dit was woensdag of donderdag volgens mijquote:Op maandag 26 februari 2007 01:26 schreef kleinzusje het volgende:
ik heb alles gelezen. Misschien iets gemist ?
Maar Nasty is dronken en dat mag, terwijl heel fok oordoppen nodig heeft
a-Del is dronken en wordt hardhandig uit elkaar getrokken, dat mag
Eric is dronken en laat tl buisjes kletteren, dat mag
Huub gaat slapen, schopt niemand en .............. ?
ik gok: Brian koffers pakkenquote:Op maandag 26 februari 2007 01:30 schreef Missy_1974 het volgende:
wat stond er op de plasma, anyone ?
Allemaal kletskoek en bluf.quote:Op maandag 26 februari 2007 01:26 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Als je echt denkt te zijn vergiftigd lijkt het mij heel moeilijk om met de dader in een huis te zitten hoor. Het is nu gewoon wachten op de resultaten van het bloedonderzoek.
Hij heeft aangifte moeten doen of gedaan bij de politie. Ik neem aan dat dit gebeurd op goede gronden.
quote:Op maandag 26 februari 2007 01:27 schreef tutjehola het volgende:
Ik betwijfel die aangifte hoor, volgens mij is hij net een klein uurtje weggeweest.
en eric heeft zelf zijn lul opgegetenquote:Op maandag 26 februari 2007 01:30 schreef kleinzusje het volgende:
ik heb alles gelezen. Misschien iets gemist ?
Maar Nasty is dronken en dat mag, terwijl heel fok oordoppen nodig heeft
a-Del is dronken en wordt hardhandig uit elkaar getrokken, dat mag
Eric is dronken en laat tl buisjes kletteren, dat mag
Huub gaat slapen, schopt niemand en .............. ?
Dat bedoel ik dus !!quote:Op maandag 26 februari 2007 01:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Allemaal kletskoek en bluf.
Ik zei het al eerder: Normaal liggen ze in het weekend allemaal minstens 12 uur voor pampus. En nou onzin-paniek voor eentje die gedronken heft en ff 7 uur OUT is geweest?
![]()
doe mij dan dit maar. alles behalve die herrie om half 2 's nachts wanneer ik eigenlijk al hoor te slapen omdat ik morgen vroeg op moetquote:Op maandag 26 februari 2007 01:30 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Aparte muziekkeuze heeft Hupert...van pleurisherrie naar klassieke piano
Brainless weet nu dat hij hdnkkk genoemd wordt, dus hij heeft wat te bewijzenquote:Op maandag 26 februari 2007 01:31 schreef BBW het volgende:
En daar gaan del en rat weer
heb jij wel eens jazz gehoord???quote:Op maandag 26 februari 2007 01:32 schreef Prospera het volgende:
Huub luistert naar hele mooie jazz.
Syl komt erbij en Huub: als je zo piano kan spelen, dit is niet meer normaal.
*Mijn lief gek Mozartje*
Ben blij dat je weer je eigen plaatje hebtquote:Op maandag 26 februari 2007 01:32 schreef Prospera het volgende:
Huub luistert naar hele mooie jazz.
Syl komt erbij en Huub: als je zo piano kan spelen, dit is niet meer normaal.
*Mijn lief gek Mozartje*
Ja, te veel drank.quote:Op maandag 26 februari 2007 01:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Allemaal kletskoek en bluf.
Ik zei het al eerder: Normaal liggen ze in het weekend allemaal minstens 12 uur voor pampus. En nou onzin-paniek voor eentje die gedronken heeft en ff 7 uur OUT is geweest?
![]()
Ik neem aan dat het een Piano Sonate was? Want iemand had het over de dodenmars (van Chopin)?quote:
Mag Brian gewoon uit het programma? Dan weten we zeker dat ie niet meer in beeld komtquote:Op maandag 26 februari 2007 01:34 schreef kleinzusje het volgende:
Redactie: mag Brian uit beeld ???
you and me baby ain't nothin but mamals so let's do it like they do on the discovery channelquote:Op maandag 26 februari 2007 01:33 schreef Cyan het volgende:
Oh Animal Planet op stream 1 en 2.
Nee dit was echt a la Animal Planet. Hoe maken 2 fruitvliegjes elkaar het hof?quote:Op maandag 26 februari 2007 01:35 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
you and me baby ain't nothin but mamals so let's do it like they do on the discovery channel
dus niet AP maar DC
dat weet ik dan ook weer niet. kan alleen bevestigen dat het geen jazz wasquote:Op maandag 26 februari 2007 01:34 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het een Piano Sonate was? Want iemand had het over de dodenmars (van Chopin)?
u vraagt wij draaienquote:Op maandag 26 februari 2007 01:34 schreef SpankTheMonkey het volgende:
DGK_REDACTIE schakel aub weg van die 2 leeghoofden, Sylvia en Huub plz.
quote:Op maandag 26 februari 2007 01:33 schreef Cyan het volgende:
Oh Animal Planet op stream 1 en 2.
Zou ik ook wel willen weten.quote:Op maandag 26 februari 2007 01:36 schreef tipsch het volgende:
vette plaat draait Satanael nu, wat is dit?
ga morgen met hem een biertje drinkenquote:
Kan niet want dan gaat Huub al.quote:Op maandag 26 februari 2007 01:37 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
ga morgen met hem een biertje drinken
Wat bedoel je nou weer??? doe es een PM ofzoquote:Op maandag 26 februari 2007 01:33 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ben blij dat je weer je eigen plaatje hebt
door wie???quote:Op maandag 26 februari 2007 01:37 schreef obezzi het volgende:
huub word gesaboteeeeeeeeeerd
Ja hoor! Als de bewoners niet gesaboteerd worden dan zijn het de apparaten wel!quote:Op maandag 26 februari 2007 01:38 schreef de_kolonel het volgende:
De vriezer is nu ook al stuk!
Eerst de koffie-automaat, toen de ijsblokjes-koelkast en nu de vriezer!
Samsung blijft rommel!
Hy patriesquote:Op maandag 26 februari 2007 01:38 schreef de_kolonel het volgende:
Samsung blijft rommel!
Ja ik moest ook aan dit liedje denken...Ik hoorde het nog vanmiddag op KinkFMquote:Op maandag 26 februari 2007 01:35 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
you and me baby ain't nothin but mamals so let's do it like they do on the discovery channel
dus niet AP maar DC
schijnt dat vriezers niet bestand zijn tegen pisquote:Op maandag 26 februari 2007 01:38 schreef de_kolonel het volgende:
Samsung blijft rommel!
neenee niet helemaal hoorquote:Op maandag 26 februari 2007 01:38 schreef SpankTheMonkey het volgende:
En geluid weggedraait.
Je eigen avatarquote:Op maandag 26 februari 2007 01:38 schreef Prospera het volgende:
[..]
Wat bedoel je nou weer??? doe es een PM ofzo![]()
das inderdaad voor het eerst dat iemand niet op een site mag komen. vuile rattenquote:Op maandag 26 februari 2007 01:39 schreef obezzi het volgende:
[..]
door achter denk ik? hij mag niet op die sites komen
Nee nu niet lijkt me, want hij weet dat als Brian hem idd vergiftigd zou hebben dat die beelden dan al in veelvoud op YouTube zouden staan.quote:
Er is 5 maanden lang intensief gebruik van gemaakt, dat weegt natuurlijk ook. Vooral voor zo`n koffie-automaat. Bij ons op kantoor gaan die ook om de zoveel tijd kapot.quote:Op maandag 26 februari 2007 01:38 schreef de_kolonel het volgende:
Samsung blijft rommel!
Tweede keer dat je me patries noemt.quote:
Ze hadden/hebben ook lekkage al vanaf het begin...het is echt zo'n prefab ding allemaal low budget allemaal rommel alleen de tuinmeubels zijn wel aardigquote:Op maandag 26 februari 2007 01:38 schreef de_kolonel het volgende:
Samsung blijft rommel!
De koffie-automaat is een Miele..... en volgens mij was ie niet kapot maar had Amanda gewoon op t verkeerde knopje gedrukt.quote:Op maandag 26 februari 2007 01:40 schreef Mika25 het volgende:
Er is 5 maanden lang intensief gebruik van gemaakt, dat weegt natuurlijk ook. Vooral voor zo`n koffie-automaat. Bij ons op kantoor gaan die ook om de zoveel tijd kapot.
oww ja, die is weer terug,quote:
de redaktie straft hemquote:Op maandag 26 februari 2007 01:38 schreef obezzi het volgende:
huub mag niks echt zielig
Die heeft gewoon een houten been! Geleend van die ene uit BBquote:Op maandag 26 februari 2007 01:42 schreef obezzi het volgende:
die natte nel staat al 2 uur lang , hij kon toch amper lope? wat n toneelspeler
wij willen allemaal niks missen dus als we niks te doen hebben zitten we hier. daarbij komt dat ik in ieder geval niet weet hoe ik daar in kanquote:Op maandag 26 februari 2007 01:41 schreef Cyan het volgende:
Heeft trouwens nog niemand geprobeerd om de pc's van de Gouden Kooi te hacken vraag ik me zo opeens af? Kan je natuurlijk een hoop info op achterlaten
jaquote:Op maandag 26 februari 2007 01:43 schreef L-IS het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=-juqjMOxnYk&NR
is dit trouwens serieus?
Yep, goed dronkenquote:Op maandag 26 februari 2007 01:43 schreef L-IS het volgende:
is dit trouwens serieus?
Wie weet.quote:Op maandag 26 februari 2007 01:42 schreef Mika25 het volgende:
Dit nummer waar ze nu naar luisteren is misschien een stille hint richting Sylvia
*complot theorie!*
ahahahahhahhaaha lig dubbel!!! had t nog niet gezien hahahahahahaquote:Op maandag 26 februari 2007 01:43 schreef L-IS het volgende:
is dit trouwens serieus?
Antony Kamerling alias Hero uit de film All Starsquote:Op maandag 26 februari 2007 01:44 schreef Borga het volgende:
wat een ontzettend goede fantastische muziek...Wie is dit??? Guus Geeuw Is???
Ja, dat is nieuwe spelling.quote:Op maandag 26 februari 2007 01:43 schreef L-IS het volgende:
is dit trouwens serieus?
Well, als je echt ALLES wilt weten moet je effe naar de spy-shop gaan om een apparaatje aan te schaffen om de zenders mee af te luisterenquote:Op maandag 26 februari 2007 01:41 schreef Cyan het volgende:
Heeft trouwens nog niemand geprobeerd om de pc's van de Gouden Kooi te hacken vraag ik me zo opeens af? Kan je natuurlijk een hoop info op achterlaten
Ik zou zeggen probeer het eens, hackers genoeg hiero om je te helpenquote:Op maandag 26 februari 2007 01:41 schreef Cyan het volgende:
Neuh thnx ...quote:Op maandag 26 februari 2007 01:45 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Well, als je echt ALLES wilt weten moet je effe naar de spy-shop gaan om een apparaatje aan te schaffen om de zenders mee af te luisteren
Bel je morgen op dat je gedrogeerd bentquote:Op maandag 26 februari 2007 01:45 schreef BBW het volgende:
Ik moet eigenlijk ook echt slapen, morgen weer school...![]()
Geen zin in.![]()
die spoort niet toch?quote:Op maandag 26 februari 2007 01:46 schreef scanman01 het volgende:
Vanavond moest Huub nog opgehangen worden en wist ze niet hoe snel ze hem eruit kon werken... en nu kreeg hij weer een kus. Snapt iemand Amanda nog
Een echte DEL, meer kun je er niet van denken ......quote:Op maandag 26 februari 2007 01:46 schreef scanman01 het volgende:
Vanavond moest Huub nog opgehangen worden en wist ze niet hoe snel ze hem eruit kon werken... en nu kreeg hij weer een kus. Snapt iemand Amanda nog
Ik moest lachenquote:Op maandag 26 februari 2007 01:46 schreef Cyan het volgende:
[..]
Bel je morgen op dat je gedrogeerd bent
Nee, ik snapte het ook al niet.quote:Op maandag 26 februari 2007 01:46 schreef scanman01 het volgende:
Ja laat ze maar bewijzen dat het niet zo is!quote:
Ja hoor, eencellig, snap je.quote:Op maandag 26 februari 2007 01:46 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op maandag 26 februari 2007 01:46 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op maandag 26 februari 2007 01:46 schreef Cyan het volgende:
[..]
Bel je morgen op dat je gedrogeerd bent
Dus mijn bericht ontvangen , maar geen inpost toch ?quote:Op maandag 26 februari 2007 01:47 schreef Prospera het volgende:
@zus, kijk even bovenin, je hebt een geel envelopje
quote:Op maandag 26 februari 2007 01:50 schreef Prospera het volgende:
Kolere, NL draait echt lekker!!
Ik hoorde hetzelfde, ik dacht dat iemand lag te rukken ergens. Maar iedereen was in de gameroom op de andere 2 streams zichtbaar.quote:Op maandag 26 februari 2007 01:51 schreef raggende_annie het volgende:
vreemd... toen stream 1 en 2 overschakelden naar de tuin hoorde ik ondertussen gehijg. klonk als braaajen maar die was op 3 en 4 gewoon aan het dansen
Ik PM je terugquote:Op maandag 26 februari 2007 01:50 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dus mijn bericht ontvangen , maar geen inpost toch ?
wat mij betreft halen ze gewoon dat domme apparaat daar weg en geven ze die mensen een pc gevuld met muziekquote:Op maandag 26 februari 2007 01:51 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
![]()
Erin houden die gast of laat hem elke avond komen draaien.
Ik hoorde het ook!quote:Op maandag 26 februari 2007 01:52 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ik hoorde hetzelfde, ik dacht dat iemand lag te rukken ergens. Maar iedereen was in de gameroom op de andere 2 streams zichtbaar.![]()
gelukkig dat in ieder geval iemand het bevestigd. ben dus niet para aan het wordenquote:Op maandag 26 februari 2007 01:52 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ik hoorde hetzelfde, ik dacht dat iemand lag te rukken ergens. Maar iedereen was in de gameroom op de andere 2 streams zichtbaar.![]()
trustequote:Op maandag 26 februari 2007 01:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
hdnkkk, Hij Die Nogal Konijnachtig Kutjeamanda Ketst, ik ga zijn performance echt niet af wachten.
Ik walg van die stiekeme kwal. (Maar hij heeft GEEN snopejes in de drank gedaan! Kletskoek)
Groeten Fok.
Om vijf uur kraait de haan.
![]()
![]()
Das overal, de bovenste 2 zijn donkerder en het volume van de onderste 2 is zachter dan de bovenste...quote:Op maandag 26 februari 2007 01:52 schreef BBW het volgende:
Hebben jullie streams trouwens ook zo'n contrast verschillen? Ik kijk via http://webtv.florisd.nl/goudenkooi en linksboven is veel donkerder/scherper dan de rest... en met welk programma cappen jullie trouwens? Print-screen in paint pasten werkt niet blabla, iedereen kent het wel dat het beeld dan daar verder loopt
Zo een draaitafel geeft toch wat meer sfeer dan zo een suffe computer.quote:Op maandag 26 februari 2007 01:52 schreef raggende_annie het volgende:
wat mij betreft halen ze gewoon dat domme apparaat daar weg en geven ze die mensen een pc gevuld met muziek
Oke even voor de zekerheid ... hebben jullie vandaag Coca Cola gedronken? En wat hebben jullie zo al nog meer gedronken en gegeten?quote:Op maandag 26 februari 2007 01:53 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
gelukkig dat in ieder geval iemand het bevestigd. ben dus niet para aan het worden
Eric was effe weg, misschien zat ie op de wc?!quote:Op maandag 26 februari 2007 01:52 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
spel tip 57: lees even terugquote:Op maandag 26 februari 2007 01:55 schreef W-A het volgende:
Wat is er allemaal gebeurd ? Gaat huub eruit ? Gaat bryan eruit ? Wat doet NL in huis :S ?
zo nodig speelt de redactie gewoon muziek door de speakers zoals dat ook in BB ging. werkte prima daar. was niet zo hard dat je niks meer kon verstaan en tevens niet de hele tijd dezelfde meukquote:Op maandag 26 februari 2007 01:54 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Zo een draaitafel geeft toch wat meer sfeer dan zo een suffe computer.
Effe 22 cossen teruglezenquote:Op maandag 26 februari 2007 01:55 schreef W-A het volgende:
Wat is er allemaal gebeurd ? Gaat huub eruit ? Gaat bryan eruit ? Wat doet NL in huis :S ?
Screenshots/films maken (hoe doen jullie dat)quote:Op maandag 26 februari 2007 01:52 schreef BBW het volgende:
Hebben jullie streams trouwens ook zo'n contrast verschillen? Ik kijk via http://webtv.florisd.nl/goudenkooi en linksboven is veel donkerder/scherper dan de rest... en met welk programma cappen jullie trouwens? Print-screen in paint pasten werkt niet blabla, iedereen kent het wel dat het beeld dan daar verder loopt
[DGK] Updates #2quote:Op maandag 26 februari 2007 01:55 schreef W-A het volgende:
Hij wilde toch een carnavalsplaat maken van "Nooit meer naar huis"quote:Op maandag 26 februari 2007 01:56 schreef avonne het volgende:
Wat zei huub?
"Ik mag er geen ..... nummer van maken"
ik heb niks vreemds gegeten/gedronken vandaag. inderdaad wel coca cola (light). normaal heb ik altijd van die goedkope zooi.quote:Op maandag 26 februari 2007 01:54 schreef Cyan het volgende:
[..]
Oke even voor de zekerheid ... hebben jullie vandaag Coca Cola gedronken? En wat hebben jullie zo al nog meer gedronken en gegeten?
Ja voordat je het weet zat er een pilletje in!
print screen en dat ff in Photoshop ietsje bewerken.quote:Op maandag 26 februari 2007 01:52 schreef BBW het volgende:
Zou het dan aan die cola liggen? Er staat namelijk op die fles Frisdrank met plantenextracten. En in die pillen van Brian zat toch ook iets met plant?!quote:Op maandag 26 februari 2007 01:57 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
ik heb niks vreemds gegeten/gedronken vandaag. inderdaad wel coca cola (light). normaal heb ik altijd van die goedkope zooi.
en dan ben je een draaiende brian ook kwijt..met zn irritante domme dansjesquote:Op maandag 26 februari 2007 01:56 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
zo nodig speelt de redactie gewoon muziek door de speakers zoals dat ook in BB ging. werkte prima daar. was niet zo hard dat je niks meer kon verstaan en tevens niet de hele tijd dezelfde meuk
Ik heb Multivruchtensap van de AH gedronken, Fanta Pomelo (de prik was er al afquote:Op maandag 26 februari 2007 01:54 schreef Cyan het volgende:
Oke even voor de zekerheid ... hebben jullie vandaag Coca Cola gedronken? En wat hebben jullie zo al nog meer gedronken en gegeten?
Ja voordat je het weet zat er een pilletje in!
dat bedoel ikquote:Op maandag 26 februari 2007 01:58 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
en dan ben je een draaiende brian ook kwijt..met zn irritante domme dansjes
Super irritant i.d.d. Hij draait echt iedere dag hetzelfde....quote:Op maandag 26 februari 2007 01:58 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
en dan ben je een draaiende brian ook kwijt..met zn irritante domme dansjes
Ik heb zomaar het idee dat hij de streamers (ook op andere sites) wel weer dankbaar mag zijn.quote:Op maandag 26 februari 2007 01:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub : "Weet je wat een goede site is ..... FOK.nl"
Nee daar heb je het al! Fanta, Cola ... allemaal uit dezelfde fabriek!quote:Op maandag 26 februari 2007 01:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb Multivruchtensap van de AH gedronken, Fanta Pomelo (de prik was er al af), een beker melk en een beker chocomelk en verder water, water en water.
Alles zelf ingeschonken en opengemaakt, behalve die Fanta Pomelo, die had mijn moeder vorige week meegegeven.
Kan ik mijn moeder nog vertrouwen??
Hey Hi is onlinequote:Op maandag 26 februari 2007 01:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Screenshots/films maken (hoe doen jullie dat)
quote:Op maandag 26 februari 2007 01:59 schreef kleinzusje het volgende:
weet je wat ik wel zou willen zijn
een pil in een konijn , of drugs in een glas wijn
zoiets ?
maar printscreen werkte dus niet. dat wil nog wel s tegenwerken. sommigen krijgen gewoon zwart als ze printscreen maken van een filmpjequote:Op maandag 26 februari 2007 01:57 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
print screen en dat ff in Photoshop ietsje bewerken.
heet ze netty ?quote:Op maandag 26 februari 2007 01:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb Multivruchtensap van de AH gedronken, Fanta Pomelo (de prik was er al af), een beker melk en een beker chocomelk en verder water, water en water.
Alles zelf ingeschonken en opengemaakt, behalve die Fanta Pomelo, die had mijn moeder vorige week meegegeven.
Kan ik mijn moeder nog vertrouwen??
quote:
Hmmm, als ik in firefox gadwin gebruik, capt hij links boven niet, en als ik IE gebruik, capt hij rechtsonder nietquote:Op maandag 26 februari 2007 01:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Screenshots/films maken (hoe doen jullie dat)
quote:Op maandag 26 februari 2007 01:59 schreef kleinzusje het volgende:
weet je wat ik wel zou willen zijn
een pil in een konijn , of drugs in een glas wijn
zoiets ?
Toch blijf ik je heel lief vinden, raar hequote:
Eric kwam haar reddenquote:Op maandag 26 februari 2007 01:59 schreef snetje het volgende:
amanda mag nu alleen nog bij brian dansenen weg is al haar teaser acts ....
![]()
Hmmquote:Op maandag 26 februari 2007 02:00 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
maar printscreen werkte dus niet. dat wil nog wel s tegenwerken. sommigen krijgen gewoon zwart als ze printscreen maken van een filmpje
Meer dan slapen zat er niet in, toch?quote:Op maandag 26 februari 2007 01:59 schreef avonne het volgende:
Ik heb zomaar het idee dat hij de streamers (ook op andere sites) wel weer dankbaar mag zijn.
Zonder het pilletje verhaal was het misschien anders afgelopen met zijn zatte kop.
Dat is die pil ....quote:Op maandag 26 februari 2007 02:01 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Toch blijf ik je heel lief vinden, raar he![]()
Hardwareversnelling in mediaplayer lager of uitzetten.quote:Op maandag 26 februari 2007 02:00 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
maar printscreen werkte dus niet. dat wil nog wel s tegenwerken. sommigen krijgen gewoon zwart als ze printscreen maken van een filmpje
Denk dat ie beter de DGK_REDAKTIE dankbaar mag zijn. Als de redaktie anti-Huub zou zijn hadden ze hem kompleet kapot kunnen maken nu ineens zoveel Huub-fans geirriteerd raakten. Maar ze hebben er voor gekozen om de aandacht van de alcohol af te leiden met als resultaat daat Huub weer de held werd.quote:Op maandag 26 februari 2007 01:59 schreef avonne het volgende:
Ik heb zomaar het idee dat hij de streamers (ook op andere sites) wel weer dankbaar mag zijn.
Zonder het pilletje verhaal was het misschien anders afgelopen met zijn zatte kop.
ik heb laatst s lopen zoeken naar een programma waarmee ik fijn kon cappen en kwam uit bij deze SDP Downloader. http://sdp.ppona.com/quote:Op maandag 26 februari 2007 02:01 schreef BBW het volgende:
[..]
Hmmm, als ik in firefox gadwin gebruik, capt hij links boven niet, en als ik IE gebruik, capt hij rechtsonder niet![]()
een befdatequote:Op maandag 26 februari 2007 02:02 schreef Day het volgende:
Wat zitten Syl en Natasia vandaag veel te smoezen.
Wat voor komplot zit daar nou weer achter?
Dan moet je de hardwareversnelling van de videokaart even lager zetten.quote:Op maandag 26 februari 2007 02:00 schreef raggende_annie het volgende:
De redactie is blij met al die complotten die op internet rondzwerven. Trekt weer kijkcijfers! En ze hebben weer een aantal cliffhangers deze weekquote:Op maandag 26 februari 2007 02:03 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Denk dat ie beter de DGK_REDAKTIE dankbaar mag zijn. Als de redaktie anti-Huub zou zijn hadden ze hem kompleet kapot kunnen maken nu ineens zoveel Huub-fans geirriteerd raakten. Maar ze hebben er voor gekozen om de aandacht van de alcohol af te leiden met als resultaat daat Huub weer de held werd.
In firefox !quote:Op maandag 26 februari 2007 02:01 schreef BBW het volgende:
[..]
Hmmm, als ik in firefox gadwin gebruik, capt hij links boven niet, en als ik IE gebruik, capt hij rechtsonder niet![]()
Omdat ik Gert zijn vriendje ben?quote:Op maandag 26 februari 2007 02:01 schreef kleinzusje het volgende:
Toch blijf ik je heel lief vinden, raar he![]()
kijk dat zijn tips waar mensen iets mee kunnen. nu je het zo zegt schiet het mij ook opeens weer te binnen maar die stond deze keer toevallig goed bij mij want ik heb geen problemenquote:Op maandag 26 februari 2007 02:02 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Hardwareversnelling in mediaplayer lager of uitzetten.
Zal wel nietszeggend zijn. Huub staat veels te dichtbij, dus denk niet dat ze aan het roddelen zijn.quote:Op maandag 26 februari 2007 02:02 schreef Yvet_te het volgende:
wie is er ook benieuwd wat natasia en sylvia tegen elkaar zeggen?
quote:Op maandag 26 februari 2007 02:00 schreef kleinzusje het volgende:
heet ze netty ?
SDP...dat is zo 2002 (een van de eerste stream downloaders). Net Transport en WM Recorder zijn tegenwoordig het beste...quote:Op maandag 26 februari 2007 02:03 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
ik heb laatst s lopen zoeken naar een programma waarmee ik fijn kon cappen en kwam uit bij deze SDP Downloader. http://sdp.ppona.com/
gewoon linkje invoeren van de stream en start klikken en de rest gaat vanzelf
Mwah, ik ben benieuwd hoe hij uiteindelijk in de uitzending neergezet gaat worden.quote:Op maandag 26 februari 2007 02:03 schreef Mika25 het volgende:
Denk dat ie beter de DGK_REDAKTIE dankbaar mag zijn. Als de redaktie anti-Huub zou zijn hadden ze hem kompleet kapot kunnen maken nu ineens zoveel Huub-fans geirriteerd raakten. Maar ze hebben er voor gekozen om de aandacht van de alcohol af te leiden met als resultaat daat Huub weer de held werd.
Overlay uitzetten is genoeg (kies hoge kwaliteit)quote:Op maandag 26 februari 2007 02:04 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
kijk dat zijn tips waar mensen iets mee kunnen. nu je het zo zegt schiet het mij ook opeens weer te binnen maar die stond deze keer toevallig goed bij mij want ik heb geen problemen
OMFG wat is dat met jullie mannen, die broeken vallen wel heel snel op jullie knieënquote:
Established Jan 2001staat erboven dus je zit nog een jaartje ernaast maar het werkt wel super goed. gratis en snel te downloaden en installeren voor de minder validen (qua pc-gebeuren) onder onsquote:Op maandag 26 februari 2007 02:06 schreef Mika25 het volgende:
[..]
SDP...dat is zo 2002 (een van de eerste stream downloaders). Net Transport en WM Recorder zijn tegenwoordig het beste...
Wie is GerTquote:
mwah... dat zou niet anders gekund hebben denk ik.quote:Op maandag 26 februari 2007 02:03 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ik moet je heel eerlijk verklappen dat ik even buiten ben gaan luisteren, maar toen bleek dat het uit mn boxen kwamquote:Op maandag 26 februari 2007 02:06 schreef Cyan het volgende:
Ik zit volgens mij echt in een delerium ofzo ... hoor een vogel fluiten
ik hoor 'm ookquote:Op maandag 26 februari 2007 02:06 schreef Cyan het volgende:
Ik zit volgens mij echt in een delerium ofzo ... hoor een vogel fluiten
Kom jij uit Thailand ofzoquote:Op maandag 26 februari 2007 02:08 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wie is GerT![]()
Nee hoor schat, omdat ik je postings waardeer en je eerlijkheid, je betrokkenheid en je integere manier van reageren. Das echt zo![]()
Ja, dat scenario hadden we immers nog niet gehad......quote:Op maandag 26 februari 2007 02:08 schreef avonne het volgende:
mwah... dat zou niet anders gekund hebben denk ik.
Op het moment dat Huubs moeder live op de streams zegt dat ze vergiftiging vermoedt moeten ze wel handelen.
Trouwens, wat is het alternatief? Rete-irritante Huub die zichzelf diskwalificeert door alcoholmisbruik en wangedrag.
Komt ie thuis, leest internet.... leest iets van 22 COSSEN dat hij vergiftigt is, belt RTL-Boulevard dat er iets niet in de haak is en komt vervolgens na 5 dagen weer het huis in?
Ok, is ook leuk
de muziek staat overigens wel hard. ik hoor én de vogeltjes, én de muziek vrij hardquote:Op maandag 26 februari 2007 02:09 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik moet je heel eerlijk verklappen dat ik even buiten ben gaan luisteren, maar toen bleek dat het uit mn boxen kwam
quote:Op maandag 26 februari 2007 02:09 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik moet je heel eerlijk verklappen dat ik even buiten ben gaan luisteren, maar toen bleek dat het uit mn boxen kwam
tip voor jou ! ...links onderin klikken bij start en dan afsluiten kiezen .....quote:Op maandag 26 februari 2007 02:03 schreef APK het volgende:
[..]
Dan moet je de hardwareversnelling van de videokaart even lager zetten.
Rechtsklikken op het bureaublad, eigenschappen kiezen etc.
nee dat zijn echte vogels. sylvia zei een paar dagen geleden ook midden in de nacht dat ze de vogeltjes weer hoordequote:Op maandag 26 februari 2007 02:12 schreef Cyan het volgende:
Die vogel he .... dat is toch gewoon een cdtje met dierengeluiden?
Mijn broek valt nu al op mijn knieenquote:
Ik ga nu naar buiten om te luisteren of hier ook vogels zitten met een jetlag!quote:Op maandag 26 februari 2007 02:13 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
nee dat zijn echte vogels. sylvia zei een paar dagen geleden ook midden in de nacht dat ze de vogeltjes weer hoorde
nee dat komt door die schijnwerpers die daar buiten staan.quote:Op maandag 26 februari 2007 02:13 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik ga nu naar buiten om te luisteren of hier ook vogels zitten met een jetlag!
quote:Op maandag 26 februari 2007 02:13 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik ga nu naar buiten om te luisteren of hier ook vogels zitten met een jetlag!
Pacht zus pacht zo, geen van beiden weten dat het een pact isquote:Op maandag 26 februari 2007 02:14 schreef de_kolonel het volgende:
Gaat dit over een stuk grond in Suriname?
Dan is t nog te hopen dat ze t met CH wil schrijven, want als ze bij de PAG zoekt komt ze het niet tegen.quote:Op maandag 26 februari 2007 02:13 schreef Cyan het volgende:
Wuhahahahaha Sylvia moet een pacht/pagt sluiten met Brian volgens Natasia. Een PAGT!!!
Geef die vrouw een woordenboek!
quote:Op maandag 26 februari 2007 02:14 schreef avonne het volgende:
"ik probeer mijn laatste adem vol te houden"
Hou die vast Brian
hahahaha echt zo dom, brian zegt niet eens "pacht? bedoel je niet pact? lolquote:Op maandag 26 februari 2007 02:15 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Pacht zus pacht zo, geen van beiden weten dat het een pact is![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 26 februari 2007 02:16 schreef Missy_1974 het volgende:
zal wel weer een spel van huub en syl zijn, aangezien syl een bloedhekel aan brian heeft (denk ik)
omg dat is echt erge opmerkingquote:Op maandag 26 februari 2007 02:17 schreef Myriam1978 het volgende:
Natasia: "Met Eric's moeder kan niks meer gebeuren!"![]()
Dan wordt ze ook heel erg boos als ze haar toerrekje niet krijgtquote:Op maandag 26 februari 2007 02:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan is t nog te hopen dat ze t met CH wil schrijven, want als ze bij de PAG zoekt komt ze het niet tegen.
*ziet Natasia er wel toe in staat vervolgens een boze brief naar meneer van Dale te sturen![]()
spionquote:Op maandag 26 februari 2007 02:17 schreef avonne het volgende:
Ik weet dat Huub expres ruzie maakte met Sylvia, maar ik zie er niet echt voordeel in dat Sylvia een goede band zou hebben met B+N
quote:Op maandag 26 februari 2007 02:17 schreef avonne het volgende:
Ik weet dat Huub expres ruzie maakte met Sylvia, maar ik zie er niet echt voordeel in dat Sylvia een goede band zou hebben met B+N
quote:Op maandag 26 februari 2007 02:19 schreef obezzi het volgende:
wat betekend hdnkkk?
Ze koppelen maar raak, ik ga ook even iets bewerkstelligen: een paar uurtjes slaap.quote:Op maandag 26 februari 2007 02:18 schreef Cyan het volgende:
Brian koppelt weer een gesprek en Natasia bewerkstelligt iets. En die klotevogel fluit gewoon door
WTFquote:Op maandag 26 februari 2007 02:12 schreef snetje het volgende:
tip voor jou ! ...links onderin klikken bij start en dan afsluiten kiezen .....
je wordt een beetje oudbollig met je constant gezeik hiero![]()
echt ik meen het ...de grap was 5 jaar gelee nog wel leuk maar nu echt saai ....
ga anderen lastig vallen !!![]()
ouwe piemel !!![]()
lolquote:Op maandag 26 februari 2007 02:19 schreef Mika25 het volgende:
hdnkkk = hij die niet klaar kan komen
Huub zei "dit is een goed moment om nu ruzie te krijgen"quote:Op maandag 26 februari 2007 02:19 schreef raggende_annie het volgende:
als huub en sylvia dit echt gespeeld hebben en sylvia dat net in dat gesprek nog ff doorzette vind ik het werkelijk briljant
op natasquote:Op maandag 26 februari 2007 02:20 schreef raggende_annie het volgende:
ik weet waar ik met mijn hot black sexy chocolate sta
waar sloeg dat nou weer op??
Well, dat Huub het aan het spelen is weten we...dat heeft hij samen met Sylvia besproken vorige week. Het enige probleem is nu...weet Sylvia ook dat het gespeeld isquote:Op maandag 26 februari 2007 02:19 schreef raggende_annie het volgende:
als huub en sylvia dit echt gespeeld hebben en sylvia dat net in dat gesprek nog ff doorzette vind ik het werkelijk briljant
Côte d'or? Milka? Ik heb echt geen idee.quote:Op maandag 26 februari 2007 02:20 schreef raggende_annie het volgende:
ik weet waar ik met mijn hot black sexy chocolate sta
waar sloeg dat nou weer op??
Niet alleen de mensen in het spel verliezen de realiteit hoor........ er zijn er hier ook een hele voorraad die het niet helemaal helder meer zien.quote:Op maandag 26 februari 2007 02:20 schreef Sebi het volgende:
Wat een zelfkennis weer van Natasieeeeejaaaaa: "Ik ben nog koppiger dan een ezel!"
Grappig dat deze mensen helemaal opgaan in het spel van DGK en elke realiteit verliezen. Let op mijn woorden: morgen denken ze dat de aarde plat is, het wiel nog uitgevonden moet worden enz. Toch wel een leuk experiment DGK
Truste! Beweeg je wel af en toe? Voordat je naar het ziekenhuis moet .... bloedprikken ... ellende .... politie .... complot .... pacht enz.quote:Op maandag 26 februari 2007 02:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze koppelen maar raak, ik ga ook even iets bewerkstelligen: een paar uurtjes slaap.
Truste![]()
![]()
Truste liefquote:Op maandag 26 februari 2007 02:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze koppelen maar raak, ik ga ook even iets bewerkstelligen: een paar uurtjes slaap.
Truste![]()
![]()
quote:Op maandag 26 februari 2007 02:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet alleen de mensen in het spel verliezen de realiteit hoor........ er zijn er hier ook een hele voorraad die het niet helemaal helder meer zien.
daar zijn de vogeltjes voor maar die doen hun werk niet goedquote:Op maandag 26 februari 2007 02:22 schreef obezzi het volgende:
als dit in amerika uitgezonden was hoor je om de seconde *beep* *beep* met dat fuck fucking fuck de hele tijd
Ik noem geen namen, maar er zijn nogal wat accountnummers van boven de 160.000 bij....quote:Op maandag 26 februari 2007 02:23 schreef Borga het volgende:
Namen en rugnummers aub
Dat is knap hard werken met een zatte kop en/of een katerquote:Op maandag 26 februari 2007 02:23 schreef Mika25 het volgende:
Huub die het bed aan het verschonen is...de vorige keer was dat wel grappig om te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |