Ik ken zeker wel wat beters maar qua prijs/kwaliteit is het primaquote:Op maandag 26 februari 2007 16:51 schreef InFrA-WiZ het volgende:
Als je niets beters kent dan zal t idd wel smaken.
Tja, als je eenmaal aan het gebruikersgemakt gewend bent neem je de theesmaak uiteindelijk wel voor lief inderdaad. Oranjeboom bier is ook te pruimen 'als je eraan gewend bent'quote:Op maandag 26 februari 2007 16:52 schreef El_Rolando het volgende:
Als je er eenmaal aan gewend bent..
Ja joh. Topkwaliteit, er is niks betersquote:Op maandag 26 februari 2007 16:51 schreef juon_jacket1 het volgende:
![]()
![]()
SENSEO
![]()
![]()
..allerbeste koffie!!!!!
![]()
![]()
Eensch met bovenstaand, vers gezette koffie blijft rouleren maar senseo is makkelijk en een beter alternatief dan bijvoorbeeld oploskoffie. Je moet met senseo wel alleen de sterkste smaken nemen.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:53 schreef Byte_Me het volgende:
het is wel makkelijk, maar normaal gezette koffie is lekkerder. nespresso (ook erg makkelijk) is ook lekkerder. zelfgemaakte espresso is ook veel lekkerder. senseo staat zeg maar net boven automatenkoffie in mijn rangschikking
Zou oranjeboom bier echt wennen?quote:Op maandag 26 februari 2007 16:55 schreef jogy het volgende:
[..]
Tja, als je eenmaal aan het gebruikersgemakt gewend bent neem je de theesmaak uiteindelijk wel voor lief inderdaad. Oranjeboom bier is ook te pruimen 'als je eraan gewend bent'
Oeh, een stoer woordje geleerd in je eigen topic en nu meteen al toepassen in een ander topic. Hulde!quote:Op maandag 26 februari 2007 16:51 schreef NotoriousJw het volgende:
Negerpis
Eensch, echter zie bovenstaande reactie.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:55 schreef freddygonzales het volgende:
[..]
Eensch met bovenstaand, vers gezette koffie blijft rouleren maar senseo is makkelijk en een beter alternatief dan bijvoorbeeld oploskoffie. Je moet met senseo wel alleen de sterkste smaken nemen.
Je kan ook overdrijven, joog.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:55 schreef jogy het volgende:
[..]
Tja, als je eenmaal aan het gebruikersgemakt gewend bent neem je de theesmaak uiteindelijk wel voor lief inderdaad. Oranjeboom bier is ook te pruimen 'als je eraan gewend bent'
De dag erna is een heel ander verhaal maar opeen gegeven moment, tijdens het zuipen zullen we maar zeggen komt er bij iedereen wel een moment dat de smaakpapillen in coma zijn geraakt door de constante smaakholocaust en 'wen je eraan'quote:
Hoi juon_jacket1quote:Op maandag 26 februari 2007 16:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik krijg innens trek.....kga maar een bakkie Senseo zetten....
![]()
Het ís lekker, zoals het is....quote:Op maandag 26 februari 2007 16:58 schreef zoalshetis het volgende:
mensen die koffie lekker vinden om te drinken...
hét kwaad der aarde.![]()
het ruikt wel lekker
quote:Op maandag 26 februari 2007 17:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hoi juon_jacket1
Ik kom jou ook overal tegen vandaag
* eer-ik neemt slokje senseo
Dan is er iets mis met je apparaat denkquote:Op maandag 26 februari 2007 17:09 schreef IrfieJ het volgende:
vind het echt heel erg ranzig.. vieze metaal smaak..
mnsen die niet weten wat lekker is....quote:Op maandag 26 februari 2007 17:09 schreef IrfieJ het volgende:
Je drinkt het zeker uit die gore aluminium bekersquote:Op maandag 26 februari 2007 17:09 schreef IrfieJ het volgende:
Ik gebruik voor filterkoffie altijd perla van die lolleralbert heijnquote:Op maandag 26 februari 2007 17:10 schreef TeChNo2 het volgende:
senseo is lekker, maar nespresso ook, en gewone koffie hangt er maar net van af welk merk en hoe sterk... en de mensen die zeggen dat dat lekkerder is, neem eens een Max havekaartje (brrrr)
heb echt uit veel verschillende van die apparaten die sloot water gedronken maar tis gewoon echt niet lekker die na smaak t smaakt echt metalig.. zal wel aan de pads liggen ofzo.. geef mij maar gewoon filterkoffie liefst douwe egberts fijn gemalenquote:Op maandag 26 februari 2007 17:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dan is er iets mis met je apparaat denk
Mijn koffie smaakt echt niet naar metaal![]()
jah altijd !quote:Op maandag 26 februari 2007 17:12 schreef Dennis121 het volgende:
[..]
Je drinkt het zeker uit die gore aluminium bekers.
a very bad attitude, doe mij maar een bakkie normale koffiequote:Op maandag 26 februari 2007 17:10 schreef Dagonet het volgende:
Senseo: Slootwater with an attitude.
In mijn huis geen espresso!quote:Op maandag 26 februari 2007 17:03 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ik houd het fijn bij m'n espresso, in mijn huis geen senseo!
hmm de originele vind ik het minst lekker.. heb ook wel eens van die aldi pads en gewoon ah huismerk pads gebruikt maar die vind ik ook niet lekker..quote:Op maandag 26 februari 2007 17:17 schreef eer-ik het volgende:
Welke pads heb je gebruikt dan?
Aangezien het aanbod niet stopt bij de originele senseo pads...
Die moet je ook niet gebruiken. Dat is idd goor.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:19 schreef IrfieJ het volgende:
je hebt ook gewoon decaf pads..hoe bedoel je ranzigheid tot de 2e
probeer dan de Rio-versie....quote:Op maandag 26 februari 2007 17:20 schreef eer-ik het volgende:
Ik heb meestal die shit van de appie, en die vind ik prima te zuipen.
De echte senseopads heb ik ook al een tijdje niet op, behalve zo'n aparte versie.
Kenya blend ofzo was het, die vond ik ook nog wel prima.
Die smaakt toch een beetje alsof er amaretto doorheen gemieterd is?quote:Op maandag 26 februari 2007 17:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
probeer dan de Rio-versie....![]()
![]()
![]()
nee.....quote:Op maandag 26 februari 2007 17:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Die smaakt toch een beetje alsof er amaretto doorheen gemieterd is?
Of was dat weer een ander?
Heb wel een keer zoiets op nml
Dan ga ik die morgen even halen.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:23 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nee.......egt niet !!! is juist een beetje fruitig.....erg lekker!!!!
![]()
(mail)
en toch he....smaken de "echte" Senseo-pads het lekkerst....quote:Op maandag 26 februari 2007 17:20 schreef eer-ik het volgende:
Ik heb meestal die shit van de appie, en die vind ik prima te zuipen.
De echte senseopads heb ik ook al een tijdje niet op, behalve zo'n aparte versie.
Kenya blend ofzo was het, die vond ik ook nog wel prima.
Da's juist goed.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:32 schreef Red_85 het volgende:
ja, ik ben er een, en wat dan nog?
ik hou van echte koffie, niet van die fabrieksshit dat uit zo'n apparaat geperst wordt en altijd hetzelfde gore kutsmaakje heeft dat iedere senseo pad heeft. ik houd er gewoon niet van.
geef mij maar lekker koffie uit een apparaat waar je echte koffie in moet scheppen, al voor dat je je koffie hebt gezet krijg je er nog meer zin in omdat het zo lekker ruikt als je het pak open doet. of nog beter, geef mij gewoon een filter, water koken doe ik wel apart. schenk het er wel zelf over.
of gewoon een dubbele espresso, MAAR GEEN ******* SENSEO!!
heb ze ook geprobeerd...quote:Op maandag 26 februari 2007 17:33 schreef eer-ik het volgende:
Haal ik die ook nog een keer, vergelijkend waren onderzoek doen
Die dingen van de hoogvliet vond ik ook nog wel aardig.
Trouwens, ik vond thuis zo'n ding, wat je in je senseo kon proppen, en daar moest je zelf koffie in doen.
Daar komt pas rommel uit
Hele bakje vol met espresso gedaan, en nog presteerde meneer senseo het om er laffe koffie uit te gooien
quote:Op maandag 26 februari 2007 16:55 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja, idd.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:35 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
heb ze ook geprobeerd...ze zouden je koffie laten besparen en zo goekoper uitkomen....
NIET TE ZUIPEN!!!!
![]()
Bedoel je.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:36 schreef pvc_boer het volgende:
Ik drink het ook graag.
maar dat ik nu kan zeggen, LEKKER!!! nou nee..
Het is gewoon het gemak ervan, en het is niet vies.
Gewoon lekker makkelijk dus
hahaha!!!! dat krijg je ervan als je "nep-senseo" wilt drinken....quote:Op maandag 26 februari 2007 17:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, idd.
Ik wist niet dat m'n ouders dat ding gekocht hadden eerst.
Ook weggegooid geld eigenlijk
Als het zelfs met espresso nog laf wordt, is er iets niet goed![]()
Doe ik ook altijd... met 2 stuks heb je tenminste een normale bak koffie, en je mot toch wat om je ogen open te houden.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:14 schreef eer-ik het volgende:
Ik ga vanaf nu denk ik 2 pads per kop koffie nemen.
Net gemerkt dat het wel snel op is altijd
Idd, maar er gaan ook dagen voorbij dat ik 'vergeet' koffie te drinken.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:39 schreef Henno het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd... met 2 stuks heb je tenminste een normale bak koffie, en je mot toch wat om je ogen open te houden.
precies.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:38 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hahaha!!!! dat krijg je ervan als je "nep-senseo" wilt drinken....![]()
vet!!!!...life gets better and better....quote:Op maandag 26 februari 2007 17:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
precies.
Ik ga me schamen
Straks even een paar koppen koffie drinken tijdens het kijken van een 'Er was eens...' DVD?
Als je elke dag een deegroller in je anus stopt, gaat het ook wenen, maar is nog geen reden om dat ook te doen.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:52 schreef El_Rolando het volgende:
Als je er eenmaal aan gewend bent..
Ik ga het eten weer even een senseo bereiden.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:42 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
vet!!!!...life gets better and better.......ik zt nu ook al aan een lekker bakkie...
![]()
senseo na het eten......quote:Op maandag 26 februari 2007 17:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ga het eten weer even een senseo bereiden.
Koffie na het eten
Ik lust het wel, maar niet van hartequote:Op maandag 26 februari 2007 17:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
En dat heeft SES gemod
koffie en huiswerk gaan hand in hand man!
Zolang je het niet geforceerd drinkt is er niks aan de handquote:Op maandag 26 februari 2007 17:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik lust het wel, maar niet van harte
en op een gegevn moment wil je nix anders....quote:Op maandag 26 februari 2007 17:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zolang je het niet geforceerd drinkt is er niks aan de hand
mijn bezoek krijgt gewoon Senseo....quote:Op maandag 26 februari 2007 18:00 schreef zoalshetis het volgende:
als ik mensen op bezoek heb geef ik versgemalen bonen door een filter, mkay?
En terecht, anders nemen ze hun eigen koffie maar mee.quote:Op maandag 26 februari 2007 18:01 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mijn bezoek krijgt gewoon Senseo....nooit klachten gehad...
..itd...
![]()
sterker nog....ik wil nix anders....quote:Op maandag 26 februari 2007 18:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
En terecht, anders nemen ze hun eigen koffie maar mee.
Ik heb op m'n kamer ook geen ander apparaat dan een senseo
Ben je al bij bij de kno-arts geweest? ivm die wegrottende smaakpapillen?quote:Op maandag 26 februari 2007 16:50 schreef freddygonzales het volgende:
Gelul. Er komt prima koffie uit dat apparaat. Mits je natuurlijk wel dark roast of extra dark neemt.
Senseo extra dark![]()
Oh ja en het is gemakkelijk![]()
vertel...quote:Op maandag 26 februari 2007 18:07 schreef sjakie007 het volgende:
[..]
Ben je al bij bij de kno-arts geweest? ivm die wegrottende smaakpapillen?
Heb je een paar nieuwe woordjes geleerd?quote:Op maandag 26 februari 2007 18:13 schreef LENUS het volgende:
Negerurine![]()
Lekkere negerzweet daarentegen![]()
ik wil oooooook!!!!!quote:Op maandag 26 februari 2007 18:48 schreef eer-ik het volgende:
kooffiee, koooooofffiieeee, lekker bakkie kooooooffffiiieee![]()
Heb nu deze voor me staan
[afbeelding]
quote:Op maandag 26 februari 2007 18:34 schreef freddygonzales het volgende:
[..]
Heb je een paar nieuwe woordjes geleerd?
negerurine![]()
negerzweet![]()
om te janken.
yep...idd...heb ik ook net gedaan....quote:Op maandag 26 februari 2007 18:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je hoeft slechts 2 knoppen in te drukken
Ik zou zeggen: geniet ervanquote:Op maandag 26 februari 2007 18:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
yep...idd...heb ik ook net gedaan....![]()
aaaah, dat is goor iddquote:Op maandag 26 februari 2007 19:02 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
kzou wel willen....maar had net mijn tanden gepoetst....
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |