Dan poets je je tanden toch na het koffiedrinkenquote:
idd....en daarom ben ik dus WEER aan het tandenpoetsen....quote:Op maandag 26 februari 2007 19:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dan poets je je tanden toch na het koffiedrinken
Die koffiegeur is ook niet altijd even relaxed (vind ik dan)
hehe...eindelijk iemand die weet wat lekkere koffie is....quote:Op maandag 26 februari 2007 19:13 schreef HeaRt_woRm het volgende:
SenseoIk vind het echt tien keer beter dan gewone koffie
![]()
![]()
H_W, met jou kunnen we pratenquote:Op maandag 26 februari 2007 19:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hehe...eindelijk iemand die weet wat lekkere koffie is....![]()
![]()
quote:Op maandag 26 februari 2007 19:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
kben weg...spreek je later!!!!
![]()
Is goed, veel plezierquote:Op maandag 26 februari 2007 19:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
kben weg...spreek je later!!!!
![]()
1 pad koffie zekerquote:Op maandag 26 februari 2007 18:48 schreef eer-ik het volgende:
kooffiee, koooooofffiieeee, lekker bakkie kooooooffffiiieee![]()
Heb nu deze voor me staan
[afbeelding]
Ja, was vergeten om er 2 in te doen, daarom heb ik er nog maar een gezetquote:
Ik ben ook weg zoquote:Op maandag 26 februari 2007 19:16 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
tzal zekers lukken......fijne avond nog op Fok!
![]()
quote:Op maandag 26 februari 2007 19:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hehe...eindelijk iemand die weet wat lekkere koffie is....![]()
![]()
psssst, je kunt er ook 2 indoenquote:Op maandag 26 februari 2007 19:30 schreef crossover het volgende:
Ik vind het wel te drinken, maar er komt zo weinig uit
Op z'n tijd pak ik daarom ook een grote bak gewone koffie
Dan wordt m'n moeder boosquote:
Jaquote:Op maandag 26 februari 2007 19:44 schreef crossover het volgende:
[..]
Dan wordt m'n moeder boos
Heeft er iemand trouwens al die cappuccino gehad? Die is echt matig, duur en milieuvervuilend
Ja, die van nescafe.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:19 schreef Dennis121 het volgende:
Hebben we het over de DE eigen variant?
Die de melk door het apparaat drukt?
Zeer matig spul.
Die van Nescafé vind ik een stuk beter, topping apart, geen melk door je apparaat.
In het begin wat te zoet, lijkt verbeterd.
Het enige juiste antwoord in dit topic. Senseo is inderdaad te drinken, als je niks anders voor handen hebt en als je er aan gewend bent. Die dark roast is trouwens ook best goed te doen.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:52 schreef El_Rolando het volgende:
Als je er eenmaal aan gewend bent..
Die van nescafe is nog wel oké. maar van DEquote:Op maandag 26 februari 2007 20:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, die van nescafe.
dat spul van DE heb ik nog niet op, sterker nog, ik wist niet eens dat het bestond
Die rommel met die apart verpakte zooi bedoelde ik.
Die vind ik zeer matig.
Maar goed, een capuccino moet uit niet uit een senseo apparaat gedronken worden imo.
Dat spul van DE heb ik dus nog nooit opquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:38 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Die van nescafe is nog wel oké. maar van DE![]()
![]()
Houden zoquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat spul van DE heb ik dus nog nooit op
Koffie is vies.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:50 schreef freddygonzales het volgende:
Gelul. Er komt prima koffie uit dat apparaat. Mits je natuurlijk wel dark roast of extra dark neemt.
Senseo extra dark![]()
Oh ja en het is gemakkelijk![]()
Correctie, je vind koffie vies.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 05:09 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
Koffie is vies.
Earl Grey of Oolong theeveeeeel lekkerder.
en bier natuurlijk(vooral Guinness).
Murphy's roeleert de pan uitquote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:59 schreef crossover het volgende:
Ik raad je Murphy's aan
quote:Op maandag 26 februari 2007 16:54 schreef Bob-B het volgende:
Je kan er tevens prima soep mee maken en noodles
Nespressoquote:Op dinsdag 27 februari 2007 05:12 schreef iamredleader het volgende:
Senseo is niet de lekkerste, da's een goed kopje Nespresso![]()
quote:Op maandag 26 februari 2007 23:29 schreef RaBlaBla het volgende:
Echte koffie komt uit een filter espresso-apparaat.
Mwah, het ligt er aan waar je op vakantie gaat. Landen genoeg waar een kop koffie een stuk beroerder is dan wat er uit een senseo komt.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:38 schreef faberic het volgende:
nog een catagorie: Mensen die senseo mee op vakantie nemen. Dan ben je toch wel heel triest he...
edit: Triple Style
Ik drink hier in Duitsland nooit koffie, alleen bij de italiaan waag ik me eraan.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:46 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Mwah, het ligt er aan waar je op vakantie gaat. Landen genoeg waar een kop koffie een stuk beroerder is dan wat er uit een senseo komt.
Ja maar die zijn ook wel schandalig duur als je écht een goeie wil hebben. Er zijn mensen die zich zoiets niet kunnen veroorloven.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:36 schreef faberic het volgende:
Geef mij maar een goed espresso apparaat met een flinke maler en verse bonen.
Een filterapparaat is nog altijd goedkoper dan de senseo, om de pads nog maar niet te vergelijken met gewone gemalen koffie uit de supermarkt (dat is altijd nog lekkerder). De smaak van filterkoffie is zoveel beter (als je tenminste van koffie houdt). Het duurt misschien wat langer maar voor 3x meer caffeïne kan je best 10 min. eerder opstaan.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:16 schreef freddygonzales het volgende:
[..]
Ja maar die zijn ook wel schandalig duur als je écht een goeie wil hebben. Er zijn mensen die zich zoiets niet kunnen veroorloven.
OHNEE! nadat aardbeienthee tot de normaalste zaak van de wereld behoort moet ook koffie eraan geloven!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:29 schreef tonks het volgende:
Lekker vind ik het! Heb vanille pads en toffee en kaneel en dark roast
De prijs zal me echt m'n reet roesten.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:27 schreef faberic het volgende:
[..]
Een filterapparaat is nog altijd goedkoper dan de senseo, om de pads nog maar niet te vergelijken met gewone gemalen koffie uit de supermarkt (dat is altijd nog lekkerder). De smaak van filterkoffie is zoveel beter (als je tenminste van koffie houdt). Het duurt misschien wat langer maar voor 3x meer caffeïne kan je best 10 min. eerder opstaan.
Ik begrijp gewoon niet hoe de Nederlandse consument zó idioot kan reageren op een product als Senseo.
koffie met een smaakje. lust je wel koffie? of drink je het om erbij te horen?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:29 schreef tonks het volgende:
Dit zegt denk ik alles wat er te zeggen is over senseo en de fans-quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:29 schreef tonks het volgende:
Omdat smaken nou eenmaal verschillen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:27 schreef faberic het volgende:
Ik begrijp gewoon niet hoe de Nederlandse consument zó idioot kan reageren op een product als Senseo.
Hoi J-J1quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
iemand koffie....? Senseo wel te verstaan....![]()
Precies genieten man!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:09 schreef eer-ik het volgende:
Enne, doe mij maar een senseotje dadelijk na het eten![]()
hey....! JA!!! date was leuk...!!!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hoi J-J1![]()
Goeie date gehad gister?
Enne, doe mij maar een senseotje dadelijk na het eten![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Laten we een nieuw, speciaal koffie drink subforum openen
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:12 schreef arneaux het volgende:
Ik zeg t nog maar een keer. Senseo is lekker.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:13 schreef Tezz het volgende:
Ik moest mijn senseo gister van Broekpaling in de oven leggen. Kon ie niet tegen. Nu heb ik een gesmolten senseo-apparaat.........gelukkig ben ik bijna jarig en omdat ik de senseo beu ben (ik heb dat ding al zo lang, heb er zelfs nog voor op een wachtlijst gestaan) heb ik een nieuw koffiezetapparaat van DE gevraagd!
Goeie zaak, geniet van je koffie, en bedankt.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:11 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hey....! JA!!! date was leuk...!!!...koffie is klaar...
eet smakelijk
![]()
En een Jura is ...?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:15 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Wijzig je "bestelling" even in een Jura.
spannend....quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Goeie zaak, geniet van je koffie, en bedankt.
Ik post zo wel weer een foto van mijn mooie senseocreatie die straks gemaakt gaat worden
ook geen koekje....?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hmm, ik had trek in een conventioneel kopje senseo, geen rare poespas enzo erbij
![]()
Ik heb nog een paar dozen lange vingers staan hier. Altijd handig als je in zo'n fabriek werkt.quote:
lange vingers...mmmmhhhhh!!!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:15 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar dozen lange vingers staan hier. Altijd handig als je in zo'n fabriek werkt.
pim's....quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:18 schreef crossover het volgende:
Oeh bastogne!
En pim's
We dwalen een beetje af merk ik
Pims zijn ook behoorlijkquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:18 schreef crossover het volgende:
Oeh bastogne!
En pim's
we dwalen idd een beetje af....ach ja...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:18 schreef crossover het volgende:
Oeh bastogne!
En pim's
Pim's zijn niet lekker....quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Pims zijn ook behoorlijkidd
dat afdwalen valt wel mee toch? modje?![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je gaat nou toch niet muiten he j_j1?
Hèhè, eindelijk iemand die ons weer terug naar het onderwerp brengtquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...nee.....
m aar kan niet begrijpen dat jullie Pim's lekker vinden....
maar ach...
als de koffie maar smaakt tog?
![]()
maar wat raar is, is dat ze niet altijd even lekker smaken...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:33 schreef crossover het volgende:
[..]
Hèhè, eindelijk iemand die ons weer terug naar het onderwerp brengt
Ik vind die koffie uit de DE automaten (van het station bijvoorbeeld) ook erg lekker
mwoa...Mc kofiie...niet egt geweldig...koffie van Starbucks.....quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:39 schreef eer-ik het volgende:
Da's waar.
Wat trouwens ook goeie pleur is, is die zooi van de mac
Die vind ik ook oprecht relaxed.
nog nooi geweest....!!???? SCHAAM JE!!!!!...het is letterlijk G.O.D.E.L.I.J.K!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:45 schreef eer-ik het volgende:
ik moet echt een keer naar de starbucks trouwens
Ben daar nog nooit geweest...
Ja, sorry, ik moet me schamen![]()
Koffie-subforum-meeting @ starbucks houden
yep!!!!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:49 schreef crossover het volgende:
Is er een Starbucks in Nederland trouwens?
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:49 schreef crossover het volgende:
Is er een Starbucks in Nederland trouwens?
bronquote:Tot op heden zijn er geen Starbucks-vestigingen in Nederland of België. Er is in Nederland wel een vestiging van Starbucks, maar deze bevindt zich binnen het campus van een amerikaanse onderneming en is niet voor het publiek toegankelijk.
euhhhh....quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:54 schreef eer-ik het volgende:
Het mag, maar waar zit ie dan in rotterdam?
Dan ga ik daar binnenkort effe buurten
Dan denk ik dat je je neusharen hebt verbrand. Het is misschien niet de allerbeste koffie, maar zeker goed te drinken! (en lekker snel)quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:03 schreef smurfzilla het volgende:
Mijn ouders hebben zo'n ding maar ik vind het echt niet te drinken. Koffie ruikt en smaakt naar plastic
idd....quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:08 schreef crossover het volgende:
[..]
Dan denk ik dat je je neusharen hebt verbrand. Het is misschien niet de allerbeste koffie, maar zeker goed te drinken! (en lekker snel)
Wat is dit nou weer voor gay koffie puristen postquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:19 schreef Red_85 het volgende:
[..]
koffie met een smaakje. lust je wel koffie? of drink je het om erbij te horen?
waag je eens aan echte espresso. het medicijn tegen dit soort bagger
ik hou niet van koffiequote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:21 schreef tonks het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor gay koffie puristen post. Drink gewoon wat ik lekker vind wie ben jij om daar iets over te zeggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |