precies.. dan maar geen DVI.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nette laptopmooi 1 GB RAM en aparte videokaart
Herkenbaarquote:Op maandag 26 februari 2007 15:49 schreef MichielPH het volgende:
Kramp in m'n poten van een meetpen van een scoop, tering hé!
Ach, als je je diploma maar haaltquote:Op maandag 26 februari 2007 15:55 schreef n8 het volgende:
ja ik denk wel dat jullie gelijk hebben, aan de andere kant, ik hoef t bedrijf niet echt te leren kennen naar mijn mening, ik ben hier gewoon aan t werk aan me scriptie.... iets wat ik in principe ook thuis zou kunnen doen maar hier heb ik een tof kantoor![]()
anyways, fijne dag iedereen, ik ga naar huis!! tot morgen of overmorgen (ligt eraan of ik morgen zin heb om te werken)
Omdat we om mijn stage vaak met grote plasma/ lcd schermen werken.. en met DVI kan meestal net ff wat meer..quote:
Dat valt ook vies tegen hoorquote:Op maandag 26 februari 2007 16:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Omdat we om mijn stage vaak met grote plasma/ lcd schermen werken.. en met DVI kan meestal net ff wat meer..
daar kwamen wij ook laatst achterquote:
Oei, dat komt hard aan. HOelaat begin je?quote:Op maandag 26 februari 2007 16:16 schreef MichielPH het volgende:
74!
Valt wel mee, half 6..quote:Op maandag 26 februari 2007 16:18 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Oei, dat komt hard aan. HOelaat begin je?
Ik ook..quote:Op maandag 26 februari 2007 16:20 schreef Damzkieee het volgende:
Ik had het over MichielPHmaar da maakt niet uit
quote:Op maandag 26 februari 2007 16:24 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik ook..
Ik mag straks (6 min) naar huis... dat is geen half 6
Ik moet gewoon 8u op een dag maken, minus de pauze. En beginnen is altijd moeilijk na het weekend, dus ik was hier 9u. Ik begin morgen toch maar wat vroeger..quote:Op maandag 26 februari 2007 16:18 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Oei, dat komt hard aan. HOelaat begin je?
dat heeft PieterBas dan goed voor elkaarquote:Op maandag 26 februari 2007 18:42 schreef PieterBas het volgende:
* PieterBas is ook weer thuis en kon meteen aanschuiven aan tafel
same here...nouja voor 2 dan. Mijn vriend moet er nu ook aan wennen dat we het huishouden nu 50/50 moeten doen omdat ik nu net zo veel van huis ben als hijquote:Op maandag 26 februari 2007 19:08 schreef Norro-tje het volgende:
[quote]Op maandag 26 februari 2007 18:42 schreef PieterBas het volgende:
* PieterBas is ook weer thuis en kon meteen aanschuiven aan tafel
[/quote
goed voor mekaar ik moet zelf eten koken en boodschappen doen en zo ]
Ik heb gewoon serieus werk te doenquote:Op maandag 26 februari 2007 22:00 schreef Norro-tje het volgende:
waarom dat nu weer hou je het niet bij, of heb jij het serieus druk op stage?
rs232 aan de gang krijgen, bij m'n leraar langs en niet zo asociaal veel fok!ken.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:25 schreef Petrulli het volgende:
De vraag voor vandaag: Wat is het ultieme doel dat jullie vandaag willen bereiken?
Welkomquote:Op maandag 26 februari 2007 22:06 schreef eRrrrJeee het volgende:
tvp
ik ben nieuw in dit topic..
Loop stage bij een architect in rotterdam.. van ma tot do, van 0800 tot 1800
tot morgen
ik wil naar mn praktijkopleider, een nieuwe opdracht vragen. Verder goed aan het werk gaan, en minder internetten/fokkenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:25 schreef Petrulli het volgende:
De vraag voor vandaag: Wat is het ultieme doel dat jullie vandaag willen bereiken?
Het ultieme doel.. is de deur om 5 uur dichtdoen.. en dan in de bus naar huis toe stappenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:25 schreef Petrulli het volgende:
welkomquote:Op maandag 26 februari 2007 22:06 schreef eRrrrJeee het volgende:
tvp
tot morgen
bij mij om 4 uur spullen in te pakken, op de fiets stappen en naar huis gaan.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:24 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het ultieme doel.. is de deur om 5 uur dichtdoen.. en dan in de bus naar huis toe stappen![]()
toch wel iets nuttigs doen vandaag (iets minder Fok!) onderzoeksaanpak uitwerken bijvoorbeeld en dan om 15.55 de spullen pakken en richting huisquote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:25 schreef Petrulli het volgende:
We have a winnerrrrrrrrrrrrr!quote:Op maandag 26 februari 2007 22:06 schreef eRrrrJeee het volgende:
tvp
tot morgen
ja, ik zit hier ook half snotterend en hoestend op kantoor... heb de afgelopen 2 nachten echt brak geslapenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:32 schreef Katana het volgende:
Morge allemaal,
Ik zit hier half ziek op mn stage
lienelien is niet meer de stagiaire met de langste werkdagquote:
lekker getroffen met je werktijdquote:
Maar nog wél met de meeste uren per weekquote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, ik zit hier ook half snotterend en hoestend op kantoor... heb de afgelopen 2 nachten echt brak geslapen
[..]
lienelien is niet meer de stagiaire met de langste werkdag
Proberen niet ziek te wordenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:25 schreef Petrulli het volgende:
SMARTquote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:40 schreef octopussy het volgende:
mijn doel voor vandaag is om met mensen af te spreken wanneer ik ze kan interviewen.![]()
Daarnaast is mijn doel om wakker proberen te blijven.
in SMART:
Specifiek: ik ga wakker blijven, en dus niet slapen
Meetbaar: minimaal 5 koppen koffie nodig
Acceptabel:slapen is niet acceptabel op stage
Realistisch: met koffie en frisse lucht moet het lukken
Tijdgebonden: van moment van binnenkomst tot verwachtte vertrektijd (17.30)
![]()
De griep heerst weer lekkerquote:
Dit zou bij mij niet geaccepteerd wordenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:40 schreef octopussy het volgende:
mijn doel voor vandaag is om met mensen af te spreken wanneer ik ze kan interviewen.![]()
Daarnaast is mijn doel om wakker proberen te blijven.
in SMART:
Specifiek: ik ga wakker blijven, en dus niet slapen
Meetbaar: minimaal 5 koppen koffie nodig
Acceptabel:slapen is niet acceptabel op stage
Realistisch: met koffie en frisse lucht moet het lukken
Tijdgebonden: van moment van binnenkomst tot verwachtte vertrektijd (17.30)
![]()
hoezo ik praat bekakt en typ overbodig volle zinnenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:45 schreef PieterBas het volgende:
[..]
SMART
Ik moet het altijd in een zin proppen
bijvoorbeeld
"Ik, PieterBas derdejaars student Bedrijfskundige Informatica aan de Hogeschool in(je)holland te Den Haag heeft minimaal 5 koppen koffie en frisse lucht nodig om niet in slaap te vallen om deze werkdag van 9 tot 17 tijdens mijn stage"
smart-leerdoelenquote:
zo moet het volgens school...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoezo ik praat bekakt en typ overbodig volle zinnen
okquote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat was ook bedoeld als: dat slaat toch nergens op!(van school dan...)
Miep! Wat had ik nou gezegd!?quote:
quote:
Ik ben oldskoolquote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]
![]()
Zal weinig resultaat hebben.. Het is al jaren 112![]()
Dat je niet over Bon Bon Bloc moest beginnenquote:
nou begin jij er ook over toch?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat je niet over Bon Bon Bloc moest beginnen![]()
Goh, kan ik me niéts van herinneren!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat je niet over Bon Bon Bloc moest beginnen![]()
Lekkerquote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:12 schreef n8 het volgende:
goedemorgen iedereenik heb ook maar es besloten om te gaan beginnen.... vanmiddag college, dus mijn das is zeer kort vandaag![]()
hoe kort is je das dan?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:12 schreef n8 het volgende:
goedemorgen iedereenik heb ook maar es besloten om te gaan beginnen.... vanmiddag college, dus mijn das is zeer kort vandaag![]()
hihi lekkere typo.... me toetsenbord is een beetje buitenlandsquote:
Hoe korter de dag des de korter de dasquote:
strop- of gewone das?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:15 schreef n8 het volgende:
[..]
hihi lekkere typo.... me toetsenbord is een beetje buitenlandsMaar mijn das is maar een halfve meter ofzo
![]()
Koop een klok/wekker?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:22 schreef AversusZ het volgende:
Goedemorgen![]()
Slechte nacht gehad. Hebben jullie dat ook wel eens dat je wakker wordt en dat je denkt dat je eruit moet maar het werkelijkheid nog lang geen tijd is?
Ik stond dus om 3 uur s'nachts onder de douche omdat ik wakker was geworden en dacht dat ik eruit moest![]()
maar die kleding waar ik dan aan denk, is niet echt geschikt voor stage/kantoor...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:19 schreef n8 het volgende:
vandaag n gewone das, ik wil best een pak dragen als vrouw zijnde, maar een stropdas gaat me toch te ver![]()
Ik vind dat vrouwen veel leukere kleren kunnen kiezen dan stropdassen![]()
Ik ken hem wel andersom: rustig wakker worden en dan ontdekken dat het al 10 uur is. Mét wekker.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:22 schreef AversusZ het volgende:
Goedemorgen![]()
Slechte nacht gehad. Hebben jullie dat ook wel eens dat je wakker wordt en dat je denkt dat je eruit moet maar het werkelijkheid nog lang geen tijd is?
Ik stond dus om 3 uur s'nachts onder de douche omdat ik wakker was geworden en dacht dat ik eruit moest![]()
Ja die heb ik juist. Maar op de een of andere manier heb ik dan in mijn hoofd zitten dat het tijd en ik er echt uit moet omdat ik anders te laat komquote:
hehe je kunt best leuke dingen onder je pak dragen hoorquote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar die kleding waar ik dan aan denk, is niet echt geschikt voor stage/kantoor...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |