quote:Op maandag 26 februari 2007 11:26 schreef bartrid het volgende:
[..]
Ieder z'n smaakAls ik the beegees en elton john wil horen dan zet ik dat wel op
niet dat dat ooit zou gebeuren
yep. belofte, schijnt...quote:Op maandag 26 februari 2007 11:54 schreef bigshadow het volgende:
Paulo Nutini?
quote:Op maandag 26 februari 2007 12:07 schreef Berkery het volgende:
Jim?
Hier alweer op z'n 3e hitsingle. Ik zeg maar zo ik zeg maar niksquote:Op maandag 26 februari 2007 11:55 schreef schaap001 het volgende:
[..]
yep. belofte, schijnt...
bigshadow + 1
Soms wil je bepaalde berichten anders lezen nietwaar?quote:Op maandag 26 februari 2007 12:57 schreef Captain_Redbeard het volgende:
james blunt ?
quote:Gelegenheidsduo van twee Raggende Manne. Ze brengen enkele ludieke singles uit, waarbij hilarische en typerende Bob Fosko-slogans van een oorverdovende gabberhousebeat worden voorzien.
belsen +1quote:
En weer achter het net.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:19 schreef MadMaster het volgende:
2 Unlimited
quote:Op maandag 26 februari 2007 13:37 schreef Berkery het volgende:
Counting Crows - August and everything after ?
quote:
Nooit gezien, die gekleurde... ken en heb zelf deze:quote:Op maandag 26 februari 2007 13:54 schreef Berkery het volgende:
Die tweede moest ik zelf ook opzoeken, maar dit is de hoes van een re-issue uit 1996, het origineel had iets minder kleur.
Dit voorkomt mogelijk ook het illegaal downloaden van albummen...quote:Op maandag 26 februari 2007 13:58 schreef bigshadow het volgende:
Je favoriete Floyd albumcover uitzoeken heeft ineens een nieuwe dimensie gekregen
En het aanschaffen van volledige collecties wordt hierdoor ook bevorderd!quote:Op maandag 26 februari 2007 14:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit voorkomt mogelijk ook het illegaal downloaden van albummen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |