Ja joh, whatever.... hij is per ambulance afgevoerd??? Weet de redactie dat al??quote:Op zondag 25 februari 2007 23:42 schreef havefun het volgende:
Ze kunnen wel tests doen in een ambulance die daar mischien naar toe gereden is , en dan onderzoeken ze het voor het definitieve resultaat in het Ziekenhuis
omdat een van de medebewoners die pillen kunnen pakken en er geintjes mee kunnen uithalen?quote:Op zondag 25 februari 2007 23:43 schreef Villalux het volgende:
[..]
JIj weet alles zo goed, vertel mij eens waarom Brainlees en natas nu zo nerveus zijn!????
neequote:Op zondag 25 februari 2007 23:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja joh, whatever.... hij is per ambulance afgevoerd??? Weet de redactie dat al??
Volgens mij niet hoor.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:44 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
BRIAN SCHIJT BACHER
Het duurde idd kort.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:44 schreef LoveProfusion het volgende:
Redactie is huub nu wel getest of niet?
Ehm, forums kan wel.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:43 schreef BwennieBren het volgende:
Brian: Op forums (fora sukkel!) wordt gezegd dat ik je gedrogeerd met slaappillen en zou heel handig zijn dat jij of Eric mijn slaappillen hebt gepakt.....
Omdat ze weten dat ze bij voorbaat al verdacht zijn.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:43 schreef Villalux het volgende:
JIj weet alles zo goed, vertel mij eens waarom Brainlees en natas nu zo nerveus zijn!????
ja want daar werk JIj toch ook!quote:Op zondag 25 februari 2007 23:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja joh, whatever.... hij is per ambulance afgevoerd??? Weet de redactie dat al??
vind ik dus ook!! Brian lult zich eruit... dat hoef je niet te doen hoor!quote:Op zondag 25 februari 2007 23:44 schreef ruby het volgende:
Ja ja Brian, lul je zelf er maar weer uit.
Hallo... wakker worden!quote:Op zondag 25 februari 2007 23:46 schreef Lieve het volgende:
Sylvia.... daar heb je wat aan. je krijgt vet gare drugs toegedient en je vriendin gaat zich inlikken bij je killerqueen en vazallen.
Zo helemaal zelf?! Knap!quote:Op zondag 25 februari 2007 23:47 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Huub heeft bloed geprikt ja.
Voslagen onschuldig middel dus. Daar kan je een flesje van leegvreten zonder medische konsekwenties.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:46 schreef Cyan het volgende:
Dormiplant dus ... homeopatisch
Tot hoe laat werken jullie?quote:Op zondag 25 februari 2007 23:47 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Huub heeft bloed geprikt ja.
De ethanolspiegel weten ze vaak na een korte tijd maar de andere toxiologie dus of hij gedrogeerd is weten ze pas na een dagquote:Op zondag 25 februari 2007 23:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Huub loopt te stoken....... hoe weinig ze ook in het ziekenhuis te doen hebben op zondagavond, ze kunnen daar niet in zo'n korte tijd zijn bloed afnemen, onderzoeken en ook nog met de resultaten van het eventuele gif komen.
Jullie zitten het wat mij betreft iets te hard te ontkennen. Ik geloofde het niet tot het moment dat jullie het begonnen te ontkennen. Misschien zegt dat iets over mij, maar erg geloofwaardig ben je niet als je op sites en door bewoners laat zeggen dat iemand naar het ziekenhuis is en het vervolgens op een publiek fora gaat ontkennen.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:41 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
psies. hij is aan het dollen. Gewoon typisch gevalletje huub
quote:Op zondag 25 februari 2007 23:47 schreef Peter6000 het volgende:
Brian noemt het "internet exploded", en Huub lacht zelfvoldaan.
Terwijl de ophef wel meevalt.
tot het project voorbij isquote:
Daar kan je zelfs een amoebe nog niet mee vergiftigen inderdaadquote:Op zondag 25 februari 2007 23:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Voslagen onschuldig middel dus. Daar kan je een flesje van leegklokken zonder medische konsekwenties.
omdat ze nog nooit eerlijk zijn geweest bedoel je!quote:Op zondag 25 februari 2007 23:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat ze weten dat ze bij voorbaat al verdacht zijn.
Er zit wel veel alcohol in homeopatische middelenquote:Op zondag 25 februari 2007 23:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Voslagen onschuldig middel dus. Daar kan je een flesje van leegvreten zonder medische konsekwenties.
En goed betaald krijgenquote:Op zondag 25 februari 2007 23:48 schreef LoveProfusion het volgende:
Het lijkt me zoooo leuk als ik bij de redactie van dgk werkte...lekker internetten en de gouden kooi kijken en dan weer naar huis:D
Toch lekker voor jullie dat jullie hier meelezen dan..... anders hadden jullie nooit geweten dat zijn bloed al in de ambulance afgenomen en onderzocht was en dat het daarna nog eens in t laboratorium van t ziekenhuis onderzocht is....quote:Op zondag 25 februari 2007 23:45 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
nee
Is tie een beetje scherp?quote:
Ik durf het ook niet met zekerheid te zeggen want ik vertrouw Natasia ook voor geen METER !!!quote:Op zondag 25 februari 2007 23:48 schreef raggende_annie het volgende:
bij nader inzien denk ik toch dat braajen niks gedaan heeft
tuurlijk,.....quote:Op zondag 25 februari 2007 23:48 schreef Veulen het volgende:
[..]
Jullie zitten het wat mij betreft iets te hard te ontkennen. Ik geloofde het niet tot het moment dat jullie het begonnen te ontkennen. Misschien zegt dat iets over mij, maar erg geloofwaardig ben je niet als je op sites en door bewoners laat zeggen dat iemand naar het ziekenhuis is en het vervolgens op een publiek fora gaat ontkennen.
Late reactie maar uh...Amanda is 19 dus geen kind meer en welke (single) man zou het kunnen weerstaan als zo'n neukpop zich in iemands armen werpt?quote:Op zondag 25 februari 2007 22:50 schreef a_leeuwtje het volgende:
[..]
Jullie mogen Amanda anders ook wel laten onderzoeken naar haar gestelijke vermogens
Het is toch te gek voor woorden dat die vieze brian zo gebruik maakt van dat kind want ja een kind is het .
quote:Op zondag 25 februari 2007 23:49 schreef Gert het volgende:
Huub opent weer frontaal de aanval op Natasia
ik zie huub daar inderdaad wel voor aan. beetje irritant gaan lopen doen in het ziekenhuisquote:Op zondag 25 februari 2007 23:50 schreef Heathen het volgende:
JAJAAJAJAJA HUUUB!!!!!!!
quote:Op zondag 25 februari 2007 23:50 schreef akveor het volgende:
Goedzo Huub...slechte moeder...herinner haar daar elke minuut van de dag aan...speel het hard en desnoods nog harder...
Lees jij de cossen wel of post je alleen maar?quote:Op zondag 25 februari 2007 23:46 schreef Lieve het volgende:
Sylvia.... daar heb je wat aan. je krijgt vet gare drugs toegedient en je vriendin gaat zich inlikken bij je killerqueen en vazallen.
wel goed voor de lachspierenquote:Op zondag 25 februari 2007 23:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Toch lekker voor jullie dat jullie hier meelezen dan..... anders hadden jullie nooit geweten dat zijn bloed al in de ambulance afgenomen en onderzocht was en dat het daarna nog eens in t laboratorium van t ziekenhuis onderzocht is....
Geweldig hè..... die fora![]()
Als ze 60 is en haar achterkleinkidneren aan Natasia vragen wat haar ergste verjaardag was...quote:Op zondag 25 februari 2007 23:50 schreef Tessa_77 het volgende:
Het lukt iig Huub om Natas haar feestje te verknallen
ja, logischquote:Op zondag 25 februari 2007 23:49 schreef Sarah-Louise het volgende:
'ik snab nou waarom ik verdacht word' .... stelt Brian vast. 'Ik ben naar beneden gegaan en heb foto's van jou genomen'.
hier EN op vol!quote:Op zondag 25 februari 2007 23:48 schreef BwennieBren het volgende:
Waar is die foto van Brian met dat pakje in zijn handen, was dat hier of op VOL?
en hij reageert er nauwelijks opquote:Op zondag 25 februari 2007 23:51 schreef Cyan het volgende:
Ow Amanda heeft Huub zijn spullen gepakt?
Na de 1e ruzie met NL. Beide drankverbod.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:49 schreef obezzi het volgende:
wanneer was huub ze 1ste verbod?
Stom wijf is het.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:51 schreef Loserkid het volgende:
Waar is amanda toch mee bezig..
quote:Op zondag 25 februari 2007 23:55 schreef akveor het volgende:
Druk um eruit Eric en weg is Huub...
Ben nog niet bijgelezen, maar een gokje:quote:
nee, bart heeft ook 2 x 24 uur aangevraagdquote:Op zondag 25 februari 2007 23:55 schreef PirE het volgende:
Moet je er uit als je 24-uur aanvraagt of kan je dat ook weer terugdraaien??
Nee, je hoeft er niet uit.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:55 schreef PirE het volgende:
Je mag het terugdraaien, maar Brian kreeg toen wel een opmerking dat 24 uur aanvragen iets serieus is.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:55 schreef PirE het volgende:
Nope, ons Huubjequote:Op zondag 25 februari 2007 23:56 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ben nog niet bijgelezen, maar een gokje:
foto van Brian?
quote:Op zondag 25 februari 2007 23:56 schreef agter het volgende:
Toch wel okay van Eric dat ie zo met Huub praat.
Hij haalt hem als enige op.
Heel okay!!!
3 X hoera voor Eric!!!
gaat inderdaad goedquote:Op zondag 25 februari 2007 23:57 schreef schizolientje het volgende:
hij is heerlijk het 24.00 uur moment van Nasty aan het verzieken
dat roep ik al 100x hierquote:Op zondag 25 februari 2007 23:57 schreef Kinga het volgende:
Zie je wel, Huub zal NOOIT vrijwillig uit de villa stappen.
quote:Op zondag 25 februari 2007 23:57 schreef agter het volgende:
"Die stomme tering Antilliaan daar, die heeft me wel vergiftigd."
haha ja inderdaadquote:Op zondag 25 februari 2007 23:57 schreef schizolientje het volgende:
hij is heerlijk het 24.00 uur moment van Nasty aan het verzieken
is dit echt?quote:Op zondag 25 februari 2007 23:58 schreef Peter6000 het volgende:
"Die stomme tering-antiliaan heeft me vergiftigd"
quote:
quote:Op zondag 25 februari 2007 23:59 schreef Cyan het volgende:
"11 consumpties heb ik gehad" aldus Huub
"Heb je in je portomonnee gekeken hoeveel je kwijt was" aldus Sylvia
Hahaha briljant!
Als Huub eruit is ga ik gewoon weer wat anders volgen, Heroes, Lost whatever! Ik ga toch niet naar de Braaaajen Delletje en Nasy show kijkenquote:Op zondag 25 februari 2007 23:52 schreef Lieve het volgende:
[..]
hier EN op vol!
Overal!
Zegt Brian nu wacht maar?
Lacht het secreet nu weer zo psychopatisch? Ze is echt VET gek!
Maar iets zegt me..... dat ik mijn leven weer terug krijg. Want ik heb werkelijk geen zin meer in Brian en Natasia. Werkelijk niet meer.
quote:Op zondag 25 februari 2007 23:59 schreef Heathen het volgende:
Huub lijkt wel sterker dan ooit.
Vind ik ook hoor.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:59 schreef jinca het volgende:
Tja...wat moet je er nog van zeggen..Huub je liegt en liegt en liegt....dat is niet leuk..dat is laster!!!
succes morgen!quote:Op zondag 25 februari 2007 23:58 schreef tutjehola het volgende:
jongens, ik heb een nieuwe baan en moet morgen vroeg beginnen, zit verdorie de hele dag achter dit stomme scherm
quote:Op zondag 25 februari 2007 23:58 schreef Sug4r het volgende:
Is Huub nu de boel aan het fokken of niet? Hij lijkt echt bang hoor
SUC6 op je werk in je nieuwe baan!quote:Op zondag 25 februari 2007 23:58 schreef tutjehola het volgende:
jongens, ik heb een nieuwe baan en moet morgen vroeg beginnen, zit verdorie de hele dag achter dit stomme scherm
omdat ze bang is voor hem. (in speltechnische vorm dan he)quote:Op maandag 26 februari 2007 00:01 schreef Taurus het volgende:
Wat doet Amanda trouwens stom, waarom wil ze Huub weg hebben?![]()
Good luck en sleep tight.quote:
Dank jequote:Op maandag 26 februari 2007 00:00 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik weet niet wie met de naam Amoebe kwam maar hij is zooooooooo goed voor haar![]()
ze wil echte seks en niet door elkaar gerammelt worden door een derderangs acteur uit de antillen, maar ze denkt dat Huub een nerd is en daarom mag Brian haar rammelen en aait ze zijn hoofd als hnet weer niet lukt.quote:Op maandag 26 februari 2007 00:01 schreef Taurus het volgende:
Wat doet Amanda trouwens stom, waarom wil ze Huub weg hebben?![]()
hehehehequote:Op maandag 26 februari 2007 00:06 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ik zal zo zijn naam my ass.... redactie ingrijpen
Ja.quote:Op maandag 26 februari 2007 00:05 schreef LuNaTiC het volgende:
was dat alles? Toch wel een beetje een anti-climax
hij zei ook dat jij een vriend van hem bent!quote:Op maandag 26 februari 2007 00:06 schreef IkWeetNiets het volgende:
quote:Op maandag 26 februari 2007 00:06 schreef IkWeetNiets het volgende:
quote:Op maandag 26 februari 2007 00:06 schreef IkWeetNiets het volgende:
Dat gaat Brainless niet leuk vinden.....quote:Op maandag 26 februari 2007 00:06 schreef obezzi het volgende:
HAHAHA hjij zegt t ook nog!!! dat amanda heeft gehol[pe
daar heb ik in allerijl nog een streamrecorder voor opgestartquote:Op maandag 26 februari 2007 00:05 schreef LuNaTiC het volgende:
was dat alles? Toch wel een beetje een anti-climax
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |