOKvrienden.
Loser! Get a Fok!lifequote:Op donderdag 1 maart 2007 20:20 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Nee, jullie zijn mn enige FOKvrienden.
Niet als een Fok!levenquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:55 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Tellen die paar vrienden niet als een leven dan.
Slowchat graag in Pauzeknopquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:58 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Dan ga ik maar FOKzelfmoord plegen.
grapje
Oeps offtopic allemaal.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:03 schreef Svensational het volgende:
Ik sta voor, dus de stemronde is bij dezen afgelopen.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:32 schreef Gezondaar het volgende:
-Vaduz- vs. Svensational - Svensational heerst over dit forum en binnenkort over de wereld![]()
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
-Vaduz- en PeRi
Spelbreker.quote:Op zondag 4 maart 2007 13:54 schreef Svensational het volgende:
Tot 0.00 kan er gestemd worden.
Hoezoquote:
Was een mooi rijtje aan het wordenquote:
ik kwam steeds maar bij Vaduz uitquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:18 schreef shiNinG_staR het volgende:
Doe 'm nog maar een keer totdat je op mijn naam uitkomt.
Is goed johquote:Op zondag 4 maart 2007 15:59 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
ik kwam steeds maar bij Vaduz uit![]()
Maar wellicht is je een grote nederlaag bespaart , de volgende keer stem ik wel op jou![]()
Neequote:Op zondag 4 maart 2007 22:20 schreef mitt het volgende:
Ik stem tegen Peri, kan dat ook?
Wat een vuile PI, je bent het er niet mee eens dat -Vaduz- op deze manier gewonnen heeft hequote:Op maandag 5 maart 2007 14:02 schreef PeRi het volgende:
Gefeliciteerd Vaduz!
Die PI is niet altijd een steek onder water hoor. Er zijn ook zat echte XFA users die op hem gestemd hebben, dus ik heb eerlijk verloren.quote:Op maandag 5 maart 2007 14:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat een vuile PI, je bent het er niet mee eens dat -Vaduz- op deze manier gewonnen heeft he?
Jammer, ik hoopte op een kleine rel tussen jou en -Vaduz-quote:Op maandag 5 maart 2007 14:04 schreef PeRi het volgende:
[..]
Die PI is niet altijd een steek onder water hoor.
Als ik dit topic wat eerder had gezien had PeRi gewonnen, en had ik het dus alleen voor de nummer 1 hoeven maken.quote:Op maandag 5 maart 2007 14:00 schreef Svensational het volgende:
De halve finalisten verdienen ook wel zo'n statslijstje vind ik!
Ik en rellen.quote:Op maandag 5 maart 2007 14:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jammer, ik hoopte op een kleine rel tussen jou en -Vaduz-.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |