Linkje ?quote:Op zondag 25 februari 2007 22:45 schreef mrSPLIFFY het volgende:
SET UP WHAATTTTT!!!! Je hebt t zelf gedaan kut antiliaaaan
oppijpen uit die villa DE FOTO's STAAN OP VOL
'quote:Op zondag 25 februari 2007 22:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik heb Peter R de Vries gemaild, is dat dan zo vreemd met al die misstanden die in die villa plaatsvinden![]()
Ja, door Patricia, die het zat was dat Huub haar probeerde aan te randen. Geloof me!!!quote:Op zondag 25 februari 2007 22:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zal even nieuw voer geven, het is in die kapsalon gebeurd, dus door lui van buiten
Was al zo toen Huub het huis uit was.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies. Het is een beetje beangstigend hoe snel hier iemand wordt afgeschreven.
Naar de galg met die gast en snelquote:Op zondag 25 februari 2007 22:46 schreef F04 het volgende:
Brian moet gewoon aangepakt worden, want HIJ heeft het gedaan!
Geef die plek maar aan MIJ. Dan zijn de kijkcijfers een stuk hoger..weet alleen niet of je het om half 8 mag uitzenden want de teksten voor de voice over zullen wat harder zijn.quote:
Haha ja dat was een mooie opmerking van Huub. Lelijkste wat Bart had gedaan:.... Buik van Natasia kussen....quote:Op zondag 25 februari 2007 22:45 schreef Heathen het volgende:
hahahaha.... het zit natasia echt dwars van die opmerking van bart.
Waaaaaaaaaaaaaaar, link pleasequote:Op zondag 25 februari 2007 22:45 schreef mrSPLIFFY het volgende:
SET UP WHAATTTTT!!!! Je hebt t zelf gedaan xxxxx
oppijpen uit die villa DE FOTO's STAAN OP VOL
en dat waren nog Huubs woordenquote:Op zondag 25 februari 2007 22:45 schreef Heathen het volgende:
hahahaha.... het zit natasia echt dwars van die opmerking van bart.
Heeft die dat gedaan?quote:Op zondag 25 februari 2007 22:46 schreef avonne het volgende:
Het zit Natasia wel erg dwars dat Bart heeft gezegd dat hij Natasia's buik kussen het ergste vond![]()
![]()
Same here!quote:Op zondag 25 februari 2007 22:45 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
..... ik geloof er helemaal niks van ...... (maar in een héél klein plekje van mijn verdorven geest hoop ik ergens stiekem dat Brian toch een binnengesmokkeld klein pilletje in de vodka van Huubie heeft gegooid).
Ik heb dat live gezien en je zag gewoon niet goed wat Brian nou precies deed in de sauna.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:41 schreef agter het volgende:
Hebben jullie dat stukkie op VOL gelezen met de caps van ene webcaptain over de acties van Brian en de fles met alcohol?
the brain story
http://www.v-o-l.nl/viewtopic.php?t=4833&postdays=0&postorder=asc&start=150
Zeker de moeite waard om even te bekijken.
http://youtube.com/watch?v=2bfba70Xzogquote:Op zondag 25 februari 2007 22:46 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
en hij zegt dat als eric het bijvoorbeeld heeft gedaan is het niet te bewijzen. is dit omdat hij denkt/weet dat hij het buiten beeld heeft gedaan.
huub gisteren aan de telefoon: waarom heeft braajen privileges om camera's af te dekken met handdoeken?
zo dat is wel vaag jah....quote:Op zondag 25 februari 2007 22:41 schreef agter het volgende:
Hebben jullie dat stukkie op VOL gelezen met de caps van ene webcaptain over de acties van Brian en de fles met alcohol?
the brain story
http://www.v-o-l.nl/viewtopic.php?t=4833&postdays=0&postorder=asc&start=150
Zeker de moeite waard om even te bekijken.
Omdat het geruchten zijn op de fora en geruchten hoeven nog steeds niet de waarheid te betekenen. In een erchtbank word je ook niet veroordeeld op geruchten maar op feiten. Die hier niet aangetoond zijn bij mijn weten.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:47 schreef Taurus het volgende:
Ik begrijp niet zo goed hoe er getwijfeld kan worden aan een pil in 't drankje of niet, ten eerste moet dat toch gezien zijn, maar daar staat weer tegenover: waar sloegen al die verdachte gesprekjes dan op? Die mensen hebben gequote hier dan.. Is dat wel al uitgevonden?Moet toch ook niet zo'n kunst zijn?
quote:Op zondag 25 februari 2007 22:48 schreef uitgeslapen het volgende:
Ik denk dat Brain niet in de gaten dat (als ie dat gedaan heeft) hij een ernstig strafbaar feit heeft gepleegd. Ik geloof dat Gert uit BB daar ooit alleen bij de verdenking al een maandje in de cel heeft gezeten....
Gelukkig maar.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:48 schreef partyyboyy het volgende:
Sylvia zegt nu ook dat ze weet waarom Huub boos deed tegen Sylvia...opgezet gelukkig
geluid is direct via een aftakje.... ik hoor het prima hierquote:Op zondag 25 februari 2007 22:47 schreef StefanPeeters het volgende:
GDK_REDAKTIE: het zou mooi zijn als er een aftakje van die dj-set gemaakt
kon worden en naar 1 van de streams gestuurd kon worden. Nat draait
namelijk wel lekker
Jullie mogen Amanda anders ook wel laten onderzoeken naar haar gestelijke vermogensquote:Op zondag 25 februari 2007 22:34 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
geeft niet. Maar we willen graag ff alle twijfel wegnemen bij jullie, vandaar![]()
wel leuk om te vermelden dat hij dan tenminste een VERDACHTE is... de media doet de rest wel....quote:Op zondag 25 februari 2007 22:49 schreef akveor het volgende:
[..]
Omdat het geruchten zijn op de fora en geruchten hoeven nog steeds niet de waarheid te betekenen. In een erchtbank word je ook niet veroordeeld op geruchten maar op feiten. Die hier niet aangetoond zijn bij mijn weten.
Jij haalt wat door elkaar.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies. Het is een beetje beangstigend hoe snel hier iemand wordt afgeschreven.
Ik hang de vlag uit wanneer Brian en Natasia de villa moeten verlatenquote:Op zondag 25 februari 2007 22:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Same here!
Het zou zo mooooooi zijn, als die gast de villa moet verlaten. (en daarna de paniek in Natasia's ogen.)
Het is hier helaas mono, en ik hoor er nog microfoons doorheenquote:Op zondag 25 februari 2007 22:50 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
geluid is direct via een aftakje.... ik hoor het prima hier![]()
Wees blij dat je maar 1 bewoner hebt die zich zo een delirium zuipt, stel dat DGK een studentenwoning was, dan had je regelmatig bezorgde ouders aan de telefoon die op een forum hadden gelezen dat hun post-pubertje vast iets aangedaan was, want hij/zij kan prima tegen drank en ligt nu al een hele zondag laveloos op bed.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:47 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Ff zonder dollen: we hebben ook een verantwoordelijkheid naar de achterban van de Miljonairs. Die van huub hebben vandaag op dit forum gelezen dat er misschien iets in zijn drankje zat en zijn dus erg bezorgd. Wij willen deze bezorgdheid graag wegnemen.
Drank maakt meer lief dan waar je kapot van bent![]()
Idd, als Brian ontkent en er staat niets op beeld, hebben ze geen zaak.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:50 schreef robinotc het volgende:
[..]
wel leuk om te vermelden dat hij dan tenminste een VERDACHTE is... de media doet de rest wel....ghe ghe ghe
Waar blijft een interview met Bart? Dat hij niks meer met het programma te maken wil hebben, oke. Maar hij heeft toch een aantal contractuele verplichtingen?quote:Op zondag 25 februari 2007 22:50 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
geluid is direct via een aftakje.... ik hoor het prima hier![]()
Als Brian het hier niet doet, doet een ander het buiten de kooi wel.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:50 schreef a_leeuwtje het volgende:
[..]
Jullie mogen Amanda anders ook wel laten onderzoeken naar haar gestelijke vermogens
Het is toch te gek voor woorden dat die vieze brian zo gebruik maakt van dat kind want ja een kind is het .
maar het kijkt wel lekker wegquote:Op zondag 25 februari 2007 22:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij haalt wat door elkaar.
Je begon er tegen mij ook al over.
Ik vond Huub gewoon een ontzettende hufter daarstraks. Beetje simpel om dat dan goed te gaan praten omdat je "fan" bent.
Huub heeft heel veel leuke dingen gedaan in het huis, maar het kan ook een enorme zak zijn als hij gezopen heeft. En die arrogantie van 'm is ook geen leuk trekje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |