Ik ken zeker wel wat beters maar qua prijs/kwaliteit is het primaquote:Op maandag 26 februari 2007 16:51 schreef InFrA-WiZ het volgende:
Als je niets beters kent dan zal t idd wel smaken.
Tja, als je eenmaal aan het gebruikersgemakt gewend bent neem je de theesmaak uiteindelijk wel voor lief inderdaad. Oranjeboom bier is ook te pruimen 'als je eraan gewend bent'quote:Op maandag 26 februari 2007 16:52 schreef El_Rolando het volgende:
Als je er eenmaal aan gewend bent..
Ja joh. Topkwaliteit, er is niks betersquote:Op maandag 26 februari 2007 16:51 schreef juon_jacket1 het volgende:
![]()
![]()
SENSEO
![]()
![]()
..allerbeste koffie!!!!!
![]()
![]()
Eensch met bovenstaand, vers gezette koffie blijft rouleren maar senseo is makkelijk en een beter alternatief dan bijvoorbeeld oploskoffie. Je moet met senseo wel alleen de sterkste smaken nemen.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:53 schreef Byte_Me het volgende:
het is wel makkelijk, maar normaal gezette koffie is lekkerder. nespresso (ook erg makkelijk) is ook lekkerder. zelfgemaakte espresso is ook veel lekkerder. senseo staat zeg maar net boven automatenkoffie in mijn rangschikking
Zou oranjeboom bier echt wennen?quote:Op maandag 26 februari 2007 16:55 schreef jogy het volgende:
[..]
Tja, als je eenmaal aan het gebruikersgemakt gewend bent neem je de theesmaak uiteindelijk wel voor lief inderdaad. Oranjeboom bier is ook te pruimen 'als je eraan gewend bent'
Oeh, een stoer woordje geleerd in je eigen topic en nu meteen al toepassen in een ander topic. Hulde!quote:Op maandag 26 februari 2007 16:51 schreef NotoriousJw het volgende:
Negerpis
Eensch, echter zie bovenstaande reactie.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:55 schreef freddygonzales het volgende:
[..]
Eensch met bovenstaand, vers gezette koffie blijft rouleren maar senseo is makkelijk en een beter alternatief dan bijvoorbeeld oploskoffie. Je moet met senseo wel alleen de sterkste smaken nemen.
Je kan ook overdrijven, joog.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:55 schreef jogy het volgende:
[..]
Tja, als je eenmaal aan het gebruikersgemakt gewend bent neem je de theesmaak uiteindelijk wel voor lief inderdaad. Oranjeboom bier is ook te pruimen 'als je eraan gewend bent'
De dag erna is een heel ander verhaal maar opeen gegeven moment, tijdens het zuipen zullen we maar zeggen komt er bij iedereen wel een moment dat de smaakpapillen in coma zijn geraakt door de constante smaakholocaust en 'wen je eraan'quote:
Hoi juon_jacket1quote:Op maandag 26 februari 2007 16:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik krijg innens trek.....kga maar een bakkie Senseo zetten....
![]()
Het ís lekker, zoals het is....quote:Op maandag 26 februari 2007 16:58 schreef zoalshetis het volgende:
mensen die koffie lekker vinden om te drinken...
hét kwaad der aarde.![]()
het ruikt wel lekker
quote:Op maandag 26 februari 2007 17:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hoi juon_jacket1
Ik kom jou ook overal tegen vandaag
* eer-ik neemt slokje senseo
Dan is er iets mis met je apparaat denkquote:Op maandag 26 februari 2007 17:09 schreef IrfieJ het volgende:
vind het echt heel erg ranzig.. vieze metaal smaak..
mnsen die niet weten wat lekker is....quote:Op maandag 26 februari 2007 17:09 schreef IrfieJ het volgende:
Je drinkt het zeker uit die gore aluminium bekersquote:Op maandag 26 februari 2007 17:09 schreef IrfieJ het volgende:
Ik gebruik voor filterkoffie altijd perla van die lolleralbert heijnquote:Op maandag 26 februari 2007 17:10 schreef TeChNo2 het volgende:
senseo is lekker, maar nespresso ook, en gewone koffie hangt er maar net van af welk merk en hoe sterk... en de mensen die zeggen dat dat lekkerder is, neem eens een Max havekaartje (brrrr)
heb echt uit veel verschillende van die apparaten die sloot water gedronken maar tis gewoon echt niet lekker die na smaak t smaakt echt metalig.. zal wel aan de pads liggen ofzo.. geef mij maar gewoon filterkoffie liefst douwe egberts fijn gemalenquote:Op maandag 26 februari 2007 17:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dan is er iets mis met je apparaat denk
Mijn koffie smaakt echt niet naar metaal![]()
jah altijd !quote:Op maandag 26 februari 2007 17:12 schreef Dennis121 het volgende:
[..]
Je drinkt het zeker uit die gore aluminium bekers.
a very bad attitude, doe mij maar een bakkie normale koffiequote:Op maandag 26 februari 2007 17:10 schreef Dagonet het volgende:
Senseo: Slootwater with an attitude.
In mijn huis geen espresso!quote:Op maandag 26 februari 2007 17:03 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ik houd het fijn bij m'n espresso, in mijn huis geen senseo!
hmm de originele vind ik het minst lekker.. heb ook wel eens van die aldi pads en gewoon ah huismerk pads gebruikt maar die vind ik ook niet lekker..quote:Op maandag 26 februari 2007 17:17 schreef eer-ik het volgende:
Welke pads heb je gebruikt dan?
Aangezien het aanbod niet stopt bij de originele senseo pads...
Die moet je ook niet gebruiken. Dat is idd goor.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:19 schreef IrfieJ het volgende:
je hebt ook gewoon decaf pads..hoe bedoel je ranzigheid tot de 2e
probeer dan de Rio-versie....quote:Op maandag 26 februari 2007 17:20 schreef eer-ik het volgende:
Ik heb meestal die shit van de appie, en die vind ik prima te zuipen.
De echte senseopads heb ik ook al een tijdje niet op, behalve zo'n aparte versie.
Kenya blend ofzo was het, die vond ik ook nog wel prima.
Die smaakt toch een beetje alsof er amaretto doorheen gemieterd is?quote:Op maandag 26 februari 2007 17:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
probeer dan de Rio-versie....![]()
![]()
![]()
nee.....quote:Op maandag 26 februari 2007 17:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Die smaakt toch een beetje alsof er amaretto doorheen gemieterd is?
Of was dat weer een ander?
Heb wel een keer zoiets op nml
Dan ga ik die morgen even halen.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:23 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nee.......egt niet !!! is juist een beetje fruitig.....erg lekker!!!!
![]()
(mail)
en toch he....smaken de "echte" Senseo-pads het lekkerst....quote:Op maandag 26 februari 2007 17:20 schreef eer-ik het volgende:
Ik heb meestal die shit van de appie, en die vind ik prima te zuipen.
De echte senseopads heb ik ook al een tijdje niet op, behalve zo'n aparte versie.
Kenya blend ofzo was het, die vond ik ook nog wel prima.
Da's juist goed.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:32 schreef Red_85 het volgende:
ja, ik ben er een, en wat dan nog?
ik hou van echte koffie, niet van die fabrieksshit dat uit zo'n apparaat geperst wordt en altijd hetzelfde gore kutsmaakje heeft dat iedere senseo pad heeft. ik houd er gewoon niet van.
geef mij maar lekker koffie uit een apparaat waar je echte koffie in moet scheppen, al voor dat je je koffie hebt gezet krijg je er nog meer zin in omdat het zo lekker ruikt als je het pak open doet. of nog beter, geef mij gewoon een filter, water koken doe ik wel apart. schenk het er wel zelf over.
of gewoon een dubbele espresso, MAAR GEEN ******* SENSEO!!
heb ze ook geprobeerd...quote:Op maandag 26 februari 2007 17:33 schreef eer-ik het volgende:
Haal ik die ook nog een keer, vergelijkend waren onderzoek doen
Die dingen van de hoogvliet vond ik ook nog wel aardig.
Trouwens, ik vond thuis zo'n ding, wat je in je senseo kon proppen, en daar moest je zelf koffie in doen.
Daar komt pas rommel uit
Hele bakje vol met espresso gedaan, en nog presteerde meneer senseo het om er laffe koffie uit te gooien
quote:Op maandag 26 februari 2007 16:55 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja, idd.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:35 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
heb ze ook geprobeerd...ze zouden je koffie laten besparen en zo goekoper uitkomen....
NIET TE ZUIPEN!!!!
![]()
Bedoel je.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:36 schreef pvc_boer het volgende:
Ik drink het ook graag.
maar dat ik nu kan zeggen, LEKKER!!! nou nee..
Het is gewoon het gemak ervan, en het is niet vies.
Gewoon lekker makkelijk dus
hahaha!!!! dat krijg je ervan als je "nep-senseo" wilt drinken....quote:Op maandag 26 februari 2007 17:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, idd.
Ik wist niet dat m'n ouders dat ding gekocht hadden eerst.
Ook weggegooid geld eigenlijk
Als het zelfs met espresso nog laf wordt, is er iets niet goed![]()
Doe ik ook altijd... met 2 stuks heb je tenminste een normale bak koffie, en je mot toch wat om je ogen open te houden.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:14 schreef eer-ik het volgende:
Ik ga vanaf nu denk ik 2 pads per kop koffie nemen.
Net gemerkt dat het wel snel op is altijd
Idd, maar er gaan ook dagen voorbij dat ik 'vergeet' koffie te drinken.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:39 schreef Henno het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd... met 2 stuks heb je tenminste een normale bak koffie, en je mot toch wat om je ogen open te houden.
precies.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:38 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hahaha!!!! dat krijg je ervan als je "nep-senseo" wilt drinken....![]()
vet!!!!...life gets better and better....quote:Op maandag 26 februari 2007 17:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
precies.
Ik ga me schamen
Straks even een paar koppen koffie drinken tijdens het kijken van een 'Er was eens...' DVD?
Als je elke dag een deegroller in je anus stopt, gaat het ook wenen, maar is nog geen reden om dat ook te doen.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:52 schreef El_Rolando het volgende:
Ik ga het eten weer even een senseo bereiden.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:42 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
vet!!!!...life gets better and better.......ik zt nu ook al aan een lekker bakkie...
![]()
senseo na het eten......quote:Op maandag 26 februari 2007 17:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ga het eten weer even een senseo bereiden.
Koffie na het eten
Ik lust het wel, maar niet van hartequote:Op maandag 26 februari 2007 17:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
En dat heeft SES gemod
koffie en huiswerk gaan hand in hand man!
Zolang je het niet geforceerd drinkt is er niks aan de handquote:Op maandag 26 februari 2007 17:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik lust het wel, maar niet van harte
en op een gegevn moment wil je nix anders....quote:Op maandag 26 februari 2007 17:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zolang je het niet geforceerd drinkt is er niks aan de hand
mijn bezoek krijgt gewoon Senseo....quote:Op maandag 26 februari 2007 18:00 schreef zoalshetis het volgende:
als ik mensen op bezoek heb geef ik versgemalen bonen door een filter, mkay?
En terecht, anders nemen ze hun eigen koffie maar mee.quote:Op maandag 26 februari 2007 18:01 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mijn bezoek krijgt gewoon Senseo....nooit klachten gehad...
..itd...
![]()
sterker nog....ik wil nix anders....quote:Op maandag 26 februari 2007 18:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
En terecht, anders nemen ze hun eigen koffie maar mee.
Ik heb op m'n kamer ook geen ander apparaat dan een senseo
Ben je al bij bij de kno-arts geweest? ivm die wegrottende smaakpapillen?quote:Op maandag 26 februari 2007 16:50 schreef freddygonzales het volgende:
Gelul. Er komt prima koffie uit dat apparaat. Mits je natuurlijk wel dark roast of extra dark neemt.
Senseo extra dark![]()
Oh ja en het is gemakkelijk![]()
vertel...quote:Op maandag 26 februari 2007 18:07 schreef sjakie007 het volgende:
[..]
Ben je al bij bij de kno-arts geweest? ivm die wegrottende smaakpapillen?
Heb je een paar nieuwe woordjes geleerd?quote:Op maandag 26 februari 2007 18:13 schreef LENUS het volgende:
Negerurine![]()
Lekkere negerzweet daarentegen![]()
ik wil oooooook!!!!!quote:Op maandag 26 februari 2007 18:48 schreef eer-ik het volgende:
kooffiee, koooooofffiieeee, lekker bakkie kooooooffffiiieee![]()
Heb nu deze voor me staan
[afbeelding]
quote:Op maandag 26 februari 2007 18:34 schreef freddygonzales het volgende:
[..]
Heb je een paar nieuwe woordjes geleerd?
negerurine![]()
negerzweet![]()
om te janken.
yep...idd...heb ik ook net gedaan....quote:Op maandag 26 februari 2007 18:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je hoeft slechts 2 knoppen in te drukken
Ik zou zeggen: geniet ervanquote:Op maandag 26 februari 2007 18:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
yep...idd...heb ik ook net gedaan....![]()
aaaah, dat is goor iddquote:Op maandag 26 februari 2007 19:02 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
kzou wel willen....maar had net mijn tanden gepoetst....
![]()
tja...afspraakje....quote:Op maandag 26 februari 2007 19:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
aaaah, dat is goor idd![]()
Waarom poets je in godsnaam je tanden als je weet dat je nog een bakkie gaat doen![]()
Dan poets je je tanden toch na het koffiedrinkenquote:
idd....en daarom ben ik dus WEER aan het tandenpoetsen....quote:Op maandag 26 februari 2007 19:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dan poets je je tanden toch na het koffiedrinken
Die koffiegeur is ook niet altijd even relaxed (vind ik dan)
hehe...eindelijk iemand die weet wat lekkere koffie is....quote:Op maandag 26 februari 2007 19:13 schreef HeaRt_woRm het volgende:
SenseoIk vind het echt tien keer beter dan gewone koffie
![]()
![]()
H_W, met jou kunnen we pratenquote:Op maandag 26 februari 2007 19:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hehe...eindelijk iemand die weet wat lekkere koffie is....![]()
![]()
quote:Op maandag 26 februari 2007 19:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
kben weg...spreek je later!!!!
![]()
Is goed, veel plezierquote:Op maandag 26 februari 2007 19:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
kben weg...spreek je later!!!!
![]()
1 pad koffie zekerquote:Op maandag 26 februari 2007 18:48 schreef eer-ik het volgende:
kooffiee, koooooofffiieeee, lekker bakkie kooooooffffiiieee![]()
Heb nu deze voor me staan
[afbeelding]
Ja, was vergeten om er 2 in te doen, daarom heb ik er nog maar een gezetquote:
Ik ben ook weg zoquote:Op maandag 26 februari 2007 19:16 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
tzal zekers lukken......fijne avond nog op Fok!
![]()
quote:Op maandag 26 februari 2007 19:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hehe...eindelijk iemand die weet wat lekkere koffie is....![]()
![]()
psssst, je kunt er ook 2 indoenquote:Op maandag 26 februari 2007 19:30 schreef crossover het volgende:
Ik vind het wel te drinken, maar er komt zo weinig uit
Op z'n tijd pak ik daarom ook een grote bak gewone koffie
Dan wordt m'n moeder boosquote:
Jaquote:Op maandag 26 februari 2007 19:44 schreef crossover het volgende:
[..]
Dan wordt m'n moeder boos
Heeft er iemand trouwens al die cappuccino gehad? Die is echt matig, duur en milieuvervuilend
Ja, die van nescafe.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:19 schreef Dennis121 het volgende:
Hebben we het over de DE eigen variant?
Die de melk door het apparaat drukt?
Zeer matig spul.
Die van Nescafé vind ik een stuk beter, topping apart, geen melk door je apparaat.
In het begin wat te zoet, lijkt verbeterd.
Het enige juiste antwoord in dit topic. Senseo is inderdaad te drinken, als je niks anders voor handen hebt en als je er aan gewend bent. Die dark roast is trouwens ook best goed te doen.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:52 schreef El_Rolando het volgende:
Die van nescafe is nog wel oké. maar van DEquote:Op maandag 26 februari 2007 20:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, die van nescafe.
dat spul van DE heb ik nog niet op, sterker nog, ik wist niet eens dat het bestond
Die rommel met die apart verpakte zooi bedoelde ik.
Die vind ik zeer matig.
Maar goed, een capuccino moet uit niet uit een senseo apparaat gedronken worden imo.
Dat spul van DE heb ik dus nog nooit opquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:38 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Die van nescafe is nog wel oké. maar van DE![]()
![]()
Houden zoquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat spul van DE heb ik dus nog nooit op
Koffie is vies.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:50 schreef freddygonzales het volgende:
Gelul. Er komt prima koffie uit dat apparaat. Mits je natuurlijk wel dark roast of extra dark neemt.
Senseo extra dark![]()
Oh ja en het is gemakkelijk![]()
Correctie, je vind koffie vies.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 05:09 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
Koffie is vies.
Earl Grey of Oolong theeveeeeel lekkerder.
en bier natuurlijk(vooral Guinness).
Murphy's roeleert de pan uitquote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:59 schreef crossover het volgende:
Ik raad je Murphy's aan
quote:Op maandag 26 februari 2007 16:54 schreef Bob-B het volgende:
Je kan er tevens prima soep mee maken en noodles
Nespressoquote:Op dinsdag 27 februari 2007 05:12 schreef iamredleader het volgende:
Senseo is niet de lekkerste, da's een goed kopje Nespresso![]()
quote:Op maandag 26 februari 2007 23:29 schreef RaBlaBla het volgende:
Echte koffie komt uit een filter espresso-apparaat.
Mwah, het ligt er aan waar je op vakantie gaat. Landen genoeg waar een kop koffie een stuk beroerder is dan wat er uit een senseo komt.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:38 schreef faberic het volgende:
nog een catagorie: Mensen die senseo mee op vakantie nemen. Dan ben je toch wel heel triest he...
edit: Triple Style
Ik drink hier in Duitsland nooit koffie, alleen bij de italiaan waag ik me eraan.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:46 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Mwah, het ligt er aan waar je op vakantie gaat. Landen genoeg waar een kop koffie een stuk beroerder is dan wat er uit een senseo komt.
Ja maar die zijn ook wel schandalig duur als je écht een goeie wil hebben. Er zijn mensen die zich zoiets niet kunnen veroorloven.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:36 schreef faberic het volgende:
Geef mij maar een goed espresso apparaat met een flinke maler en verse bonen.
Een filterapparaat is nog altijd goedkoper dan de senseo, om de pads nog maar niet te vergelijken met gewone gemalen koffie uit de supermarkt (dat is altijd nog lekkerder). De smaak van filterkoffie is zoveel beter (als je tenminste van koffie houdt). Het duurt misschien wat langer maar voor 3x meer caffeïne kan je best 10 min. eerder opstaan.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:16 schreef freddygonzales het volgende:
[..]
Ja maar die zijn ook wel schandalig duur als je écht een goeie wil hebben. Er zijn mensen die zich zoiets niet kunnen veroorloven.
OHNEE! nadat aardbeienthee tot de normaalste zaak van de wereld behoort moet ook koffie eraan geloven!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:29 schreef tonks het volgende:
Lekker vind ik het! Heb vanille pads en toffee en kaneel en dark roast
De prijs zal me echt m'n reet roesten.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:27 schreef faberic het volgende:
[..]
Een filterapparaat is nog altijd goedkoper dan de senseo, om de pads nog maar niet te vergelijken met gewone gemalen koffie uit de supermarkt (dat is altijd nog lekkerder). De smaak van filterkoffie is zoveel beter (als je tenminste van koffie houdt). Het duurt misschien wat langer maar voor 3x meer caffeïne kan je best 10 min. eerder opstaan.
Ik begrijp gewoon niet hoe de Nederlandse consument zó idioot kan reageren op een product als Senseo.
koffie met een smaakje. lust je wel koffie? of drink je het om erbij te horen?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:29 schreef tonks het volgende:
Dit zegt denk ik alles wat er te zeggen is over senseo en de fans-quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:29 schreef tonks het volgende:
Omdat smaken nou eenmaal verschillen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:27 schreef faberic het volgende:
Ik begrijp gewoon niet hoe de Nederlandse consument zó idioot kan reageren op een product als Senseo.
Hoi J-J1quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
iemand koffie....? Senseo wel te verstaan....![]()
Precies genieten man!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:09 schreef eer-ik het volgende:
Enne, doe mij maar een senseotje dadelijk na het eten![]()
hey....! JA!!! date was leuk...!!!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hoi J-J1![]()
Goeie date gehad gister?
Enne, doe mij maar een senseotje dadelijk na het eten![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Laten we een nieuw, speciaal koffie drink subforum openen
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:12 schreef arneaux het volgende:
Ik zeg t nog maar een keer. Senseo is lekker.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:13 schreef Tezz het volgende:
Ik moest mijn senseo gister van Broekpaling in de oven leggen. Kon ie niet tegen. Nu heb ik een gesmolten senseo-apparaat.........gelukkig ben ik bijna jarig en omdat ik de senseo beu ben (ik heb dat ding al zo lang, heb er zelfs nog voor op een wachtlijst gestaan) heb ik een nieuw koffiezetapparaat van DE gevraagd!
Goeie zaak, geniet van je koffie, en bedankt.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:11 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hey....! JA!!! date was leuk...!!!...koffie is klaar...
eet smakelijk
![]()
En een Jura is ...?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:15 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Wijzig je "bestelling" even in een Jura.
spannend....quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Goeie zaak, geniet van je koffie, en bedankt.
Ik post zo wel weer een foto van mijn mooie senseocreatie die straks gemaakt gaat worden
ook geen koekje....?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hmm, ik had trek in een conventioneel kopje senseo, geen rare poespas enzo erbij
![]()
Ik heb nog een paar dozen lange vingers staan hier. Altijd handig als je in zo'n fabriek werkt.quote:
lange vingers...mmmmhhhhh!!!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:15 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar dozen lange vingers staan hier. Altijd handig als je in zo'n fabriek werkt.
pim's....quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:18 schreef crossover het volgende:
Oeh bastogne!
En pim's
We dwalen een beetje af merk ik
Pims zijn ook behoorlijkquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:18 schreef crossover het volgende:
Oeh bastogne!
En pim's
we dwalen idd een beetje af....ach ja...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:18 schreef crossover het volgende:
Oeh bastogne!
En pim's
Pim's zijn niet lekker....quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Pims zijn ook behoorlijkidd
dat afdwalen valt wel mee toch? modje?![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je gaat nou toch niet muiten he j_j1?
Hèhè, eindelijk iemand die ons weer terug naar het onderwerp brengtquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...nee.....
m aar kan niet begrijpen dat jullie Pim's lekker vinden....
maar ach...
als de koffie maar smaakt tog?
![]()
maar wat raar is, is dat ze niet altijd even lekker smaken...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:33 schreef crossover het volgende:
[..]
Hèhè, eindelijk iemand die ons weer terug naar het onderwerp brengt
Ik vind die koffie uit de DE automaten (van het station bijvoorbeeld) ook erg lekker
mwoa...Mc kofiie...niet egt geweldig...koffie van Starbucks.....quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:39 schreef eer-ik het volgende:
Da's waar.
Wat trouwens ook goeie pleur is, is die zooi van de mac
Die vind ik ook oprecht relaxed.
nog nooi geweest....!!???? SCHAAM JE!!!!!...het is letterlijk G.O.D.E.L.I.J.K!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:45 schreef eer-ik het volgende:
ik moet echt een keer naar de starbucks trouwens
Ben daar nog nooit geweest...
Ja, sorry, ik moet me schamen![]()
Koffie-subforum-meeting @ starbucks houden
yep!!!!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:49 schreef crossover het volgende:
Is er een Starbucks in Nederland trouwens?
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:49 schreef crossover het volgende:
Is er een Starbucks in Nederland trouwens?
bronquote:Tot op heden zijn er geen Starbucks-vestigingen in Nederland of België. Er is in Nederland wel een vestiging van Starbucks, maar deze bevindt zich binnen het campus van een amerikaanse onderneming en is niet voor het publiek toegankelijk.
euhhhh....quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:54 schreef eer-ik het volgende:
Het mag, maar waar zit ie dan in rotterdam?
Dan ga ik daar binnenkort effe buurten
Dan denk ik dat je je neusharen hebt verbrand. Het is misschien niet de allerbeste koffie, maar zeker goed te drinken! (en lekker snel)quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:03 schreef smurfzilla het volgende:
Mijn ouders hebben zo'n ding maar ik vind het echt niet te drinken. Koffie ruikt en smaakt naar plastic
idd....quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:08 schreef crossover het volgende:
[..]
Dan denk ik dat je je neusharen hebt verbrand. Het is misschien niet de allerbeste koffie, maar zeker goed te drinken! (en lekker snel)
Wat is dit nou weer voor gay koffie puristen postquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:19 schreef Red_85 het volgende:
[..]
koffie met een smaakje. lust je wel koffie? of drink je het om erbij te horen?
waag je eens aan echte espresso. het medicijn tegen dit soort bagger
ik hou niet van koffiequote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:21 schreef tonks het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor gay koffie puristen post. Drink gewoon wat ik lekker vind wie ben jij om daar iets over te zeggen.
Ey chickiequote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:02 schreef Blackletter het volgende:
[..]
ik hou niet van koffie
btw ey ey tonks
en tog he....oplos koffie kan af en toe lekker zijn...quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:31 schreef Wiehoe het volgende:
Senseo is lekker.
Koffie is lekker.
Allebei een andere smaak maar daarom kan het wel lekker zijn.
Oploskoffie daar in tegen.... Ik heb een oom die dat geeft wanneer je daar op visite komt. Alle koffiedrinkers die daar komen drinken ineens thee.
Warme melk met oploskoffie is best lekker maar dat drink je niet echt als koffievervanger natuurlijk.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:41 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en tog he....oplos koffie kan af en toe lekker zijn...vooral als je het met alleen warme melk klaar maakt....
(in noodsituatie dan....
)
Ja hallo. Wat niet op de tegel paste "omdat je eerste prioriteit wordt hoe je die ranzige smaak uit je bek moet zien te krijgen".quote:
Juist dan wordt het alleen nog maar viezerquote:Op maandag 26 februari 2007 16:52 schreef El_Rolando het volgende:
Masturberen is geen seks. Toch doen mensen het.quote:Op maandag 3 september 2007 10:04 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Senseo is ook gewoon ranzig. Dat is geen koffie te noemen.
Appels zijn geen peren en toch vergelijken mensen zequote:Op maandag 3 september 2007 10:06 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Masturberen is geen seks. Toch doen mensen het.
Nou jong je weet niet wat je mist!quote:Op maandag 26 februari 2007 16:53 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik heb nog nooit senseokoffie op
Mietje... echte mannen branden zelf hun bonen: www.ongebrand.nl . Enne Senseo... tsja... eh.. het bestaat net als echte koffie ook voor het grootste deel uit water....quote:Op maandag 3 september 2007 10:15 schreef FoXje het volgende:
Senseo is voor homo's.
Echte mannen drinken
[afbeelding]
ILLY![]()
same here.....quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:42 schreef MikeyMan het volgende:
Senseo rulet
Helemaal de dark roast varianten...
Probleem is alleen dat ik gezette koffie nu niet meer te zuipen vind
Komt trouwens ooit nog weleens een bonen-espresso-apparaat...
Ten opzichte van een duur espresso-apparaat niet nee...quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:53 schreef zatoichi het volgende:
En gebruiksgemak slaat nergens op; toen ik laatst bij vrienden was kreeg ik een bakkie senseo die de kleur van Thee had. Die kerel heeft vier keer opnieuw moeten zetten voordat je er enigzins niet meer doorheen kon kijken (het smaakte nog wel naar thee), dat ding kost enorm veel schoonmaak werk en deed behoorlijk lang over opwarmen.
Een espresso apparaat is een kwestie van koffie leegtikken, schoonspelen en met een doekje langs de kop van het apparaat gaan. Veel en veel sneller.
In dat geval zul je Senseo goed te drinken vinden, dat is namelijk geen koffiequote:Op dinsdag 11 september 2007 10:13 schreef valek het volgende:
ik lust geen koffie
quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:22 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
In dat geval zul je Senseo goed te drinken vinden, dat is namelijk geen koffie
dan wordt ie wel iets te slapquote:Op dinsdag 11 september 2007 13:26 schreef JDude het volgende:
Nóg grotere kop nemen, dan kun je gewoon de 2-kops laten doorlopen!
quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:28 schreef mutzenbacher het volgende:
dan wordt ie wel iets te slapzet nu 1,5 kops met 1 pad, zo ongeveer.
En das niet slap wou je zeggenquote:Op dinsdag 11 september 2007 13:28 schreef mutzenbacher het volgende:
[..]
dan wordt ie wel iets te slapzet nu 1,5 kops met 1 pad, zo ongeveer.
Apparaat eens ontkalken en schoonmaken?quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:16 schreef miniad het volgende:
Hallo,
Ik kwam hier perongeluk langs..
Ik heb ook een Nespresso machine en behalve de service beviel de koffie wel.
Sinds kort ruikt de koffie minder en is de smaak minder.. (wat zurig). (Decafinato intenso en Arpeggio)
Ik dacht dat er iets met mij aan de hand was en dat mijn smaak wegviel.. Dus even naar de dokter maar gelukkig niets aan de hand (-;
Nu hoor ik van andere bezoekers dat de koffie niet meer is zoals het was..
Ik vraag mij af andere deze ervaringen ook hebben..
Als het niet goed is stap ik over naar een machine waar ik overal de koffie naar eigen keuze kan kopen.
Persoonlijk vind ik Nespresso een arrogant bedrijf dat veel te duur is.
Service vind ik meer dan slecht.
Ik heb dit bericht ook bij Nespresso willen plaatsen maar had mijn klantnummer niet bij de hand. Dan is het dus ook niet mogelijk.. Het is een beslote gemeenschap..
En dat voor een gewoon lekker koppie kofie (-;
Blijft toch grappig om te zien dat men er massaal over klaagt maar praktische ieder huishouden een senseo heeft.quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:50 schreef leetzors het volgende:
Koffie.
Overigens hoor ik inderdaad 90% janken over Senseo.
Kun je eindelijk echte koffie drinken, ga je het als een nadeel zienquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:13 schreef --Tweety-- het volgende:
Hmm door dit topic ga in mn senseo alleen maar meer missen!
Ik loop stage in Engeland en daar doen ze niet aan koffie zoals we dat in Nederland kennen.
SENSEO
Niks echte koffie, hier doen ze aan INSTANT koffie! en als je ergens uit eten gaat, en dan na het eten een kopje koffie besteld, krijg je eigenlijk warme melk met een vleugje koffie!quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:14 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Kun je eindelijk echte koffie drinken, ga je het als een nadeel zien
Dan ga je volgensmij niet bij de goede cafés zittenquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:20 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Niks echte koffie, hier doen ze aan INSTANT koffie! en als je ergens uit eten gaat, en dan na het eten een kopje koffie besteld, krijg je eigenlijk warme melk met een vleugje koffie!
Ga naar een italiaanquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:20 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Niks echte koffie, hier doen ze aan INSTANT koffie! en als je ergens uit eten gaat, en dan na het eten een kopje koffie besteld, krijg je eigenlijk warme melk met een vleugje koffie!
Ik kan ook niet functioneren met koffie, mag dat wel?quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:23 schreef Neroje het volgende:
Koffie
Mensen die niet kunnen functioneren zonder koffie![]()
Nee, dat soort mensen moeten het land uit!quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik kan ook niet functioneren met koffie, mag dat wel?
Dat ja. Het is koffie en houdt je wakker, maar kwalitatief is anders.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:34 schreef Sapstengel het volgende:
Als iemand me Senseo voorzet drink ik het gewoon op, vind het best te drinken. Maar er is betere koffie.
Die is nog best goed te drinken jaquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:39 schreef Casos het volgende:
Sinds ik Lavazza Pads heb, gebruik ik de senseo nog wel eens.
[ link | afbeelding ]
100% arabica heeft mijn voorkeur, maar dat is vrij lastig te vinden.
Uiteraard wel de dubbele padhouder gebruiken (en twee pads) en het apparaat halverweg al uitzetten. Die enkele houder is bij mij sowieso nog nooit gebruikt.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:39 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Die is nog best goed te drinken ja
Ik vraag nu gewoon of ik zelf de melk mag toevoegen, want het lijkt er af en toe echt op dat mensen hier n half kopje koffie, met n half kopje melk doen, en persoonlijk vind ik dat echt RANZIG.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:21 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Dan ga je volgensmij niet bij de goede cafés zittenIk heb er regelmatig uitstekende koffie gehad. Ook slechte, maar dat is dan een wijze les
nee joh, lees mijn tip hierboven over het gebruik van de espresso padhouder, dat is nog iets beter dan deze tip.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:41 schreef Casos het volgende:
[..]
Uiteraard wel de dubbele padhouder gebruiken (en twee pads) en het apparaat halverweg al uitzetten. Die enkele houder is bij mij sowieso nog nooit gebruikt.
Bedoel je dan die andere? Daar passen nooit twee pads in. En er gaan er ook geen drie in de dubbele.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:42 schreef willempjewever het volgende:
[..]
nee joh, lees mijn tip hierboven over het gebruik van de espresso padhouder, dat is nog iets beter dan deze tip.
Kut ik wilde hierover een opmerking maken dat wat uit de senseo komt geen cappuccino mag heten, omdat die als basis espresso heeft, en dat komt niet uit een senseo, maar je noemt het capicino...quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:16 schreef Revolution-NL het volgende:
De nieuwe Senseo met melk reservoir voor overheerlijke capicino![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je moet een sterke normale senseo pad (strong neem ik altijd) in een espresso pad doen en dan 1 bakje zetten, andere pad erin en weer 1 bakje zetten en dan drinken maar, dan is het best te doen in de ochtend. Je moet het alleen nooit naast een goede bak koffie uit een goed koffiezetapparaat zetten, dan valt het verschil wel op.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:03 schreef Casos het volgende:
Bedoel je dan die andere? Daar passen nooit twee pads in. En er gaan er ook geen drie in de dubbele.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |