hoiquote:Op maandag 26 februari 2007 21:02 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ah daar is ons F woord weervoel me weer helemaal thuis
![]()
onwetendheid wordt nu gebruikt als excuus, ze kregen de regels er zeker niet in bij barbiquote:Op maandag 26 februari 2007 21:00 schreef farceman het volgende:
Tja het is de fout van de redactie ,zei hebben Amanda idd niet geinformeerd over het wijn gooi incident.
Ja ja ja, lekker belangrijk allemaal. Waar is de stagiaire?quote:Op maandag 26 februari 2007 21:02 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
![]()
Zeg eens, hoe staan de kijkcijfers nu eigenlijk?quote:Op maandag 26 februari 2007 21:02 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
![]()
Had je respect verwacht.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:02 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
![]()
Heeeeeey , de vrienden in da house, kunnen jullie dit even verklaren?.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:02 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
![]()
Voor mij juist het moment om de streams uit te gooien. En de uitzendingen kijk ik allang niet meer door Braindead en A-del.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:02 schreef Danny het volgende:
Het is gewoon weer de zoveelste blamage. En waarom mag Amanda er niet uit? Omdat de redactie denkt dat Nederland Brian en Amanda wil zien neuken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |