Kan niet missen, he?quote:Op maandag 26 februari 2007 09:39 schreef schaap001 het volgende:
David Bowie - Boys Keep Swinging
Toch niks ernstigs, hopelijk?quote:Op maandag 26 februari 2007 09:56 schreef cafca het volgende:
* cafca zit nog steeds in de ziektewet en komt dus nog ff meespelen
Daar kon ik dus even niet opkomen.quote:Op maandag 26 februari 2007 09:56 schreef cafca het volgende:
* cafca zit nog steeds in de ziektewet en komt dus nog ff meespelen
lijkt op Lene Lovich...
mwah, ik bleek vorige week een mega-hoge bloeddruk te hebben. 3 dagen opgenomen geweest in het ziekenhuis, maar nu lijkt het met medicijnen redelijk onder controle...quote:
dito hier...quote:Op maandag 26 februari 2007 10:02 schreef MadMaster het volgende:
Hmmm, ik weet het nummer, maar niet wie het zong...
Het wordt weer zo'n dag...![]()
Ja, dat weet ik nog wel, kan het refrein ook zo meezingen, maar dat leidt nog niet naar de naam van de zangeres...quote:
quote:Op maandag 26 februari 2007 10:19 schreef bartrid het volgende:
Toni Basil.
Vind dat wel een leuk nummerquote:Op maandag 26 februari 2007 10:31 schreef bartrid het volgende:
Die irritante Mika is gelukkig geen nummer 1 meer in de UK. Wie dan wel?
quote:Op maandag 26 februari 2007 10:43 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Vind dat wel een leuk nummer
quote:Op maandag 26 februari 2007 10:52 schreef Captain_Redbeard het volgende:
jim ?
Grease Lightning!!!quote:Hoofdrolspelers Grease gewond geraakt
Bij een ongeluk in de schouwburg van Almere zijn de hoofdrolspelers van de musical Grease gewond geraakt. Jim Bakkum en Bettina Holwerda zaten op het podium in een auto toen deze door nog onbekende oorzaak in de orkestbak belandde.
De auto wordt als decorstuk gebruikt in de musical. Bakkum en Holwerda zijn allebei naar het ziekenhuis gebracht; Holwerda heeft een gebroken pols en Bakkum een hersenschudding.
Het incident gebeurde na de pauze, tijdens de scène waarin Danny (Bakkum) en Sandy (Holwerda) in een drive-in bioscoop naar een film kijken en ruzie krijgen. De auto kwam terecht in een gedeelte van de orkestbak waar geen muzikanten zaten. De zaallichten zijn onmiddellijk aangegaan en de voorstelling is stopgezet.
Wonder
Producent Albert Verlinde noemt het een wonder dat er niet meer mensen gewond zijn geraakt. "Gelukkig lijkt het relatief mee te vallen. Het had, zowel voor Jim als Bettina, als voor de musici, veel erger kunnen zijn", zei hij.
Een groot aantal toeschouwers moest worden opgevangen in de foyer, omdat zij flink geschrokken waren.
Verlinde kon nog niets zeggen over de oorzaak van het incident. De auto, een oldtimer, heeft de motor van een golfwagentje. "Zo'n ding rijdt weliswaar niet hard. Maar als het voertuig het ongeval heeft veroorzaakt, dan laten we in het vervolg desnoods twee technici dat ding het podium opduwen", aldus de producent.
De arbeidsinspectie stelt een onderzoek in.
quote:"Well, the last thing I remember, Doc,
I started to swerve
And then I saw the Jag slide into the curve
I know I'll never forget that horrible sight,
I guess I found out for myself that everyone was right"
Knap!quote:Op maandag 26 februari 2007 11:03 schreef schaap001 het volgende:
Jan and Dean - Dead Man's Curve
Ik vind het werkelijk 3 keer niks en als ik dan de clip op 4 verschillende zenders tegelijkertijd zie als ik eens een beetje zit te zappen haak ik al helemaal af. Het doet mij ook veel te veel aan de scissor sisters denken waar ik ook een schurfthekel aan hebquote:Op maandag 26 februari 2007 10:43 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Vind dat wel een leuk nummer
Vind ik ook leukquote:Op maandag 26 februari 2007 11:07 schreef bartrid het volgende:
[..]
Ik vind het werkelijk 3 keer niks en als ik dan de clip op 4 verschillende zenders tegelijkertijd zie als ik eens een beetje zit te zappen haak ik al helemaal af. Het doet mij ook veel te veel aan de scissor sisters denken waar ik ook een schurfthekel aan heb
quote:Op maandag 26 februari 2007 11:22 schreef Captain_Redbeard het volgende:
falco - jeanny ?
Ieder z'n smaakquote:
quote:Op maandag 26 februari 2007 11:30 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Tasmin Archer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |