volgende regelboek met plaatjes dan maar !!!!!!!!!quote:Op maandag 26 februari 2007 20:57 schreef scanman01 het volgende:
Wat een idioten zeg. Ze hebben regels, maar die gelden nu even niet.![]()
![]()
Ik wist het.
quote:Op maandag 26 februari 2007 20:57 schreef Tomahawk39 het volgende:
morgen met zn alle koffie over elkaar heen gaan gooien want dat mag
Ja ik ookquote:Op maandag 26 februari 2007 20:59 schreef Marrije het volgende:
Natasia zit er wat verveeld bij, die baalt gewoon dat amanda blijft!
Ja, dat lijkt er idd op.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:59 schreef Marrije het volgende:
quote:Op maandag 26 februari 2007 20:59 schreef blomst het volgende:
De Gouden kooi is echt een lachertje.
Plus ze baalt dat ze zo direct moet slijmen bij de nieuwe bewonerquote:Op maandag 26 februari 2007 20:59 schreef Marrije het volgende:
Kan die nog VEEL groter???quote:
En voor Natasja: hete olie, een pan vol.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:59 schreef Sarah-Louise het volgende:
nou ... dat betekent dat fysiek geweld een beetje mag. Zeker als je nog geen waarschuwing hebt mag dat best dus. Hete thee, koude koffie ... pleur maar raak!
Okee!quote:Op maandag 26 februari 2007 20:59 schreef shmoopy het volgende:
Schiet mij maar (weer) lek.
vanaf 9 uur toch?quote:Op maandag 26 februari 2007 21:00 schreef Pleione het volgende:
hoe laat komt die nieuwe?
Ja maar, ja maar... Dat gesnater van Amanda kan ik echt niet meer aanhoren!quote:Op maandag 26 februari 2007 20:59 schreef Missy_1974 het volgende:
ach ik mag aman ook niet maar ze geeft wel leuke beelden, want huub zal door gaan haar in bed te krijgen, brian word para van haar, dus voor de beelden is ze prima
anders is het helemaal een saaie bedoeling
Dat wel! En nu wachten op die bolle die eik in Big Diet had moeten zittenquote:Op maandag 26 februari 2007 21:00 schreef Copycat het volgende:
Zie het van de zonnige kant: Huub kan haar langer jennen.
Precies. Toen Brian wijn over Nena heen had gegooid was er ook niemand die zei dat ie voorover had moeten bukken voor Stijn.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:00 schreef Taurus het volgende:
Ach zeik niet. Er is nog nooit iemand verwijderd vanwege 'n drank in iemands gezicht gooien dus zó raar is 't nou ook weer niet dat zij er niet uit ligt.
quote:Op maandag 26 februari 2007 21:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
DGK_REDACTIE,
Het is WEER gelukt, iedereen over de zeik en ze blijven TOCH kijken.
![]()
Ah daar is ons H woord weerquote:Op maandag 26 februari 2007 21:01 schreef Lunaflame het volgende:
Wat een bullshit, het staat toch godverdomme in de regels en daar heeft die snol voor getekend, ze kunnen toch niet zeggen dat ze het niet wist.
Wat een stelletje hufters die redactie, ze hebben eerder gezegd dat het niet meer getolereerd zou worden.![]()
ben er nu echt klaar mee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 26 februari 2007 21:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kan die nog VEEL groter???
Ik KOTS op die redactie. Wat een stelletje gestoorde idioten.
Eris toen wel verteld en ook bevestigd door de redactie dat dat tegenwoordig als fysiek gewled telt.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:00 schreef Taurus het volgende:
Ach zeik niet. Er is nog nooit iemand verwijderd vanwege 'n drank in iemands gezicht gooien dus zó raar is 't nou ook weer niet dat zij er niet uit ligt.
Het is een opeenstapeling van incidenten, er gaat toch echt een moment komen dat de kijkers het helemaal zat zijn...quote:Op maandag 26 februari 2007 21:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
DGK_REDACTIE,
Het is WEER gelukt, iedereen over de zeik en ze blijven TOCH kijken.
![]()
quote:Op maandag 26 februari 2007 21:02 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ach, ik vind het niet zo heel erg hoor
ik ook niet altijd want ik kan soms wel over de grond rollen van de domheid van aman, en blijf erbij dat ze leuke beelden geeftquote:Op maandag 26 februari 2007 21:01 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar... Dat gesnater van Amanda kan ik echt niet meer aanhoren!
Hello dear, ltns.quote:
hoiquote:Op maandag 26 februari 2007 21:02 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ah daar is ons F woord weervoel me weer helemaal thuis
![]()
onwetendheid wordt nu gebruikt als excuus, ze kregen de regels er zeker niet in bij barbiquote:Op maandag 26 februari 2007 21:00 schreef farceman het volgende:
Tja het is de fout van de redactie ,zei hebben Amanda idd niet geinformeerd over het wijn gooi incident.
Ja ja ja, lekker belangrijk allemaal. Waar is de stagiaire?quote:Op maandag 26 februari 2007 21:02 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
![]()
Zeg eens, hoe staan de kijkcijfers nu eigenlijk?quote:Op maandag 26 februari 2007 21:02 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
![]()
Had je respect verwacht.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:02 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
![]()
Heeeeeey , de vrienden in da house, kunnen jullie dit even verklaren?.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:02 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
![]()
Voor mij juist het moment om de streams uit te gooien. En de uitzendingen kijk ik allang niet meer door Braindead en A-del.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:02 schreef Danny het volgende:
Het is gewoon weer de zoveelste blamage. En waarom mag Amanda er niet uit? Omdat de redactie denkt dat Nederland Brian en Amanda wil zien neuken
quote:Op maandag 26 februari 2007 21:04 schreef Villalux het volgende:
DGK_REDACTIE Fok Ya
quote:Op maandag 26 februari 2007 21:04 schreef _Boo_ het volgende:
Huub lult zich vast.
ja da's het probleem je hoort ook niemand over de spullen die ze in het water had gegooidquote:Op maandag 26 februari 2007 21:04 schreef scanman01 het volgende:
En niemand praat meer over de walgelijke, vieze daad van Amanda deze morgen
Kijk eens wie we daar hebben. Zo zijn ze weg en zo zijn ze weer.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:02 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ah daar is ons H woord weervoel me weer helemaal thuis
![]()
Ja precies. Mogen we teleurgesteld en boos zijn.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:04 schreef RSie het volgende:
Mensen hou toch op,... als Snollie eruit had gegaan had er weer iemand anders in gegaan!
Houden jullie je dan eens aan je woord.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:02 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 26 februari 2007 21:05 schreef scanman01 het volgende:
Goed zo Huub... zeik die Eric maar af. Die jongen spoort ook niet en slijmt zich in bij iedereen.
Niet persoonlijk opvatten...quote:Op maandag 26 februari 2007 21:02 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
![]()
Grinn jullie kijken of jullie er mee weg komen!quote:
Dat vergeet ik echt niet Scan. Oude koeien uit de sloot halen heb ik HIER geleerd, van die ratten.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:04 schreef scanman01 het volgende:
En niemand praat meer over de walgelijke, vieze daad van Amanda deze morgen
Zo werd tijd na al die maandenquote:Op maandag 26 februari 2007 21:05 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Okay mensen, nu begint het echte werk!![]()
vertelquote:Op maandag 26 februari 2007 21:05 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Amanda wordt er alsnog uitgepleurd?quote:Op maandag 26 februari 2007 21:05 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Nadat jullie verzuimen je werk te doen dan nu echtquote:Op maandag 26 februari 2007 21:05 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
?????????????????????quote:Op maandag 26 februari 2007 21:05 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
daar lijkt het op ja ..... heel fijn .... kan even niet het enthousiasme opbrengen dat ik het leuk vind jullie te zien hier hoor. Baal even dat de domme doos wel mag gooien ... iedereen heeft een ander regelboek bij jullie. Dat is vanachter de streams dus gewoon niet te volgen mensen. Béétje geweld mag dus.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:02 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
![]()
En dan Spoorloos bellen.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:05 schreef yvonne het volgende:
Ik hoop dat die Bolle zo op Amanda gaat zitten eik.
Jullie kunnen die gast toch niet bij iemand in bed leggenquote:Op maandag 26 februari 2007 21:05 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Je verwacht wel heel wat van die weight watcherquote:Op maandag 26 februari 2007 21:05 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Hey DGK_REDACTIE had je schrijf verbod opgelegd gekregen?quote:Op maandag 26 februari 2007 21:02 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
![]()
* BONG4002 zit op het puntje van zijn stoelquote:Op maandag 26 februari 2007 21:05 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Ach ze maakt TV he met die neptieten van haar, het is natuurlijk moeilijk om aan een ander sletje te komen die 10.000 euro betaald om in de DGK ook nog eens gewillig uit de kleren wiltquote:
Hij beweert dat de regels van de gouden kooi boven de Nederlandse wet staan.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:05 schreef Taurus het volgende:
[..]Huub wil de discussie niet met Amanda aan gaan, en gelijk heeft ie. Daar kun je niet op gelijk niveau mee praten heb ik 't idee
met streams die niet werken?quote:Op maandag 26 februari 2007 21:05 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Ja dachten jullie ook van Eric.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:05 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
ja skiet op aub met die bolle! kan ie meteen op dellie gaan zitten, mag ze alsnog plat(zak) de villa uitquote:Op maandag 26 februari 2007 21:05 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
quote:Op maandag 26 februari 2007 21:05 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
JUllie zeiden op 2 febr. Een glas wijn kunnen ze beter opdrinken tegenwoordig, Want valt onder Fysiek geweld en betekent Exit. Wat is dit dan nu??? Koffie stond nog niet in het regelboek ????quote:Op maandag 26 februari 2007 21:02 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
![]()
Hoezo? ze heeft toch een officiele waarschuwing gehad? (gele kaart) Morgen nog een bakkie koffie.....quote:Op maandag 26 februari 2007 21:06 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
daar lijkt het op ja ..... heel fijn .... kan even niet het enthousiasme opbrengen dat ik het leuk vind jullie te zien hier hoor. Baal even dat de domme doos wel mag gooien ... iedereen heeft een ander regelboek bij jullie. Dat is vanachter de streams dus gewoon niet te volgen mensen. Béétje geweld mag dus.
Amanda haar vertrek paste dus niet in het programma van deze avond.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:05 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
waarschijnlijk omdat ze der niet bij was toen die reden veranderde na het wijn incident van brian en nenaquote:Op maandag 26 februari 2007 21:07 schreef itsme het volgende:
Waarom krijgt Amanda alleen een waarchuwing dan?
Wil graag de reden weten![]()
Komt ie met auto of heftruck?quote:Op maandag 26 februari 2007 21:05 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Dus vanavond complotten over koffie, de boel opnaaien en nogmaals streams bekijken, en dan...dan Amandaquote:Op maandag 26 februari 2007 21:06 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Grinn jullie kijken of jullie er mee weg komen!Vorige keer met Huub en .NL mislukte het... Nu eens kijken of deze lukt. Succes!
![]()
Dwaas elke keer weer de regels veranderen jullie zijn echt ongeloofwaardig.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:02 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
![]()
Aha de afleidingsmaneuvre! ( Snel gedaan hoor! )quote:Op maandag 26 februari 2007 21:05 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Ik ben benieuwd, jullie aankondiging belooft heel wat, maar ik zie vooralsnog niets interessants in een 2 meter lange obese student.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:05 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Ik neem niets meer van jullie aan.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:05 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Beetje slap zo'n waarschuwing. Maar och, dan heeft die redactie nog wat te rukken als ze gaat douchenquote:Op maandag 26 februari 2007 21:08 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Hoezo? ze heeft toch een officiele waarschuwing gehad? (gele kaart) Morgen nog een bakkie koffie.....![]()
ok !!!!!! ... ik ga er voor zittenquote:Op maandag 26 februari 2007 21:05 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Dit was geen complot... dit was een "hobbel"quote:Op maandag 26 februari 2007 21:08 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Dus vanavond complotten over koffie, de boel opnaaien en nogmaals streams bekijken, en dan...dan Amanda![]()
Het is gewoon fysiek geweld moet even bij je langs komen om dat te laten zien.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:08 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Hoezo? ze heeft toch een officiele waarschuwing gehad? (gele kaart) Morgen nog een bakkie koffie.....![]()
inderdaad dus daarom zijn we uiterst verbaasd hier en verontwaardigtquote:Op maandag 26 februari 2007 21:07 schreef petraa het volgende:
[..]
JUllie zeiden op 2 febr. Een glas wijn kunnen ze beter opdrinken tegenwoordig, Want valt onder Fysiek geweld en betekent Exit. Wat is dit dan nu??? Koffie stond nog niet in het regelboek ????
Eric mag er van mij meteen uit.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:09 schreef Sug4r het volgende:
Er werd over Eric ook heel veel geschreven en die waait met alle winden mee dus eerst zien dan geloven
quote:Op maandag 26 februari 2007 21:09 schreef scanman01 het volgende:
Wie nog geen waarschuwing heeft gehad kan nu dus gewoon hete koffie over iemand heen flikkeren. Tja, dat soort dingen krijg je dan.
JAAAH!! en dan is 'ie WEL kokend heet en zit er iemand met 3e graads brandwonden. Mag Amanda gewoon naar huis toe en zijn JULLIE nalatig geweest. Wel een omslachtige publiciteitsstunt...quote:Op maandag 26 februari 2007 21:08 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
voor dit hele incident (gister) waren ze hier ook al btwquote:Op maandag 26 februari 2007 21:07 schreef farceman het volgende:
[..]
Hey DGK_REDACTIE had je schrijf verbod opgelegd gekregen?
Prima, dan Nena ook terug, gele kaartquote:Op maandag 26 februari 2007 21:08 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Het echte werk was A-del eruit te gooien, is nl. volgens jullie eigen regels en als ze dat niet wist dan had ze haar huiswerk maar moeten doenquote:Op maandag 26 februari 2007 21:05 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
go Sylquote:Op maandag 26 februari 2007 21:09 schreef scanman01 het volgende:
Wie nog geen waarschuwing heeft gehad kan nu dus gewoon hete koffie over iemand heen flikkeren. Tja, dat soort dingen krijg je dan.
oooh ja .... een waarschuwing.... da's waar ookquote:Op maandag 26 februari 2007 21:08 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Precies, je hebt helemaal gelijk.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:07 schreef scanman01 het volgende:
Die redactie zijn een stelletje achterlijke klootzakken. Ze willen Amanda er gewoon inhouden vanwege die tieten en vanwege haar geneuk met Brian en grote vijswijf bek. Dus schuiven ze de regels maar even opzij en maken er een waarschuwing van. Wat een stelletje zielepoten zeg
We weten ook hoe het nu gaat als Natasia een keer een tik uitdeelt. Ook dan krijgt ze een waarschuwing. Stelletje kneuzen.
Nena moet terug ja!quote:Op maandag 26 februari 2007 21:10 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Prima, dan Nena ook terug, gele kaart![]()
Wormpje!quote:Op maandag 26 februari 2007 21:08 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dwaas elke keer weer de regels veranderen jullie zijn echt ongeloofwaardig.
Koude koffie iniedergeval wel. Wellicht dat morgenochtend het iemand met warme of misschien zelf hete koffie kan proberen?quote:Op maandag 26 februari 2007 21:09 schreef scanman01 het volgende:
Nena had er al eentje.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:10 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Maar waar ligt de grens tussen een waarschuwing en een exit? Of mag Erik Huub overgieten met een pan hete olie en krijgt ie dan zijn eerste officiele waarschuwing?quote:Op maandag 26 februari 2007 21:08 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Eigenlijk is DGK een beerput van rejects van andere programma's:quote:Op maandag 26 februari 2007 21:02 schreef yvonne het volgende:
Dat wel! En nu wachten op die bolle die eik in Big Diet had moeten zitten
Klopt, dat wordt lachenquote:Op maandag 26 februari 2007 21:09 schreef scanman01 het volgende:
wat denk jezelf?.. meteen eruit!quote:Op maandag 26 februari 2007 21:11 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
En als Huub nou met z'n koffie had geknoeid richting amanda?
Daarvoor wel ja, maar na incident niet meer, sjakiequote:Op maandag 26 februari 2007 21:09 schreef n1ek het volgende:
[..]
voor dit hele incident (gister) waren ze hier ook al btw
quote:Op maandag 26 februari 2007 21:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eigenlijk is DGK een beerput van rejects van andere programma's:
Jaap: Big Diet
Eric: Herken de Homo
Natasia: Make me beautiful
Sylvia: Het roer om
Amanda: Van Del tot Dame
Huub: Beauty & the Nerd
Brian: Opsporing Verzocht
het lijkt er wel op of zitten massaal te rukken als ze onder de douche staat.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:10 schreef LoveProfusion het volgende:
Neuken jullie Amanda ook 'achter' ?
Dat deed ie niet:D en anders had ie eruit gemoeten..ze knoeide niet, ze smeet, BEWUST zei ze 3 keer vandaagquote:Op maandag 26 februari 2007 21:11 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Ik las al ergens dat ze een kut als rauwe biefstuk heeft.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:10 schreef LoveProfusion het volgende:
Neuken jullie Amanda ook 'achter' ?
Zelfbeschermingquote:Op maandag 26 februari 2007 21:11 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Geknoeid?quote:Op maandag 26 februari 2007 21:11 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Misschien is het Gordon wel.....quote:Op maandag 26 februari 2007 21:11 schreef BwennieBren het volgende:
Hummerkleinere auto was niet mogelijk
Geknoeid?! Als iemand opzettelijk een kop koffie of thee naar iemand gooit en ook toegeeft dat dit expres is gedaan dan is dat geen knoeien.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:11 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Mag Nena terug?quote:Op maandag 26 februari 2007 21:08 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ga toch een eind fietsen man. Stelletje idioten. Regels alleen handhaven als het jullie uitkomt.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:08 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
niet om te slijmen maar ben het met jullie eens wil brian nog wel zien flippen als amanda door huub van achter genomen wordquote:Op maandag 26 februari 2007 21:11 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Koude koffie waar de damp vanaf slaat?quote:Op maandag 26 februari 2007 21:11 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Koude koffie iniedergeval wel. Wellicht dat morgenochtend het iemand met warme of misschien zelf hete koffie kan proberen?
De tieten van amanda hebben zich nog niet terugverdiend.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:11 schreef patrick37 het volgende:
wat een stel nepperds,laat nathanael ook maar terug komen
alles mag wanneer de redactie van de GK dat zo uitkomt
Exit.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:11 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Nena had voordat ze die schopte toch al geel? 2x geel is rood.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:10 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Verbaast me nietsquote:Op maandag 26 februari 2007 21:12 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
Ik las al ergens dat ze een kut als rauwe biefstuk heeft.
Precies. Dat kan je toch geen knoeien noemen?quote:Op maandag 26 februari 2007 21:12 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Dat deed ie niet:D en anders had ie eruit gemoeten..ze knoeide niet, ze smeet, BEWUST zei ze 3 keer vandaag
Huub verdient privileges want trekt kijkcijfers, en zou dan gewoon moeten blijvenquote:Op maandag 26 februari 2007 21:11 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Die flikker weet meerquote:Op maandag 26 februari 2007 21:12 schreef Mokum020 het volgende:
"Straks komt er een tien-tonner binnen!"
Wat scheelt het?
Die nieuwe krijgt nog geen kans om een ons af te vallen!quote:Op maandag 26 februari 2007 21:12 schreef Mokum020 het volgende:
"Straks komt er een tien-tonner binnen!"
Wat scheelt het?
Ook eruit, het gaat om een HETE vloeistof he , dat vind ik erger dan een blauw plekje.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:11 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
nee dan had Huub er op zeker uit gemoetenquote:Op maandag 26 februari 2007 21:13 schreef Frasier het volgende:
[..]
Huub verdient privileges want trekt kijkcijfers, en zou dan gewoon moeten blijven.
Ja hoor, amoebe heeft bewust een beetje "geknoeid".quote:Op maandag 26 februari 2007 21:11 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Die zal hem wel hebben gezien tijdens 1 vd selectiedagen...iemand van 200 kilo valt wel op natuurlijkquote:
Nee, mogelijk een exit volgens de briefquote:Op maandag 26 februari 2007 21:13 schreef farceman het volgende:
[..]
Ook eruit, het gaat om een HETE vloeistof he , dat vind ik erger dan een blauw plekje.
Of vindenn jullie brandwonden niet erg?
Zijn twee gele trouwens een rode kaart?
Ze heeft het notabene diverse keren toegegeven dat ze het expres heeft gedaan en er geen spijt van had. Als ze het nu nog in een opwelling had gedaan en er spijt van had, dan zou ik die waarschuwing nog kunnen begrijpen, maar dit gaat echt te ver.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:12 schreef Cyan het volgende:
[..]
Geknoeid?! Als iemand opzettelijk een kop koffie of thee naar iemand gooit en ook toegeeft dat dit expres is gedaan dan is dat geen knoeien.
En ja als Huub expres koffie had gegooid dan had ie per direct op moeten rotten
KIJK !!!! ... met jou kan ik praten. Dat lullige schopje was dan net zo min fysiek geweld. Neentje er weer in dus !quote:Op maandag 26 februari 2007 21:10 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
[..]
Jaap: Big Diet
Eric: Herken de Homo
Natasia: Make me beautiful
Sylvia: Het roer om
Amanda: Van Del tot Dame
Huub: Beauty & the Nerd
plastic zakje kosten niksquote:Op maandag 26 februari 2007 21:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
De tieten van amanda hebben zich nog niet terugverdiend.
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 26 februari 2007 21:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar waar ligt de grens tussen een waarschuwing en een exit? Of mag Erik Huub overgieten met een pan hete olie en krijgt ie dan zijn eerste officiele waarschuwing?
één groot ruk feestquote:Op maandag 26 februari 2007 21:13 schreef LoveProfusion het volgende:
Is er weer een feestje op de redacite?
precies, het is natuurlijk moeilijk om een ander gewillig sletje te vinden die 10.000 euro betaalt om in DGK te komenquote:Op maandag 26 februari 2007 21:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ga toch een eind fietsen man. Stelletje idioten. Regels alleen handhaven als het jullie uitkomt.
We willen Nena terug. Jullie maken je eigen programma en de regels belachelijk. Nog een wonder dat jullie nog het lef hebben hier te posten. Hadden jullie nog niet genoeg tieten of geneuk gezien voor de kijkcijfers?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |