Precies. Dat kan je toch geen knoeien noemen?quote:Op maandag 26 februari 2007 21:12 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Dat deed ie niet:D en anders had ie eruit gemoeten..ze knoeide niet, ze smeet, BEWUST zei ze 3 keer vandaag
Huub verdient privileges want trekt kijkcijfers, en zou dan gewoon moeten blijvenquote:Op maandag 26 februari 2007 21:11 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
En als Huub nou met z'n koffie had geknoeid richting amanda?
Die flikker weet meerquote:Op maandag 26 februari 2007 21:12 schreef Mokum020 het volgende:
"Straks komt er een tien-tonner binnen!"
Wat scheelt het?
Die nieuwe krijgt nog geen kans om een ons af te vallen!quote:Op maandag 26 februari 2007 21:12 schreef Mokum020 het volgende:
"Straks komt er een tien-tonner binnen!"
Wat scheelt het?
Ook eruit, het gaat om een HETE vloeistof he , dat vind ik erger dan een blauw plekje.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:11 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
nee dan had Huub er op zeker uit gemoetenquote:Op maandag 26 februari 2007 21:13 schreef Frasier het volgende:
[..]
Huub verdient privileges want trekt kijkcijfers, en zou dan gewoon moeten blijven.
Ja hoor, amoebe heeft bewust een beetje "geknoeid".quote:Op maandag 26 februari 2007 21:11 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Die zal hem wel hebben gezien tijdens 1 vd selectiedagen...iemand van 200 kilo valt wel op natuurlijkquote:
Nee, mogelijk een exit volgens de briefquote:Op maandag 26 februari 2007 21:13 schreef farceman het volgende:
[..]
Ook eruit, het gaat om een HETE vloeistof he , dat vind ik erger dan een blauw plekje.
Of vindenn jullie brandwonden niet erg?
Zijn twee gele trouwens een rode kaart?
Ze heeft het notabene diverse keren toegegeven dat ze het expres heeft gedaan en er geen spijt van had. Als ze het nu nog in een opwelling had gedaan en er spijt van had, dan zou ik die waarschuwing nog kunnen begrijpen, maar dit gaat echt te ver.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:12 schreef Cyan het volgende:
[..]
Geknoeid?! Als iemand opzettelijk een kop koffie of thee naar iemand gooit en ook toegeeft dat dit expres is gedaan dan is dat geen knoeien.
En ja als Huub expres koffie had gegooid dan had ie per direct op moeten rotten
KIJK !!!! ... met jou kan ik praten. Dat lullige schopje was dan net zo min fysiek geweld. Neentje er weer in dus !quote:Op maandag 26 februari 2007 21:10 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Prima, dan Nena ook terug, gele kaart![]()
quote:Op maandag 26 februari 2007 21:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eigenlijk is DGK een beerput van rejects van andere programma's:
Jaap: Big Diet
Eric: Herken de Homo
Natasia: Make me beautiful
Sylvia: Het roer om
Amanda: Van Del tot Dame
Huub: Beauty & the Nerd
Brian: Opsporing Verzocht
plastic zakje kosten niksquote:Op maandag 26 februari 2007 21:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
De tieten van amanda hebben zich nog niet terugverdiend.
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 26 februari 2007 21:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar waar ligt de grens tussen een waarschuwing en een exit? Of mag Erik Huub overgieten met een pan hete olie en krijgt ie dan zijn eerste officiele waarschuwing?
één groot ruk feestquote:Op maandag 26 februari 2007 21:13 schreef LoveProfusion het volgende:
Is er weer een feestje op de redacite?
precies, het is natuurlijk moeilijk om een ander gewillig sletje te vinden die 10.000 euro betaalt om in DGK te komenquote:Op maandag 26 februari 2007 21:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ga toch een eind fietsen man. Stelletje idioten. Regels alleen handhaven als het jullie uitkomt.
We willen Nena terug. Jullie maken je eigen programma en de regels belachelijk. Nog een wonder dat jullie nog het lef hebben hier te posten. Hadden jullie nog niet genoeg tieten of geneuk gezien voor de kijkcijfers?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |