Kan niet missen, he?quote:Op maandag 26 februari 2007 09:39 schreef schaap001 het volgende:
David Bowie - Boys Keep Swinging
Toch niks ernstigs, hopelijk?quote:Op maandag 26 februari 2007 09:56 schreef cafca het volgende:
* cafca zit nog steeds in de ziektewet en komt dus nog ff meespelen
Daar kon ik dus even niet opkomen.quote:Op maandag 26 februari 2007 09:56 schreef cafca het volgende:
* cafca zit nog steeds in de ziektewet en komt dus nog ff meespelen
lijkt op Lene Lovich...
mwah, ik bleek vorige week een mega-hoge bloeddruk te hebben. 3 dagen opgenomen geweest in het ziekenhuis, maar nu lijkt het met medicijnen redelijk onder controle...quote:
dito hier...quote:Op maandag 26 februari 2007 10:02 schreef MadMaster het volgende:
Hmmm, ik weet het nummer, maar niet wie het zong...
Het wordt weer zo'n dag...![]()
Ja, dat weet ik nog wel, kan het refrein ook zo meezingen, maar dat leidt nog niet naar de naam van de zangeres...quote:
quote:Op maandag 26 februari 2007 10:19 schreef bartrid het volgende:
Toni Basil.
Vind dat wel een leuk nummerquote:Op maandag 26 februari 2007 10:31 schreef bartrid het volgende:
Die irritante Mika is gelukkig geen nummer 1 meer in de UK. Wie dan wel?
quote:Op maandag 26 februari 2007 10:43 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Vind dat wel een leuk nummer
quote:Op maandag 26 februari 2007 10:52 schreef Captain_Redbeard het volgende:
jim ?
Grease Lightning!!!quote:Hoofdrolspelers Grease gewond geraakt
Bij een ongeluk in de schouwburg van Almere zijn de hoofdrolspelers van de musical Grease gewond geraakt. Jim Bakkum en Bettina Holwerda zaten op het podium in een auto toen deze door nog onbekende oorzaak in de orkestbak belandde.
De auto wordt als decorstuk gebruikt in de musical. Bakkum en Holwerda zijn allebei naar het ziekenhuis gebracht; Holwerda heeft een gebroken pols en Bakkum een hersenschudding.
Het incident gebeurde na de pauze, tijdens de scène waarin Danny (Bakkum) en Sandy (Holwerda) in een drive-in bioscoop naar een film kijken en ruzie krijgen. De auto kwam terecht in een gedeelte van de orkestbak waar geen muzikanten zaten. De zaallichten zijn onmiddellijk aangegaan en de voorstelling is stopgezet.
Wonder
Producent Albert Verlinde noemt het een wonder dat er niet meer mensen gewond zijn geraakt. "Gelukkig lijkt het relatief mee te vallen. Het had, zowel voor Jim als Bettina, als voor de musici, veel erger kunnen zijn", zei hij.
Een groot aantal toeschouwers moest worden opgevangen in de foyer, omdat zij flink geschrokken waren.
Verlinde kon nog niets zeggen over de oorzaak van het incident. De auto, een oldtimer, heeft de motor van een golfwagentje. "Zo'n ding rijdt weliswaar niet hard. Maar als het voertuig het ongeval heeft veroorzaakt, dan laten we in het vervolg desnoods twee technici dat ding het podium opduwen", aldus de producent.
De arbeidsinspectie stelt een onderzoek in.
quote:"Well, the last thing I remember, Doc,
I started to swerve
And then I saw the Jag slide into the curve
I know I'll never forget that horrible sight,
I guess I found out for myself that everyone was right"
Knap!quote:Op maandag 26 februari 2007 11:03 schreef schaap001 het volgende:
Jan and Dean - Dead Man's Curve
Ik vind het werkelijk 3 keer niks en als ik dan de clip op 4 verschillende zenders tegelijkertijd zie als ik eens een beetje zit te zappen haak ik al helemaal af. Het doet mij ook veel te veel aan de scissor sisters denken waar ik ook een schurfthekel aan hebquote:Op maandag 26 februari 2007 10:43 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Vind dat wel een leuk nummer
Vind ik ook leukquote:Op maandag 26 februari 2007 11:07 schreef bartrid het volgende:
[..]
Ik vind het werkelijk 3 keer niks en als ik dan de clip op 4 verschillende zenders tegelijkertijd zie als ik eens een beetje zit te zappen haak ik al helemaal af. Het doet mij ook veel te veel aan de scissor sisters denken waar ik ook een schurfthekel aan heb
quote:Op maandag 26 februari 2007 11:22 schreef Captain_Redbeard het volgende:
falco - jeanny ?
Ieder z'n smaakquote:
quote:Op maandag 26 februari 2007 11:30 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Tasmin Archer
quote:Op maandag 26 februari 2007 11:26 schreef bartrid het volgende:
[..]
Ieder z'n smaakAls ik the beegees en elton john wil horen dan zet ik dat wel op
niet dat dat ooit zou gebeuren
yep. belofte, schijnt...quote:Op maandag 26 februari 2007 11:54 schreef bigshadow het volgende:
Paulo Nutini?
quote:Op maandag 26 februari 2007 12:07 schreef Berkery het volgende:
Jim?
Hier alweer op z'n 3e hitsingle. Ik zeg maar zo ik zeg maar niksquote:Op maandag 26 februari 2007 11:55 schreef schaap001 het volgende:
[..]
yep. belofte, schijnt...
bigshadow + 1
Soms wil je bepaalde berichten anders lezen nietwaar?quote:Op maandag 26 februari 2007 12:57 schreef Captain_Redbeard het volgende:
james blunt ?
quote:Gelegenheidsduo van twee Raggende Manne. Ze brengen enkele ludieke singles uit, waarbij hilarische en typerende Bob Fosko-slogans van een oorverdovende gabberhousebeat worden voorzien.
belsen +1quote:
En weer achter het net.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:19 schreef MadMaster het volgende:
2 Unlimited
quote:Op maandag 26 februari 2007 13:37 schreef Berkery het volgende:
Counting Crows - August and everything after ?
quote:
Nooit gezien, die gekleurde... ken en heb zelf deze:quote:Op maandag 26 februari 2007 13:54 schreef Berkery het volgende:
Die tweede moest ik zelf ook opzoeken, maar dit is de hoes van een re-issue uit 1996, het origineel had iets minder kleur.
Dit voorkomt mogelijk ook het illegaal downloaden van albummen...quote:Op maandag 26 februari 2007 13:58 schreef bigshadow het volgende:
Je favoriete Floyd albumcover uitzoeken heeft ineens een nieuwe dimensie gekregen
En het aanschaffen van volledige collecties wordt hierdoor ook bevorderd!quote:Op maandag 26 februari 2007 14:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit voorkomt mogelijk ook het illegaal downloaden van albummen...
bigshadow +1quote:Op zondag 25 februari 2007 18:51 schreef bigshadow het volgende:
Damien rice - The blowers daughter
quote:Op maandag 26 februari 2007 14:20 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Melissa Etheridge
quote:Why dont you like me
Why dont you like yourself?
Should I bend over?
Should I look older just to be put on the shelf?
En dit komt uit ... van ... ?quote:Gonna
Yeah we'll show her what it's all about
We'll get her jacked up on some cheap champagne
We'll let the good times all roll out
quote:Op maandag 26 februari 2007 14:41 schreef bartrid het volgende:
scissor sisters - take your mama
quote:Guitarist Michael Amott is best known for his groove-heavy work in the death metal arena (late-period Carcass, Arch Enemy), but theprovided an outlet for his retro hard rock impulses, and in the process became one of the stoner metal movement's best-kept secrets.
Stoner ben ik niet zo in thuis, kan voor de vorm nog The Quill roepenquote:Op maandag 26 februari 2007 14:52 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Pvdt....wedden dat Mark zo het puntje komt jatten dus
En als Mark het dan toch niet weet dan heb je die aap dus nogquote:Op maandag 26 februari 2007 14:55 schreef Captain_Redbeard het volgende:
spiritual beggars ?
quote:is the one-man black metal project of multi-instrumentalist Vratyas Vakyas (formerly guitarist with Crimson Gates), who is based in Düsseldorf, Germany, but reportedly hails from Iceland, and subscribes to the genre's more epic style, rife with keyboards, Viking themes, and folk music tendencies (a possible reason for making up those unconfirmed Icelandic roots). Active under the
alias since 1995, when no less than three demos suddenly emerged (Laeknishendr, Skinn Av Sverdhi Sol Valtiva, Asynja), Vakyas recorded two albums in 1996's ...En Their Medh Riki Fara and 1997's ...Magni Blandinn Ok Megintiri, before turning his attention to his record label Skaldic Art Productions. He finally revived
in 2003 and actually drafted other musicians (vocalist Tyrann, guitarist Hagalaz, and drummer Bolthorn) to help out with third album Ok Nefna Tysbar Ty, but he was back to his solo ways by the release of its follow-up, Heralding the Fireblade, in 2005.
Je zit zeer warm en uiteraard het goede genre.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:23 schreef Mark het volgende:
FalcoBach? Geen idee, bij 1mansblackmetalband denk ik altijd aan Quorthon en Bathory
Vrouwen, altijd te laatquote:
TSE is er dus wel als je haar nodig hebt. Bartrid was toch eerder.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:28 schreef bartrid het volgende:
Falkenbach
Kijk, TSE klaagt niet over een te kleine foto, die ziet het gewoonquote:Op maandag 26 februari 2007 15:45 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Da's natuurlijk Dan Swano's Edge of Sanity.
Dan moet ik toch even een misverstand uit de weg ruimen: ik geef niet zoveel om Death Metal, alleen de pioniers zoals Entombed, Death en (in mindere mate) Morbid Angel.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:41 schreef bartrid het volgende:
AMG heeft niet groter en met de tekst ga je het gelijk raden denk ik
Uit Zweden. Death metal.
Maar Dan Swano is toch wel een redelijk bekende (grote) naam die meer dan alleen maar Death metal gedaan heeft en nog steeds doet (dacht ik)quote:Op maandag 26 februari 2007 15:48 schreef Mark het volgende:
[..]
Dan moet ik toch even een misverstand uit de weg ruimen: ik geef niet zoveel om Death Metal, alleen de pioniers zoals Entombed, Death en (in mindere mate) Morbid Angel.
Ik geef ook niet bijster veel om deathmetal, maar Dan Swano is zoals Bartrid al zegt een hele grote naam. Van Wiki:quote:Op maandag 26 februari 2007 15:48 schreef Mark het volgende:
Dan moet ik toch even een misverstand uit de weg ruimen: ik geef niet zoveel om Death Metal, alleen de pioniers zoals Entombed, Death en (in mindere mate) Morbid Angel.
Nope. Not even close.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:51 schreef bartrid het volgende:
Misery Loves Co?
Ik heb precies 0 platen van de genoemde bandsquote:Op maandag 26 februari 2007 15:52 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik geef ook niet bijster veel om deathmetal, maar Dan Swano is zoals Bartrid al zegt een hele grote naam. Van Wiki:
Star One en Therion heb ik wel liggenquote:Op maandag 26 februari 2007 15:54 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik heb precies 0 platen van de genoemde bands
Ik ook 'maar' acht hoor. Maar jij doet ook niet aan Opeth?quote:Op maandag 26 februari 2007 15:54 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op maandag 26 februari 2007 15:54 schreef Mark het volgende:
Ik zie een vliegtuig en een weegschaal.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:06 schreef MadMaster het volgende:
Crossweight...![]()
Ik zie een kruisje en een weegschaal
Nope. AMG:quote:Op maandag 26 februari 2007 16:07 schreef Mark het volgende:
Flying Mass?
quote:Formed in April of 1998, Scotland'scounted unique songwriter Craig B (ex-Ganger), Campbell McNeil, and drummer Martin Scott as members. Joining forces to feature acoustic guitars, electronic noises, and tones ranging from soft to screamingly abrasive, the trio released a pair of singles in 1999 on their own Babi-Yaga and toured throughout the year with the likes of Low, Geneva, and Snow Patrol. Early in 2000, they signed with Chemikal Underground, the reputable stable of Arab Strap and the Delgados. BBC sessions for John Peel and Steve Lamacq preceded a number of festival dates later in the year. The Glam Cripple EP, released as part of Chemikal Underground's Fukd I.D. series, sold out of its pressing of 2000 within its week of release. After spending part of early 2001 in the studio to record a full-length, they spent the latter part of May on the road with Life Without Buildings, hitting venues in England and Scotland. The White Paw single made it to the bins in August of 2001, followed a month later by the full-length A Story in White. Sleep and Release (2003), Seclusion (2006), and My Heart Has a Wish That You Would Not Go (2007) followed.
Aeorgramme?quote:
Aereogramme, maar ik doe het er voor.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:14 schreef bartrid het volgende:
Aeorgramme?
Hangt wel een beetje van het tijdstip af.....ik stel vaak genoeg een vraag waarvan ik denk: die wordt binnen een uur wel geraden, maar dan heb je niet eens een reaktie binnen het uur.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:33 schreef ranja het volgende:
alsof je niet een vraag kunt doen die binnen een uur geraden wordt
Knarsios+1quote:Op maandag 26 februari 2007 18:42 schreef knars het volgende:
George Michael
onkarakteristieke uiting van humor die je anders nooit tegenkomt bij desbetreffende zender, inderdaadquote:
Welk jazzcollectief?quote:Radio-orkest van de AVRO dat ook veelvuldig voor publiek optreedt.spelen veel Amerikaanse muziek, maar ook Nederlands en eigen werk staan op het repertoire. Het orkest bestaat tot in de jaren negentig, maar is vanaf 1985 niet meer wekelijks op de radio te horen. Talloze Nederlandse musici vinden in de loop der jaren emplooi bij
.
periode
1946 - 1997
quote:Op maandag 26 februari 2007 19:32 schreef peaceman het volgende:
Dutch Swing College band?
quote:bezetting
Annie de Reuver zang
Bep Rowold dirigent, saxofoon
Dick Scherpenhuizen piano
Eddy Snel saxofoon
Jan Meyer saxofoon
Jan Ter Beek trombone
Leo Piazza trompet
Martin Beekmans drums
Pi Scheffer dirigent, trombone
Piet Coomans saxofoon
Piet Van Mook saxofoon
Rits Groothand trombone
Willy Schobben trompet
Wim Kastelein contrabas
Wim Van Der Beek zang
overige muzikanten
Ack van Rooijen trompet
Ad van den Hoed
Allard Buwalda saxofoon
Annie Plevier zang
Bart van Lier trombone
Bert Greijsen trompet
Chris Waldhober trombone
Dick Vennik saxofoon
Dicky Kaart trombone
Ferdinand Povel saxofoon
Ferry van Ingen saxofoon
Greetje Kauffeld zang
Guus Westdorp achtergrondzang
Hans van Oeveren zang
Henk Bosch trombone
Henk Elkerbout piano
Henk Meutgeert piano
Herman Schoonderwalt dirigent, saxofoon
Herre Jager trompet
Jan van der Most
Janie Jongbloed zang
Joan Reinders trombone
John de Mol zang
Joke van den Burg zang
Joop van Veerzen saxofoon
Karel van den Velden gitaar, zang
Leo Gerritsen accordeon, klarinet, saxofoon
Louis Färber trombone
Menno Daams trompet
Peep van den Elzen trompet
Peter Tiehuis gitaar
René Laanen trombone
Rinus van den Broek trompet
Rita van Schaik zang
Ruth Jacott zang
Ruud Bosch trombone
Sander Sprong dirigent, saxofoon
Teun Eikelboom dirigent, piano
Tom Dissevelt contrabas
Tommy Greene (I)
Tony Nolte dirigent, piano
Wim Kat trompet
Nee, die zijn van veel latere orde.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:07 schreef methodmich het volgende:
New Cookie Collective?
Die zijn toch van The Key, The Secret?quote:Op maandag 26 februari 2007 20:07 schreef methodmich het volgende:
New Cookie Collective?
k dacht al: waar blijft ie.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:52 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Die zijn toch van The Key, The Secret?
De Skymasters, overigens..
Kijk eens in de poppetjes van m'n ooogen..![]()
Nee, het feit dat ie zijn auto in Grease in de orkestbak heeft geparkeerd. Vind je het niet erg genoeg.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:22 schreef jerver73 het volgende:
Behalve dat geintje met die auto in die concertbak?
oh oh oh does he have a car... duh duh .. duh duh.. duhduhduhduuuhhh...quote:Op maandag 26 februari 2007 21:25 schreef knars het volgende:
En de gemenerd heeft Sandy's pols gebroken!
Ga lekker in dit genre door....quote:Op maandag 26 februari 2007 21:28 schreef Berkery het volgende:
Gert en Hermien?
Neleos +1quote:Op maandag 26 februari 2007 21:45 schreef Neleos het volgende:
Andre Hazes?
Zou zomaar kunnen, maar ik doelde op een Nederlandse zangerquote:
Jij was mooi sneller dan de FPquote:Op maandag 26 februari 2007 22:06 schreef jerver73 het volgende:
[..]
thx berkery , was te lui om te zoeken naar een officiele bron
Knars +1quote:Op maandag 26 februari 2007 22:15 schreef knars het volgende:
Tori Amos
Net iets romantischerquote:Op maandag 26 februari 2007 23:32 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Een resterend kwakje zaad?
...en tot nog toe komt dit het meest in de richting. Alleen mag dit een stuk minder traditioneel worden bekeken...quote:Op maandag 26 februari 2007 23:19 schreef bigshadow het volgende:
Urn op het nachtkastje?
Jazeker!quote:Op maandag 26 februari 2007 23:53 schreef TheSilentEnigma het volgende:
In de vorm van een knuffelbeer?
bronquote:"It was good, man. I think he was happy in that teddy bear."
Hmmm... ik ruik een woonwagenconnectie!quote:Op maandag 26 februari 2007 23:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Heeft ze ook zo'n stoere as-tattoo laten zetten?
Nee joh, een Vinkeveense volkszanger's kinderen connectiequote:Op maandag 26 februari 2007 23:59 schreef knars het volgende:
[..]
Hmmm... ik ruik een woonwagenconnectie!
Kanye West - The College Dropoutquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:02 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Even een quickie, wil graag naar bed (met mijn teddybeer vol as):
Welke cd van wie?
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:03 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Kanye West - The College Dropout
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:06 schreef TheSilentEnigma het volgende:
En een nachtzoen aan u allen!![]()
TSE+1quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:10 schreef TheSilentEnigma het volgende:Die kop ik nog even in: Kaiser Chiefs.
quote:is absent from a reunion of
.
Bassist and drummerand
are set to undertake the first UK tour under the name "
" in May.
It will be the first time any configuration of the group has toured for 25 years. The band, who also feature vocalist Russell Hastings and guitarist/keyboardist David Moore, are also planning to follow the tour with the release of new material.
Speaking about the absence of, drummer
said: "
has a fantastic solo careers and is one of the UK's most talented songwriters.
is always welcome to join us for the reunions, but until then, we've got a new tour and a new album to do."
Dit antwoord had ik wel verwacht en dus zijn je twijfels terecht.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:36 schreef schaap001 het volgende:
Op het eerste oog Celine Dion, maar ik twijfel...
Aha!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit antwoord had ik wel verwacht en dus zijn je twijfels terecht.![]()
quote:As, Paul &
then became the first Established Artists to release new material exclusively on eBay in June 2004 in a 5-track EP format called “Item”.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |