Wat is je functie?quote:Op woensdag 28 februari 2007 07:48 schreef Giantbiker_73 het volgende:
Tja, dat ik het al hel snel niet naar mijn zin heb, geeft volgens mij al aan dat ik echt een verkeerde keuze heb gemaakt. In de mail naar hun heb ik wel gezet dat ik zeker niet van plan ben weer vlot weg te gaan. Ik heb zelfs het aanbod gedaan om voor het salaris van vorig jaar te komen werken, om mijn hopeloosheid te onderstrepen.
Hopeloos zou je pas zijn als je ONDER je salaris van vorig jaar zou gaan werken...quote:Op woensdag 28 februari 2007 07:48 schreef Giantbiker_73 het volgende:
Tja, dat ik het al hel snel niet naar mijn zin heb, geeft volgens mij al aan dat ik echt een verkeerde keuze heb gemaakt. In de mail naar hun heb ik wel gezet dat ik zeker niet van plan ben weer vlot weg te gaan. Ik heb zelfs het aanbod gedaan om voor het salaris van vorig jaar te komen werken, om mijn hopeloosheid te onderstrepen.
Salaris was ook de reden om voor die andere baan te gaan, gok ik?quote:Op woensdag 28 februari 2007 07:48 schreef Giantbiker_73 het volgende:
Ik heb zelfs het aanbod gedaan om voor het salaris van vorig jaar te komen werken, om mijn hopeloosheid te onderstrepen.
Je krijgt in iedergeval een strafkorting op je WW. Want je hebt zelf ander werk gekozen. Als je dat niet had gedaan dan was je ook niet ontslagen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 08:55 schreef online het volgende:
Je zit nu dus in je proeftijd.......
Je nieuwe werkgever hoeft je niet te ontslaan, hij kan gewoon zeggen dat je niet meer hoeft te komen. (proeftijd)
Maar volgens mij krijg je dan geen WW uitkering.
Wat een onzin, daar kunnen maanden overheen gaan voor je je de nieuwe cultuur eigen gemaakt hebt.quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:07 schreef klara12 het volgende:
Het is gewoon zo dat als het de eerste week niet bevalt, dan komt het er niet meer van.
Sterker nog, dat weet je tijdens je sollicitatiegesprekken al, dus dan heb je slecht opgelet als je na 1 week op de sfeer afknapt.quote:En dat heeft niks met verandering te maken, maar alles met hoe de sfeer is op de nieuwe werkplek. En dat weet je eigenlijk gelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |