volgende regelboek met plaatjes dan maar !!!!!!!!!quote:Op maandag 26 februari 2007 20:57 schreef scanman01 het volgende:
Wat een idioten zeg. Ze hebben regels, maar die gelden nu even niet.![]()
![]()
Ik wist het.
quote:Op maandag 26 februari 2007 20:57 schreef Tomahawk39 het volgende:
morgen met zn alle koffie over elkaar heen gaan gooien want dat mag
Ja ik ookquote:Op maandag 26 februari 2007 20:59 schreef Marrije het volgende:
Natasia zit er wat verveeld bij, die baalt gewoon dat amanda blijft!
Ja, dat lijkt er idd op.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:59 schreef Marrije het volgende:
quote:Op maandag 26 februari 2007 20:59 schreef blomst het volgende:
De Gouden kooi is echt een lachertje.
Plus ze baalt dat ze zo direct moet slijmen bij de nieuwe bewonerquote:Op maandag 26 februari 2007 20:59 schreef Marrije het volgende:
Kan die nog VEEL groter???quote:
En voor Natasja: hete olie, een pan vol.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:59 schreef Sarah-Louise het volgende:
nou ... dat betekent dat fysiek geweld een beetje mag. Zeker als je nog geen waarschuwing hebt mag dat best dus. Hete thee, koude koffie ... pleur maar raak!
Okee!quote:Op maandag 26 februari 2007 20:59 schreef shmoopy het volgende:
Schiet mij maar (weer) lek.
vanaf 9 uur toch?quote:Op maandag 26 februari 2007 21:00 schreef Pleione het volgende:
hoe laat komt die nieuwe?
Ja maar, ja maar... Dat gesnater van Amanda kan ik echt niet meer aanhoren!quote:Op maandag 26 februari 2007 20:59 schreef Missy_1974 het volgende:
ach ik mag aman ook niet maar ze geeft wel leuke beelden, want huub zal door gaan haar in bed te krijgen, brian word para van haar, dus voor de beelden is ze prima
anders is het helemaal een saaie bedoeling
Dat wel! En nu wachten op die bolle die eik in Big Diet had moeten zittenquote:Op maandag 26 februari 2007 21:00 schreef Copycat het volgende:
Zie het van de zonnige kant: Huub kan haar langer jennen.
Precies. Toen Brian wijn over Nena heen had gegooid was er ook niemand die zei dat ie voorover had moeten bukken voor Stijn.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:00 schreef Taurus het volgende:
Ach zeik niet. Er is nog nooit iemand verwijderd vanwege 'n drank in iemands gezicht gooien dus zó raar is 't nou ook weer niet dat zij er niet uit ligt.
quote:Op maandag 26 februari 2007 21:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
DGK_REDACTIE,
Het is WEER gelukt, iedereen over de zeik en ze blijven TOCH kijken.
![]()
Ah daar is ons H woord weerquote:Op maandag 26 februari 2007 21:01 schreef Lunaflame het volgende:
Wat een bullshit, het staat toch godverdomme in de regels en daar heeft die snol voor getekend, ze kunnen toch niet zeggen dat ze het niet wist.
Wat een stelletje hufters die redactie, ze hebben eerder gezegd dat het niet meer getolereerd zou worden.![]()
ben er nu echt klaar mee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 26 februari 2007 21:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kan die nog VEEL groter???
Ik KOTS op die redactie. Wat een stelletje gestoorde idioten.
Eris toen wel verteld en ook bevestigd door de redactie dat dat tegenwoordig als fysiek gewled telt.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:00 schreef Taurus het volgende:
Ach zeik niet. Er is nog nooit iemand verwijderd vanwege 'n drank in iemands gezicht gooien dus zó raar is 't nou ook weer niet dat zij er niet uit ligt.
Het is een opeenstapeling van incidenten, er gaat toch echt een moment komen dat de kijkers het helemaal zat zijn...quote:Op maandag 26 februari 2007 21:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
DGK_REDACTIE,
Het is WEER gelukt, iedereen over de zeik en ze blijven TOCH kijken.
![]()
quote:Op maandag 26 februari 2007 21:02 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ach, ik vind het niet zo heel erg hoor
ik ook niet altijd want ik kan soms wel over de grond rollen van de domheid van aman, en blijf erbij dat ze leuke beelden geeftquote:Op maandag 26 februari 2007 21:01 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar... Dat gesnater van Amanda kan ik echt niet meer aanhoren!
Hello dear, ltns.quote:
hoiquote:Op maandag 26 februari 2007 21:02 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ah daar is ons F woord weervoel me weer helemaal thuis
![]()
onwetendheid wordt nu gebruikt als excuus, ze kregen de regels er zeker niet in bij barbiquote:Op maandag 26 februari 2007 21:00 schreef farceman het volgende:
Tja het is de fout van de redactie ,zei hebben Amanda idd niet geinformeerd over het wijn gooi incident.
Ja ja ja, lekker belangrijk allemaal. Waar is de stagiaire?quote:Op maandag 26 februari 2007 21:02 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
![]()
Zeg eens, hoe staan de kijkcijfers nu eigenlijk?quote:Op maandag 26 februari 2007 21:02 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
![]()
Had je respect verwacht.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:02 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
![]()
Heeeeeey , de vrienden in da house, kunnen jullie dit even verklaren?.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:02 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
![]()
Voor mij juist het moment om de streams uit te gooien. En de uitzendingen kijk ik allang niet meer door Braindead en A-del.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:02 schreef Danny het volgende:
Het is gewoon weer de zoveelste blamage. En waarom mag Amanda er niet uit? Omdat de redactie denkt dat Nederland Brian en Amanda wil zien neuken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |