Nee dit was echt a la Animal Planet. Hoe maken 2 fruitvliegjes elkaar het hof?quote:Op maandag 26 februari 2007 01:35 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
you and me baby ain't nothin but mamals so let's do it like they do on the discovery channel
dus niet AP maar DC
dat weet ik dan ook weer niet. kan alleen bevestigen dat het geen jazz wasquote:Op maandag 26 februari 2007 01:34 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het een Piano Sonate was? Want iemand had het over de dodenmars (van Chopin)?
u vraagt wij draaienquote:Op maandag 26 februari 2007 01:34 schreef SpankTheMonkey het volgende:
DGK_REDACTIE schakel aub weg van die 2 leeghoofden, Sylvia en Huub plz.
quote:Op maandag 26 februari 2007 01:33 schreef Cyan het volgende:
Oh Animal Planet op stream 1 en 2.
Zou ik ook wel willen weten.quote:Op maandag 26 februari 2007 01:36 schreef tipsch het volgende:
vette plaat draait Satanael nu, wat is dit?
ga morgen met hem een biertje drinkenquote:
Kan niet want dan gaat Huub al.quote:Op maandag 26 februari 2007 01:37 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
ga morgen met hem een biertje drinken
Wat bedoel je nou weer??? doe es een PM ofzoquote:Op maandag 26 februari 2007 01:33 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ben blij dat je weer je eigen plaatje hebt
door wie???quote:Op maandag 26 februari 2007 01:37 schreef obezzi het volgende:
huub word gesaboteeeeeeeeeerd
Ja hoor! Als de bewoners niet gesaboteerd worden dan zijn het de apparaten wel!quote:Op maandag 26 februari 2007 01:38 schreef de_kolonel het volgende:
De vriezer is nu ook al stuk!
Eerst de koffie-automaat, toen de ijsblokjes-koelkast en nu de vriezer!
Samsung blijft rommel!
Hy patriesquote:Op maandag 26 februari 2007 01:38 schreef de_kolonel het volgende:
Samsung blijft rommel!
Ja ik moest ook aan dit liedje denken...Ik hoorde het nog vanmiddag op KinkFMquote:Op maandag 26 februari 2007 01:35 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
you and me baby ain't nothin but mamals so let's do it like they do on the discovery channel
dus niet AP maar DC
schijnt dat vriezers niet bestand zijn tegen pisquote:Op maandag 26 februari 2007 01:38 schreef de_kolonel het volgende:
Samsung blijft rommel!
neenee niet helemaal hoorquote:Op maandag 26 februari 2007 01:38 schreef SpankTheMonkey het volgende:
En geluid weggedraait.
Je eigen avatarquote:Op maandag 26 februari 2007 01:38 schreef Prospera het volgende:
[..]
Wat bedoel je nou weer??? doe es een PM ofzo![]()
das inderdaad voor het eerst dat iemand niet op een site mag komen. vuile rattenquote:Op maandag 26 februari 2007 01:39 schreef obezzi het volgende:
[..]
door achter denk ik? hij mag niet op die sites komen
Nee nu niet lijkt me, want hij weet dat als Brian hem idd vergiftigd zou hebben dat die beelden dan al in veelvoud op YouTube zouden staan.quote:
Er is 5 maanden lang intensief gebruik van gemaakt, dat weegt natuurlijk ook. Vooral voor zo`n koffie-automaat. Bij ons op kantoor gaan die ook om de zoveel tijd kapot.quote:Op maandag 26 februari 2007 01:38 schreef de_kolonel het volgende:
Samsung blijft rommel!
Tweede keer dat je me patries noemt.quote:
Ze hadden/hebben ook lekkage al vanaf het begin...het is echt zo'n prefab ding allemaal low budget allemaal rommel alleen de tuinmeubels zijn wel aardigquote:Op maandag 26 februari 2007 01:38 schreef de_kolonel het volgende:
Samsung blijft rommel!
De koffie-automaat is een Miele..... en volgens mij was ie niet kapot maar had Amanda gewoon op t verkeerde knopje gedrukt.quote:Op maandag 26 februari 2007 01:40 schreef Mika25 het volgende:
Er is 5 maanden lang intensief gebruik van gemaakt, dat weegt natuurlijk ook. Vooral voor zo`n koffie-automaat. Bij ons op kantoor gaan die ook om de zoveel tijd kapot.
oww ja, die is weer terug,quote:
de redaktie straft hemquote:Op maandag 26 februari 2007 01:38 schreef obezzi het volgende:
huub mag niks echt zielig
Die heeft gewoon een houten been! Geleend van die ene uit BBquote:Op maandag 26 februari 2007 01:42 schreef obezzi het volgende:
die natte nel staat al 2 uur lang , hij kon toch amper lope? wat n toneelspeler
wij willen allemaal niks missen dus als we niks te doen hebben zitten we hier. daarbij komt dat ik in ieder geval niet weet hoe ik daar in kanquote:Op maandag 26 februari 2007 01:41 schreef Cyan het volgende:
Heeft trouwens nog niemand geprobeerd om de pc's van de Gouden Kooi te hacken vraag ik me zo opeens af? Kan je natuurlijk een hoop info op achterlaten
jaquote:Op maandag 26 februari 2007 01:43 schreef L-IS het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=-juqjMOxnYk&NR
is dit trouwens serieus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |