omdat ze bang is voor hem. (in speltechnische vorm dan he)quote:Op maandag 26 februari 2007 00:01 schreef Taurus het volgende:
Wat doet Amanda trouwens stom, waarom wil ze Huub weg hebben?![]()
Good luck en sleep tight.quote:
Dank jequote:Op maandag 26 februari 2007 00:00 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik weet niet wie met de naam Amoebe kwam maar hij is zooooooooo goed voor haar![]()
ze wil echte seks en niet door elkaar gerammelt worden door een derderangs acteur uit de antillen, maar ze denkt dat Huub een nerd is en daarom mag Brian haar rammelen en aait ze zijn hoofd als hnet weer niet lukt.quote:Op maandag 26 februari 2007 00:01 schreef Taurus het volgende:
Wat doet Amanda trouwens stom, waarom wil ze Huub weg hebben?![]()
hehehehequote:Op maandag 26 februari 2007 00:06 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ik zal zo zijn naam my ass.... redactie ingrijpen
Ja.quote:Op maandag 26 februari 2007 00:05 schreef LuNaTiC het volgende:
was dat alles? Toch wel een beetje een anti-climax
hij zei ook dat jij een vriend van hem bent!quote:Op maandag 26 februari 2007 00:06 schreef IkWeetNiets het volgende:
quote:Op maandag 26 februari 2007 00:06 schreef IkWeetNiets het volgende:
quote:Op maandag 26 februari 2007 00:06 schreef IkWeetNiets het volgende:
Dat gaat Brainless niet leuk vinden.....quote:Op maandag 26 februari 2007 00:06 schreef obezzi het volgende:
HAHAHA hjij zegt t ook nog!!! dat amanda heeft gehol[pe
daar heb ik in allerijl nog een streamrecorder voor opgestartquote:Op maandag 26 februari 2007 00:05 schreef LuNaTiC het volgende:
was dat alles? Toch wel een beetje een anti-climax
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |