Ja, dat heb ik meestal als ik een terugkomdag heb.. of als de kat om rond 4 uur 's-nachts aandacht wilt..quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:22 schreef AversusZ het volgende:
Goedemorgen![]()
Slechte nacht gehad. Hebben jullie dat ook wel eens dat je wakker wordt en dat je denkt dat je eruit moet maar het werkelijkheid nog lang geen tijd is?
Ik stond dus om 3 uur s'nachts onder de douche omdat ik wakker was geworden en dacht dat ik eruit moest![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:22 schreef AversusZ het volgende:
Ik stond dus om 3 uur s'nachts onder de douche omdat ik wakker was geworden en dacht dat ik eruit moest![]()
vertel eens n8quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:26 schreef n8 het volgende:
[..]
hehe je kunt best leuke dingen onder je pak dragen hoor![]()
dat klinkt wel heel enthousiat!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:31 schreef AversusZ het volgende:
Helaas reed er nog geen bus en zou het kantoor pas over 3 uur open gaan anders was ik wel vroeg begonnen![]()
Hehe, gelukkig nog nooit midden in de nacht gehad.... wel vaak gehad dat ik op zaterdag of zondag opstond omdat ik dacht dat k moest werkenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:31 schreef AversusZ het volgende:
Helaas reed er nog geen bus en zou het kantoor pas over 3 uur open gaan anders was ik wel vroeg begonnen![]()
hmmm...dat zou nog net op kantoor kunnen, aangezien je er dan toch een pak overheen hebtquote:
Irritant zeg, heb ik gelukkig (nog) nietquote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:26 schreef AversusZ het volgende:
[..]
Ja die heb ik juist. Maar op de een of andere manier heb ik dan in mijn hoofd zitten dat het tijd en ik er echt uit moet omdat ik anders te laat kom![]()
relax!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:43 schreef lienelien het volgende:
Ik heb vrijdag terugkomdag op school van 12u tm 15u, en dus lekker de rest van de dag niet te doen![]()
al een idee voor een verhaal dan?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:51 schreef lienelien het volgende:
Ik moet een powerpoint maken over mijn stageplaats enzo, en ik ben daar een beetje op tegen (powerpoint) Dus ik ga zo foto's maken van m'n volgebouwde bureau, het archief (gigantische kluis met 13 duizend uur beeldmateriaal
) van m'n collega's, van de koffieautomaat en de edit suites
En dan een leuk lulverhaal d'r bij, dat zal ze leren![]()
En wij dan?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:51 schreef lienelien het volgende:
Ik moet een powerpoint maken over mijn stageplaats enzo, en ik ben daar een beetje op tegen (powerpoint) Dus ik ga zo foto's maken van m'n volgebouwde bureau, het archief (gigantische kluis met 13 duizend uur beeldmateriaal
) van m'n collega's, van de koffieautomaat en de edit suites
En dan een leuk lulverhaal d'r bij, dat zal ze leren![]()
Dit is mijn bureau. Kijk, een computer, en oh! een stapel dvd's. Ja, en ladingen papier. En dan zie je hier een edit suite, met een hele mooie hele grote imac en een pastelkleurig toetsenbord. Hierop monteer ik filmpjes met Final Cut. En kijk, hier haal ik iedere dag een stuk of 10 kopjes theequote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
al een idee voor een verhaal dan?
Ohhquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hij bedoelt dat je ons (lees: Fok!) moet verwerken in je PPT
ja, zoietsquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:01 schreef lienelien het volgende:
![]()
[..]
Ohh
Kijk, en hier *klikt op link* doe ik de meest nuttige dingen![]()
Ja dat heb ik hier ook. Alleen komen ze na ongeveer 3-4 weken. Om te kjiken hoe je het gaat aanpakken. Ze kunnen zelfs als ze denken dat de stage niet voldoet deze afbreken. Ik zie het meer als een verplichte formaliteit omdat het moet van mijn school dan toegevoegde waarde.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:14 schreef octopussy het volgende:
hebben jullie ook examinators die halverwege de afstudeerstage op 'bedrijfsbezoek' moeten komen?
Ik heb nu al het idee dat ik ze maar weinig kan laten zien (en mijn stagebegeleider heeft geen idee waar ik mee bezig ben)![]()
Yep, die moet officiel wel langskomen maar nog helemaal niks van gehoord ;')quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:14 schreef octopussy het volgende:
hebben jullie ook examinators die halverwege de afstudeerstage op 'bedrijfsbezoek' moeten komen?
Ik heb nu al het idee dat ik ze maar weinig kan laten zien (en mijn stagebegeleider heeft geen idee waar ik mee bezig ben)![]()
Ja, binnen een half uur was mijn stagedocent ook weer weg..quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:14 schreef octopussy het volgende:
daarom ben je daar dus gaan stage lopenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:25 schreef n8 het volgende:
hehe, bij mij komen ze zeker niet klangs; Hongarije is een beetje ver he![]()
mijn schoolcoach was er 5 kwartier, waarvan 3 kwartier vol is gepraat door mijn bedrijfscoach over het bedrijf, over mij en over van alles en nog watquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:33 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja, binnen een half uur was mijn stagedocent ook weer weg..Hij wist genoeg
owww dat klinkt ook wel relaxed!! btw nog 9 min till lunchpauzequote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
daarom ben je daar dus gaan stage lopenbij ons heb je een schoolcoach, waar je gewoon terecht kunt met vragen, waar je tussenrapportages naar moet sturen en die dus 2 keer in die 5 maanden langskomt voor een gesprekje over de voortgang
(beetje door het bedrijf lopen, vertellen hoever je bent enzo...)
als je het over relax hebtquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:40 schreef PieterBas het volgende:
Als je in het buitenland stage loopt.. gaat de intervisierondes en stagegesprekken over MSN en de webcam.
bij ons komt hij in totaal 2x langs, een eerste gesprek in de eerste weken van de stage, en een laatste gesprek in de laatste weken van de stage. En dan is het van heo gaat het? wat vindt je ervan? Heb je nog vragen? en het gesprek ik afgelopen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
daarom ben je daar dus gaan stage lopenbij ons heb je een schoolcoach, waar je gewoon terecht kunt met vragen, waar je tussenrapportages naar moet sturen en die dus 2 keer in die 5 maanden langskomt voor een gesprekje over de voortgang
(beetje door het bedrijf lopen, vertellen hoever je bent enzo...)
Begin je nu al met aftellenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:46 schreef eRrrrJeee het volgende:
nog 6uur en 15min
5 uur en 14 minuten.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:46 schreef eRrrrJeee het volgende:
nog 6uur en 15min
hehe mijn professor heeft gelukkig geen idee hoe msn werkt, laat staan wat ie met een webcam aanmoetquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:40 schreef PieterBas het volgende:
Als je in het buitenland stage loopt.. gaat de intervisierondes en stagegesprekken over MSN en de webcam.
tot morgenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:51 schreef n8 het volgende:
[..]
hehe mijn professor heeft gelukkig geen idee hoe msn werkt, laat staan wat ie met een webcam aanmoet![]()
Verder wens ikn u allen een goede dag toe vandaag en tot morgen![]()
tot morgenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:51 schreef n8 het volgende:
[..]
hehe mijn professor heeft gelukkig geen idee hoe msn werkt, laat staan wat ie met een webcam aanmoet![]()
Verder wens ikn u allen een goede dag toe vandaag en tot morgen![]()
mwa.. ben me pauze vergeten eraf te halen..quote:
lekker hoorquote:
ja zeker.. zit nu 5weken op stage (de beginner)quote:
en hoeveel weken met je daarna nog stage lopen dan?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:06 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
ja zeker.. zit nu 5weken op stage (de beginner)
en ga vrijdagmorgen vroeg op wintersport..
in totaal 20weken.. dus na deze week nog 15quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en hoeveel weken met je daarna nog stage lopen dan?
Wel jammer dat bij mij m'n bedrijfsbegeleider erbij zit, daardoor ben ik toch niet helemaal eerlijk.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:43 schreef ReMcOrE het volgende:
bij mij was het inderdaad gewoon hoe het ging, wat ik ervan vond, wat ze bij het bedrijf van mij vonden, of ik nog dingen te vragen had, voor de rest ook geen opmerkingen van de schoolcoach, dus het was wel een lekker gesprek(1e gesprek moest toen uiterlijk de 7e week van de stage en het eindgesprek uiterlijk 2 weken voor het einde van de stage)
quote:
precies, beetje het bedrijf ophemelen etcquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:56 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Wel jammer dat bij mij m'n bedrijfsbegeleider erbij zit, daardoor ben ik toch niet helemaal eerlijk.
ik ben wel gewoon eerlijk geweest, maar ik had ook zo goed als geen negatieve dingen te melden, het liep toen in de eerste paar weken gewoon gesmeerd eigenlijkquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:56 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Wel jammer dat bij mij m'n bedrijfsbegeleider erbij zit, daardoor ben ik toch niet helemaal eerlijk.
en nu aan het werk?quote:
Nouja, als er problemen zijn dan meld ik dat wel hoor. Maar als je suffe collega's hebt is het zinloos om dat te melden; je beledigt ze alleen maar en ze worden toch niets toffer. Dit zou je nog wel tegen je leraar kunnen zeggen, misschien dat hij je zelfs beaamt.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:06 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ben wel gewoon eerlijk geweest, maar ik had ook zo goed als geen negatieve dingen te melden, het liep toen in de eerste paar weken gewoon gesmeerd eigenlijk![]()
ja, dat ben ik met je eens, je moet je collega's te vriend houden en tussen de leraar en jou kun je natuurlijk wel meer dingen zeggenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:10 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Nouja, als er problemen zijn dan meld ik dat wel hoor. Maar als je suffe collega's hebt is het zinloos om dat te melden; je beledigt ze alleen maar en ze worden toch niets toffer. Dit zou je nog wel tegen je leraar kunnen zeggen, misschien dat hij je zelfs beaamt.
Lekker ding, dikke tette?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, dat ben ik met je eens, je moet je collega's te vriend houden en tussen de leraar en jou kun je natuurlijk wel meer dingen zeggen
==> MAARRRRRRRRRRRRR belangrijker nieuws: "The Boob" is aanwezig![]()
Dit vraagt natuurlijk om een feuteauxquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, dat ben ik met je eens, je moet je collega's te vriend houden en tussen de leraar en jou kun je natuurlijk wel meer dingen zeggen
==> MAARRRRRRRRRRRRR belangrijker nieuws: "The Boob" is aanwezig![]()
tjsa...ze snapten hem gewoon niet, dat van de vorige keer hebben ze waarschijnlijk niet gelezenquote:
daarom zei ik ook "The Boob" maarre ff offtopic: hoe voelde die tiet nou?quote:
Wat zat er op je bammetjes dan?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:24 schreef Teije het volgende:
Zo, dat was weer een geslaagde lunch.
Zal vast voor onze tijd zijn geweest....quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
daarom zei ik ook "The Boob" maarre ff offtopic: hoe voelde die tiet nou?
@ Damzkieee: ik weet niet eens meer in welk topic we dat gezegd hebben, welk #... van de Stage SC
ja, denk het haast welquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:30 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zal vast voor onze tijd zijn geweest....
jammer, echt een gemis hoorquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:37 schreef Norro-tje het volgende:
ben ik er even niet spammen jullei in een dag bijna een topic vol, heel goed mensen alleen ik heb het helaas druk vandaag dus volg ik het niet echt misschien vaniddag wel iets meer.
Nog maar 3 uur en 16 minutenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
jammer, echt een gemis hoorik ga nu echt ff lunchen, anders verga ik van de honger
nog maar 2 uur en 21 minuten tot het einde van de 2e werkdag van de week
goed uiteraardquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
daarom zei ik ook "The Boob" maarre ff offtopic: hoe voelde die tiet nou?
@ Damzkieee: ik weet niet eens meer in welk topic we dat gezegd hebben, welk #... van de Stage SC
2uur,40minuutjes hierquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:54 schreef francis997 het volgende:
nog ongeveer 2 uurtjes te gaan hierzo![]()
Leuk toch.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:58 schreef Qunix het volgende:
Ik was ff paar dagen ziek.. Morgen begin ik weer
Halloquote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:22 schreef miss-scofield het volgende:
Hoi!
Wat gaat het snel zeg!
Ik lig met koorts op bed.. helaas geen stage dus
Hoe is het hier?
beterschap toegewenst, hiero loopt het wel lekker, ben hard aan het werk, met verslagen bijwerken en laptops en desktops aan het installeren.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:22 schreef miss-scofield het volgende:
Hoi!
Wat gaat het snel zeg!
Hoe is het hier?
hier alles goed, we missen je ontzettendquote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:22 schreef miss-scofield het volgende:
Hoi!
Wat gaat het snel zeg!
Hoe is het hier?
welterustenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:35 schreef miss-scofield het volgende:
Aahh wat lief!!
Thanks allemaal![]()
![]()
Ik ga m'n bedje weer in, lekker slapen![]()
Succes nog vandaag!
slaap lekkerquote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:35 schreef miss-scofield het volgende:
Aahh wat lief!!
Thanks allemaal![]()
![]()
Succes nog vandaag!
slaapsequote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:35 schreef miss-scofield het volgende:
Aahh wat lief!!
Thanks allemaal![]()
![]()
Succes nog vandaag!
die doe ik over een uurtje of 8 welquote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:42 schreef Damzkieee het volgende:
Heb ook best zin in een tukje eigenlijk
wees blij dat je het opgelost hebtquote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:56 schreef MichielPH het volgende:
Teuring he, ben ik al vanaf vanmorgen bezig. Glij ik alleen even met m'n vinger over een printplaat heen, doet het ding het opeens.
Aaargh!
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:59 schreef PieterBas het volgende:
*GAAAAP* Wij hebben slaap
deze bevalt me welquote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:59 schreef PieterBas het volgende:
*GAAAAP* Wij hebben slaap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |