en op een gegevn moment wil je nix anders....quote:Op maandag 26 februari 2007 17:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zolang je het niet geforceerd drinkt is er niks aan de hand
mijn bezoek krijgt gewoon Senseo....quote:Op maandag 26 februari 2007 18:00 schreef zoalshetis het volgende:
als ik mensen op bezoek heb geef ik versgemalen bonen door een filter, mkay?
En terecht, anders nemen ze hun eigen koffie maar mee.quote:Op maandag 26 februari 2007 18:01 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mijn bezoek krijgt gewoon Senseo....nooit klachten gehad...
..itd...
![]()
sterker nog....ik wil nix anders....quote:Op maandag 26 februari 2007 18:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
En terecht, anders nemen ze hun eigen koffie maar mee.
Ik heb op m'n kamer ook geen ander apparaat dan een senseo
Ben je al bij bij de kno-arts geweest? ivm die wegrottende smaakpapillen?quote:Op maandag 26 februari 2007 16:50 schreef freddygonzales het volgende:
Gelul. Er komt prima koffie uit dat apparaat. Mits je natuurlijk wel dark roast of extra dark neemt.
Senseo extra dark![]()
Oh ja en het is gemakkelijk![]()
vertel...quote:Op maandag 26 februari 2007 18:07 schreef sjakie007 het volgende:
[..]
Ben je al bij bij de kno-arts geweest? ivm die wegrottende smaakpapillen?
Heb je een paar nieuwe woordjes geleerd?quote:Op maandag 26 februari 2007 18:13 schreef LENUS het volgende:
Negerurine![]()
Lekkere negerzweet daarentegen![]()
ik wil oooooook!!!!!quote:Op maandag 26 februari 2007 18:48 schreef eer-ik het volgende:
kooffiee, koooooofffiieeee, lekker bakkie kooooooffffiiieee![]()
Heb nu deze voor me staan
[afbeelding]
quote:Op maandag 26 februari 2007 18:34 schreef freddygonzales het volgende:
[..]
Heb je een paar nieuwe woordjes geleerd?
negerurine![]()
negerzweet![]()
om te janken.
yep...idd...heb ik ook net gedaan....quote:Op maandag 26 februari 2007 18:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je hoeft slechts 2 knoppen in te drukken
Ik zou zeggen: geniet ervanquote:Op maandag 26 februari 2007 18:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
yep...idd...heb ik ook net gedaan....![]()
aaaah, dat is goor iddquote:Op maandag 26 februari 2007 19:02 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
kzou wel willen....maar had net mijn tanden gepoetst....
![]()
tja...afspraakje....quote:Op maandag 26 februari 2007 19:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
aaaah, dat is goor idd![]()
Waarom poets je in godsnaam je tanden als je weet dat je nog een bakkie gaat doen![]()
Dan poets je je tanden toch na het koffiedrinkenquote:
idd....en daarom ben ik dus WEER aan het tandenpoetsen....quote:Op maandag 26 februari 2007 19:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dan poets je je tanden toch na het koffiedrinken
Die koffiegeur is ook niet altijd even relaxed (vind ik dan)
hehe...eindelijk iemand die weet wat lekkere koffie is....quote:Op maandag 26 februari 2007 19:13 schreef HeaRt_woRm het volgende:
SenseoIk vind het echt tien keer beter dan gewone koffie
![]()
![]()
H_W, met jou kunnen we pratenquote:Op maandag 26 februari 2007 19:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hehe...eindelijk iemand die weet wat lekkere koffie is....![]()
![]()
quote:Op maandag 26 februari 2007 19:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
kben weg...spreek je later!!!!
![]()
Is goed, veel plezierquote:Op maandag 26 februari 2007 19:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
kben weg...spreek je later!!!!
![]()
1 pad koffie zekerquote:Op maandag 26 februari 2007 18:48 schreef eer-ik het volgende:
kooffiee, koooooofffiieeee, lekker bakkie kooooooffffiiieee![]()
Heb nu deze voor me staan
[afbeelding]
Ja, was vergeten om er 2 in te doen, daarom heb ik er nog maar een gezetquote:
Ik ben ook weg zoquote:Op maandag 26 februari 2007 19:16 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
tzal zekers lukken......fijne avond nog op Fok!
![]()
quote:Op maandag 26 februari 2007 19:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hehe...eindelijk iemand die weet wat lekkere koffie is....![]()
![]()
psssst, je kunt er ook 2 indoenquote:Op maandag 26 februari 2007 19:30 schreef crossover het volgende:
Ik vind het wel te drinken, maar er komt zo weinig uit
Op z'n tijd pak ik daarom ook een grote bak gewone koffie
Dan wordt m'n moeder boosquote:
Jaquote:Op maandag 26 februari 2007 19:44 schreef crossover het volgende:
[..]
Dan wordt m'n moeder boos
Heeft er iemand trouwens al die cappuccino gehad? Die is echt matig, duur en milieuvervuilend
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |