Yep, goed dronkenquote:Op maandag 26 februari 2007 01:43 schreef L-IS het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=-juqjMOxnYk&NR
is dit trouwens serieus?
Wie weet.quote:Op maandag 26 februari 2007 01:42 schreef Mika25 het volgende:
Dit nummer waar ze nu naar luisteren is misschien een stille hint richting Sylvia
*complot theorie!*
ahahahahhahhaaha lig dubbel!!! had t nog niet gezien hahahahahahaquote:Op maandag 26 februari 2007 01:43 schreef L-IS het volgende:
is dit trouwens serieus?
Antony Kamerling alias Hero uit de film All Starsquote:Op maandag 26 februari 2007 01:44 schreef Borga het volgende:
wat een ontzettend goede fantastische muziek...Wie is dit??? Guus Geeuw Is???
Ja, dat is nieuwe spelling.quote:Op maandag 26 februari 2007 01:43 schreef L-IS het volgende:
is dit trouwens serieus?
Well, als je echt ALLES wilt weten moet je effe naar de spy-shop gaan om een apparaatje aan te schaffen om de zenders mee af te luisterenquote:Op maandag 26 februari 2007 01:41 schreef Cyan het volgende:
Heeft trouwens nog niemand geprobeerd om de pc's van de Gouden Kooi te hacken vraag ik me zo opeens af? Kan je natuurlijk een hoop info op achterlaten
Ik zou zeggen probeer het eens, hackers genoeg hiero om je te helpenquote:Op maandag 26 februari 2007 01:41 schreef Cyan het volgende:
Heeft trouwens nog niemand geprobeerd om de pc's van de Gouden Kooi te hacken vraag ik me zo opeens af? Kan je natuurlijk een hoop info op achterlaten
Neuh thnx ...quote:Op maandag 26 februari 2007 01:45 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Well, als je echt ALLES wilt weten moet je effe naar de spy-shop gaan om een apparaatje aan te schaffen om de zenders mee af te luisteren
Bel je morgen op dat je gedrogeerd bentquote:Op maandag 26 februari 2007 01:45 schreef BBW het volgende:
Ik moet eigenlijk ook echt slapen, morgen weer school...![]()
Geen zin in.![]()
die spoort niet toch?quote:Op maandag 26 februari 2007 01:46 schreef scanman01 het volgende:
Vanavond moest Huub nog opgehangen worden en wist ze niet hoe snel ze hem eruit kon werken... en nu kreeg hij weer een kus. Snapt iemand Amanda nog
Een echte DEL, meer kun je er niet van denken ......quote:Op maandag 26 februari 2007 01:46 schreef scanman01 het volgende:
Vanavond moest Huub nog opgehangen worden en wist ze niet hoe snel ze hem eruit kon werken... en nu kreeg hij weer een kus. Snapt iemand Amanda nog
Ik moest lachenquote:Op maandag 26 februari 2007 01:46 schreef Cyan het volgende:
[..]
Bel je morgen op dat je gedrogeerd bent
Nee, ik snapte het ook al niet.quote:Op maandag 26 februari 2007 01:46 schreef scanman01 het volgende:
Ja laat ze maar bewijzen dat het niet zo is!quote:
Ja hoor, eencellig, snap je.quote:Op maandag 26 februari 2007 01:46 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op maandag 26 februari 2007 01:46 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op maandag 26 februari 2007 01:46 schreef Cyan het volgende:
[..]
Bel je morgen op dat je gedrogeerd bent
Dus mijn bericht ontvangen , maar geen inpost toch ?quote:Op maandag 26 februari 2007 01:47 schreef Prospera het volgende:
@zus, kijk even bovenin, je hebt een geel envelopje
quote:Op maandag 26 februari 2007 01:50 schreef Prospera het volgende:
Kolere, NL draait echt lekker!!
Ik hoorde hetzelfde, ik dacht dat iemand lag te rukken ergens. Maar iedereen was in de gameroom op de andere 2 streams zichtbaar.quote:Op maandag 26 februari 2007 01:51 schreef raggende_annie het volgende:
vreemd... toen stream 1 en 2 overschakelden naar de tuin hoorde ik ondertussen gehijg. klonk als braaajen maar die was op 3 en 4 gewoon aan het dansen
Ik PM je terugquote:Op maandag 26 februari 2007 01:50 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dus mijn bericht ontvangen , maar geen inpost toch ?
wat mij betreft halen ze gewoon dat domme apparaat daar weg en geven ze die mensen een pc gevuld met muziekquote:Op maandag 26 februari 2007 01:51 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
![]()
Erin houden die gast of laat hem elke avond komen draaien.
Ik hoorde het ook!quote:Op maandag 26 februari 2007 01:52 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ik hoorde hetzelfde, ik dacht dat iemand lag te rukken ergens. Maar iedereen was in de gameroom op de andere 2 streams zichtbaar.![]()
gelukkig dat in ieder geval iemand het bevestigd. ben dus niet para aan het wordenquote:Op maandag 26 februari 2007 01:52 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ik hoorde hetzelfde, ik dacht dat iemand lag te rukken ergens. Maar iedereen was in de gameroom op de andere 2 streams zichtbaar.![]()
trustequote:Op maandag 26 februari 2007 01:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
hdnkkk, Hij Die Nogal Konijnachtig Kutjeamanda Ketst, ik ga zijn performance echt niet af wachten.
Ik walg van die stiekeme kwal. (Maar hij heeft GEEN snopejes in de drank gedaan! Kletskoek)
Groeten Fok.
Om vijf uur kraait de haan.
![]()
![]()
Das overal, de bovenste 2 zijn donkerder en het volume van de onderste 2 is zachter dan de bovenste...quote:Op maandag 26 februari 2007 01:52 schreef BBW het volgende:
Hebben jullie streams trouwens ook zo'n contrast verschillen? Ik kijk via http://webtv.florisd.nl/goudenkooi en linksboven is veel donkerder/scherper dan de rest... en met welk programma cappen jullie trouwens? Print-screen in paint pasten werkt niet blabla, iedereen kent het wel dat het beeld dan daar verder loopt
Zo een draaitafel geeft toch wat meer sfeer dan zo een suffe computer.quote:Op maandag 26 februari 2007 01:52 schreef raggende_annie het volgende:
wat mij betreft halen ze gewoon dat domme apparaat daar weg en geven ze die mensen een pc gevuld met muziek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |