senseo na het eten......quote:Op maandag 26 februari 2007 17:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ga het eten weer even een senseo bereiden.
Koffie na het eten
Ik lust het wel, maar niet van hartequote:Op maandag 26 februari 2007 17:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
En dat heeft SES gemod
koffie en huiswerk gaan hand in hand man!
Zolang je het niet geforceerd drinkt is er niks aan de handquote:Op maandag 26 februari 2007 17:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik lust het wel, maar niet van harte
en op een gegevn moment wil je nix anders....quote:Op maandag 26 februari 2007 17:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zolang je het niet geforceerd drinkt is er niks aan de hand
mijn bezoek krijgt gewoon Senseo....quote:Op maandag 26 februari 2007 18:00 schreef zoalshetis het volgende:
als ik mensen op bezoek heb geef ik versgemalen bonen door een filter, mkay?
En terecht, anders nemen ze hun eigen koffie maar mee.quote:Op maandag 26 februari 2007 18:01 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mijn bezoek krijgt gewoon Senseo....nooit klachten gehad...
..itd...
![]()
sterker nog....ik wil nix anders....quote:Op maandag 26 februari 2007 18:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
En terecht, anders nemen ze hun eigen koffie maar mee.
Ik heb op m'n kamer ook geen ander apparaat dan een senseo
Ben je al bij bij de kno-arts geweest? ivm die wegrottende smaakpapillen?quote:Op maandag 26 februari 2007 16:50 schreef freddygonzales het volgende:
Gelul. Er komt prima koffie uit dat apparaat. Mits je natuurlijk wel dark roast of extra dark neemt.
Senseo extra dark![]()
Oh ja en het is gemakkelijk![]()
vertel...quote:Op maandag 26 februari 2007 18:07 schreef sjakie007 het volgende:
[..]
Ben je al bij bij de kno-arts geweest? ivm die wegrottende smaakpapillen?
Heb je een paar nieuwe woordjes geleerd?quote:Op maandag 26 februari 2007 18:13 schreef LENUS het volgende:
Negerurine![]()
Lekkere negerzweet daarentegen![]()
ik wil oooooook!!!!!quote:Op maandag 26 februari 2007 18:48 schreef eer-ik het volgende:
kooffiee, koooooofffiieeee, lekker bakkie kooooooffffiiieee![]()
Heb nu deze voor me staan
[afbeelding]
quote:Op maandag 26 februari 2007 18:34 schreef freddygonzales het volgende:
[..]
Heb je een paar nieuwe woordjes geleerd?
negerurine![]()
negerzweet![]()
om te janken.
yep...idd...heb ik ook net gedaan....quote:Op maandag 26 februari 2007 18:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je hoeft slechts 2 knoppen in te drukken
Ik zou zeggen: geniet ervanquote:Op maandag 26 februari 2007 18:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
yep...idd...heb ik ook net gedaan....![]()
aaaah, dat is goor iddquote:Op maandag 26 februari 2007 19:02 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
kzou wel willen....maar had net mijn tanden gepoetst....
![]()
tja...afspraakje....quote:Op maandag 26 februari 2007 19:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
aaaah, dat is goor idd![]()
Waarom poets je in godsnaam je tanden als je weet dat je nog een bakkie gaat doen![]()
Dan poets je je tanden toch na het koffiedrinkenquote:
idd....en daarom ben ik dus WEER aan het tandenpoetsen....quote:Op maandag 26 februari 2007 19:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dan poets je je tanden toch na het koffiedrinken
Die koffiegeur is ook niet altijd even relaxed (vind ik dan)
hehe...eindelijk iemand die weet wat lekkere koffie is....quote:Op maandag 26 februari 2007 19:13 schreef HeaRt_woRm het volgende:
SenseoIk vind het echt tien keer beter dan gewone koffie
![]()
![]()
H_W, met jou kunnen we pratenquote:Op maandag 26 februari 2007 19:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hehe...eindelijk iemand die weet wat lekkere koffie is....![]()
![]()
quote:Op maandag 26 februari 2007 19:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
kben weg...spreek je later!!!!
![]()
Is goed, veel plezierquote:Op maandag 26 februari 2007 19:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
kben weg...spreek je later!!!!
![]()
1 pad koffie zekerquote:Op maandag 26 februari 2007 18:48 schreef eer-ik het volgende:
kooffiee, koooooofffiieeee, lekker bakkie kooooooffffiiieee![]()
Heb nu deze voor me staan
[afbeelding]
Ja, was vergeten om er 2 in te doen, daarom heb ik er nog maar een gezetquote:
Ik ben ook weg zoquote:Op maandag 26 februari 2007 19:16 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
tzal zekers lukken......fijne avond nog op Fok!
![]()
quote:Op maandag 26 februari 2007 19:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hehe...eindelijk iemand die weet wat lekkere koffie is....![]()
![]()
psssst, je kunt er ook 2 indoenquote:Op maandag 26 februari 2007 19:30 schreef crossover het volgende:
Ik vind het wel te drinken, maar er komt zo weinig uit
Op z'n tijd pak ik daarom ook een grote bak gewone koffie
Dan wordt m'n moeder boosquote:
Jaquote:Op maandag 26 februari 2007 19:44 schreef crossover het volgende:
[..]
Dan wordt m'n moeder boos
Heeft er iemand trouwens al die cappuccino gehad? Die is echt matig, duur en milieuvervuilend
Ja, die van nescafe.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:19 schreef Dennis121 het volgende:
Hebben we het over de DE eigen variant?
Die de melk door het apparaat drukt?
Zeer matig spul.
Die van Nescafé vind ik een stuk beter, topping apart, geen melk door je apparaat.
In het begin wat te zoet, lijkt verbeterd.
Het enige juiste antwoord in dit topic. Senseo is inderdaad te drinken, als je niks anders voor handen hebt en als je er aan gewend bent. Die dark roast is trouwens ook best goed te doen.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:52 schreef El_Rolando het volgende:
Als je er eenmaal aan gewend bent..
Die van nescafe is nog wel oké. maar van DEquote:Op maandag 26 februari 2007 20:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, die van nescafe.
dat spul van DE heb ik nog niet op, sterker nog, ik wist niet eens dat het bestond
Die rommel met die apart verpakte zooi bedoelde ik.
Die vind ik zeer matig.
Maar goed, een capuccino moet uit niet uit een senseo apparaat gedronken worden imo.
Dat spul van DE heb ik dus nog nooit opquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:38 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Die van nescafe is nog wel oké. maar van DE![]()
![]()
Houden zoquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat spul van DE heb ik dus nog nooit op
Koffie is vies.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:50 schreef freddygonzales het volgende:
Gelul. Er komt prima koffie uit dat apparaat. Mits je natuurlijk wel dark roast of extra dark neemt.
Senseo extra dark![]()
Oh ja en het is gemakkelijk![]()
Correctie, je vind koffie vies.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 05:09 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
Koffie is vies.
Earl Grey of Oolong theeveeeeel lekkerder.
en bier natuurlijk(vooral Guinness).
Murphy's roeleert de pan uitquote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:59 schreef crossover het volgende:
Ik raad je Murphy's aan
quote:Op maandag 26 februari 2007 16:54 schreef Bob-B het volgende:
Je kan er tevens prima soep mee maken en noodles
Nespressoquote:Op dinsdag 27 februari 2007 05:12 schreef iamredleader het volgende:
Senseo is niet de lekkerste, da's een goed kopje Nespresso![]()
quote:Op maandag 26 februari 2007 23:29 schreef RaBlaBla het volgende:
Echte koffie komt uit een filter espresso-apparaat.
Mwah, het ligt er aan waar je op vakantie gaat. Landen genoeg waar een kop koffie een stuk beroerder is dan wat er uit een senseo komt.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:38 schreef faberic het volgende:
nog een catagorie: Mensen die senseo mee op vakantie nemen. Dan ben je toch wel heel triest he...
edit: Triple Style
Ik drink hier in Duitsland nooit koffie, alleen bij de italiaan waag ik me eraan.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:46 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Mwah, het ligt er aan waar je op vakantie gaat. Landen genoeg waar een kop koffie een stuk beroerder is dan wat er uit een senseo komt.
Ja maar die zijn ook wel schandalig duur als je écht een goeie wil hebben. Er zijn mensen die zich zoiets niet kunnen veroorloven.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:36 schreef faberic het volgende:
Geef mij maar een goed espresso apparaat met een flinke maler en verse bonen.
Een filterapparaat is nog altijd goedkoper dan de senseo, om de pads nog maar niet te vergelijken met gewone gemalen koffie uit de supermarkt (dat is altijd nog lekkerder). De smaak van filterkoffie is zoveel beter (als je tenminste van koffie houdt). Het duurt misschien wat langer maar voor 3x meer caffeïne kan je best 10 min. eerder opstaan.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:16 schreef freddygonzales het volgende:
[..]
Ja maar die zijn ook wel schandalig duur als je écht een goeie wil hebben. Er zijn mensen die zich zoiets niet kunnen veroorloven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |