Spelbreker.quote:Op zondag 4 maart 2007 13:54 schreef Svensational het volgende:
Tot 0.00 kan er gestemd worden.
Hoezoquote:
Was een mooi rijtje aan het wordenquote:
ik kwam steeds maar bij Vaduz uitquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:18 schreef shiNinG_staR het volgende:
Doe 'm nog maar een keer totdat je op mijn naam uitkomt.
Is goed johquote:Op zondag 4 maart 2007 15:59 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
ik kwam steeds maar bij Vaduz uit![]()
Maar wellicht is je een grote nederlaag bespaart , de volgende keer stem ik wel op jou![]()
Neequote:Op zondag 4 maart 2007 22:20 schreef mitt het volgende:
Ik stem tegen Peri, kan dat ook?

Wat een vuile PI, je bent het er niet mee eens dat -Vaduz- op deze manier gewonnen heeft hequote:Op maandag 5 maart 2007 14:02 schreef PeRi het volgende:
Gefeliciteerd Vaduz!
Die PI is niet altijd een steek onder water hoor. Er zijn ook zat echte XFA users die op hem gestemd hebben, dus ik heb eerlijk verloren.quote:Op maandag 5 maart 2007 14:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat een vuile PI, je bent het er niet mee eens dat -Vaduz- op deze manier gewonnen heeft he?
Jammer, ik hoopte op een kleine rel tussen jou en -Vaduz-quote:Op maandag 5 maart 2007 14:04 schreef PeRi het volgende:
[..]
Die PI is niet altijd een steek onder water hoor.
Als ik dit topic wat eerder had gezien had PeRi gewonnen, en had ik het dus alleen voor de nummer 1 hoeven maken.quote:Op maandag 5 maart 2007 14:00 schreef Svensational het volgende:
De halve finalisten verdienen ook wel zo'n statslijstje vind ik!
Ik en rellen.quote:Op maandag 5 maart 2007 14:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jammer, ik hoopte op een kleine rel tussen jou en -Vaduz-.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |