en nu aan het werk?quote:
Nouja, als er problemen zijn dan meld ik dat wel hoor. Maar als je suffe collega's hebt is het zinloos om dat te melden; je beledigt ze alleen maar en ze worden toch niets toffer. Dit zou je nog wel tegen je leraar kunnen zeggen, misschien dat hij je zelfs beaamt.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:06 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ben wel gewoon eerlijk geweest, maar ik had ook zo goed als geen negatieve dingen te melden, het liep toen in de eerste paar weken gewoon gesmeerd eigenlijk![]()
ja, dat ben ik met je eens, je moet je collega's te vriend houden en tussen de leraar en jou kun je natuurlijk wel meer dingen zeggenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:10 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Nouja, als er problemen zijn dan meld ik dat wel hoor. Maar als je suffe collega's hebt is het zinloos om dat te melden; je beledigt ze alleen maar en ze worden toch niets toffer. Dit zou je nog wel tegen je leraar kunnen zeggen, misschien dat hij je zelfs beaamt.
Lekker ding, dikke tette?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, dat ben ik met je eens, je moet je collega's te vriend houden en tussen de leraar en jou kun je natuurlijk wel meer dingen zeggen
==> MAARRRRRRRRRRRRR belangrijker nieuws: "The Boob" is aanwezig![]()
Dit vraagt natuurlijk om een feuteauxquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, dat ben ik met je eens, je moet je collega's te vriend houden en tussen de leraar en jou kun je natuurlijk wel meer dingen zeggen
==> MAARRRRRRRRRRRRR belangrijker nieuws: "The Boob" is aanwezig![]()
tjsa...ze snapten hem gewoon niet, dat van de vorige keer hebben ze waarschijnlijk niet gelezenquote:
daarom zei ik ook "The Boob" maarre ff offtopic: hoe voelde die tiet nou?quote:
Wat zat er op je bammetjes dan?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:24 schreef Teije het volgende:
Zo, dat was weer een geslaagde lunch.
Zal vast voor onze tijd zijn geweest....quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
daarom zei ik ook "The Boob" maarre ff offtopic: hoe voelde die tiet nou?
@ Damzkieee: ik weet niet eens meer in welk topic we dat gezegd hebben, welk #... van de Stage SC
ja, denk het haast welquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:30 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zal vast voor onze tijd zijn geweest....
jammer, echt een gemis hoorquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:37 schreef Norro-tje het volgende:
ben ik er even niet spammen jullei in een dag bijna een topic vol, heel goed mensen alleen ik heb het helaas druk vandaag dus volg ik het niet echt misschien vaniddag wel iets meer.
Nog maar 3 uur en 16 minutenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
jammer, echt een gemis hoorik ga nu echt ff lunchen, anders verga ik van de honger
nog maar 2 uur en 21 minuten tot het einde van de 2e werkdag van de week
goed uiteraardquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
daarom zei ik ook "The Boob" maarre ff offtopic: hoe voelde die tiet nou?
@ Damzkieee: ik weet niet eens meer in welk topic we dat gezegd hebben, welk #... van de Stage SC
2uur,40minuutjes hierquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:54 schreef francis997 het volgende:
nog ongeveer 2 uurtjes te gaan hierzo![]()
Leuk toch.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:58 schreef Qunix het volgende:
Ik was ff paar dagen ziek.. Morgen begin ik weer
Halloquote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:22 schreef miss-scofield het volgende:
Hoi!
Wat gaat het snel zeg!
Ik lig met koorts op bed.. helaas geen stage dus
Hoe is het hier?
beterschap toegewenst, hiero loopt het wel lekker, ben hard aan het werk, met verslagen bijwerken en laptops en desktops aan het installeren.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:22 schreef miss-scofield het volgende:
Hoi!
Wat gaat het snel zeg!
Hoe is het hier?
hier alles goed, we missen je ontzettendquote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:22 schreef miss-scofield het volgende:
Hoi!
Wat gaat het snel zeg!
Hoe is het hier?
welterustenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:35 schreef miss-scofield het volgende:
Aahh wat lief!!
Thanks allemaal![]()
![]()
Ik ga m'n bedje weer in, lekker slapen![]()
Succes nog vandaag!
slaap lekkerquote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:35 schreef miss-scofield het volgende:
Aahh wat lief!!
Thanks allemaal![]()
![]()
Succes nog vandaag!
slaapsequote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:35 schreef miss-scofield het volgende:
Aahh wat lief!!
Thanks allemaal![]()
![]()
Succes nog vandaag!
die doe ik over een uurtje of 8 welquote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:42 schreef Damzkieee het volgende:
Heb ook best zin in een tukje eigenlijk
wees blij dat je het opgelost hebtquote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:56 schreef MichielPH het volgende:
Teuring he, ben ik al vanaf vanmorgen bezig. Glij ik alleen even met m'n vinger over een printplaat heen, doet het ding het opeens.
Aaargh!
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:59 schreef PieterBas het volgende:
*GAAAAP* Wij hebben slaap
deze bevalt me welquote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:59 schreef PieterBas het volgende:
*GAAAAP* Wij hebben slaap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |