Maar je hebt wel gelijk.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:32 schreef Sneeuwvlok het volgende:
Geef is eens een samenvatting vriend.
Thanx mate, het is inderdaad zo. Ik bedacht zelf al dat de lekkerste wandelschoenen ook blaren geven bij het inlopen.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:06 schreef kless het volgende:
je eerste week na de zomervakantie vond je je werk/school vast ook nie leuk.
Daar ga ik dus voor.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:27 schreef Natalie het volgende:
Lekker teruggaan naar je oude baas.
Zit jij letterlijk te zoeken naar grammatica fouten? Jezus, neem een abbo op de taalmaffia ofzo...quote:Op maandag 26 februari 2007 22:18 schreef KutKat het volgende:
[..]
Maar je hebt wel gelijk.
Ik heb ook een hekel aan die ontzettend lange OP´s.
Tja, dat heb ik ze wel toegezegd. Maar ik had het bij mijn oude werkgever prima naar mijn zin. Ik dacht alleen meer in de richting van mijn opleiding te moeten gaan zitten. Alleen ligt die ook al 8 jaar achter me en levert me dat niks op.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:19 schreef ASroma het volgende:
dus de komende tig jaar zit je eigen vastgeplakt? er wordt nou natuurlijk verwacht dat je bij je (oude) werkgever noooooit meer weggaat.
![]()
![]()
![]()
Ben jij binnen gehaald om de "vieze kut klusjes" te doen? als in slecht nieuws brengen, collegas/werknememers te ontslaan enzo? ( en daarna mag je weer weg omdat je de "klootzak" van het bedrijf bent?)quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:15 schreef Giantbiker_73 het volgende:
[..]
Daar ga ik dus voor.
Ik heb vandaag mijn doelstellingen te horen gekregen, en dat is bijna onhaalbaar. En was het nou maar een kwestie van harder werken, dan was dat nog niet eens zo erg. Bespreking: Zo, met jouw binnenkomst gaan we eens even het hele bedrijf veranderen!
Het merendeel van mijn werk bestaat nu ineens uit taken die ik niet wil en kan doen, gewoon omdat dat me niet ligt.
Straks maar eens een mail opstellen: "Lieve baas, mag ik terug komen???pliespliespliesplies???"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |